Csevegő
| |
rocknrolla | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 17:18:01 | Üzenet # 3751 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Tisztelt VB! Szeretném megtudni, hogy a téli szünetben fogjuk-e tesztelni a M4d által belinkelt mod-ot( FIA GT, ALMS), és Karadani által belinkelt Porsche 911 Gt mod-ot? Válaszotokat előre is köszi.
|
|
| |
Sinnyo83 | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 19:16:48 | Üzenet # 3752 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 18
| Dodi,
Hogyan csináljuk,illetve kedden jó lenne mert akkor vagyok szabados,csak kicsit tartok tőle hogy más nézegeti a gépem,de amúgy semmi para nincsen,csak úgy mondom.De hátha segíteni tudsz szóval kedden mikor?
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 20:22:45 | Üzenet # 3753 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (Sinnyo83) csak kicsit tartok tőle hogy más nézegeti a gépem, Ez mindennapos dolog ám nálunk. Ha Skype a kapcsolat, akkor csak "képernyőmegosztás" és te csinálod azt, amit a másik mond, és csak azt látja, ami a monitoron van. Ha valamit esetleg nem akarsz, nem csinálod, hiába mondja. A TeamViewer az más. Ennél teljesen a "másik" dolgozik a gépeden, mintha ott ülne melletted, de te is csinálhatsz bármit, és egy kattintással megszakíthatsz mindent akár. de rád van bízva minden, hogy vállalod, vagy nem. Senki nem szereti, ha a gépében matatnak, de sokszor az eredmény igazolja, hogy barátok között érdemes.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Dodi | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 20:38:16 | Üzenet # 3754 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Sinnyo83,
1. kedden koncertem van, inkább szerda, ha jó neked, vagy holnap délelőtt, vagy este 2. semmi olyant nem művel ilyenkor az ember, ami nem a másik beleegyezése szerint lenne, csak a teamviewer jobb minőségben van, ezért szeretem. És nagyon biztonságos. És úgy van, ahogy Dzsaver írta.
jelezz majd, mit szeretnél Üdv
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 20:39:47 | Üzenet # 3755 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Greg: jó lenne ha végre felfognád, hogy nem egyedül vagy a pályán! A rajtnál mindössze 3 -szor mész neki rocknak mire végre sikerül kilökdnöd, majd kivágsz engem a fűre. Után Dawet vágtad ki egy körrel később, majd megint egy körrel később Dodit. Mi lenne ha megpróbálnál korrektül versenyezni? Vagy neked ez a fun? Mert másoknak nem!
Az üzenetet módosította KaraDani - Vasárnap, 2011-12-11, 20:41:12 |
|
| |
oxykirally | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 20:55:36 | Üzenet # 3756 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
| Quote (dzsavermadar) A PHWTCCX Start teszt mod Na, szóval, egyből letölt-kipróbál remeg szindróma! Első benyomás- elég cudar! Második benyomás- QURVA JÓ!!!! Minden kocsit kipróbáltam, hol kevesebb, hol több körre volt szükség az akkomodáláshoz. ALAP SETUP!!! Stabilizátor -Low, és kuplung -Be Ime az eredmények:
Alfa 21Kör 1.40,6 Audi 4 Kör 1.38,6 BMW 4 K 1.38,3 Chevy 4K 1.38,5 olyan a hangja mint a porszívónak. Ford 4K 1.38.1 Honda 5 K 1.38,0 Lada 4 K 1.39,1 Lexus 4K 1.37,8 Mazda 4 K 1.39,0 Merci 5K 1.38,2 Opel 7K 1.37,0 Pőzsó 3 K 1.37,4 Seat 5K 1.37,1 Skoda 7K 1.37,4 Subaru 4K 1.40.7 nagyon rossz a gumi hang! Golf 2K 1.39,0 Volvo 3K 1.38,0
Most csak az b@sztatja a csőröm, hogy ki mit megy. Javaslat: A Telemetria gomb elhelyezése a játékba. Hud betű visszaállítása, ugyanis más a betűkészlet, és érdekesen váltóznak a számok. Pl 199/200 Gumi hőmérsékletek állítása, ugyanis 40 fokos amikor kigurulsz, de alig tudom 80-ig felmelegíteni. A gumi közepe, meg nem akar melegedni, hiába tolom fel a nyomást MAXra. egy szóval TETSZIK! Gratula hozzá!!!! Kéne egy topik, ahol nem vesznek el a PHWTCCX vélemények!
