Csevegő
| |
sztamas | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 17:24:30 | Üzenet # 3351 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| dugojancsi, Én meg mögötted a frászt kaptam hogy rám borulsz!
|
|
| | |
KaraDani | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 09:52:32 | Üzenet # 3353 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Elég durva, mennyire rossz ez a Silverstone. Mintha valaki csak úgy kb. rajzolt volna valami hasonlót az eredetihez, és valami reptérről szedte volna az alapot, ezért kétszer olyan széles aszfaltcsíkot húzott mint kéne sok helyen. A fentlevő pályabejárót végignézve ez az érzésem csak erősödött, 1-esben veszi azt a kanyart amit mi 4-esben és hasonlók A pálya kidolgozása látványügyileg meg konvergál a 0-hoz, valami hihetetlen ocsmány, tereptárgyak nélküli síkság Bár ez érdekelne a legkevésbé. Minedent egybevéve totál élvezhetetlen számomra a pálya
Az üzenetet módosította KaraDani - Szerda, 2011-11-16, 09:56:01 |
|
| |
dassved | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 11:19:58 | Üzenet # 3354 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| jogos amit Dani írt, hát még a totál irreális/idétlen setupok amikkel álomidőket lehet itt futni, valamiért itt és most nem sok köze van a valósághoz, igazi játszótér lett!
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 11:47:17 | Üzenet # 3355 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Srácok!
Erre csak azt tudom nektek mondani, hogy van fent a szerveren egy Northamptonshire GP pálya, aminek a betöltőképe a Silverstone GP. Amint hazaértem letöltöm a szerverről és felteszem multiupload-ra, teszt erejéig beállítom a szerverre majd és nézzétek meg, hogy az milyen.
Ha időközben valaki keresne esetleg egy másik Silverstone GP pályát valahol, azt megköszönném :thumb:. Még lenne idő cserére, ezért is merem ezt így megírni.
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
InHell | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 13:22:12 | Üzenet # 3356 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| Maximálisan egyetértek az előttem szólókkal, a pályacserét is támogatom.
|
|
| |
oxykirally | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 14:54:53 | Üzenet # 3357 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
| LMT_F1_England_10.rar Ezt találtam gyorsba, nem volt időm letölteni, ill. van itt egy 91-93 évjáratú is FCMG_1991-93_Silverstone-v0_99.rar ezt se teszteltem. Van még másik is, de az már az új nyomvonalban van.
OxyKingRing
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 14:55:04 | Üzenet # 3358 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Ja én nem is gondoltam ilyesmire, hogy csere, csak ki kellett adni magamból méla undoromat a pályával kapcsolatban Alapból sem szeretem mondjuk Amúgy ez pl.: mindjárt pofásabbnak tűnik pl.:
|
|
| |
Dodi | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 14:58:06 | Üzenet # 3359 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Én találtam egy 2009-re legfrissebb pályát, de nem tom betölteni, kifagy a program, lehet, hogy moddal együtt kell feltenni...
http://www.wcp-series.com/TR-2009.php
Elvileg ez az:
Illetve ennek a teljes módja, ezt még nem próbáltam ki....
http://www.megaupload.com/?d=4CC9HEI0
Az üzenetet módosította Dodi - Szerda, 2011-11-16, 16:45:31 |
|
| |
m4dm3n | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 16:39:16 | Üzenet # 3360 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Na nézegettem egy pár Silverstone-i pályát. Volt ami nem indult el, volt ami grafikailag volt gagyi, szóval azokat kukáztam.
Viszont találtam 2010-es változatot. Ez egy kicsivel hosszabb és részben a pálya 1/3 másabb, mint ami a szerveren van, de jól nézz ki. Jól kidolgozott és nem találtam semmi problémát vele. Teszteltem és hangok, rajtfények minden rendben volt.
Hátránya, hogy köridőben egy olyan ~20 mp-el hosszabb, mint a jelenlegi szerveren futó változat. Kb. 2:14-es időt mentem rajta (asszem). Ami így a jelenlegi 1.56.xxx-es időt nézve cinkesebb, viszont még messze nincs olyan hosszú, mint egy Macau-i kör.
