VB tájékoztatók
| |
dugojancsi | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 18:50:37 | Üzenet # 1 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Ide kerülnek majd a VB moddal kapcsolatos tájékoztatói. Csak a VB-k írhatnak ebbe a topikba!
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Hétfő, 2011-11-21, 10:44:29 | Üzenet # 2 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
|
Tájékoztató a tervezett új modról
Úgy gondoltuk, hogy egy kicsit eltérünk a hagyományos WTCC formától, és nem ragaszkodunk az „olyan legyen, mint az igazi” feltételhez. A következő modunk kizárólag a mindenki számára élvezetes versenyzés szellemében került kiválasztásra, hiszen nincs kötelező érvényű szabály a formájára. Mindenről mi döntünk, nem más. Ami nekünk a legjobb. Nem az utánzás, az azonosság, vagy akár a hasonlatosság a lényeg, hanem a szórakozás. Az autók erősebbek, gyorsabbak, kezelhetőbbek a mostaniaknál, igazi vezetési élményt nyújtanak, remélem mindenki számára. Hárman (VB tagok) teszteltük, megfelelőnek, élvezetesnek találtuk, és örömmel ajánljuk. Valószínűleg többen már találkoztak ezzel a moddal, amit kicsit átdolgozva szeretnénk használni. Egyik jelentős eltérés az eddigiekhez, hogy összkerék hajtású minden modell. Ezzel egy stabil és gyors versenyzést tudunk biztosítani. A mostani autóinkhoz képest, kb 100 LE-vel erősebb és kb 100 Nm-el nagyobb nyomatékot biztosító motorral rendelkezik., épp ezért ne lepődjetek meg az eddigi köridők drasztikus csökkenésén. A nagyobb erő és nyomaték mellé, remek fékek, felfüggesztés, és nem utolsó sorban jó gumik is társulnak, hisz az erőt kordában is kell tartani, és a pályán is stabilan kell közlekedni. (Úgy gondolom, hogy ebből eredően, kevesebb baleset is lesz, hiszen az eddigi elemzések alapján, nagyon sok baleset létrejötte, súlyossága szoros kapcsolatban állt a nem megfelelő stabilitással, kezelhetőséggel) Az autók, az eddigi gyakorlatnak megfelelően, azonos fizikával lesznek ellátva. 17 választható modell lesz, ami reméljük elég bő választékot kínál mindenki számára. A teszt változat remélhetőleg legkésőbb 8-10 napon belül készen lesz. Természetesen a tesztidőszak alatt kiderülhetnek hiányosságok, és lehetnek(lesznek is) egyéb módosítandó dolgok, amit remélhetőleg meg tudunk oldani.
Egyetlen kérdésem van elsőre az új modunkkal kapcsolatban, tájékozódási szempontból: Van-e valakinek ellenvetése a tervezett módosítások ellen, vagy elfogadja lehetőségként a modnál leírt változtatásokat? Szeretnék minél több választ kapni, akár indoklással, akár indoklás nélkül . Kérlek benneteket, hogy a javaslatok, ötletek topikot használjuk a hozzászólásokhoz, kérdésekhez, ami ehhez a témakörhöz kapcsolódik. Itt csak a tájékoztatásokat szeretnénk közzétenni, hogy bármikor könnyen visszanézhető legyen.
Autók:
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Kedd, 2011-11-22, 15:02:05 | Üzenet # 3 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Az még kimaradt, hogy 7 sebességesek az autók. Nyilván ezt is teszteljük majd. Talán finomabban lehet "osztani" a fokozatokat a különböző pályákon, kanyarokban. Igaz többet is kell váltani, de az hozzátartozik az autózáshoz.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
PHWTCC_VB | Dátum: Vasárnap, 2012-01-08, 10:00:43 | Üzenet # 4 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 11
| Mostantól kérjük a nevezéseket leadni a hamarosan induló bajnokságra. Egyelőre csak az egyéni jelentkezések a lényegesek, hogy képben legyünk, ki jön, és hányan leszünk.
A Fő mod a PHWTCC 4.0 lesz, indulnak benne az FWD és RWD autók is. Bajnoki futam minden hétvégén lesz, hasonlóan az elmúlt szezonhoz. Az 1. szerveren fog futni ez a bajnokság. A szerver bérleti ideje, ezzel a hónappal lejár, további hosszabbítására, szükséges a tagság díjbefizetése. Díj/fő: 1.500 Ft. Ezzel számoljatok. Ebben benne van mindkét szerver díja további ~ fél évre. Részleteket mindenki Személyes üzenetben kapja meg pár napon belül. A nevezések, a díj beérkezése után válnak elfogadottá.