OxyKingRing
|
|
| |
Dodi | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:03:23 | Üzenet # 3757 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| melyik pályán OXY?
|
|
| |
oxykirally | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:07:21 | Üzenet # 3758 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
| Quote (Dodi) melyik pályán Bocsi, kimaradt, Essington.
OxyKingRing
|
|
| |
Dodi | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:13:47 | Üzenet # 3759 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Nekem hungaroring 1,44 fél környéke
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:30:43 | Üzenet # 3760 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (rocknrolla) Szeretném megtudni, Először teszteljük a Bajnoki modokat. Először az AWD-t egy hétig a szerón. Utána egy RWD (valszeg BMW) modot, második bajnoki modnak. Ha mindkettő beválik, akkor jönnek a többi dolgok egyesével hetenként valamilyen beosztás szerint, de egyszerre nem szabad kapkodni, hiszen időnk is véges, amit a játékra tudunk fordítani, viszont rengeteg dolog vár kipróbálásra. Hiába, egyszerre nem megy
Kovi Bocsi!! Lökhárító nézetben voltam, és nem vettem észre, hogy befészkelted magad mellém, és bátran mentem az íven.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
oxykirally | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:34:30 | Üzenet # 3761 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
| Quote (dzsavermadar) Nekem hungaroring 1,44 Nekem nem tölti be a Hringet.
OxyKingRing
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:37:42 | Üzenet # 3762 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (oxykirally) Nekem nem tölti be a Hringet Mert fél tőled, hogy megbuherálod. Majd valamit kitörpölünk.
A gumi hivatalos ideális hőmérséklete 74 fok, ne akard tovább főzni. Az biztos viszont, hogy fújni kell a gumikba rendesen.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Dodi | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:40:01 | Üzenet # 3763 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Nem tudom, mi lehet, nekem simán betölti
|
|
| |
Kovi03 | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:40:57 | Üzenet # 3764 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
| Quote (dzsavermadar) Kovi Bocsi!! Lökhárító nézetben voltam, és nem vettem észre, hogy befészkelted magad mellém, és bátran mentem az íven.
Nincs semmi, meg amúgy lehet én is hunyó voltam. Viszont Speedi-től elnézés kérek az első futamon, amiért kiforgattam!
|
|
| |
spdri | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:51:26 | Üzenet # 3765 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| PHWTCCX
A visszapillantók pixelesek motorháztető nézetben... Egyébként érdekes
Kovi, bosszantó volt, mert én meg gregre vigyáztam, de a 2. futamon vigasztalódtam
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 21:51:30 | Üzenet # 3766 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| KaraDani, sajnálom hogy neked sem úgy jött össze a 2. futam ahogy eltervezted :/ Én zseniálisan kezdtem a futamot, jöttem felfele mint a talajvíz, de elkezdett laggolni a játék egyre jobban, majd letett az asztalra és rfactor.exe leállt. Na mondom fasza, ilyen kezdés után örülök neki nagyon.
Az első futamon viszont odatettük a Mustangot
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 22:01:28 | Üzenet # 3767 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Nagyon szeretném, ha nem harapózna el a csúnya beszéd, sem a szerveren, sem a fórumon. Kérek mindenkit, hogy moderálja magát, mert a trágár szavakkal úgysem lehet semmit megoldani. Aki meg másképp nem tudja kifejezni a gondolatait, mondandóját, az inkább hallgasson! Köszönöm!
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 22:08:14 | Üzenet # 3768 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| dugojancsi Nekem az elején nagyon laggolt a felvezetőben, meg utána az első körben kicsit. Nem lett különösebben rossz a versenyem, csak az elején ismét leghátra kerültem akármilyen óvatos is voltam a rajtnál mert a kedves kollega úgy döntött, hogy ő ezen a versenyen nem foglalkozik azzal, hogy mások is vannak a pályán. kár, hogy kidobott téged, reméltem, hogy még összefutunk
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Vasárnap, 2011-12-11, 22:57:00 | Üzenet # 3769 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Quote (KaraDani) Nekem az elején nagyon laggolt a felvezetőben, meg utána az első körben kicsit.
Akkor nem csak az én készülékemben volt a hiba 2. futamra már feltettem a kemény papucsokat hátra is, ismét sikerült jól eljönnöm a rajttól, elkerülni a balhét, ezért is voltam dühös hogy így lett vége a versenyemnek, csak annyit észleltem a nagy lagghalmazban hogy asszem DAeRK nemes egyszerűséggel velem szemben hagyja el a pályát, de hát ilyen ez a technikai sport, majd legközelebb több szerencsénk lesz!
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 09:22:59 | Üzenet # 3770 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (rocknrolla) már most látszik, hogy ez minden csak nem szimulátor!
