Bajnokság 3.0: versenybíróság
| |
Ted-Mosby | Dátum: Csütörtök, 2011-08-04, 14:53:30 | Üzenet # 1 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Szabályok a szokásosak*. A topic nem vitatopic, offolás szigorúan tilos!
* vagyis a rajttal és felvezetőkörrel kapcsolatos óvásokra csak akkor van szükség, ha a VB figyelmen kívül hagyta (mivel automatikusan ellenőrzik). Ezen kívül CSAK az írjon a topicba, akinek az adott óváshoz köze van! Tehát a versenybírók, a sértett, a szabálytalankodó és kivételes esetekben az, akit a VB felkér. Az óvás szabályait a PH WTCC Team Szabályzata tartalmazza részletesebben.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Szombat, 2011-10-15, 11:07:27 | Üzenet # 51 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| bakosgabor57, Senki nem mondta, hogy "bazi nagy szélesítés". Az időmérő gyorskörök ellenőrzési szempontjai a következők:
"8./c Kanyarodás, pályavágás, kiszélesítés ↑
Pálya szélének értelmezése: a pálya szélét mindig folyamatos vonal jelzi. Ahol a pályán rázókő található, abban az esetben a rázókövet még a pálya részének tekintjük a vonaltól függetlenül. Ugyanakkor a pálya széle melletti mesterséges felületek (műfű, háló stb.) már nem tartoznak a pályához." "- kanyarodáskor a belső oldali kerekeknek még a pályán kell lenni"
Gyakorlatilag, neked egy szem kereked sincs sem a rázókövön, sem a pályán, holott legalább kettőnek rajta kellene lennie. Nem értem a reagálásod.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Hétfő, 2011-10-17, 21:24:56 | Üzenet # 52 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| Dodi ellen szeretnék óvni. Második futam Első kör Második szektor 1:09-nél Dodi telibe ver hátulról és gajra ment az egész versenyem és szarnak ment a kocsim is.
|
|
| |
Dodi | Dátum: Hétfő, 2011-10-17, 23:49:22 | Üzenet # 53 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Tisztelt VB.!
Elsősorban szeretnék elnézést kérni itt, mindenki előtt Linkktől. Az én szemszögemből a következőképp zajlott az eset: Amint észrevettem, hogy Linkk előbb kezd el fékezni, én is nyomtam a féket, próbáltam közben hun88-ra is figyelni, hogy ne legyen baj, de tény és való, hogy belecsúsztam Linkkbe. Hogy betartsam a szabályokat, le is lassitottam hogy több bajt ne okozzak, ne előzzem le, és visszatalálhasson az egyensúlyába, és úgy gondolom, hogy ettől még nem lett akkora baja a kocsijának, amitől fel kellett volna adnia a versenyt. Közrejátszott sztem az is, hogy annak ellenére, hogy hun88 látta az esetet, a gázpedálra lépett, és el is találta Linkket a bal első kerekénél.
Az esetet kérem vizsgálja ki a VB., én vállalom a felelősséget a hibámért, ami nem volt szándékos.
Óvásom Linkk ellen:
Az iménti eset után, nem tudom mi vezérelvén Linkket, 1 perc 33-nál szabálytalanul visszatérve a pályára, oldalról nekem jön, én nekicsapódok a szalagkorlátnak, és elmegy a jobb első futóművem, de hogy ne unatkozzak, 1 perc 45-nél megismétli az esetet. Hogy milyen szándékkal, az az ő dolga... Onnantól totálkár lett az autóm, boxutca, és egy kör hátránnyal fejeztem be a versenyt. Sajnos bosszúnak érzem az esetet, ami nekem nem gyere be. És azt sem tartom kizártnak, hogy az ő autója is itt mondja fel a szolgálatot.
Remélem megfelelő döntés születik mindkettőnk részére.
Dödi
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Kedd, 2011-10-18, 07:21:08 | Üzenet # 54 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Quote (Dodi) Sajnos bosszúnak érzem az esetet, ami nekem nem gyere be.
Nagyon reméljük hogy nem az, mert
9./g Egyéb ↑
Szándékos baleset okozása: a bajnokságból való azonnali kizárás.
21 óráig lehet óvni, aztán egyeztetünk a VB-kkel és pár napon belül kihirdetjük a döntéseinket.
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Kedd, 2011-10-18, 16:17:30 | Üzenet # 55 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| Dodi, Az első esetben én voltam a hibás nem vettelek észre de nem szándékos volt mert nem rád húztam a kormányt hanem csak vissza akartam jönni és nem láttalak. Bocs. A második esetben pedig előzni akartam és végig balra tartottam és nem beléd mentem és nem húztam rád. Többször is visszanéztem szóval az első esetben felvállalom hogy hibáztam szóval bocs még1x,de nem szándékos volt a másodikban pedig csak előzni próbáltam. bye
+ amikor belém jöttél én időben vettem a fék távot szóval te fékeztél később és az autóm hátulja elszállt mint állat utána még kaptam jobbról balról is. Utána meg a boxban voltam 2 kört. Aztán falnak mentem.
dzsavermadar, Rendben.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Kedd, 2011-10-18, 18:06:55 | Üzenet # 56 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| LINKK és Dödi,
Ne itt tárgyaljátok ki az esetet, ez a VB topik, itt csak "hivatalos" dolgoknak van helye.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Dodi | Dátum: Kedd, 2011-10-18, 18:34:31 | Üzenet # 57 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Igen Linkk, amit el is ismertem, hogy hibáztam, bocsánatot kérek ismét, visszanézheted a futamjaimat, hogy próbálok mindenkire vigyázni körülöttem. Ez elsősorban játék, de verseny is, szabályokkal, ami mindekire kell hogy vonatkozzon, rám is, Rád is. Bennem semmi harag nincs. Sajnálom továbbra is az esetet, Béke legyen, és vigyázzunk egymásra továbbra is.
