Csevegő
|
|
IreNiCuS | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 20:04:01 | Üzenet # 451 |
 Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 20
| Kíváncsiságból leírjátok,hogy áll a szavazás,mivel én nem tudom megnézni.
|
|
| |
Satan_Claus | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 20:11:46 | Üzenet # 452 |
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 34
| 1-10 2-3 3-3
|
|
| |
Jim74 | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 06:10:59 | Üzenet # 453 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
| Sziasztok! Van lehetőség arra, hogy a játék közben látszódjon a pálya nyomvonala, meg hogy éppen hol tartok? Ha igen, akkor hogyan lehet ezt megoldani? Előre is köszönöm a segítséget.
|
|
| |
oxykirally | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 06:42:59 | Üzenet # 454 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
| Jim74, Ha pályarajzra gondolsz, akkor igen, van több is, a letöltések között megtalálod. Pl: rFactor Map plugin 1.06 rFDynHUD én ezt használom
OxyKingRing
|
|
| |
Jim74 | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 07:24:28 | Üzenet # 455 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
| Quote (oxykirally) Jim74, Ha pályarajzra gondolsz, akkor igen, van több is, a letöltések között megtalálod. Pl: rFactor Map plugin 1.06 rFDynHUD én ezt használom Köszönöm. Kipróbálom. Még azt szeretném megkérdezni, hogy a rFDynHUD-nál hogyan lehet a kijelzéseket ki/bekapcsolni. Mondjuk, ha csak a pályát szeretném látni a HUD-on?
Az üzenetet módosította Jim74 - Vasárnap, 2011-05-15, 07:40:23 |
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 07:48:18 | Üzenet # 456 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Mai program: EUROSPORT: 9:00 FIA Túraautó Világbajnokság --- Monza, Olaszország, edzés (élő) 12:30 FIA Túraautó Világbajnokság --- Monza, Olaszország, 5. forduló / 1.futam (élő) 14:45 FIA Túraautó Világbajnokság --- Monza, Olaszország, 5. forduló / 2.futam (élő) SPORTKLUB: 14:00 DTM Német túraautó-bajnokság --- Zandvoort, Hollandia (élő)
|
|
| |
oxykirally | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 08:48:13 | Üzenet # 457 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
| Quote (Jim74) rFDynHUD-nál hogyan lehet a kijelzéseket ki/bekapcsolni Ime itt olvashatsz róla
OxyKingRing
|
|
| |
DAeRK | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 09:08:02 | Üzenet # 458 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| Hi Ted! Micheliszt miért rakták az 5. helyre? Legalább is a Warm-Up elején mutatott táblázaton így szerepelt.
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 10:22:45 | Üzenet # 459 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Itt még 4.,ez 9:45-kor volt
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 12:23:19 | Üzenet # 460 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Ne mááááár
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 12:50:54 | Üzenet # 461 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Kedves DAeRK azért írták az 5. helyre mert az a súly lista!!!!
|
|
| |
YakQzA | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 13:02:04 | Üzenet # 462 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
| Áááááá, nemigaaaaz!!! Norbinak most az első futamban ez a 3. hely igazán meglehetett volna! Kicsit elronthatta a kigyorsítást az utolsó kanyarban. Ahogy néztem nagyon szélesen fordult rá a célegyenesre... Ha kicsit hátrébb a célvonal talán erőből megcsinálta volna a bömössel... na de nem siránkozok tovább! Szép eredmény ez is! Hajrá Norbi! Sok sikert a 2. futamhoz!
|
|
| |
Neuro | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 13:34:17 | Üzenet # 463 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Monteiro mondta is a verseny utáni riportban, hogy Norbi megcsúszott, azért tudta tartani a lépést, illetve bemenni mellé.
|
|
| |
YakQzA | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 13:53:29 | Üzenet # 464 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
| Neuro, Ez van, ha nem várom meg az interjúkat! Most már csak egy jó rajt kéne a 9. helyről és ismét hozhatna egy 4. vagy még jobb helyet!
|
|
| |
Neuro | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 14:36:45 | Üzenet # 465 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Egész egyszerűen undorító, hogy így hagyják ezeket a mocsok seviket versenyezni. Eleve az, hogy hárman vannak, milyen gusztustalan falat csináltak az első versenyen. Kettő, szart se ér a 40 kiló, súlyozzák le a gecibe őket és kész. Ha a BMW-t csak úgy lesúlyozzák, akkror rájuk ne 40-et tegyenek, hanem 80-at minimum. Szánalom, hogy utolsó helyről 5-re jött fel az a majom, mintha nem is egy kategória lett volna a többivel. Monteiro meg egy nyomorék gyökér, remélem durrdefektet kap legközelebb és darabokra törik a kocsija.
|
|
| |
YakQzA | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 14:51:44 | Üzenet # 466 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
| Neuro, Én abban reménykedtem, hogy a gyári chevik elintézik majd egymást megint! A szívem majd kiugrott, mikor Norbi összeszedte a vasat. Már láttam magam előtt, hogy megpörög és a sóderágyban végzi. De hála istennek nem ez történt! Viszont a mi lett volna HA, egy rohadt idegesítő dolog tud lenni! 
