Nyitólap

Regisztráció

Belépés
Kedd, 2025-06-24, 20:41:44 | Üdvözöllek Vendég
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
VB tájékoztatók
dugojancsiDátum: Péntek, 2011-11-18, 18:50:37 | Üzenet # 1
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Ide kerülnek majd a VB moddal kapcsolatos tájékoztatói.
Csak a VB-k írhatnak ebbe a topikba!


   
 
dzsavermadarDátum: Hétfő, 2011-11-21, 10:44:29 | Üzenet # 2
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571


Tájékoztató a tervezett új modról

Úgy gondoltuk, hogy egy kicsit eltérünk a hagyományos WTCC formától, és nem ragaszkodunk az „olyan legyen, mint az igazi” feltételhez.
A következő modunk kizárólag a mindenki számára élvezetes versenyzés szellemében került kiválasztásra, hiszen nincs kötelező érvényű szabály a formájára.
Mindenről mi döntünk, nem más. Ami nekünk a legjobb. Nem az utánzás, az azonosság, vagy akár a hasonlatosság a lényeg, hanem a szórakozás.
Az autók erősebbek, gyorsabbak, kezelhetőbbek a mostaniaknál, igazi vezetési élményt nyújtanak, remélem mindenki számára.
Hárman (VB tagok) teszteltük, megfelelőnek, élvezetesnek találtuk, és örömmel ajánljuk.
Valószínűleg többen már találkoztak ezzel a moddal, amit kicsit átdolgozva szeretnénk használni.
Egyik jelentős eltérés az eddigiekhez, hogy összkerék hajtású minden modell.
Ezzel egy stabil és gyors versenyzést tudunk biztosítani.
A mostani autóinkhoz képest, kb 100 LE-vel erősebb és kb 100 Nm-el nagyobb nyomatékot biztosító motorral rendelkezik., épp ezért ne lepődjetek meg az eddigi köridők drasztikus csökkenésén.
A nagyobb erő és nyomaték mellé, remek fékek, felfüggesztés, és nem utolsó sorban jó gumik is társulnak, hisz az erőt kordában is kell tartani, és a pályán is stabilan kell közlekedni.
(Úgy gondolom, hogy ebből eredően, kevesebb baleset is lesz, hiszen az eddigi elemzések alapján, nagyon sok baleset létrejötte, súlyossága szoros kapcsolatban állt a nem megfelelő stabilitással, kezelhetőséggel)
Az autók, az eddigi gyakorlatnak megfelelően, azonos fizikával lesznek ellátva.
17 választható modell lesz, ami reméljük elég bő választékot kínál mindenki számára.
A teszt változat remélhetőleg legkésőbb 8-10 napon belül készen lesz.
Természetesen a tesztidőszak alatt kiderülhetnek hiányosságok, és lehetnek(lesznek is) egyéb módosítandó dolgok, amit remélhetőleg meg tudunk oldani.

Egyetlen kérdésem van elsőre az új modunkkal kapcsolatban, tájékozódási szempontból:
Van-e valakinek ellenvetése a tervezett módosítások ellen, vagy elfogadja lehetőségként a modnál leírt változtatásokat?
Szeretnék minél több választ kapni, akár indoklással, akár indoklás nélkül .
Kérlek benneteket, hogy a javaslatok, ötletek topikot használjuk a hozzászólásokhoz, kérdésekhez, ami ehhez a témakörhöz kapcsolódik.
Itt csak a tájékoztatásokat szeretnénk közzétenni, hogy bármikor könnyen visszanézhető legyen.

Autók:






"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-11-22, 15:02:05 | Üzenet # 3
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Az még kimaradt, hogy 7 sebességesek az autók.
Nyilván ezt is teszteljük majd.
Talán finomabban lehet "osztani" a fokozatokat a különböző pályákon, kanyarokban.
Igaz többet is kell váltani, de az hozzátartozik az autózáshoz.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
PHWTCC_VBDátum: Vasárnap, 2012-01-08, 10:00:43 | Üzenet # 4
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 11
Mostantól kérjük a nevezéseket leadni a hamarosan induló bajnokságra.
Egyelőre csak az egyéni jelentkezések a lényegesek, hogy képben legyünk, ki jön, és hányan leszünk.