Íme:
Ilyeneket ne nézzetek, hogy váltási hangok meg ívkövetés stb, mert csak full alap setuppal mentem rajta vagy 10 kört. Ebből öt csak sima teszt a másik 5 meg egy gyors verseny volt. Videó hossza sem mérvadó, mert az a szar youtube az utóbbi időben elbassza az összes mp4 formátumú feltöltésemet .
Kérdés:
Legyen-e ez esetleg, vagy maradjon a jelenlegi.
Megmondom őszintén a jelenlegivel két nagy bajom van: Szélesnek vélem én is, valamint az aszfalt szine ritka mód el van baszva.
Ha kell ez a pálya, akkor sincs gond, mert vasárnap este 6-ig szerintem a kötelező 30 kört mindenki letudhatja. Ha mégsincs meg, akkor majd a VB-kel egyeztetek, hogy legyen-e szankció vagy sem.
Jó lenne, ha minnél többen és még a mai nap folyamán reagálnátok, hogy mi legyen.
Ezt elküldöm mindenkinek körüzenetben is!
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 16:58:16 | Üzenet # 3361 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Quote Ilyeneket ne nézzetek, hogy váltási hangok meg ívkövetés stb, mert csak full alap setuppal mentem rajta vagy 10 kört. Nem jók a váltási pontok, és még rossz hangokat is adsz ki, brümmögj szebben , az ívekről meg ne is beszéljünk, össze vissza remeg az autó, mintha csak billel tolnád Quote Videó hossza sem mérvadó, mert az a szar youtube az utóbbi időben elbassza az összes mp4 formátumú feltöltésemet Az tényleg egy nyomorék a legutóbbi update óta.
A pálya nekem jobban tetszik a mostaninál, én örülnék a cserének. Vedd ezt fél szavazatnak, mert nem biztos, hogy tudok indulni vasárnap. A hossza meg mindegy max le kell csípni a versenytávból.
Az üzenetet módosította KaraDani - Szerda, 2011-11-16, 17:04:56 |
|
| |
Dodi | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 17:12:53 | Üzenet # 3362 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Jelentem működik az általam videón bemutatott régi vonalvezetésű pálya!!!
|
|
| |
bakosgabor57 | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 17:22:41 | Üzenet # 3363 |
Címvédő
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 125
| Nem is tudom milyen Silverston GP fut a szerveren, amikor eredetileg a Northamptonshire GP van az utolsó modban. Furcsállottam is, hogy az előbb 2-3 kör alatt még 2 perc alá se tudtam menni...
Az üzenetet módosította bakosgabor57 - Szerda, 2011-11-16, 17:28:52 |
|
| |
Dodi | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 17:34:21 | Üzenet # 3364 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Itt a link, ha valaki kipróbálná
http://www.megaupload.com/?d=YK4Z6YPM
|
|
| |
sztamas | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 18:34:04 | Üzenet # 3365 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| Nekem mindegy melyik pálya lesz, mivel egyiket sem ismertem, de ha kérhetem a tisztelt VB-t akkor gyorsan döntsön hogy legyen idő minél többet gyakorolni.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 18:37:08 | Üzenet # 3366 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Dodi, megnéztem ezt amit linkeltél fentebb. Alapvetően nincs vele bajom .
bakosgabor57, Northamptonshire GP nincs is a 3.12-es modban benne, csak V3Silverstone mappa van (tudom egy és ugyanaz a helyszín ), viszont szerveren V3Silverstone mappa nem volt, de volt Northamptonshire. Letöltöttem az utóbbit betettem a PHWTCC mappába és meg sem nyikkant a pálya. Ezért mertem feltenni a jelenlegit és így beállítani a szervert.
Viszont többen jelezték, hogy ez a pálya nem az igazi. Egyrészt az aszfalt szine kegyetlen zavaró, másrészt túl széles a pálya.
Letöltöttem egy pár Silverstone-i pályát és felmerült az a lehetőség, hogy a 2010-es pályavonalra cserélnénk.
Ez most mindenkinek szól:
Jelenleg - velem együtt - 6 ember jelezte, hogy benne van a cserében. Bocs, 6 és fél . Danit kihagytam .
Várom még a többiek reakcióját is, legkésőbb holnap délutánig - kb. este 6 felé érek haza. Addig jó volna, ha minnél többen reagálnának.