A VB pedig majd meg fogja hozni bölcs döntését, amit el fogok fogadni....
Oké Dzsaver, értettem, és bocs
Dödi
|
|
| |
PHWTCC_VB | Dátum: Péntek, 2011-10-21, 14:28:30 | Üzenet # 58 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 11
| VB nyilatkozata - Valencia
Rajtbaleset nem volt egyik futamon sem.
Időmérő szabálytalan kör (szélesítés) : Inhell, dassved, speederi, DAeRK,HUN88, LINKK Büntetés: „4 helyezés elvonás az első futamon, és 2 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./b) Időmérő szabálytalan kör (vágás) : Tábori András Büntetés: „5 helyezés elvonás az első futamon, és 3 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./a)
Felvezető körben előzött: KaraDani, Baly Büntetés: figyelmeztetés „tilos előzni, kivéve aki műszaki okok miatt lelassul, kicsúszik” (Szab: 8./a)
1. futam Óvás nem volt.
2. futam
LINKK óvása: Dodi meglökte LINKKet, ezzel LINKK helyezést vesztett (Dícséretes, hogy Dodi Fair módon nem ment el, de ez nem mentesít) Büntetés 15 mp adott futamon „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon” (Szab 9./d)
Dodi óvása: LINKK kétszer is szabálytalanul tért vissza a pályára balesetet okozva Büntetés 25 mp adott futamon
A rajt vizsgálatakor derült fény egy másik balesetre, amit ugye óvás nélkül is vizsgálunk. Rockrolla kilökte Táborit Büntetés 20 mp adott futamon (mérsékeltük) „Előzés kilökéssel: az adott futamon 25 mp időbüntetés.” (9./c)
A Szabályzat betartása kötelező
|
|
| |
Béci | Dátum: Vasárnap, 2011-10-23, 20:39:46 | Üzenet # 59 |
 BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
| Óvást szeretnéd benyújtani Baly1 versenytársam Brno 2. futam 1 körének a 40. másodpercében történt versenybaleset miatt!!! Szeretném, hogy ha a tisztet VB tagok szemügyre vennék az esetet!!! 14. helyről(ha jól emlékszem) visszacsúsztam az utolsó előtti helyre!!! Az Autóm lényegesen nem károsodott, de jelentős veszteségnek vélem!!! Köszönöm a kivizsgálást előre is, és bízom benne, hogy ez végett nem lesz Baly1 és én köztem bármi fél-e nézeteltérés, vagy harag!!! Üdvözlettel: Béci
|
|
| |
DAeRK | Dátum: Hétfő, 2011-10-24, 10:24:27 | Üzenet # 60 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| Tisztelt Vb! Az alábbi óvásokat nyújtanám be vizsgálatra.
1. futam 1. kör: - 0:15 Oxy hátulról belém jött (mondjuk lehet, hogy megköszönhetem neki ezt, mert, ha nem jön nekem Hun88 úgy telibe talált volna oldalról, hogy csak na!) - 0:38 Hun88 meglökte és elém fordította InHellt, ezáltal fékezésre és külső ívre kényszerítve engem, pedig abban a kanyarban simán bementem volna Hun88 elé. - 1:09 Hun88 hátulról belém jött, kifordított és az éppen keresztbe a pályára visszatérő speederit telibe találtam (+ még rocknrolla csapattársam is telibe találta speederit) - 1:23 Dodi hátulról belém jött és ugyan, itt nem vesztettem pozíciót, de itt adta meg magát teljesen a hátsó felfüggesztésem a sok hátsó kocctól.
Köszönettel: DAeRK
|
|
| |
hun88 | Dátum: Hétfő, 2011-10-24, 11:21:36 | Üzenet # 61 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Tisztelt VB. Úgy érzem meg lettem szólítva. Élnék az érintett fél megszólalási jogával..
0:15 ös eset.Valóban rövid féktávot vettem,valóban volt érintkezés,és valóban nem törtem össze senkit.Nem fordult kereszbe,Nem vesztett pozíciót.melléértem kicsi kocc.Na puff.36.8 darab ilyen van futamonként.Versenybaleset. 0:38 Nem vettem rövid féktávot.Szépen időben lelassítottam az elöttem haladók!sebességére.De Hell,az elötte levő,kis történés miatt még egy kicsit ráfékez pluszban. nem számítok rá.És kis kocc.Nem érzem kivizsgálandó mértékü balesetnek.Ha hell óv. Elismerem,vállalom a felelősséget.Igaza van.Daerk nem érintett. 1:09.Nem számítok az elöttem haladó hirtelen ilyen mértékü féktávjára. valóban nekimegyek, valóvan megcsúszik. és velem párhuzamosan ugyan olyan sebességel,folytathatja a versenyt.Az hogy éppen ki és milyen körülmények közt kerül elötte kereszbe,az a szabálytalanság szempontjábol INDIFERENS.A kis koccot,pozícióvesztés nélkül,elismerem.Vállalom.
Számomra az intelem: El kell mennem egy elsőkörös,"hogyan vegyünk féktávot hideg gumikkal" kurzusra.
Üdvözlettel: Dávid
|
|
| |
YakQzA | Dátum: Hétfő, 2011-10-24, 15:22:00 | Üzenet # 62 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
| T. VB-k!
Kérném a következő esemény megvizsgálását! 1.futam, 2.kör 1:02 Tárgy: rocknrolla, coast és jómagam. Én megkoccoltam rock-ot majd elvettem a gázt, hogy ne forgassam ki. Ezután jött coast, meglökött engem és kiforgatott. Ezáltal helyezéseket vesztettem.
|
|
| |
coast | Dátum: Hétfő, 2011-10-24, 18:48:57 | Üzenet # 63 |
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 8
| Nem akarok offolni de erre válaszolnom kell, ha akarjátok majd törlitek.