Már többször is leírtam, de újra elő kell vennem: Szimulátor???? Azt én sem értem, hogy mit szimulál, de nem a valóságot, az biztos. Bármilyen jó beállítást is alkalmazunk benne, az autó nem a valóságnak megfelelően viselkedik. Egyszerűen nem értem, hogy lehet rámondani, hogy ez így realisztikus.
A"szimesek" persze (védve a játékot) mindenféle belemagyarázással / hivatkozással próbálják elhitetni ennek az ellenkezőjét, és tán még komolyan is gondolják.
Vagy azért, mert elvakultak, vagy azért, mert még valóságban igen keveset vezettek, vagy egyéb "ismeretlen" okból.
Pl. hivatkoznak arra, hogy a "több száz lovas" autók igy viselkednek, és nehéz kordában tartani őket, és indoklásként azt mondják, hogy "ugye nem vezettél még versenygépet, és nem tudhatod, milyen".
Persze ők sem, mert nem mondanának ilyen butaságot.
Attól hogy bika erős, nagy nyomatékú, és gyors a gép, attól még a kormányzása, fékje, irányíthatósága, gumik tapadása nem lesz rosszabb, sőt, inkább javítanak rajta, mert igényli is, hiszen versenygép.
Egy versenyautónak rövidebb a féktávja, jobban reagál a kormánymozdulatokra, jobb a kanyarstabilitása, jobb a tapadása pl, mint egy hagyományos közúti autónak.
Érdekes, de itt nem így van.
Nem keverendő azzal, hogy nagyobb sebességnél, indulásnál, gyorsulásnál, kanyarodásnál, természetesen más vezetési hozzáállásra van szükség.
Quote (rocknrolla) Alapvetően nagyon meg kell izzadni hogy eldobd a verdát. Ezt úgy mondod, mintha ez lenne a cél. Vagy a SZIMBEN tényleg ez a cél? Akkor nem egy malomban őrlünk, mert nekem olyan autó nem kell, ami kiszámíthatatlan, megbízhatatlan, és csak a véletlenen múlik, hogy egyáltalán az úton marad-e. És ez nem "gyengébb pilóta" kérdése Nyilván az igazi versenyzők is direkt rosszabb gumikkal mennek, meg rontanak a stabilitáson, hogy nagyobb legyen az úgynevezett "kihívás" Ha valaki ilyen "nyilatkozatot" mutat bármelyik autósportból, akkor földig hajlok.
Természetesen ez csak a saját véleményem, attól még nem biztos, hogy igaz.
Köszi a Három autót, de félreértetted. Nem a 3 kizártat kérem, hanem azt a 3-at, amelyikkel mennél esetleg
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
InHell | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 10:15:30 | Üzenet # 3771 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| Azt én sem értem, hogy mit szimulál, de nem a valóságot, az biztos. Bármilyen jó beállítást is alkalmazunk benne, az autó nem a valóságnak megfelelően viselkedik. Ezt úgy írtad, mintha te nap mint nap WTCC-s versenyképeket hajtanál.
Egy versenyautónak rövidebb a féktávja, jobban reagál a kormánymozdulatokra, jobb a kanyarstabilitása, jobb a tapadása pl, mint egy hagyományos közúti autónak.
Érdekes, de itt nem így van. Szerinted, hogy kellene viselkedjenek? 200-ról 2méter alatt megálljon? Próbáld ki, hogy kikapcsolsz minden segítséget, és meglátod mennyivel rövidülnek a féktávjaid.
Akkor nem egy malomban őrlünk, mert nekem olyan autó nem kell, ami kiszámíthatatlan, megbízhatatlan, és csak a véletlenen múlik, hogy egyáltalán az úton marad-e. És ez nem "gyengébb pilóta" kérdése Ezt úgy, írod mintha a versenyautókkal nem kellene folyamatosan egész verseny alatt küzdeni. Nagyon sok onboard videón látni, hogy küzdenek pilóták még egy WTCC-s autóval is, ami ugye közel nem a csúcskategória.
Rockkal egyetértek abban, hogy nem muszáj NFS Shiftet csinálni, elvégre rFactorral játszunk. Szerintem az lenne az egésznek a lényege, mivel "szimulátorral" játszunk, hogy kihívás legyen benne, és az idő előrehaladtával egyre jobban fejlődjön mindenki, és elfelejteni a segítségeket. Erről szól számomra a szimulátorozás.
Természetesen örülök neki, hogy ennyire foglalkoztok a társasággal, és rengeteg munkátok van ebben az egészben, le a kalappal. Ha a társaságnak bejön majd ez a mod, hát bejön.