Ez a 2010-es hosszabb időben, de a körszámból lehet lejebb venni ez nem gond. Szerverre már felmásoltam, de egyelőre nem aktív míg nem tudom, hogy mennyi ember van benne a váltásban. Egy VB már jelezte, hogy támogatja. Másik VB még nem reagált.
Egyelőre ennyi lenne!
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
InHell | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 18:42:03 | Üzenet # 3367 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| m4dm3n, +1
|
|
| |
hun88 | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 21:00:03 | Üzenet # 3368 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Üdv Vb!
Benne vagyok a cserében de csak azért mert nem tudok rájönni hogy Hell milyen ördögi módon csippenti le azt a fél másodpercet amit a jelenlegi pályán nem tudok megtalálni.:-)
Cseréljetek, de remélem én nem ilyen darabos benzint kapok majd az angoloktol mint Mad...
De tényleng minél hamarabb, mert holnap délelött már nyomulnék rajta..
A 30 körös dolog,szerintem egyszerü.lefénykép a régi pálya cserénél a hotlaps,és jóváír a rajta levő kőrszám, ha esetleg kevés lessz valakinek az újon, de a régin is futott párat.
Szóval Hajrá, csere.
Üdv
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 21:13:17 | Üzenet # 3369 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Silverstone UPDATE:
Többektől is pozitív visszajelzést kaptam, hogy mehet a csere és a 3 VB is úgy döntött, hogy cseréljünk le, ezért még a mai este folyamán ezt én megteszem és aktiválom a szerveren.
Az eddigi körökről van dzsavernek mentése, szóval a körök jóvá lesznek írva mindenkinek, aki a szerveren volt eddig.
Hamarosan elérhetőséget is adok, hogy honnan tudja mindenki letölteni!
Ma estétől - remélem 22:00-ig megoldom - már ez a pálya lesz érvényben!
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
Béci | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 21:17:51 | Üzenet # 3370 |
 BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
| Nagyon szépen köszönjük a munkátokat!!! Várjuk az elérhetőségeket!!! Üdv.: Béci
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 21:38:26 | Üzenet # 3371 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| SILVERSTONE 2010 használata:
Töltsétek le a rar fájlt, majd a tartalmát másoljátok be a: GameData\Locations\PHWTCC\ mappába
Így nézzen ki: GameData\Locations\PHWTCC\LMT_F1_England_10\
Ezután aki tesztelni akarja offline Silverstone GP 2010 néven fogja megtalálni a PHWTCC pályái között.
Remélem mindenkinek rendben lesz minden .
Teszteltem és nem találtam vele problémát!
Ez ment mindenkinek körüzenetben is a letöltési linkkel egyetemben!
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 21:38:39 | Üzenet # 3372 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| a VB-nek.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Szerda, 2011-11-16, 22:02:30 | Üzenet # 3373 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Mióta kiírtam főoldalra, valamiért a flash számláló nem megy . Majd dugo jön oszt megoldja .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 08:36:04 | Üzenet # 3374 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Quote (m4dm3n) a flash számláló nem megy
rendet raktam kicsit
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 09:07:43 | Üzenet # 3375 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Quote (Ted-Mosby) rendet raktam kicsit
Muchas gracias . Istenemre esküszöm, hogy ahhoz hozzá sem nyúltam, csak beírtam a szöveget, ami korábban kint volt. Átírtam a Hotlaps linkjét, meg kitettem az új silverstone-i pálya letöltő linkjét és jónapot .
Közösbe:
Látom még túl sokan nem próbálták az új pályát, de remélem tetszeni fog mindenkinek (eddigi visszajelzések alapján nincs gond a szerverre való belépéssel sem ). Nekem speciel sokkal jobban tetszik ez a pályavonal, mint a régi. Valahogy dinamikusabbnak tűnik, valamint jobban kidolgozott. Igaz szokni kellett elsőre, hogy ne kanyarodjon el az ember ott, ahol edig elszokott .
Remélem hétvégén élvezetes kis futamaink lesznek .
2 x 10 kör lesz a menet, szóval így készüljön mindenki!
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 10:54:08 | Üzenet # 3376 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Quote (spdri) Szerintem ez is megfontolandó, hogy a csapatok sorsolva legyenek az előző bajnokság alapján (nevezések leadási határideje után): 1 fő az élmezőnyből, 1 fő a középmezőnyből és 1 fő az utolsó harmadból...