YakQzA! Véleményem szerint az egész esetért csak te vagy a hibás mivel ha nem mész bele rocknrolla-ba ezáltal nem is lassulsz le hirtelen előttem így nem is tudtam volna beléd menni. Nekem esélyem sem volt ilyen hamar lelassítani mögötted amilyen hamar te lelassultál az ütközésedet követően. Magát az ütközést nem tagadom mert látható is, csak azt mondom hogy már nem tudtam lelassítani annyira hogy ne ütközzünk, ezért ebből kifolyólag nem érzem magam hibásnak.
|
|
| |
Baly1 | Dátum: Hétfő, 2011-10-24, 18:55:37 | Üzenet # 64 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 50
| Tisztelt VB,
2. futam 3. kör 8: 40 től... Tárgy: Tábori András & a BMWs pilóta 1 alkalom: kanyarból kijövet igencsak tempókülönbség kárba veszett(a féktávra lehet, hogy teli autós különbség jön ki) 2 alkalom : 20mpvel utána a kanyar teljes kiautózása hogy - alul fogalmazva is - sejthető volt, hogy ott vagyok
Ezáltal helyezéseket nem vesztettem, viszont útálom a hasonló manóvereket, főleg, hogy +kockáztatható a szándékosság tárgya, (persze ilyet én nem mondhatok)
Köszönöm...
Balázs
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Kedd, 2011-10-25, 15:13:35 | Üzenet # 65 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Tisztelt VB! A következő eseményeket kérném kivizsgálásra! 1:- 1. futam, 1. kör, 04:45-től. HUN88 meglöki DAeRK-et aki nekimegy Speederinek, ő ettől keresztbe fordul, én ezért neki megyek majd a fűre hajtok. Következmény: az autóm megrongálódik és veszít a kezelhetőségéből, valamint 3-4 pozíciót vesztek.
2:- 1. futam, 1. kör, 05:50-től. Dodi szabálytalanul veszi a kanyart és ebből előnyt kovácsol a kigyorsításnál. Következmény: 1 pozíciót vesztek.
3:- 1. futam, 2. kör, 06:40-től. Dodi, én a szabályos íven vagyok, előnyösebb helyzetbe is ő nekem jön amivel megint előnyt szerez a kigyorsításnál. Következmény: ismét nem tudok előzni, valamint az ütközéstől veszít az autóm a kezelhetőségéből.
A vizsgálatot előre is kösz.
UI: remélem most is olyan szigorúak és következetesek lesztek mint eddig.
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2011-10-25, 19:02:06 | Üzenet # 66 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Tisztelt VB!
Egy sajnálatos eset miatt a második óvást kapom. álláspontom: Tömeges balesetet nem okoztam,mert én csak egy autóba mentem bele.az az autó csak egyensúlyt veszített,és semmilyen más,szabályossan, a versenyben közlekedő versenytársnak nem ütközött bele.Jöhetett velem párhuzamosan tovább. Az, hogy egy autó(speed)sajnálatossan a haladás irányának és fizikájának ellentétes módon keresztben állt elötte, és belement,véleményem szerint nem az én hibám.Ha speedet meglökték volna és azért áll keresztbe akkor most azt a meglökőt óvhatná rock, és nem engem. Ha a mi miért következik be elvet nézzük.,Akkor speed önhibájából kereszbefordult Ezért ütközött bele Daerk és Rock. Nem értem a Tömeges baleset okozásának fogalma,ebben az esetben miért tőlem indul. Ugy érzem, rám a baleset okozása,fogalma illik,és csak Daerk-el szemben.
Üdv Dávid
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Kedd, 2011-10-25, 19:12:44 | Üzenet # 67 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| NEM ITT KELL A BIZONYÍTVÁNYT MAGYARÁZNI, ITT CSAK AZ ÓVÁSOKAT ADJÁTOK LE!
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Szerda, 2011-10-26, 06:52:03 | Üzenet # 68 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Baly1, felhívnám a figyelmed, hogy a gyors köröd hibás:
Indok: nincs mind a két belső kerék a pályán. Amennyiben ezt az időt nem tudod megjavítani 48 órán belül, törlöm Hot Laps-ról és újra kell futnod a 30 kört.
A gyors köröket a VB szúrópróbaszerűen ellenőrzi a jövőben is!
|
|
| |
Baly1 | Dátum: Szerda, 2011-10-26, 14:04:27 | Üzenet # 69 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 50
| Tudom Ne ide offolgassak, Ezért pedig Elnézést, majd max megbüntettek... Tévedés Ne essék, nem azt a Q 3 centit próbálom kimagyarázni, amivel kb. lófax előnyöm lett... Most mondjam azt hogy a szúrópróbaszerűen gondolom miért pont ezt a kört kellett ilyen gyorsan csekkolni ???!!! Nyilván ez most igencsak szúrja valaki szemét... (1úttal lelki világba gázolás) Szerintem meg ez a kör abszolúte szabályos ... Nemcsak azt nem értem, hogy ez miért tartozna a szabálytalan manóverek közé úgy egyébként a játékban, és a valóságban, hanem azt sem hogy ez a jelenlegi körülmények között ez miért is szabálytalan... Indok: a szabályzat magyarázatának megértéséhez - a gyenge felfogásúak számára (tehát én) - használatos képek (2 db) az én olvasatomban (mert eddig is rosszul alkalmaztam, szerintem velem együtt a mezőnyben még sokan mások is), homlokegyenest más "szimbolizálnak", ráadásul, hogy a rázókövet a pálya részének tekinti... Kérném szépen a kör azonnali törlését, mert a bohóckodásból azért ennyire nem szeretném kivenni a részem !! Másrészt elfogadható-e pár napon belüli indítványozásom, vagy csak szimplán csináljam (próbáljam) én a szabályzat erre vonatkozó részének a nagyon apró finomítását... (esetleges utólagós szavaztatással) ??? Nem kötözködésből, de ha legközelebb ugyanilyen fénykép kerül elő, és a 2 belső abroncs a fehér vonalon van, akkor az szabályos vagy nem ???