A Fő mod a PHWTCC 4.0 lesz, indulnak benne az FWD és RWD autók is.
Bajnoki futam minden hétvégén lesz, hasonlóan az elmúlt szezonhoz.
Az 1. szerveren fog futni ez a bajnokság. A szerver bérleti ideje, ezzel a hónappal lejár, további hosszabbítására, szükséges a tagság díjbefizetése.
Díj/fő: 1.500 Ft. Ezzel számoljatok. Ebben benne van mindkét szerver díja további ~ fél évre.
Részleteket mindenki Személyes üzenetben kapja meg pár napon belül.
A nevezések, a díj beérkezése után válnak elfogadottá.

A 2. szerveren bonyolítjuk az egyéb versenyeinket (Márkakupa, Fun, stb.)
Vagy teljesen, vagy részlegesen bárki "idegen" számára is hozzáférhetővé tesszük, hogy a szezon közben érkezők is részt tudjanak venni ligánk életében, és ne lépjenek le, mint az elmúlt időszakokban.
Itt még minden képlékeny.

Változás még a nevünkben:

A "PHWTCC TEAM" helyett, a továbbiakban a PHWTCC LIGA" a helyes megnevezés.

A csapatok alakítása:

Csak két fős csapatokat lehet indítani a bajnokságban. Amelyik "csapatistálló" több versenyzővel is rendelkezik, az különböző néven indíthat 2-2 fős csapatokat, amíg a létszámuk engedi. Természetesen a pontozásnál nem adódnak össze az "istállón" belüli csapatok pontjai.
Nem kötelező a csapatalakítás, egyénileg is lehet indulni, de az nem szerepel a csapat pontozásban

Autó választás és festések:
A csapatban indulók tetszőleges típussal indulhatnak, nem kell azonosság, viszont a festések színei, stílusa, motívumai, egyértelművé kell, hogy tegyék a csapat hovatartozást.
Egyetlen követelmény: az első szélvédőn szerepeljen a "PHWTCC LIGA" valamilyen formában.


A Szabályzat betartása kötelező
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2012-01-10, 11:19:30 | Üzenet # 5
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Közlemény!

Most nem a VB nevében beszélek, hanem, mint a PHWTCC LIGA vezetője, a saját nevemben, de az elmúlt időszakok alatti tapasztalatokra, véleményekre, és veletek való beszélgetésekre építve.

Azt mindenki szeretné, ha nem ragadnánk meg ennél a szintnél, ahol most vagyunk.
Ez minden szükséges összetevőre értendő.
Nem vagyunk rossz szinten, de a jövőt építeni kell, különben lemaradunk, visszafejlődünk.
Egyik lépés a 2. szerver létrehozása volt. Lehet, hogy többen nem értenek vele egyet, vagy megkérdőjelezik a szükségességét.
A fejlődés szempontjából viszont szükség van rá, ugyanis a tervek szerint nagy részt „nyílt szerverként” fog működni, és az új tagok toborzásához nagy segítséget nyújt, hiszen az új jelentkezőknek nem kell megvárni a bajnokság végét, hanem folyamatosan jelen lehetnek Ligánk életében.
Továbbá mi magunk is folyamatosan használhatjuk a különböző modok, pályák, stb. tesztelésére, és versenyek lebonyolítására, anélkül, hogy az 1. szerverünket változtatgatnánk.

Másik lépés, hogy a megjelenésünkben is kell hordoznunk a fejlődésünkre utaló törekvést.
Már említettem, hogy a nevünket módosítottuk: PHWTCC LIGA
Saját logo létrehozására is sor kerül, amivel bárhol képviseltethetjük magunkat.
Egy új, igényes megjelenésű honlap kialakítása is a tervek között szerepel.