Az üzenetet módosította InHell - Hétfő, 2011-12-12, 10:55:40 |
|
| |
KaraDani | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 10:29:05 | Üzenet # 3772 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Quote Szimulátor???? Azt én sem értem, hogy mit szimulál, de nem a valóságot, az biztos. Bármilyen jó beállítást is alkalmazunk benne, az autó nem a valóságnak megfelelően viselkedik. Egyszerűen nem értem, hogy lehet rámondani, hogy ez így realisztikus.
A"szimesek" persze (védve a játékot) mindenféle belemagyarázással / hivatkozással próbálják elhitetni ennek az ellenkezőjét, és tán még komolyan is gondolják.
Vagy azért, mert elvakultak, vagy azért, mert még valóságban igen keveset vezettek, vagy egyéb "ismeretlen" okból.
Az F1 csapatok saját szimulátorai alatt az rFactor fut. Úgy érzem, ha nekik megfelel edzésre a szoftver, akkor valószínűleg elég realisztikus lehet, amit meg tudnak rá írni. (Vagy lehet ők is keveset vezetnek a valóságban) Ha egy Wéber Gábor, Kiss Norbi, Michelisz Norbi (máig Race-el gyakorol a futamok előtt) át tudott ülni sikeresen PC-s szimulátorból igazi versenyautóba, akkor megint csak úgyérzem, lehet köze a valósághoz egy szimulátornak. Greger Huttut akinek még jogosítványa sincs az életben, de szimulátorban agyonverte a világot, beültettek egy Formula Mazdába (250le 600 kg) Road Atlantában és 5 kör után 3mp-en belül volt az ott egy hete edző profikhoz képest!!! (Ha bírja fizikailag és nem rókázza el magát szegény a 2. etapban ki tudja mit kihozott volna belőle...) Természetesen rFactor alatt a realisztikusság nagyon nagyban függ a rá írt modtól, és mi nem vagyunk autóversenyzők, hogy 100%-osan meg tudjuk állapítani, hogy ez az életben épp így viselkedik-e. De elképzelésünk lehet. Ez az én mindenféle belemagyarázásom a játék védelmében. Szóval ezt az érvelésedet nem tudom elfogadni, meg lehetne próbálni minnél realisztikusabb moddal játszani. Ha nem akarjátok az más kérdés, de akkor nem azt kell írni, hogy nem is lehet. A jelenlegi modunk is biztos, hogy realisztikusabb, mint egy AWD Golf... Én személy szerint 100-szor szívesebben mennék egy klasszikus jól megírt WTCC moddal.
Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2011-12-12, 10:34:34 |
|
| |
spdri | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 10:32:03 | Üzenet # 3773 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Nekem az alábbit jelentené a szimulátorozás, hogy: - Valóságoshoz igen közel álló a pálya nyomvonala, aszfaltjának tapadása - Egy autó akkor nyújtana szimulátoros élményt, ha az előző feltételnek megfelelő pályán menve a valóságoshoz közel álló időket lehet menni vele, és a setupolása a valóságoshoz hasonló változásokat idéz elő az autó viselkedésében.
Persze aki élőben nem egy adott pályán egy adott autót, az valszleg ezt megítélni sem tudja, így én is csak más véleményekre tudok hagyatkozni e tekintetben, illetve arra, ha az ember kipróbál más szimulátoros körökben elismert programot, pl. LFS-t és iRacing-et. Ezekhez képest ez az új mod tényleg arcade jellegű.
A múlt heti modban az tetszett, hogy kihívás volt vezetni, illetve válogatni lehetett a különböző karakterisztikájú autók között és a gumikra sem ártott figyelni versenyen. A versenyen végig koncentrálnom kellett, nehogy túl nagy gázt adjak és jókor fékezzek.
Az új mod kevésbé jelent kihívást, nagyjából elég dizájn szerint autót választani, viszont dodival tök jót versenyeztünk, őrültködtünk anélkül, hogy különösebben figyelnem kellett volna a gáz adagolására és a fékezésre (lényegében zsigerből vezettem), mivel aránylag könnyen korrigálható volt a hibázás. Persze még így is sikerült megforognunk, kilöknünk egymás párszor. Számomra ez jelenti a fun/móka jellegű versenyzést, míg a TCM-es futam pedig az inkább szimulátorosabb, koncentrálósabb, de kevésbé mókás versenyzést.
A hotlapson már most is látszik, hogy aki tehetséges, az mindegyik modban nehezen utolérhető.