Francba... akkor nem fog összejönni a Dani, Gábor, dugo csapat most sem
Én amúgy nagy valószínűséggel Bímerrel leszek a következő szezonban, szóval YakQzA csak akkor maradhatsz a csapattársam ha te is váltassz
|
|
| |
spdri | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 12:03:02 | Üzenet # 3377 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Mondjuk a csapatsorsolásnak akkor van értelme, ha egy csapatban bármilyen márkájú autó lehet, így Yaknak sem kellene váltania
De feljönnie sem szabadna az élmezőnybe, hogy a csapattársad maradhasson
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 12:34:47 | Üzenet # 3378 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| A csapatsorsolás ötlete nekem nem tetszik. Nem a teljesítmény miatt, hanem mert én olyannal szeretek együtt lenni csapatban akivel amúgy is jóban vagyunk. Nem úgy kell érteni, hogy akárkivel is bajom van , de Hellel kb. napi szinten dumálok amúgy is.
dugo: Quote Én amúgy nagy valószínűséggel Bímerrel leszek a következő szezonban
Nagyon helyes Az biztos, hogy én mégegyszer nem vállalom be az első kerekest, ha 5mp-el lesz lassabb a hátsó, akkor 5 mp-vel a mezőny mögött fogok körözni
Az üzenetet módosította KaraDani - Csütörtök, 2011-11-17, 12:37:03 |
|
| |
InHell | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 12:47:57 | Üzenet # 3379 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| Csapatsorsolás szerintem hülyeség. KaraDani, szívemből szóltál, a következő szezonban még ha csak egy sz@ros 1200-es zsigával is, de mindenképpen hátsókerekessel fogok menni.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 12:56:22 | Üzenet # 3380 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Quote (InHell) még ha csak egy sz@ros 1200-es zsigával is, de mindenképpen hátsókerekessel fogok menni
Simán, és közben kiabálunk TS-en, hogy Dinnyéééét
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 13:54:37 | Üzenet # 3381 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Quote (KaraDani) A csapatsorsolás ötlete nekem nem tetszik. Nem a teljesítmény miatt, hanem mert én olyannal szeretek együtt lenni csapatban akivel amúgy is jóban vagyunk. Nem úgy kell érteni, hogy akárkivel is bajom van tongue , de Hellel kb. napi szinten dumálok amúgy is.
Én is ugyanezen okoknál fogva választottam csapattársat, de ha nem olyan ótóval fog versenyezni mint én, akkor kitagadom A csapatsorsolás pedig számomra abszurd, akkor inkább csak egyéniben fogok nyomulni.
|
|
| |
InHell | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 16:06:37 | Üzenet # 3382 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| KaraDani,
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 16:31:51 | Üzenet # 3383 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| rock-nak: 2012 Chevi Corvette Daytona Prototype
|
|
| |
Bandy | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 20:09:05 | Üzenet # 3384 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
| Nekem nem jó ez az új pálya nem töltődik be kb a felénél gmoto ...... nem tudom pontosan valamilyen texturahibára hivatkozik segítsen aki tud!!!!
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 21:00:35 | Üzenet # 3385 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Bandy, hát passzolok, hogy mi lehet a gond . Teszteltem a saját modunkkal, meg egy rfactor lite-al és sehol sem volt gond.
Jól másoltad be a rar tartalmát? Amit letöltöttél rar fájlt azt ide csomagold ki: GameData\Locations\PHWTCC\ és mennie kell. Eddig mindenkinek ment, aki volt fent a szerveren .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
dassved | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 22:01:57 | Üzenet # 3386 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| banggg, offline beültem a hondába, amit még soha nem próbáltam, a legeslegelső körre mínusz 8 tized, a bmw-wel -amit már próbáltam- mínusz 1 mp, szerencsétlen agyonhajtott leonhoz képest. vagy velem nem stimmel valami, vagy eskü szar autót választottam. a fel- és leváltás ég és föld! juteszembe, offline módban is azonos az engine stb. a phwtcc modban vagy esetleg ott -is- eltérések vannak a márkák között? egyébként kösz a pályacserét, ez azért már jóval "realebb"!