Mivel vannak dolgok, amiket nem ingyen kapunk, így pénzre van szükségünk a megvalósításhoz.
Ezt a továbbiakban úgy oldjuk meg, hogy nem konkrét dolgokra "dobjuk össze" a pénzt, hanem tagságot alakítunk ki, és „úgynevezett” tagdíjat szedünk.
Ennek összege: havi 250 Ft . ( az összeg "nagyságát" ~ 20 fő tagságra számoltam ki.)
Féléves és éves ciklusokat használunk, tehát a befizetéseket ezek szerint kell eszközölni.
Szabadon választható - (jan.-jun. – 250 x 6=1500 Ft, vagy jan.-dec. – 250 x 12=3000 Ft)
Aki befizeti, az teljes jogú taggá válik, és jogosult mindent igénybe venni korlátlanul, ami Ligánk kezelésében van.
A tervezett honlapon lesznek olyan oldalak is, amelyek csak a tagság részére lesznek elérhetőek.
(bizonyos Letöltések, Fórum témák, stb.)

A pénztár jelenleg „sztamas” versenytársunk kezelésében van.
A fizetésre vonatkozó adatokat mindenki „Személyes üzenetben” kapja meg.
Az új jelentkezők, akik tagok szeretnének lenni, időarányosan fizetnek tagdíjat.

Ebből a tagdíjból gazdálkodik a vezetőség, és teljes elszámolással tartozik a tagság felé.
A tagdíjat jelenleg terhelő és tervezett költségek a következők lehetnek:
A szerver/ek/ bérleti díja, esetleges tárhely, vagy slot módosítása (kellő szükség esetén)
A tervezett új honlap/domain név költsége (megvalósulás esetén)


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dzsavermadarDátum: Csütörtök, 2012-01-12, 08:13:33 | Üzenet # 6
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
A tagsági díj befizetésére vonatkozó üzeneteket elküldtem.
Ha valakinek bármilyen problémája van az üzenetben leírtakkal, vagy nem kapta meg, keressen meg engem.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dzsavermadarDátum: Szerda, 2012-01-18, 09:51:45 | Üzenet # 7
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571


Ha valaki tud a jelzett időpontokban valami egész Ligát érintő eseményről, ami az esetleges halasztást indokolhatja, kérem szóljon.
Ha nincs válasz hétvégéig, úgy az időpontokat rögzíteni fogom.
Próbáljunk az időpontokhoz tartani magunkat.
Lehet építeni a csapatokat, a festéseket megcsinálni, stb.
A szóba jöhető pályák:

Hungaroring
OxyKing Ring
A1 Ring
BrandsHatch
Brno
Monza
Oschersleben
ElkhartLake
Essington
Barcelona
EasterCreekLaser
Kyalami
Macau
MountainSprint
Oultonpark
Piddy
Portiamo
TobanLong
MidOhio
Melbourne GP
PhillipsIsland
Sugo
WarwickFarm

Ebből kettő "kötelező" - Hring és Oxyring

Most kérek még jelzést, ha valaki más autót kér ebből a modból, a kimaradtakból. mert azt a következő patch-be betesszük.
Idáig Lacettire és Ladára érkezett kérés.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dzsavermadarDátum: Hétfő, 2012-01-23, 09:34:51 | Üzenet # 8
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Versenynaptár



A versenyek körszámát, pontosítás után írom ki.
Egy futam max. 25 - min. 20 perc lesz.

Határidők:

Tagdíj befizetése folyamatos.
Akinek nem érkezik be a tagdíja 2012.02.03.-ig,
az 2012.02.04.-től az 1. szervert nem használhatja


Nevezési határidő a bajnokságra 2012.02.03.
Nevezés tartalma a szokásos:

1.Versenyben megjelenő név
2.Rajtszám
3.Csapatnév(ha van)
4.Autó típusa
5.Irányítás eszköze

Festések leadása folyamatos, de legkésőbb 2012.02,03.
A kész festéseket, amint kész van, és jól átgondoltátok, küldjétek el nekem.
Emlékeztető:
Nevezhető csapatok létszáma 2 fő, amennyiben egy csapat ("istálló") több csapattaggal is rendelkezik, úgy 2, vagy több 2 fős csapatot is indíthat, de megkülönböztetett néven.
Csapaton belül nem kell azonos autó, de azonos alapfestés kötelező.
Az első szélvédőn jelenjen meg : PH WTCC LIGA

Ha valami kérdés van, tegyétek fel bátran.