Aki LFS és iRacing élményre vágyik, az a wtccx modban nem fogja megtalálni, aki viszont pont azért nem LFS-ezik és iRacing-ezik, mert azok számára túl nagy kihívást jelentenek technikásságuk miatt, annak valszelg inkább be fog jönni ez a mod.
A vezetői képességek közti különbségek a phwtccx modban is ki fognak ütközni szerintem, de talán kevésbé, mint pl a TCM-es modban...
Hirtelenjében ezek a gondolatok fogalmazódtak meg bennem...
Béke
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 10:57:17 | Üzenet # 3774 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| spdri, tudtommal ennek az új modnak az lenne a lényege, hogy összébb rántsa a népet a futamokon. Na már most, ha a jelenlegi helyzetet és mod állapotot vesszük figyelembe, akkor az van, hogy Dani 3 körrel a háta mögött 1 mp-et ver a hotlaposon 2. helyezetre. 1 mp !!!! 3 kör vs. 54 kör. Csak én érzem, hogy ez bizony gáz (Dodi félre ne érts, nem rád értettem )?!
Még mielőtt valaki nekem esne, hogy: de hát Dani "pro", annak szólok, hogy azért ő sem über. Az, hogy köztünk 2-3 emberen kívűl nincs senki, aki megfogja az egy dolog (Aki szokta nézni az iRacing-es futamait az tudja, hogy azért ő sem annyira "pro". Ne vedd sértésnek Dani, amit írtam ). Ha ebből indulok ki, akkor itt ugyanúgy nem lesz mezőnyösszerántás.
Fontosnak tartom kiemelni, hogy a mod jelenlegi állapota alapján írtam ezeket a sorokat!!!
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 11:10:16 | Üzenet # 3775 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Annyivel kiegészítelek, hogy mentem kb 15-20 kört előtte offban, amíg felpakoltad a modot a szeróra És nem veszem sértésnek, de azért hogy merészeled...
Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2011-12-12, 11:10:36 |
|
| |
m4dm3n | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 11:42:13 | Üzenet # 3776 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| KaraDani, mindegy, hogy volt-e előtte már 10-15 köröd offban. Akkor is cinkes na . Amúgy a szádat enni használd...kcsg .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
Dodi | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 11:50:14 | Üzenet # 3777 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| m4dm3n,
Nem értelek félre, tisztában vagyok továbbra is kezdő mivoltommal és képességeimmel. Tényleg! Az igaz, hogy tesztelgettem offline is, de a szerveren kb. 10. kör körül megvolt ez az idő, a többi szórakozás volt leginkább Speeddel. És határon autózva ezek az autók sem stabilak annyira, versenyen majd kiderül talán, vagy nem.
Úgy érzem felesleges összehasonlítani a hotlapsokat a versenyen nyújtott teljesítményekkel amúgy is. Én pl. rengeteget tudtam körözgetni az elmúlt időszakban a szerveren, ami leginkább számomra arról szólt (a jobb idő elérése is természetesen, aminek azért volt eredménye is) , hogy kipróbálgassak 100 féle beállítást, mire hogyan reagál az autó, mert szeretem érteni azt, amit csinálok, ha már belefogtam.
Éppen ezért szimulátorozás alatt azt érteném, ha az autó a valósághoz közeli setupokkal, valósághű időket tudna menni egy valósághű pályán. Ezt eddig nem így tapasztalom, bármennyire is kezdő vagyok.
Pl. Megkérdeztem futóművest, aki versenyautókat is szokott csinálni, hogy a valóságban milyen kerékdőléseket, utánfutásokat, kerékösszetartásokat alkalmaznak. A kapott válasz alapján köszönőviszonyban sincs egyik mod sem a valósággal. (Vagy rossz választ kaptam)
Az, hogy 3-4-5 mp-el jobb idők születnek a szimulátorban, mint a valóságban, mivel magyarázható vajon? Ennyivel rosszabb pilóták ülnek az autókban? Vagy tényleg nem reálisak a modok, illetve a pályák? Ilyen és ehhez hasonló kérdések nagyon is foglalkoztatnak.
Visszatérve, hiába fogok egyedül körözgetve akármilyen időt elérni, attól még nem leszek jó versenyző. Ahhoz minél több versenytapasztalat kell, ahhoz pedig minél több verseny emberekkel, nem AI-kkal.
Ebből a szempontból nézve, mivel nem csak ez az egy mod lesz, kiválóan alkalmas lehet (majd a tesztfutamon kiderül) versenyzésre, annak gyakorlására, ami majd egy komolyabb, gyorsabb, nehezebben vezethető autókhoz egy tanulófokozat is lehet. Nem ítélek!