A 2. szerveren bonyolítjuk az egyéb versenyeinket (Márkakupa, Fun, stb.) Vagy teljesen, vagy részlegesen bárki "idegen" számára is hozzáférhetővé tesszük, hogy a szezon közben érkezők is részt tudjanak venni ligánk életében, és ne lépjenek le, mint az elmúlt időszakokban. Itt még minden képlékeny. Változás még a nevünkben: A "PHWTCC TEAM" helyett, a továbbiakban a PHWTCC LIGA" a helyes megnevezés. A csapatok alakítása: Csak két fős csapatokat lehet indítani a bajnokságban. Amelyik "csapatistálló" több versenyzővel is rendelkezik, az különböző néven indíthat 2-2 fős csapatokat, amíg a létszámuk engedi. Természetesen a pontozásnál nem adódnak össze az "istállón" belüli csapatok pontjai. Nem kötelező a csapatalakítás, egyénileg is lehet indulni, de az nem szerepel a csapat pontozásban
Autó választás és festések: A csapatban indulók tetszőleges típussal indulhatnak, nem kell azonosság, viszont a festések színei, stílusa, motívumai, egyértelművé kell, hogy tegyék a csapat hovatartozást. Egyetlen követelmény: az első szélvédőn szerepeljen a "PHWTCC LIGA" valamilyen formában.
A Szabályzat betartása kötelező
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 11:19:30 | Üzenet # 5 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Közlemény!
Most nem a VB nevében beszélek, hanem, mint a PHWTCC LIGA vezetője, a saját nevemben, de az elmúlt időszakok alatti tapasztalatokra, véleményekre, és veletek való beszélgetésekre építve.
Azt mindenki szeretné, ha nem ragadnánk meg ennél a szintnél, ahol most vagyunk. Ez minden szükséges összetevőre értendő. Nem vagyunk rossz szinten, de a jövőt építeni kell, különben lemaradunk, visszafejlődünk. Egyik lépés a 2. szerver létrehozása volt. Lehet, hogy többen nem értenek vele egyet, vagy megkérdőjelezik a szükségességét. A fejlődés szempontjából viszont szükség van rá, ugyanis a tervek szerint nagy részt „nyílt szerverként” fog működni, és az új tagok toborzásához nagy segítséget nyújt, hiszen az új jelentkezőknek nem kell megvárni a bajnokság végét, hanem folyamatosan jelen lehetnek Ligánk életében. Továbbá mi magunk is folyamatosan használhatjuk a különböző modok, pályák, stb. tesztelésére, és versenyek lebonyolítására, anélkül, hogy az 1. szerverünket változtatgatnánk.
Másik lépés, hogy a megjelenésünkben is kell hordoznunk a fejlődésünkre utaló törekvést. Már említettem, hogy a nevünket módosítottuk: PHWTCC LIGA Saját logo létrehozására is sor kerül, amivel bárhol képviseltethetjük magunkat. Egy új, igényes megjelenésű honlap kialakítása is a tervek között szerepel.
Mivel vannak dolgok, amiket nem ingyen kapunk, így pénzre van szükségünk a megvalósításhoz. Ezt a továbbiakban úgy oldjuk meg, hogy nem konkrét dolgokra "dobjuk össze" a pénzt, hanem tagságot alakítunk ki, és „úgynevezett” tagdíjat szedünk. Ennek összege: havi 250 Ft . ( az összeg "nagyságát" ~ 20 fő tagságra számoltam ki.) Féléves és éves ciklusokat használunk, tehát a befizetéseket ezek szerint kell eszközölni. Szabadon választható - (jan.-jun. – 250 x 6=1500 Ft, vagy jan.-dec. – 250 x 12=3000 Ft) Aki befizeti, az teljes jogú taggá válik, és jogosult mindent igénybe venni korlátlanul, ami Ligánk kezelésében van. A tervezett honlapon lesznek olyan oldalak is, amelyek csak a tagság részére lesznek elérhetőek. (bizonyos Letöltések, Fórum témák, stb.)
A pénztár jelenleg „sztamas” versenytársunk kezelésében van. A fizetésre vonatkozó adatokat mindenki „Személyes üzenetben” kapja meg. Az új jelentkezők, akik tagok szeretnének lenni, időarányosan fizetnek tagdíjat.