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Szerda, 2011-10-26, 15:07:35 | Üzenet # 70 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Azt tudniillik, hogy a gyors körök ellenőrzése abból áll, hogy minden nap van kb. 10 db replay fájl és ezekből szemezve a Hot Laps időkkel egyeztetve történik az ellenőrzés. Nincs olyan hogy xy gyors kör, csak is kizárólag 'A-1 39 P.vcr' és társai elnevezésű fájlok, amelyek ~ 1, 2 órás anyagok is lehetnek. Ebből értetődően, nem fogunk huszonegynéhány embert ellenőrizni minden nap, annyi ideje és türelme egyikünknek sincs. Ma éppen az a replay fájl került "szúrópróbaszerűen" ellenőrzésre, amelyikben futottad a hibás kört.
Quote (Baly1) Nyilván ez most igencsak szúrja valaki szemét... (1úttal lelki világba gázolás)
Kinek?
Quote (Baly1) Szerintem meg ez a kör abszolúte szabályos ...
Szerintem pedig ezt senki nem kérdezte és nem is fogom/fogjuk, hogy ki-mit gondol a köréről. Ez nem bemondásra megy, ha így működne ahogy te gondolod, akkor senki nem kapna büntetést az időmérő edzés után vágásért és szélesítésért mert szerinte szabályos. Ez nonszensz.
Quote (Baly1) Nemcsak azt nem értem, hogy ez miért tartozna a szabálytalan manóverek közé úgy egyébként a játékban, és a valóságban, hanem azt sem hogy ez a jelenlegi körülmények között ez miért is szabálytalan...
Ha nem érted, akkor kérdezz, ne vádaskodj. Egyébként le van írva tisztán és világosan a képek alatt minden.
Quote (Baly1) a 2 belső abroncs a fehér vonalon van, akkor az szabályos vagy nem ???
Szabályos.
Igazából nem értem a felháborodásodat, ez csak egy "figyelmeztetés", nem dől össze a világ, örülj hogy nem időmérőn tudtad ezt meg, akkor kaptál volna 4+2-őt a két futamon. Monza-ban ha jól emlékszem te voltál az egyetlen ember, aki végig a pályán ment mind a két versenyen, te nem ismernéd a szabályokat? Másrészt azt írod hogy "lófax" előnyöd lett belőle, akkor könnyen futsz ettől jobbat a hét folyamán. Elhisszük hogy gyors vagy és meg tudod futni ezt a kört szabályosan is, de ez a köröd szabálytan volt, akár tetszik, akár nem. A szabály pedig ugyanúgy vonatkozik rám, Gáborra, Danira, Rád és mindenkire.
"Béke" és hajrá!
|
|
| |
PHWTCC_VB | Dátum: Péntek, 2011-10-28, 13:01:57 | Üzenet # 71 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 11
| VB nyilatkozata - Brno
Időmérő szabálytalan kör (szélesítés) : Tábori András Büntetés: „4 helyezés elvonás az első futamon, és 2 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./a)
2.futam felvezető körében előzött: Béci Büntetés: figyelmeztetés „tilos előzni, kivéve aki műszaki okok miatt lelassul, kicsúszik” (Szab: 8./a)
1. futam
DAeRK óvása 1. kör 0:15 Oxy – Rajtbaleset Büntetés: 25 mp időbüntetés a futamon, és a következő versenyen leghátulról, ezen felül 15 mp-cel a sípszó (start) elhangzása után indulhat.(Szab: 9./e) 0:38 HUN88 – nincs büntetendő 1:09 HUN88 - Büntetés: 15 mp időbüntetés „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél” (Szab: 9./d) 1:23 Dodi - nincs büntetendő YakQzA óvása 2. kör 1:02 coast – Büntetés: 15 mp időbüntetés „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél” (Szab: 9./d)
Rockrolla óvása 1.kör 4:45 HUN,DAeRK,speederi – értékelve DAeRK óvásánál 5:50 Dodi - nincs büntetendő 2.kör 6:40 Dodi - nincs büntetendő
2. futam
Béci óvása: 1.kör 0:40 Baly – 25 mp időbüntetés „Baleset okozása: 25 mp időbüntetés az adott futamon” (Szab: 9./d) Baly óvása: 3.kör 8:40-től Tábori – Büntetés: 15 mp időbüntetés Előzés leszorítással: az adott futamon 20 mp időbüntetés.(Szab: 9./c)
A Szabályzat betartása kötelező
|
|
| |
Béci | Dátum: Péntek, 2011-10-28, 15:03:20 | Üzenet # 72 |
 BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
| Sziasztok!!! Hát ez érdekes dolog volt az egyszer tény!!! Én nem előztem, mert egy helyben álltam, amikor a rajtrácson elkezdett tolatni dzsavermadar, és így jöttem egy hellyel előrébb, hogy hátrébb tolatott, mint én álltam!!! Szerintem ez nem meríti ki az előzést a felvezető körben!!! Nem tartom magam vétkesnek a dologban, hiszen nem volt szándékom előzni!!! A szabályzatban leírtak alapján szerintem dzsavermadarat kellene figyelmeztetni a 8./b Kicsúszás, baleset: - a pálya vonalán tilos a tolatás (a játék is bünteti = kizárás) bekezdése érdekében, hogy máskor körültekintőbb legyen!!!
Szeretném, ha felülvizsgálnátok az esetet!!! Köszönettel.: Béci
|
|
| |
PHWTCC_VB | Dátum: Péntek, 2011-10-28, 17:07:33 | Üzenet # 73 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 11
| Béci,
Neked dzsavermadar után kellett volna indulnod a besorolásod szerint, és végig mögötte haladnod a felvezető körön. Mivel nem ezt tetted, a figyelmeztetés jogos.