Én továbbra is majdnem minden általatok javasolt dolgot, modot kipróbáltam, mindegyikben más a jó-rossz, mindegyikben másban lehet fejlődni, de egyiket sem fogom lefikázni azért sem.
A WTCC-ben is jól éreztem magam, és bármi lesz is, abban is jól szeretném magamat érezni KÖZTETEK!
Szép napot!
Az üzenetet módosította Dodi - Hétfő, 2011-12-12, 12:00:03 |
|
| |
Jeck | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 12:13:03 | Üzenet # 3778 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Quote (m4dm3n) tudtommal ennek az új modnak az lenne a lényege, hogy összébb rántsa a népe
M4d! Az elsődleges cél szerintem a szórakozás. Pár másodperc belefér. Főleg a bajnokoktól !
|
|
| |
DAeRK | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 12:52:04 | Üzenet # 3779 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| Quote (dugojancsi) ezért is voltam dühös hogy így lett vége a versenyemnek, csak annyit észleltem a nagy lagghalmazban hogy asszem DAeRK nemes egyszerűséggel velem szemben hagyja el a pályát,
Erről az esetről Hun többet tudna mesélni! Ha megnézed a visszajátszást, láthatod, hogy Hun a rajt után teligázzal esett be a fékező és már kanyarodó autók közé. Szerencsétlenségemre pont engem talált el. Az első becsapódást még sikerült valamelyest korrigálnom, aztán mikor kezdtem kigyorsítani, Hun ismét megkoccolta a kocsim seggét és megpürdültem. Onnan már csak a tehetetlenségi erő vitt ide-oda, köztük pont eléd. "Megvártam" míg az egész mezőny elment mellettem és csak utána álltam vissza a pályára.
|
|
| |
spdri | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 12:54:52 | Üzenet # 3780 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Quote (m4dm3n) spdri, tudtommal ennek az új modnak az lenne a lényege, hogy összébb rántsa a népet a futamokon. Na már most, ha a jelenlegi helyzetet és mod állapotot vesszük figyelembe, akkor az van, hogy Dani 3 körrel a háta mögött 1 mp-et ver a hotlaposon 2. helyezetre. 1 mp !!!! 3 kör vs. 54 kör.
Várjunk 5-6 napot, és akkor hasonlítsuk össze a korábbi hotlapsokkal, főleg a múlt hetivel... Egyébként korábban ennyi idő alatt nem 1 mp előnye volt Daninak, hanem inkább 2-3
Egyébként én továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy bármely mod önmagában kevés, hogy összerántsa a társaságot, ahhoz vmi hendikepes megoldás kell...
Daninál megoldás lehet, ha elveszünk tőle 2-3 sebeségi fokozatot
Jeck, toljad, hogy lássuk a Te idődet is
Az üzenetet módosította spdri - Hétfő, 2011-12-12, 12:57:28 |
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 13:05:50 | Üzenet # 3781 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (m4dm3n) tudtommal ennek az új modnak az lenne a lényege, hogy összébb rántsa a népet a futamokon Ez nem így van, nem is tudom miért gondoltok erre. Ennek az új modnak egyetlen szerepe lenne, hogy most először nem az éllovasokhoz igazítsunk, hanem a hátrébb lévőkhöz, mégpedig azért, hogy nekik is élvezetesebb lenne versenyezni, hogy nem kínlódással kell vezetni az autót, és esetleg kevesebb olyan baleset lesz, ami a csúszkálásra vezethető vissza. Kiderül talán. A jók, itt is jók lesznek, a gyengébbek itt is gyengébbek lesznek.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Béci | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 16:00:33 | Üzenet # 3782 |
 BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
| Sziasztok!!! Szerintem próbáljátok ki az alap mod-ot, amiből a srácok faragták nekünk a BETA verziót!!! Véleményem szerint az jobban megfelelne számunkra!!!
1.lépés: töltsétek le az rFactor LITE-ot innen az oldalról 2.lépés: töltsétek ezt le, majd másoljátok bele a LITE-ba, írjátok felül a fájlokat!!! http://bmwm1.ucoz.hu/load/modok/wtcc_extreme/2-1-0-44 3.lépés: töltsétek ezt is le, majd ezt is másoljátok bele a LITE-ba, és írjátok felül a fájlokat!!! http://bmwm1.ucoz.hu/load/modok/wtcc_extreme_bonus_pack/2-1-0-45 4.lépés: töltsétek le ezt is, és ugyan úgy írjátok felül a fájlokat, mint az előző lépéseknél!!! http://bmwm1.ucoz.hu/load....-1-0-46 5.lépés: a PHWTCC 3.0 FINAL modból másoljátok át az egész UserData könyvtárat!!!(így nem kell beállítgatni) 6.lépés: fogjátok a kormányt, veressetek vele pár karikát!!! Véleményem szerint, mindenkinek élvezhetőbb lesz így a vezetés!!! 7.lépés: kommentáljátok, mi a véleményetek róla!!!