Az üzenetet módosította YakQzA - Vasárnap, 2011-05-15, 14:52:08 |
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 15:02:33 | Üzenet # 467 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| csak a 2. béjemvés versenye volt, jól csinálta,a legtöbbet hozta ki belőle, lesz ez még így se a sevikkel tényleg kellene kezdeni valamit a FIA-nak, de a RED BULL-ok is ezt csinálják az F1-ben Norbi jól vezet ez tény, nem mindenki fogta volna meg az autót ebben a helyzetben jó futam volt és kellően izgalmas, de a Hungaroringen dobogót várok (persze ha nem lesz a környéken Monteiro)
|
|
| |
|
DAeRK | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 15:24:52 | Üzenet # 469 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| Inkább mindenki hozzon magával egy rugót a Hungaroringre. Massánál bevált.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 16:30:25 | Üzenet # 470 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Ez nem volt jó vicc DAeRK, én kint voltam akkor, nem volt vicces
|
|
| |
DAeRK | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 17:11:33 | Üzenet # 471 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
|
|
|
| |
DAeRK | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 17:12:36 | Üzenet # 472 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| Egyébként Ferrari szurkoló vagyok.
|
|
| |
Jim74 | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 17:17:38 | Üzenet # 473 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
| Quote (oxykirally) Ime itt olvashatsz róla Köszönöm szépen.
|
|
| |
Jim74 | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 18:52:19 | Üzenet # 474 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
| Hungaroringen, Vectra-val a 2:05 körüli idő nagyon szánalmas? Még nagyon szoknom kell....
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 19:20:05 | Üzenet # 475 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| próbáld másik autóval legalább 100-150 kör kell egy-egy pályán, ez nem GRID
|
|
| |
Jim74 | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 19:52:55 | Üzenet # 476 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
| Quote (Ted-Mosby) próbáld másik autóval legalább 100-150 kör kell egy-egy pályán, ez nem GRID Hát igen. Ehhez lehet, hogy több szabadidő kellene... Melyik autót ajánlod? Egyébként köszi, hogy kíméletes voltál "próbáld másik autóval" 
|
|
| |
adyz | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 20:03:11 | Üzenet # 477 |
 Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
| minden autó egyforma fizikára, csak a modelljük más.
az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 20:17:15 | Üzenet # 478 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| én rövidebb tengelytávút ajánlanék,szerintem könnyebben kezelhetőek: pl.: Peugeot 308 Seat Leon TFSi Volvo C30 de ha nem jól mondom a többiek, majd rám cáfolnak a lényeg viszont ezeknél is a minél több kilóméter
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 23:16:52 | Üzenet # 479 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Gratula zsomboornak az első futamgyőzelméhez Inhell is nagyon jól ment, masszív pontokkal segítve mindkét versenyen a csapatot
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 07:41:33 | Üzenet # 480 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| KaraDani, Ideje volt már, hogy mutasson valamit Cula is . Nagy gratula nektek azért . Annak viszont örülök, hogy "lekergettelek" a pályáról . ...és már megint vezeted a bajnokságot, teeee.....büdös mocskos csíter . Ted-Mosby, szerintem jó tippet adtál . Én is a rövidebb tengelytávú autókat ajánlom. Próbáltam a tesztek alatt a hosszabakat is (Alfa, Accord...még a bömöst is ), de pölö a Hringen jobban mentem a Leon-nal, A1-en viszont meg az Accord volt a jobb. Fene se érti ezt .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 07:56:14 | Üzenet # 481 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Köszönjük! De had javítsalak ki, még mindig vezetem a bajnokságot, soha nem is volt olyan amikor nem vezettem Majd azt a lekergetést megnézem még ma este, kíváncsi vagyok... 
|
|
| |
adyz | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 12:32:27 | Üzenet # 482 |
 Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
| 1:50:905, Essington, PB
az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
|
|
| |
Neuro | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 12:41:03 | Üzenet # 483 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Essington érzésem szerint megint BMW pálya lesz...