Ebből a tagdíjból gazdálkodik a vezetőség, és teljes elszámolással tartozik a tagság felé. A tagdíjat jelenleg terhelő és tervezett költségek a következők lehetnek: A szerver/ek/ bérleti díja, esetleges tárhely, vagy slot módosítása (kellő szükség esetén) A tervezett új honlap/domain név költsége (megvalósulás esetén)
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2012-01-12, 08:13:33 | Üzenet # 6 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| A tagsági díj befizetésére vonatkozó üzeneteket elküldtem. Ha valakinek bármilyen problémája van az üzenetben leírtakkal, vagy nem kapta meg, keressen meg engem.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Szerda, 2012-01-18, 09:51:45 | Üzenet # 7 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
|
Ha valaki tud a jelzett időpontokban valami egész Ligát érintő eseményről, ami az esetleges halasztást indokolhatja, kérem szóljon. Ha nincs válasz hétvégéig, úgy az időpontokat rögzíteni fogom. Próbáljunk az időpontokhoz tartani magunkat. Lehet építeni a csapatokat, a festéseket megcsinálni, stb. A szóba jöhető pályák: Hungaroring OxyKing Ring A1 Ring BrandsHatch Brno Monza Oschersleben ElkhartLake Essington Barcelona EasterCreekLaser Kyalami Macau MountainSprint Oultonpark Piddy Portiamo TobanLong MidOhio Melbourne GP PhillipsIsland Sugo WarwickFarm
Ebből kettő "kötelező" - Hring és Oxyring
Most kérek még jelzést, ha valaki más autót kér ebből a modból, a kimaradtakból. mert azt a következő patch-be betesszük. Idáig Lacettire és Ladára érkezett kérés.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Hétfő, 2012-01-23, 09:34:51 | Üzenet # 8 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Versenynaptár
A versenyek körszámát, pontosítás után írom ki. Egy futam max. 25 - min. 20 perc lesz.
Határidők:
Tagdíj befizetése folyamatos. Akinek nem érkezik be a tagdíja 2012.02.03.-ig, az 2012.02.04.-től az 1. szervert nem használhatja
Nevezési határidő a bajnokságra 2012.02.03. Nevezés tartalma a szokásos:
1.Versenyben megjelenő név 2.Rajtszám 3.Csapatnév(ha van) 4.Autó típusa 5.Irányítás eszköze
Festések leadása folyamatos, de legkésőbb 2012.02,03. A kész festéseket, amint kész van, és jól átgondoltátok, küldjétek el nekem. Emlékeztető: Nevezhető csapatok létszáma 2 fő, amennyiben egy csapat ("istálló") több csapattaggal is rendelkezik, úgy 2, vagy több 2 fős csapatot is indíthat, de megkülönböztetett néven. Csapaton belül nem kell azonos autó, de azonos alapfestés kötelező. Az első szélvédőn jelenjen meg : PH WTCC LIGA
Ha valami kérdés van, tegyétek fel bátran.
A 2. szerver egyelőre nyilvános marad, hamarosan ott is indul egy „mini bajnokság” a tervek szerint. A Skoda mod lesz nagy valószínűség szerint.
A PHWTCCX 4.0 Final modot, és a pályacsomagot 2012.01.30.-án lehet majd letölteni. A 2012.01.28.-ig esetlegesen leadott festések már belekerülnek.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Szerda, 2012-02-01, 18:58:44 | Üzenet # 9 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| FIGYELEM!!! MÓDOSÍTÁS!!!
Időmérő: 19:10-19:30 1. Futam: 19:45 2. Futam: 20:20
Módosítás a versenyek lebonyolításában
Az elmúlt szezonokban többféle módszert alkalmaztunk az Időmérőn elért gyorskörök elemzése ügyében, hogy a rajt sorrend a lehető legkorrektebb legyen. Most a következő szabályokat vezetjük be (az elmúlt szezonban már volt róla szó)
A Chatstop betartása még fontosabb szerepet kap. Chatstop kezdete - az Időmérő kezdete - amikor a játékban megjelenik az „időmérő” felirat. Chatstop vége – a második verseny vége, amikor az utolsó versenyző is áthalad a célvonalon. Közben csak az Admin adhat feloldást, mégpedig a „bemelegítő edzés” végén, és a két verseny közötti időszakban, ha van rá idő a lebonyolítás hátráltatása nélkül.
A kezdési időpontok előtt kaptok az Admintól 2 figyelmeztetést. Az elsőt 3-5 perccel kezdés előtt, az utolsót 1 perccel kezdés előtt, Az utolsó figyelmeztetés után az időmérőt és a futamokat további kérdezgetés, jelzés nélkül elindítjuk.(nincsenek „+” jelek, „ok” –ék, „pill”-ek stb , tehát senki ne várjon ilyenekre, és ne irkáljon feleslegesen)
A chatstop ideje alatt, csak az írhat, akit az Admin kérdezett, illetve akiknek a gyorskör elemzéssel kapcsolatban van módosítása, de csakis az alább leírt módon.
Itt kérek meg mindenkit, hogy nem show műsort adunk, tehát nem kell bravúroskodni, „pörgölődni” a box utcában, a pályán, és célba érkezés után sem Mindenki tud ilyet csinálni közülünk, tehát nem „szenzáció”, inkább zavaró. Aki áthalad a célvonalon, lépjen ki a garázsba, vagy menjen körbe a pályán rendesen, és álljon be a boxba utána. Készüljetek fel a versenyre úgy, ahogy illik. Nem itt kell kideríteni, hogy hány körös lesz. A kezdésre, szünetre sem kell rákérdezni, mert a kezdési időpontok ki vannak írva, és ahhoz tartjuk magunkat.