A srácok is ebből csinálták nekünk a BETA verziót!!! Próbáljátok ki, és írjátok le a véleményeteket, mit gondoltok róla!!!
Üdv.: Béci
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 17:45:56 | Üzenet # 3783 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Végre sikerült beizzítani az online részt is, töröltem a Beta-t hogy véletlenül se zavarjon be és új helyre telepítettem a játékot.
Nos, azt hiszem nekem ennyi volt ez a mod. Amit megtanultam az utóbbi hetekben finom, precíz pedál használatot Bímerrel és Mustanggal azt itt most dobhatom a kukába, mert ahogy tapasztaltam szinte csak padlógáz&satufék játszik és ez nekem már nem bejövős. Reménykedem a 2. számú modban hogy TCM lesz, vagy valami hasonló kaliberű, mert az viszont igazi kihívás és a fejlődésemet is szolgálja. Régen voltam olyan extázisban mint tegnap ahogy eljöttem mind a 2 rajttól, szinte remegett kezem-lábam ahogy mentem Dani után, tudtam hogy nem hibázhatok mert vége, mégis határon kellett autóznom, majd éreztem hogy körről-körre fogy a gumi -a kockázatos választásomnak köszönhetően-, még jobban kellett figyelnem a gázadásra mert egy apró figyelmetlenség is könnyen megbosszulhatta volna magát, szóval inkább leszek 10 mp-pel sokadik, mint hogy szoros csatában nyerjek 1-2 tizeddel egy olyan autóval ami a korábbiaknál is kevesebb kihívást tartogat, mert tudom hogy körről-körre, futamról-futamra jobb leszek és kitartó munkával én lehetek majd a legjobb. Számomra a WTCCX funnak jó, de másnak sajnos nem
|
|
| |
Kovi03 | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 17:59:02 | Üzenet # 3784 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
| Megmondom őszintén hogy ez a mód egy, már bocs a kifejezésért egy jó nagy nulla, még arcadnek is rossz, inkább NFS-zek vagy Dirt-el játszok helyette. Viszont ha ennél a stílusnál akarunk maradni, akkor ezt ajánlom WTCC extrem challenge, korábban már belinkeltem a csevegőbe, na abba van már valami. De ez csak az én véleményem, viszont a többség szava a döntő.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 19:14:35 | Üzenet # 3785 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| “Többet megtudhatsz másokról egy óra játék, mint egy év beszélgetés alatt.” Platon
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Sinnyo83 | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 22:14:23 | Üzenet # 3786 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 18
| Dodi,
Nekem csütörtök délelőtt lenne jó,igazából bármikor,kérlek jelezz hogy jó lesz-e.Előre is kösz mindent.
|
|
| |
Dodi | Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 23:08:01 | Üzenet # 3787 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Sinnyo83,
Eddig úgy tűnik jó lehet, szerdán este fixáljunk még.
Üdv
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Kedd, 2011-12-13, 12:08:57 | Üzenet # 3788 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Srácok!
Hotlappal már megint mi van? Tiszta káosz az egész . Nem hiszem el, hogy ne lehetne az autókat kipróbálni offline és ha megvan melyik tetszik, akkor azzal felmenni és tolni neki. Erre tele van 3-4 körös autópróbákkal. Gratulálok .
Más:
Találtam egy újabb jó kis modot, de egyelőre nem mondok róla semmit . Fasza kis hátsókerekes túraautók a Föld minden részéről. Autókidolgozás fantasztikus, hangok odabasznak (annyit elárulok, hogy V8-asok, szóval szerintem ez mindent elmond a motorhangokról ), irányítás még billel is kellemes. Küzdős, de kellemes. Ja és aránylag kicsi a mod. Base+patch+sound pack = ~300 mb. Majd dobok róla infót a napokban .
Más 2.0:
Az év elején egy kis fun race lesz, amiről szintén nem mondok még semmi infót (PHWTCC ROC'12). KaraDanival éppen ennek az összeállításán ügyködünk:
- pálya már meg van - autók nagyrésze is megvan (lesz első, hátsó hajtásos, különböző stílusú autókkal) - szabályok lefektése folyamatban és maga a lebonyolítási rendszer is.