A 2. szerver egyelőre nyilvános marad, hamarosan ott is indul egy „mini bajnokság” a tervek szerint. A Skoda mod lesz nagy valószínűség szerint.

A PHWTCCX 4.0 Final modot, és a pályacsomagot 2012.01.30.-án lehet majd letölteni.
A 2012.01.28.-ig esetlegesen leadott festések már belekerülnek.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dzsavermadarDátum: Szerda, 2012-02-01, 18:58:44 | Üzenet # 9
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
FIGYELEM!!! MÓDOSÍTÁS!!!

Időmérő: 19:10-19:30 1. Futam: 19:45 2. Futam: 20:20

Módosítás a versenyek lebonyolításában

Az elmúlt szezonokban többféle módszert alkalmaztunk az Időmérőn elért gyorskörök elemzése ügyében, hogy a rajt sorrend a lehető legkorrektebb legyen.
Most a következő szabályokat vezetjük be (az elmúlt szezonban már volt róla szó)

A Chatstop betartása még fontosabb szerepet kap.
Chatstop kezdete - az Időmérő kezdete - amikor a játékban megjelenik az „időmérő” felirat.
Chatstop vége – a második verseny vége, amikor az utolsó versenyző is áthalad a célvonalon.

Közben csak az Admin adhat feloldást, mégpedig a „bemelegítő edzés” végén, és a két verseny közötti időszakban, ha van rá idő a lebonyolítás hátráltatása nélkül.

A kezdési időpontok előtt kaptok az Admintól 2 figyelmeztetést.
Az elsőt 3-5 perccel kezdés előtt, az utolsót 1 perccel kezdés előtt,
Az utolsó figyelmeztetés után az időmérőt és a futamokat további kérdezgetés, jelzés nélkül elindítjuk.(nincsenek „+” jelek, „ok” –ék, „pill”-ek stb , tehát senki ne várjon ilyenekre, és ne irkáljon feleslegesen)

A chatstop ideje alatt, csak az írhat, akit az Admin kérdezett, illetve akiknek a gyorskör elemzéssel kapcsolatban van módosítása, de csakis az alább leírt módon.

Itt kérek meg mindenkit, hogy nem show műsort adunk, tehát nem kell bravúroskodni, „pörgölődni” a box utcában, a pályán, és célba érkezés után sem
Mindenki tud ilyet csinálni közülünk, tehát nem „szenzáció”, inkább zavaró.
Aki áthalad a célvonalon, lépjen ki a garázsba, vagy menjen körbe a pályán rendesen, és álljon be a boxba utána.
Készüljetek fel a versenyre úgy, ahogy illik.
Nem itt kell kideríteni, hogy hány körös lesz.
A kezdésre, szünetre sem kell rákérdezni, mert a kezdési időpontok ki vannak írva, és ahhoz tartjuk magunkat.


Önellenőrzéses rendszer lesz bevezetve, melynek a menete a következő:

Miután befejeződött az időmérő, és a játék „átváltott” –„bemelegítő edzésre”, az admin „ELLENŐRZÉS” utasítására mindenki, aki meg akarja nézni a gyorskörét, kiléphet, és ellenőrizheti. Erre kb. 10 perc áll rendelkezésre.