Felvetésedre válaszolva.
1.Versenybíróság (VB), Vezetőség ↑
„A PH WTCC TEAM bajnokságain és versenyein a vitás helyzetek, szabálytalanságok ellenőrzése, az ezekben a helyzetekben való döntés meghozása a VB feladata. A VB tagjai a versenybírók (továbbiakban vb). A vitás esetekben a VB döntését minden tagnak el kell fogadnia. Egyet nem értés esetén is tilos a VB bármilyen mérvű és módú rágalmazása, leminősítése! A VB mindenkori aktuális tagjai vizsgálják a vitatott, kétértelmű eseményeket.”
Te még nem is tudtál róla, amikor a VB már alaposan kivizsgálta, úgyhogy a továbbiakban kerüld az ilyen felülvizsgálati kérelmeket, főleg ha nem a te ügyedre vonatkozik.
Ugyanis dzsavermadár jelezte a VB felé, hogy tolatást végzett a 2. futam felvezető kör rajtjánál, és kéri a véleményezést.
Mivel idáig sem büntettünk senkit emiatt (pedig sokan tolatgatnak a rajtkockák környékén, és a pálya vonalán is), ezért most sem, és a jövőben sem kívánunk ilyen esetben szankcionálni. Kivéve, ha baleset, vagy annak előidézője adódik belőle. Pont a mostani eset kapcsán átnéztük a Szabályzat ide vonatkozó sorait, és nem találtunk egyértelmű tiltást/büntetést az esetre.
8./a Felvezetőkör
Futamaink felvezetőkör/álló rajttal indulnak. A felvezetőkörben
- tilos megállni - tilos előzni, kivéve aki műszaki okok miatt lelassul, kicsúszik, azok mellett el lehet menni, a kicsúszottnak pedig be kell sorolnia, de NEM veheti vissza előzgetéssel a korábbi helyét! (csak a rajtrácsra érve, illetve ha az előtte haladók egyértelműen biztosítják számára az előzést) - tilos a másik versenyzőt megzavarni bármilyen módon (hirtelen kanyarodás, intenzív fékezés, ütközés, dudálás, villogás) - biztonságos követési távolságot kell tartani, akár 1-2mp-es rajtkülönbségekkel megoldva - a felvezetőautó szabadon választhat sebességet, de legalább a versenytempó 70%-át stabilan tartani kell minden körülmények között
8./a pont, ami a felvezető körrel foglalkozik, egy szóval sem tesz említést a tolatásról.
8./b Kicsúszás, baleset
Vannak helyzetek, amikor elkerülhetetlen egy megcsúszás, vagy baleset másik játékossal, vagy tereptárggyal. A pályára való visszatérés szabályait az alábbiak szerint kell alkalmazni:
- a pálya vonalán tilos a tolatás (a játék is bünteti = kizárás) - tolatás abban a kivételes esetben megengedett, ha másképp a játékos nem tudja irányba hozni az autót, de törekedni kell a minél rövidebb hátrameneti útra - a pályán keresztbeállt játékos kötelessége minél előbb irányba hozni autóját, hogy az esetlegesen nagy sebességgel, vagy beláthatatlan kanyarból érkezők ne szenvedjenek balesetet emiatt - tilos a pályára úgy visszatérni, hogy ezzel valamelyik versenytársunkat akadályozzuk (veszélyes hirtelen kitérésre, vészfékezésre kényszerítjük) vagy balesetet okozunk - minden játékostól elvárjuk, hogy megcsúszás után a helyzet felmérését követően elsődlegesen arra törekedjen, hogy másoknak ne okozzon kárt
8./b pont, (amire hivatkoztál), az a címében is hordozza, hogy kicsúszás, vagy baleset esetén alkalmazandó. A „negatív” irányba történő bármilyen haladást a játék bünteti, ha átlépte a megengedett mértéket. Jelen esetben nem büntetett, tehát dzsavermadar nem lépte át a megengedett határt, ami jelen esetben cca. ¾ autónyi volt. Ha minden (akár csak ekkora) tolatást büntetnénk, akkor rendkívül sok büntetést lehetne kiosztani. Éppen ezért, ezt a továbbiakban is rábízzuk a Játékra.
A Szabályzat betartása kötelező
|
|
| |
Béci | Dátum: Péntek, 2011-10-28, 18:10:55 | Üzenet # 74 |
 BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
| Jajjj ne haragudj, ha támadásként értetted amit írtam!!! Nem akartam senkit sem minősíteni, meg semmi ilyesmi!!! Természetesen elfogadom a döntést, semmi kétségem nincs e felől!!! Tiszta sor, figyelmeztettetek, ezentúl jobban figyelek, hogy máskor ne legyen ilyenből probléma!!! Részemről a dolog rendben van, nem foglalkozok tovább a dologgal, csak nekem kicsit fura volt, hogy azért előztem, mert dzsaver hátratolatott, amikor én egy helyben álltam!!! Na de mind1, a lényeg a lényeg, a figyelmeztetést meg kaptam, és köszönöm, szépen, hogy figyelmeztettetek, hogy máskor figyeljek az ilyen jellegű hibákra is!!! Köszönettel: Béci
|
|
| |
Dodi | Dátum: Vasárnap, 2011-10-30, 21:23:54 | Üzenet # 75 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Tisztelt VB!
Óvásom magam ellen: 2. futam, 9. kör, 1 perc 9 mp
Szeretném, ha kivizsgálnátok az esetet, ha hibáztam vállalom, nem szándékos volt előzni szerettem volna JJ-t.
Sajnálnám, ha miattam nem jönne a jövő héten.
Dödi
|
|
| |
Jeck | Dátum: Vasárnap, 2011-10-30, 22:52:51 | Üzenet # 76 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Első futam 2 kör. Linkk a 10. helyről kirak. Sok helyet, és időt vesztettem. Első futam 6 kör. Dodi a nyomvonalról kirak. 1.46. Első futam 10. kör 1.46 Linkk nem hagy helyet.