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 22:08:49 | Üzenet # 3387 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| dassved, azonos az összes paraméter az off és online között. Nem hiszem, hogy ez lenne a gond. Nekem igazából nincs bajom a Leonnal (de hát ti akartátok ). Max te vagy blfsz .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
dassved | Dátum: Csütörtök, 2011-11-17, 22:27:33 | Üzenet # 3388 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| az vagyok, most már tudom. nem panaszkodásnak szánom, benne van a pakliban és a valóságban sem egyformák, ez benne a jó. vagy épp rossz. egyébként addig oké, hogy ugyanaz az engine lett beültetve a mod készítése közben a kasztnikba, de ez nem lehet, hogy súlyos kapcsolatban van az egyensúllyal? eltérő súlypont, tengelytáv, szélesség ésatöbbi nem egészen ugyanaz pl. a leonnál, ez nem okozhat viselkedésbeli/vezethetőségi különbségeket, vagy ezt nem számolja az rfactor? az utóbbit kétlem, érted, majom szívet ültetni egy emberbe, vágjátok mire gondolok, na?!
Az üzenetet módosította dassved - Csütörtök, 2011-11-17, 22:35:12 |
|
| |
m4dm3n | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 10:02:32 | Üzenet # 3389 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| dassved, biztos számít azért az, hogy az autó mekkora, milyen tengelytávval rendelkezik stb stb stb. Én ennyire nem értek a dolgokhoz .
Más:
Macauban Norbi 2 x 12. hely. Eltaktikázták magukat, valamint Barth balesete és O'Young megállása is keresztbe tett nekik. Poulsen 2 x 14. hely. Ez valamennyire vígasz . Dalhgren a Q2-ben viszont szépen odab*szt a szekeret és ki is gyúlladt az autója. Lesz dolguk rendesen .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 10:11:13 | Üzenet # 3390 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| dassved: azt jól gondolod, hogy különbség van, pontosan a kasztni mérete miatt. De ezek között az autók között nincs ilyen téren nagy differencia, kis viselkedésbeli különbségeket okoz, ami viszont az eddigi tesztek alapján köridőben nem nyilvánul meg egyértelműen mérhetően. Lásd dugo tesztje Nürburgringen. Persze az elképzelhető, hogy ugyanazért a köridőért kicsit másképp kell vezetni. Még itt Silverstoneban elméletben el is tudom képzelni, hogy egy kis hátrányban van a a rövidebb tengelytávos autó, mert gyors pálya sok nagytempójú kanyarral ahol a stabilitás fontosabb, mint a fordulékonyság, de ha ez ennyit számítana akkor Macauban a Seatoknak agyon kellett volna vernie a mezőnyt Lehet csak neked nem fekszik, nem érzel vele valamit olyan jól mint mással.
|
|
| |
Dodi | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 10:18:14 | Üzenet # 3391 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| picit érthetőbben:
"Megint az átkozott balszerencse! Egy hajszálon múlott, de végül nem jutott be Norbi az kvalifikáción a legjobb tíz közé. A 12. időt futotta, így vasárnap mindkét futamnak ebből a pozícióból vághat neki.
Pedig egészen az utolsó pillanatkig minden jól, a csapat terveinek megfelelően alakult. Minden eshetőségre felkészültünk, azon sem lepődtünk meg, hogy a Norbit szokás szerint rögtön az időmérő elején kiintették mérlegelésre.
Egy gyors gumicsere és már ment is tovább, hogy tiszta körülmények között tudjon egy gyors kört futni. Ez sikerült is, és ezzel az eredménnyel sokáig ott volt a legjobb tíz között. Azzal is tisztában voltunk, hogy a Q1 utolsó harmadában kell még egy jobb idő. Ennek megfelelően nyolc perccel a leintés előtt újra a pályára kigödült a BMW, hogy két gyors kört meg tudjon tenni, biztos, ami biztos.
A szűk makaói utcákon kialakított pályára azonban nincs minden versenyző kellően felkészülve, ez bebizonyosodott, hiszen több baleset is történt. Ilyenkor persze a versenybírók előveszik a sárga zászlót, ez pedig gyakorlatilag tönkre teszi a jó időeredményt. Így járt most Norbi is.