Önellenőrzéses rendszer lesz bevezetve, melynek a menete a következő: Miután befejeződött az időmérő, és a játék „átváltott” –„bemelegítő edzésre”, az admin „ELLENŐRZÉS” utasítására mindenki, aki meg akarja nézni a gyorskörét, kiléphet, és ellenőrizheti. Erre kb. 10 perc áll rendelkezésre.
Amennyiben „hibás” a kör, választhat helyette egy „hibátlant”, és visszalépés után a chat ablakba beírja a jó kör idejét. (Pl: 01:42:658 , csak ennyit, és semmi mást). Ha nincs, vagy nem talált jó kört, és tudja, hogy a hivatalos rossz, akkor beírja „rossz1” és 1 mp-vel rosszabb időt ír be, mint a hivatalos. (Pl: rossz1, 01:43:658, csak ennyit, és semmi mást). Ha valaki 1 autó szélességnél többel vág, vagy szélesít, és nincs, vagy nem talált jó kört, akkor beírja „rossz2” és 2 mp-el rosszabb időt ír be, mint a hivatalos. (Pl: rossz2, 01:44:658, csak ennyit, és semmi mást). Ennél az esetnél elég furcsa, hogy nem stornózta a körét már a pályán, hiszen ekkora vágást nem lehet nem észrevenni.
Kb. 5 perccel futam indítás előtt, (eddig mindenkinek vissza kell érnie), az Admin kiírja „Ellenőrzés vége”, innentől senki nem írhat semmit, és a rajtsorrend felállítása történik. Ekkor az Admin feloldhatja a chatstopot, belátása szerint, ha van még idő kezdésig. Aki nem írt új időt, annak a „hivatalos” ideje kerül beszámításba. A köröket a régi módon utólag ellenőrizni fogjuk, és aki hibás gyors körrel indult a versenyen, büntetésben részesül. FONTOS!!! Mivel nem minden esetben egyezik a szerver replay a saját replay-al, és a VB a szerver replay alapján ellenőriz, ezért mindenki őrizze meg a saját replay-t (bizonyítéknak), amíg az esetleges vitás esetek nem rendeződnek. Ha nincs meg, akkor a szerver replay a döntő.
Az önellenőrzésből nem maradhat ki az utolsó helyen lévő versenyző sem, mert az esetleges módosítások után előrébb kerülhet, és ha hibás körrel kerül előrébb, akkor ő is számíthat büntetésre. Ha valakit technikai okokból nem tud az Admin helyesen besorolni, az hátulról indul. Célszerű már az időmérő alatt figyelni a szabályos körökre, hogy hiba esetén hányadik kör jöhet számításba, hogy hamarabb megtaláljuk. Mindenki tesztelje le magának, mennyi időt vesz igénybe. Nekem (szép nyugodtan, lassú géppel) a kilépéstől a visszalépésig 4 perc volt egy ellenőrzés, és egy gyorskörben, 2 db „vágást” lassítva oda-vissza is vizsgáltam. Ha nincs hiba, csak ennyi,
Az önellenőrzéshez mintaképek lesznek feltöltve, de a tavalyi bajnokságban eleget beszéltünk a szabálytalan esetekről, képekkel illusztrálva, illetve csak el kell olvasni a szabályzat ide vonatkozó részét, és szó szerint venni, nem pedig szájíz szerint értelmezni.
Futam restart
Ha rossz a rajtsorrend. A rajtkocka felállás nem számít
Ha legalább 3 autó megsérül a felvezető körben egymással ütközve. Kicsúszás nem számít.
A jelzés az admin felé „sorrend” chat felirattal. Csak az érintettek jelezhetnek Ekkor az admin „STOP” vezényszavára mindenki szépen nyugodtan megáll, és vár. Az admin kérdez: mi a gond ? Csak az válaszolhat, aki írta a jelzést. Megbeszélik a dolgot, és az admin dönt. Ha az admin másokat is akar kérdezni az eset kapcsán, akkor is csak a kérdezett válaszolhat. A kérdezés nélkül „beszólók” büntetést kapnak Vagy „Restart” vagy „Folytatjuk” következik, és ennek megfelelően kell a továbbiakban eljárni. A folytatásnál nyugodtan elindulhat mindenki, az előtte lévőre figyelve
Minden le van, és le lesz írva a tájékoztatókban és a szabályzatban. Tehát, ha valaki valamiről nem tud, az nem mentesít senkit semmi alól. Bármilyen kérdés merül fel, szívesen válaszolok.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
|