2. futam 7. kör Kovi kintről elénk tér vissza. 1.54 2. futam 9. kör Dodi által említett kocc, ami által meglátogatom a murvát.
Kérem a kivizsgálást. Ha én hibáztam természetesen vállalom.
|
|
| |
InHell | Dátum: Kedd, 2011-11-01, 14:23:09 | Üzenet # 77 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| Üdv! A VB-t kérem az első futam kivizsgálását rajt után 0:16-nál. dassved meglökött, mire összeszedtem az autót, 2 pozíciót is vesztettem kigyorsításnál. peace.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Kedd, 2011-11-01, 20:33:15 | Üzenet # 78 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Óvást nyújtok be 1. futam 1. kör 0:42 mp LINKK és Tábori kicsit kiiktattak a versenyzésből. Kérem a helyzet kivizsgálását
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
PHWTCC_VB | Dátum: Péntek, 2011-11-04, 18:34:15 | Üzenet # 79 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 11
| VB nyilatkozata – A1 ring
Időmérő szabálytalan kör (szélesítés) : rocknrolla, LINKK, dzsavermadar, Roli Büntetés: „4 helyezés elvonás az első futamon, és 2 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./a)
1.futam felvezető körében megállt: Baly1 Büntetés: figyelmeztetés „tilos megállni” (Szab: 8./a) 2.futam felvezető körében megállt: Baly1, HUN88 Büntetés: figyelmeztetés „tilos megállni” (Szab: 8./a) Plusz HUN88-nak 5 mp időbüntetés, mert baleset is lett belőle (Béci)
Baly1-nek összegyűlt 4 db figyelmeztetése, 3 db után 5 bajnoki pontlevonás jár. 3 db figyelmeztetése ezzel törölve lett, maradt 1 db „Kisebb figyelmetlenségek, szabálytalanságok: figyelmeztetés kiosztása. A harmadik figyelmeztetéssel együtt, 5 bajnoki pontlevonás” (Szab: 9./g)
1. futam InHell óvása 1.kör 0:16 dassved – Rajtbaleset Büntetés: 25 mp időbüntetés a futamon, és a következő versenyen leghátulról, ezen felül 15 mp-cel a sípszó (start) elhangzása után indulhat.(Szab: 9./e) JJ óvása 2. kör LINKK Büntetés: 25 mp időbüntetés „Előzés kilökéssel: az adott futamon 25 mp időbüntetés”. 6. kör Dodi Büntetés: 20 mp időbüntetés „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél” (Szab: 9./d) 10. kör LINKK Büntetés: 20 mp időbüntetés „Előzés leszorítással: az adott futamon 20 mp időbüntetés.”(Szab: 9./c dzsavermadar óvása 1.kör 0:42 LINKK,Tábori Büntetés: 20 mp időbüntetés „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél” (Szab: 9./d)
2. futam JJ óvása: 7.kör Kovi – Figyelmetlen pályavisszatérés Büntetés: 25 mp időbüntetés „Baleset okozása: 25 mp időbüntetés az adott futamon” (Szab: 9./d) 9.kör Dodi Büntetés: 20 mp időbüntetés (enyhítve Fair magatartás, várakozás) „Előzés kilökéssel: az adott futamon 25 mp időbüntetés”.
Végignéztük LINKK vezetését mindkét futamon. Szinte mindenkit lökött szabálytalan módszerekkel, akikkel találkozott. Nyilván nem szándékos, de ha csak ennyire ura az autónak, akkor ne próbálja szabálytalan módszerekkel kiegészíteni a tudását, sok más versenyző kárára. Büntetés: Teljes eredménytörlés a futamon, következő versenyen, az első futamon hátulról indul 15 mp késleltetéssel. Továbbá figyelmeztetés, hogy a következő ilyen esetben, futamtól való eltiltás következik.
A Szabályzat betartása kötelező
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Hétfő, 2011-11-07, 17:53:36 | Üzenet # 80 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| PHWTCC_VB, Elnézést szeretnék kérni amiért kimentem a pályára az időmérőn. Nem fordul elő több ilyen.
|
|
| |
PHWTCC_VB | Dátum: Csütörtök, 2011-11-10, 18:39:30 | Üzenet # 81 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 11
| VB nyilatkozata – Brands Hatch
Időmérő szabálytalan kör (szélesítés) : Gabor Bakos Büntetés: „4 helyezés elvonás az első futamon, és 2 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./a)
LINKK Az időmérőn kiment a pályára, holott a büntetéséből eredően tilos volt. Büntetés: figyelmeztetés
Rajtok, felvezető körök rendben voltak, büntetendő szabálytalanságot nem találtunk, óvás nem volt.
Dassved és LINKK a büntetését rendben letöltötte.
Gratulálunk mindenkinek!!!
A Szabályzat betartása kötelező
|
|
| |
bakosgabor57 | Dátum: Csütörtök, 2011-11-10, 19:30:30 | Üzenet # 82 |
Címvédő
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 125
| Ha jól rémlik a 2. futamon harmadik lettem, tehát a büntetés miatt 5-nek kéne lennem.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2011-11-10, 21:47:18 | Üzenet # 83 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| bakosgabor57, THX! Elnézést kérek a tévedésünkért, korrigáltuk.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
YakQzA | Dátum: Vasárnap, 2011-11-13, 20:52:19 | Üzenet # 84 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
| Sajnos hétfőn és kedden nem leszek gépközelben ezért még most megejtem az óvásom. 2.futam, 1. kör 1:14 Cosmo (h JJ-t idézzem) kamikaze módon eltrafál hátulról.
|
|
| |
InHell | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 19:12:20 | Üzenet # 85 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| Üdv! A 2. futamon 1:10-nél Baly1 kilökött, 3. helyről 18.-ra estem vissza. Kérem az eset kivizsgálását. peace
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Kedd, 2011-11-15, 20:21:56 | Üzenet # 86 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| Jelentem Az időmérőn a síkánnál vágtam úgy érzem és nem tudtam megjavítani az időt szóval bocsánat. Kérem hogy a VB vizsgálja ki Köszönöm Előre is. Felelősséget pedig vállalom.
|
|
| |
Dodi | Dátum: Kedd, 2011-11-15, 20:50:58 | Üzenet # 87 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Kérem a tisztelt VB-t, hogy vizsgálja ki az első futam 1. kör 38. mp-ében 15-ről utolsó helyre kerülésem okát.