Az utolsó előtti körében el kellett vegye a gázt, mert, balesete jeleztek a pályabírók, de azt gondoltuk, lehet még javítani. Jött az utolsó mért kör, amely fantasztikusan alakult, az első két részidő alapján az 5-8. helyre lehetett volna jó. Néhány száz méterrel a célegyenes előtt azonban megtörtént az, amire nem lehetett felkészülni. A hong-kongi Charles Ng a falnak csapta BMW-jét, így a mögötte haladó Michelisznek lassítania kellett. Ezzel gyakorlatilag egy pillanat alatt elszállt az esélye arra, hogy ott legyen a Q2-ben, és a jó rajthelynek is lőttek."
Az üzenetet módosította Dodi - Péntek, 2011-11-18, 10:18:43 |
|
| |
dassved | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 11:35:00 | Üzenet # 3392 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| vágom, hogy "elvileg" kicsi lehet a különbség, az viszont pályánként változó, de durván, és talán ezért van az, hogy 100 körből tudom kiautózni mindazt, amit a rizsrakéták már az elején tudnak, és ez mondjuk nem mindegy. de visszakanyarodva a szezon elejére és amint már említettem is valahol, a várva várt Volvo C30 totál tarthatatlan volt, nem véletlenül nem válaszototta SENKI, habár előtte még ígéretesnek tűnt, végül mindannyian lemondtunk róla! az is egy "kisebb" méretű autó, ezzel az enginnel felpimpelve, és szerintem ez fekteti ki őket, egyszerűen ez a motor totál másként -és leginkább rosszul- viselkedik különböző kasztnik alatt. egyébként valóban nem fekszik, legalábbis nekem -és azért még pár Seatos kollégának-, de nem azért mert nem éreztem eddig, mentem vele több ezer kört az előző szezonban is minden gond nélkül, de idénre az említett okok miatt csapnivaló lett, a többiekhez képest legalábbis. például Macauban a belső részen nem is volt gondom, csak az a baj, hogy az egyenesekre már esélytelenül gyorsítottam ki majd álltam bele a féktávokba... na az milyen lélekölő tud lenni, apám. lásd hotlapos körök, csak és kizárólag a totál agresszív, lassú és kanyarokkal televert pályákon van egyáltalán Seat az első ötben -Hungaroring, Oschersleben, Valencia- a többin leginkább esélytelen behozni őket az élvonalhoz.
de mondom, a legfurábbnak azt tartom, hogy legeslegeslegelső kurva körre 8 tizedet verek a Seatos időmre egy Hondával... ezért vagy ne basztassuk jövőre az engineket ilyen módon, mert nem hinném hogy ez a copy/paste megoldás működne -és ez most már hosszútávú tapasztalat-, habár ennél sokkal mélyebben nem értek hozzá. szóval egy márkakupa? annyi jó mod van, valami retro szarság, esetleg a megane mod stb.? na mindegy, a két futamot lenyomjuk, aztán gondolkodóba esek, hogy mivel és merre, de ha lehet valami jobban kiegyensúlyozott mezőnyre váltanék!
Az üzenetet módosította dassved - Péntek, 2011-11-18, 11:39:13 |
|
| |
Jeck | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 11:58:55 | Üzenet # 3393 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| dassved! Nem biztos, hogy az autók közt van különbség.
Szerintem inkább a vezetési stílus az ami meghatározza, hogy melyik autó jön be neked jobban. Én is sokszor már mérges voltam a vectrára, de volt olyan pálya ahol meg nagyon stabil volt, és elég gyors.
Tehát pálya függő is! És vezetésfüggő is! A seatot most már én is kipróbálom a kövi idényre. (lehet)
|
|
| |
InHell | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 12:20:27 | Üzenet # 3394 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| Másik fórumon ha jól emlékszem volt már linkelve a következő videó. Aki még nem látta, ajánlom figyelmébe. A hangja valami elképesztően jó. rFactorban az M1 procar modot szerettem legjobban.