Egyelőre a mod még nincs összerakva, mert az autók összeszedése van nálam folyamatban, valamint ezek a modbavaló integrálásával küzdök, de már "látom az alagutat a fény végén" . Bővebb infó az elkövetkezendő hetekben .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Kedd, 2011-12-13, 14:56:46 | Üzenet # 3789 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| M4d!
Ha nem GT akkor ne is kerüljetek a szemem elé!!!!!
|
|
| |
Jeck | Dátum: Kedd, 2011-12-13, 15:50:26 | Üzenet # 3790 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Quote (m4dm3n) látom az alagutat a fény végén
M4d! Nem rosszindulatból, csak poénból.
3 ember megy az alagútban. Az egyik nem lát semmit, a másik kicsi fénypontot lát, a harmadik látja a fényt az alagút végén. A mozdonyvezető meg lát három hülyét aki botorkál a síneken.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Kedd, 2011-12-13, 16:06:25 | Üzenet # 3791 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| betiltanak_a_jozan_vezetest
Az üzenetet módosította KaraDani - Kedd, 2011-12-13, 16:08:18 |
|
| | |
Sinnyo83 | Dátum: Kedd, 2011-12-13, 20:26:36 | Üzenet # 3793 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 18
| Dodi akkor ha ok akkor jelölj be skypen, Mochnánszki Zsolt vagyok délelőtt 9kor ok?
|
|
| |
Sinnyo83 | Dátum: Kedd, 2011-12-13, 21:34:02 | Üzenet # 3794 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 18
| Bocs de el kell mennem délelőtt és kb délre érek haza,akkor esetleg jó lenne?
|
|
| |
Dodi | Dátum: Kedd, 2011-12-13, 23:05:44 | Üzenet # 3795 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Dél körül, ha nem jön közbe más, elvileg jó nekem is.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Szerda, 2011-12-14, 10:55:28 | Üzenet # 3796 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Hun88 Quote Ha fent vagyok a szerveren, akkor szívessen megnézem a másik ember pár körét beülve mellé. Ha találok általam hibának vélt dolgot akkor azt megmondom,segítek.
Bizony ez sokat tud segíteni Többeknek inkább ilyen jellegű segítséget kellene kérniük. Én is mindig szívesen segítettem, ha valaki kérte, de sajnos több, a "van egy jó setupod?" kérdés, ami magában nem sokat ér. Emlékszem mekkora öröm volt az első szezonban amikor Zsombornak 1,5-2 óra közös ügyködés után billentyűzettel sikerült elérnie egy dobogós eredményt. Gurult néztem, tanácsokad adtam, hogy mit próbáljon másképp már ha billel lehet. Kérdeztem, hogy érzi az autót, a válasz alapján próbáltam tanácsot adni (tisztára mint valami versenymérnök ) , hogy akkor mit állítson a setupon, és a végére így sikerült neki összerakni jól a pályát, és egy olyan setupot, ami neki feküdt. Plusz sok mindent megtanult a setupolásból is amit addig nem értett vagy tudott. Én például iRacinghez rendszeresen lesek youtubeon gyorsköröket, elemezgetem, hogy miért gyorsabb nálam, mi a hibám, min tudnék javítani.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Szerda, 2011-12-14, 11:01:03 | Üzenet # 3797 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Elkészültem az iRacinges V8 Supercar festésemmel (kattra nagyban), ha valaki majd belenéz a közvetítésbe ezt a zöld szörnyet biztos könnyen kiszúrja :
A szponzortól pénz helyett, korlátlan "termékfelhasználást" kértem
Az üzenetet módosította KaraDani - Szerda, 2011-12-14, 11:02:07 |
|
| |
Dodi | Dátum: Szerda, 2011-12-14, 11:04:58 | Üzenet # 3798 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Én már régóta törtem a fejemet ilyen segítség kérésén, de megmondom őszintén, nem tudtam hogy így is lehet, online, illetve nem is mertem kérni.
Köszönöm a felajánlást, élnék is majd vele, ha lehet.
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Szerda, 2011-12-14, 14:47:53 | Üzenet # 3799 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| Én is élnék majd vele :)
|
|
| |
Béci | Dátum: Szerda, 2011-12-14, 21:15:41 | Üzenet # 3800 |
 BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
| Na megalkottam a saját modomat, szedett-vedett dolgokból!!! rFactor LITE 2105 LADA WFTS verda Euro-ring pálya, és ezen "driftelgetek" össze-vissza!!!
|
|
| |
|