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Kedd, 2011-11-15, 20:58:09 | Üzenet # 88 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| Kérem a tisztelt VB-t,hogy vizsgálja ki a első futam az első kanyar előtt után mi történt mert engem meglöktek hátulról utána jobbról balról kaptam. Nem tudtam vissza nézni a futamot mert szarakodott a gépem. Köszönöm.
|
|
| |
PHWTCC_VB | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 19:39:41 | Üzenet # 89 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 11
| VB nyilatkozata – Nürburgring
Időmérő szabálytalan kör (szélesítés) : Roli Büntetés: „4 helyezés elvonás az első futamon, és 2 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./a) Időmérő szabálytalan kör (vágás) : LINKK Büntetés: „5 helyezés elvonás az első futamon, és 3 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./a)
Felvezető körök rendben
1.futam Rajtbaleset okozása: Béci, LINKK, rocknrolla Büntetés: 25 mp időbüntetés a futamon, és a következő versenyen leghátulról, ezen felül 15 mp-cel a sípszó (start) elhangzása után indulhat.(Szab: 9./e) Dodi óvása - Cosmo Büntetés:„Baleset okozása: 25 mp időbüntetés az adott futamon” (Szab: 9./d) LINKK óvása – rocknrolla (lásd: rajtbaleset)
2.futam Rajtbaleset okozása: Cosmo Büntetés: 25 mp időbüntetés a futamon, és a következő versenyen leghátulról, ezen felül 15 mp-cel a sípszó (start) elhangzása után indulhat.(Szab: 9./e) YakQzA óvása - Cosmo Büntetés:„Baleset okozása: 25 mp időbüntetés az adott futamon” (Szab: 9./d) InHell óvása – Baly1 Büntetés:„Baleset okozása: 25 mp időbüntetés az adott futamon” (Szab: 9./d)
Óvásokon kívüli szúrópróba szerű vizsgálat eredménye, a teljesség igénye nélkül: 1.futam 1.kör Dodi vs. rocknrolla Büntetés: Dodinak 10 mp időbüntetés a futamon. „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél” (Szab: 9./d) 4.kör Gabor Bakos vs. dzsavermadar Büntetés:Gabor Bakosnak „Baleset okozása: 25 mp időbüntetés az adott futamon” (Szab: 9./d) 12.kör DAeRK vs. Baly1 Büntetés: DAeRK-nak 10 mp időbüntetés a futamon. „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél” (Szab: 9./d) sztamas vs. Baly1 Büntetés: sztamas Tömeges baleset okozása, (25 mp időbüntetés a futamon és) a következő versenyen az illető leghátulról, ezen felül 15 mp-cel a sípszó (start) elhangzása után indulhat (Szab: 9./d) speederi vs Gabor Bakos Büntetés: speederinek 10 mp időbüntetés a futamon. „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél” (Szab: 9./d)
Nagyon sok kisebb-nagyobb szabálytalanság történt az egész versenyen. Kérünk mindenkit, hogy próbáljon már végre odafigyelősen versenyezni, és ne a mindenáron előrébb kerülés lebegjen a szemek előtt. Nem a lét a tét!
A Szabályzat betartása kötelező
|
|
| |
bakosgabor57 | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 21:02:51 | Üzenet # 90 |
Címvédő
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 125
| Na itt lett elegem belőletek. Nézzétek meg alaposabban, azt is milyen irányban halad Dzsaver és merre áll az autójának az eleje, mikor mellé érek. És mivel kritizálom a VB-t el is tiltom magam a további futamoktól, és tőletek is.
|
|
| |
Baly1 | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 09:49:27 | Üzenet # 91 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 50
| Próbálkozom 1 teljesen tiszta hangvétellel és megnyilvánulással, mert már félve írok írok akárhova is, mert valamiért vagy nyávogásnak, vagy lázadásnak tűnik a felsőbb szinteken... Igaz, hogy baleset generált 1 sokkal későbbi balesetet, mert üzemanyagom is fogytán volt, amit a kiforgatásom hatványolt az utolsó körben, ezért volt a -autóm - viselkedése(m) is elég zavart.. Indítványoznám a Tamás büntetésének rám ruházását, sokkal kisebb mértékben tehetett róla, mint én, mert az elé berántással a füvet céloztam meg, de elmértem a - zavartság miatt - és már késő volt... Az ezek után történt sorozatos baleseteknek is én nyilván én vagyok az ok-okozati kezdeményezője, de erre azt mondanám, hogy ez ilyen, mert ha nem forgatnak ki (Autósport = HA), akkor itt sincs semmi gond... Ezt nem valamiféle "nyaliból" teszem, pusztán helytelennek vélem a vétkes fél valós megítélését ... Lényeg: időmérőt kihagyom, hátul többen is leszünk büntetett előéletűek, (a +;- döntéstől függetlenül) ha nem túl nagy kérés felterjeszteném Tamás felmentését...
|
|
| |
InHell | Dátum: Hétfő, 2011-11-21, 18:36:06 | Üzenet # 92 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| Üdv! A VB-t kérem a 2. futam kivizsgálását a 3. körben 0:45-nél. Béci meglökött, kicsúsztam, pozíciót vesztettem. Köszi.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Csütörtök, 2011-11-24, 11:09:20 | Üzenet # 93 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| dzsavermadar sajnálatos hiányzása miatt, én hírdetem ki a VB-k döntését!