Az üzenetet módosította InHell - Péntek, 2011-11-18, 12:21:23 |
|
| |
dassved | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 12:36:37 | Üzenet # 3395 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| Nem biztos, hogy az autók közt van különbség... Dehogynem, Silverstonben a kanyar amit hondával 5-ben stabilan teszel el, az a Seatnál kötéltánc négyesben, a leesés határán, ez bizony szintén tapasztalat. De mondom, nem panaszkodás -jó, kicsit az-, észrevételezés és a jövőre nézve jótanács, hogy ne fussunk bele ilyen donorként szétszerkesztett autókba! Egyébként én -ezektől függetlenül- egy kicsit úgymond unom a WTCC mezőnyt, simán bevállalnék valami más de ésszerű versenysorozatot, a változatosság kedvéért!
Az üzenetet módosította dassved - Péntek, 2011-11-18, 12:39:10 |
|
| |
Dodi | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 13:04:58 | Üzenet # 3396 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Szmogriadóban lehet menni Seattal?
Igazat adok neked Dassved továbbra is, teljesen másképp kell vezetni a Seatot. De már csak kettő futam, pár száz kör alatt kigyakorlod, hogy stabilan tudd venni azokat a kanyarkákat! Időd mint a tenger... :-)
|
|
| |
Béci | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 14:19:55 | Üzenet # 3397 |
 BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
| Én simán el tudnék képzelni egy márka kupát!!! Mondjuk BMW kupa bitang jó volna!!! Egységesebb lenne minden, és a vezetői képességek is jobban kimutatkoznának!!! Én sem kóborolnék a 3. helyen az fix!!!(Kb 7-8. helyen, mielőtt még valaki nagyképűnek tart!!!) 2 fős csapatok, ugyan így egyedi festésekkel!!! Szerintem ez volna a legjobb döntés!!! Én támogatom ezt a dolgot!!! Valaki más is megjegyezte, hogy támogatná az ilyen jellegű dolgokat!!! Szerintem elgondolkodtató!!! De majd úgy is kialakul!!! Üdv.: Béci
|
|
| |
hun88 | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 14:20:06 | Üzenet # 3398 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Üdv.
Olvasgatok, de kibic vagyok. Nem seattal megyek, és még sajnálóan is olvastam hogy a seat roszabb kocsi.
Gondoltam na csak megnézem már én is. offline bekapcs,accordom setupja egy az egyben fel és indulás. Bemelegítő kör, első kör 2.16.9 a második gyors kör meg 2.16.3 A vezetésben semmilyen eltérést nem tapasztaltam. sem cgyors sem lassu kanyarokban nem csúszott jobban.
A szezon kezdetén teszteltem minden kocsit. a seatnak nem tetszett a hangja, és az accord kormányán tetszett a ledsor. Így döntöttem én:-)
Szerettem volna ezt leirni. nem Bántás, nem ellenérv, csupán egy tapasztalat. Dugó is ezélrt ment kört online vele a multkor,nekem csak offline volt bátorságom,hisz tilos...De nekem bejön a seat,és nem érzek különbséget.
Az hogy egyes pályán a seat hátrébb végez mint az accord.Én is jobb vagyok egy pár pályán van amin meg csapnivaló. Biztos a seat a roszabb azokon a pályákon?Szerintem emberi tényező és setup kérdése.
Fent irtak csak tapasztalati tények. Hajrá seatosok!!!
Üdv: Dávid
Az üzenetet módosította hun88 - Péntek, 2011-11-18, 14:36:41 |
|
| |
hun88 | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 14:36:14 | Üzenet # 3399 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Az elöbbihez még.
most mentem a volvoval is 4 kört. Ugyan ilyen tapasztalatokal gazdagodtam és egy újabb 2.16.3 as idővel.
Replayeket elküldöm szivessen bárkinek.
Üdv Versenytársak!
Az üzenetet módosította hun88 - Péntek, 2011-11-18, 14:36:57 |
|
| |
00roli00 | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 14:37:05 | Üzenet # 3400 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
| Autó témához:
Nekem a rövid 1 pályás teszt alatt nagyon tetszett a Seat. Nem voltam vele lassabb a többinél. A volvo-val mentem a legjomm időt akkor épp, ez 3 kört jelentett minden autóval Hungin. A Seattal futottam a 3-k időt. Nekem bejön, igazi kis zabolázatlan ló.
Kövi modhoz: legyen már benne egy értelmes merga,mert én meg annak a seggét füstöltetném.
|
|
| |
|