|
|
| |
Neuro | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 12:53:51 | Üzenet # 484 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Ja bájdövéj... A féktávjaim a többiekéhez képest nem tudom mitől olyan jók (szemmel láthatóan jók, ez kijött A1-en is), viszonylag nem sokat állítok a fékeken (Low ABS-t viszont használok, de mást nem). Ellenben a kigyorsítást ugye tudjuk, hogy függ attól, hogy milyen sebességgel mentünk a kanyarba, erre pedig az alapszabály: ** Kanyarba lassan be, majd onnan gyorsan ki! ** Egy jól méretezett és kicentizett féktávval ez pedig komoly fegyvertény lehet. Remélem tudtam egy kicsit segíteni azoknak, akiknek gondjaik vannak. Ők ezért 2000Ft-ot utalhatnak a bankszámlámra. 
|
|
| |
adyz | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 13:35:49 | Üzenet # 485 |
 Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
| plusz egy jól beállított kézifék is csodákra képes
az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
|
|
| |
Sup | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 14:05:26 | Üzenet # 486 |
 Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 30
| Quote (Neuro) Essington érzésem szerint megint BMW pálya lesz... Nem biztos. Tegnap például az A1 Ringen nagyon vigyáztam, hogy ne vágjak és ne (nagyon) szélesítsek pályát, mert tényleg lehetett volna 1:40.1xx körül futni. Vágás, szélesítés nélkül konzekvensen 1:40.6xx sikerült, viszont Essingtonban nem lesznek akkora különbségek szerintem.
|
|
| |
Neuro | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 14:13:18 | Üzenet # 487 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Quote (adyz) plusz egy jól beállított kézifék is csodákra képes Hát az max. egy-egy elbarmolt helyzetben.
|
|
| |
zsomboor | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 14:30:05 | Üzenet # 488 |
 Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 22
| Sup, igen, szerintem sem lesz annyira BMW pálya... Ja és köszi, Dani & m4d 
Az üzenetet módosította zsomboor - Hétfő, 2011-05-16, 14:54:42 |
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 14:41:20 | Üzenet # 489 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| miért van az, hogy nem látom a replayeket a játékban, az intézőben pedig igen ??
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 14:44:13 | Üzenet # 490 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Újraraktad a játékot? Van ékezet az elérési útban? (ha van ne legyen )
|
|
| |
adyz | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 15:17:49 | Üzenet # 491 |
 Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
| Neuro, hidd el, egy 45%-os kézifék jóval rövidebb féktávot ad, próbáld ki. nekem legalábbis sokkal jobb.
az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 15:24:01 | Üzenet # 492 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Hát azért nem hinném, hogy a te féktávod jobb, mint Neuróé
|
|
| |
|
adyz | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 15:26:20 | Üzenet # 494 |
 Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
| KaraDani, egy szóval sem mondtam, hogy jobb.
az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
|
|
| |
Jim74 | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 15:27:36 | Üzenet # 495 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
| Köszönöm mindenkinek a javaslatokat.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 15:53:10 | Üzenet # 496 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| adyz: tudom, de akkor hogy állíthatod, hogy kézifékkel jobb, ha egyszer más jobban fékez, úgy hogy hozzá sem nyúl :)
|
|
| |
adyz | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 16:48:15 | Üzenet # 497 |
 Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
| a1-en próbáltam ki először, érdekes módon ott tudtam fékezni, ahol kell, kipróbáltam a többi pályán is és bevált. hogy ne legyen félreértés: nem csak kézifék, hanem sima fék+kézifék 
az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
|
|
| |
Neuro | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 16:49:31 | Üzenet # 498 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Akkor rosszul van beállítva a féked. Na de hogy informatívabb legyek... (bár nem tudom milyen segítségekkel mész) Ha jól van belőve a fékelosztás, akkor a hátsó kerék határon fékez egy fwd autónál, ha lepadlózod/ügyesen fékezel (az elsővel meg a motorfék teszi ugyanezt, ehhez pedig kézi váltó kell). Erre a kézifék max. annyit tud rátenni, hogy elszáll az autó. Ha rosszul van belőve, akkor segíthet, illetve még akkor, ha high abs-szel mész. Mivel az abs nincs kihatással a kézifékre, így ott tényleg számíthat. Viszont ha így van, ehelyett én elgondolkodnék a low abs-en, annak több értelme van, mint két féket nyomni egyszerre. De egy jól beállított fékre biztos, hogy semmilyen pozitív hatása nincs. Mondjuk eleve nem értem miért van engedélyezve az eredeti modban kézifék, tudtommal a wtcc kocsikban nincsen.
|
|
| |
adyz | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 17:00:20 | Üzenet # 499 |
 Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
| high abs-el megyek, low-al egyszerűen nem tudok menni, nem fordul az autó, csak tolja az orrát
az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
|
|
| |
Neuro | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 17:02:19 | Üzenet # 500 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Tolja az orrát? Fékezni kanyar ELŐTT kell... a kigyorsításra meg nincs kihatása az abs-nek, szóval ez érdekes.
|
|
| |