VB nyilatkozata - Silverstone GP 2010 - November 19-20
Időmérő:
zolika szélesített, ezért az alábbi büntetést kapja:
Büntetés: „4 helyezés elvonás az első futamon, és 2 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./a)
Roli szélesített, ezért az alábbi büntetést kapja:
Büntetés: „4 helyezés elvonás az első futamon, és 2 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./a)
1. futam:
Baly1 előzött a felvezetőn, ezért 1 figyelmeztetést kap.
Rajtnál sztamás elindult - igaz pár méter után megállt -, de így nem teljesítette a rá kiszabott büntetést (Nurburgringen kapott egy tömes baleset okozásért büntetést), ezért a 9/d szabályzat értelmében 10 bajnoki pont levonással súlytják.
Óvás az 1. futammal kapcsolatban nem érkezett!
2. futam:
Felvezetőn a VB-k mindent rendben találtak!
Óvások:
InHell óvása: Beci – 15 mp időbüntetés a 2. futamon, a 9/d szabályzat értelmében: Baleset, ütközés amennyiben a vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél harmadik félhez képest.
Sok sikert mindenkinek a zárófutom !
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Szombat, 2011-11-26, 18:34:19 | Üzenet # 94 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| VB közlemény
Laguna Seca versenyek lebonyolítása:
Időmérő menet kezdete: 18:45 Időmérő menet időtartama: 20 perc, körszám nélkül Warm up, pihenés: 19:05 Első verseny indítása: 19:15 Első verseny időtartama: 12 kör Második verseny indítása: 19:55 Második verseny időtartama: 12 kör
Az időmérő edzés negyedórával később kezdődik mint az előző hétvégéken és 10 perccel rövidebb lesz. Sok sikert mindenkinek az évadzárón!
|
|
| |
dassved | Dátum: Hétfő, 2011-11-28, 15:06:15 | Üzenet # 95 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| sorry, így a végén: Laguna Seca, II. futam, 8. kör, 1:00 percnél Inhell féktávja bennem ér véget, én a falban, az autó darabokban, többen ott is hagytak, ezzel a 4. helyet buktam. megjegyzés: az elengedést köszöntem, de akkor az sajnos sokat már nem segített! béke!
|
|
| |
Jeck | Dátum: Hétfő, 2011-11-28, 21:15:25 | Üzenet # 96 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| 2. futam első kör19-22 mp-ig. LINKK 2. futam első kör 31 mp Yakqza lökések. Kérem kivizsgálni.
|
|
| |
YakQzA | Dátum: Hétfő, 2011-11-28, 23:22:47 | Üzenet # 97 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
| Óvásom: 1.futam 2. kör 0:07mp sztamas
|
|
| |
PHWTCC_VB | Dátum: Péntek, 2011-12-02, 14:05:52 | Üzenet # 98 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 11
| VB nyilatkozata – Laguna Seca
Időmérő szabálytalan kör (vágás) : Roli, Tábori András, HUN88 Büntetés: „5 helyezés elvonás az első futamon, és 3 helyezés elvonása a 2. futamon a végeredményből” (Szab: 9./a)
Felvezető körök rendben
1.futam Rajtbaleset okozása: LINKK Büntetés: 25 mp időbüntetés a futamon, és a következő versenyen leghátulról, ezen felül 15 mp-cel a sípszó (start) elhangzása után indulhat.(Szab: 9./e) YakQzA óvása – sztamas Büntetés: 25 mp időbüntetés „Előzés kilökéssel: az adott futamon 25 mp időbüntetés”. (Szab: 9./c)
2.futam Rajtbaleset okozása: Roli, LINKK Büntetés: 25 mp időbüntetés a futamon, és a következő versenyen leghátulról, ezen felül 15 mp-cel a sípszó (start) elhangzása után indulhat.(Szab: 9./e) Dassved óvása – Inhell Büntetés: 20 mp időbüntetés „Előzés kilökéssel: az adott futamon 25 mp időbüntetés”. (Szab: 9./c) JJ óvása LINKK – lásd: rajtbaleset YakQzA - Büntetés: 10 mp időbüntetés
Óvásokon kívüli szúrópróba szerű vizsgálat eredménye: 1.futam 1.kör InHell vs. Oxy Büntetés: InHellnek 15 mp időbüntetés a futamon. „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél” (Szab: 9./d)
A Szabályzat betartása kötelező
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Péntek, 2011-12-02, 15:48:19 | Üzenet # 99 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| A rajt baleset miatt bocs mindenkitől de laggoltam beszaggatott az egész játék és én csak speederit löktem meg a többiekhez nem értem szóval ezt nem értem hogy miért én okoztam....
|
|
| |
InHell | Dátum: Péntek, 2011-12-02, 18:03:06 | Üzenet # 100 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| Óvásokon kívüli szúrópróba szerű vizsgálat eredménye: 1.futam 1.kör InHell vs. Oxy Büntetés: InHellnek 15 mp időbüntetés a futamon. „vétlen fél egyensúlyt veszít, de nem sérül: 10-20 mp időbüntetés az adott futamon, amennyiben ezzel helyezés(eke)t veszít a vétlen fél” (Szab: 9./d)
Kiváncsi lennék a VB hogy kerülte volna el ezt a balesetet?! Amint látjátok, már hamarabb kezdtem fékezni mint Oxy, és miután ő koccant és elém vágódott semmit sem lehetett tenni. Végig fékeztem! Valaki koccan egyet, eléd vágódik és te vagy a hibás? Miközben folyamatosan padlóig nyomod a fékpedált? Nem értem.. Gondolom láttátok honnan kezdtem el fékezni. Egyáltalán nem érzem igazságosnak!
|
|
| |
|