Amennyiben „hibás” a kör, választhat helyette egy „hibátlant”, és visszalépés után a chat ablakba beírja a jó kör idejét. (Pl: 01:42:658 , csak ennyit, és semmi mást).
Ha nincs, vagy nem talált jó kört, és tudja, hogy a hivatalos rossz, akkor beírja „rossz1” és 1 mp-vel rosszabb időt ír be, mint a hivatalos. (Pl: rossz1, 01:43:658, csak ennyit, és semmi mást).
Ha valaki 1 autó szélességnél többel vág, vagy szélesít, és nincs, vagy nem talált jó kört, akkor beírja „rossz2” és 2 mp-el rosszabb időt ír be, mint a hivatalos. (Pl: rossz2, 01:44:658, csak ennyit, és semmi mást).
Ennél az esetnél elég furcsa, hogy nem stornózta a körét már a pályán, hiszen ekkora vágást nem lehet nem észrevenni.

Kb. 5 perccel futam indítás előtt, (eddig mindenkinek vissza kell érnie), az Admin kiírja „Ellenőrzés vége”, innentől senki nem írhat semmit, és a rajtsorrend felállítása történik.
Ekkor az Admin feloldhatja a chatstopot, belátása szerint, ha van még idő kezdésig.
Aki nem írt új időt, annak a „hivatalos” ideje kerül beszámításba.
A köröket a régi módon utólag ellenőrizni fogjuk, és aki hibás gyors körrel indult a versenyen, büntetésben részesül.
FONTOS!!!
Mivel nem minden esetben egyezik a szerver replay a saját replay-al, és a VB a szerver replay alapján ellenőriz, ezért mindenki őrizze meg a saját replay-t (bizonyítéknak), amíg az esetleges vitás esetek nem rendeződnek. Ha nincs meg, akkor a szerver replay a döntő.

Az önellenőrzésből nem maradhat ki az utolsó helyen lévő versenyző sem, mert az esetleges módosítások után előrébb kerülhet, és ha hibás körrel kerül előrébb, akkor ő is számíthat büntetésre.
Ha valakit technikai okokból nem tud az Admin helyesen besorolni, az hátulról indul.

Célszerű már az időmérő alatt figyelni a szabályos körökre, hogy hiba esetén hányadik kör jöhet számításba, hogy hamarabb megtaláljuk.
Mindenki tesztelje le magának, mennyi időt vesz igénybe.
Nekem (szép nyugodtan, lassú géppel) a kilépéstől a visszalépésig 4 perc volt egy ellenőrzés, és egy gyorskörben, 2 db „vágást” lassítva oda-vissza is vizsgáltam. Ha nincs
hiba, csak ennyi,

Az önellenőrzéshez mintaképek lesznek feltöltve, de a tavalyi bajnokságban eleget beszéltünk a szabálytalan esetekről, képekkel illusztrálva, illetve csak el kell olvasni a szabályzat ide vonatkozó részét, és szó szerint venni, nem pedig szájíz szerint értelmezni.

Futam restart

Ha rossz a rajtsorrend.
A rajtkocka felállás nem számít

Ha legalább 3 autó megsérül a felvezető körben egymással ütközve.
Kicsúszás nem számít.

A jelzés az admin felé „sorrend” chat felirattal.
Csak az érintettek jelezhetnek
Ekkor az admin „STOP” vezényszavára mindenki szépen nyugodtan megáll, és vár.

Az admin kérdez: mi a gond ?
Csak az válaszolhat, aki írta a jelzést.
Megbeszélik a dolgot, és az admin dönt.
Ha az admin másokat is akar kérdezni az eset kapcsán, akkor is csak a kérdezett válaszolhat.
A kérdezés nélkül „beszólók” büntetést kapnak
Vagy „Restart” vagy „Folytatjuk” következik, és ennek megfelelően kell a továbbiakban eljárni.
A folytatásnál nyugodtan elindulhat mindenki, az előtte lévőre figyelve

Minden le van, és le lesz írva a tájékoztatókban és a szabályzatban.
Tehát, ha valaki valamiről nem tud, az nem mentesít senkit semmi alól.
Bármilyen kérdés merül fel, szívesen válaszolok.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Copyright MyCorp © 2025
Az oldalt a uCoz rendszer működteti