Nyitólap

Regisztráció

Belépés
Kedd, 2025-06-24, 23:37:32 | Üdvözöllek Vendég
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Csevegő
JackDátum: Kedd, 2011-04-19, 20:02:04 | Üzenet # 151
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Akkor szülinapomra való tekitettel a képem berakom. biggrin
Csatolások: 6088183.jpg (12.5 Kb)


Az üzenetet módosította Jack - Kedd, 2011-04-19, 20:02:35
 
NeuroDátum: Kedd, 2011-04-19, 20:15:59 | Üzenet # 152
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (Jack)
Ha betolod orrodat, de nem tudsz elmenni, az sztem nem fair egy lassabb versenyzővel, mert nem engeded a saját ívén menni a saját tempójában.

Na itt kezdődik a rohadtnagy tévedés. Sok esetben NEM lehet úgy előzni, hogy akkora különbség adódjon, hogy azonnal el tudjon menni valaki. Nem "betolja az orrát", hanem bemegy melléd! Ez a normális! Máskülönben megeshet, hogy az életben nem előz meg.
Azon kívül... miazhogy "nem enged menni az íven", milyen ökörség ez? Hát bakker, nehogymár meg legyen mondva, hogy a pályán melyik rész kié... mindenki ott megy, ahol tud, persze helyet hagyva a másiknak, amennyiben egymás mellett vannak. Ha két autó egymás mellett megy, akkor SOHA nem fog egyikőjük se az ideális íven menni, hacsak a másik le nem esik mellőle.
Ezt kéne megérteni végre és nem pedig ellehetetleníteni a versenyeket értelmetlen dolgokkal. Meg kell tanulni közösen menni a pályán, akár egymás mellett. Sok példát lehet rá mutatni, a videók között bőven találsz olyat, ahol ez megtörtént. Magyarul lehetséges (és erre az "amatőrök" is képesek).
Igenis gyakorolni kell, mert pontosan azért jött létre a 2.0 az egyforma kocsikkal, hogy ezek az izgalmas dolgok megtörténjenek a pályán. Most meg az a baj, hogy tényleg megtörténik. Hát mindjártmondokvalamit... eszem megáll.

 
JackDátum: Kedd, 2011-04-19, 20:45:31 | Üzenet # 153
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Az egymás mellett menés rendben is lenne, ha volna elég hely. De ha engem lassít ős is lassul, és akkor torlódás van. Ezt szerettem volna leírni.
És akkor jön az, hogy egy elmegy, és mivel nekem helyet kell adnom, megy el mind.
Nem érdekel senkit, hogy velem mi van. Ez akkor a csapat? Nem vagyunk egy banda?

Meg az orrbetolás nem egymás mellett menés, hanem általában koccolás, és másodpercek elvesztése.
Én azt mondom jöjjön pár kanyart mögöttem várjon jó alkalmat, és tűz. Menjen.

Annak mi értelme, hogy egy versenyen 2-3-4 ember kiesik. Már pedig láttunk ilyet a Hringi próbán is.

 
m4dm3nDátum: Kedd, 2011-04-19, 20:55:16 | Üzenet # 154
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Jack,
Quote (Jack)
Én azt mondom jöjjön pár kanyart mögöttem várjon jó alkalmat, és tűz. Menjen.

...és mégis, hogyan tűz? Rakétával a s*ggében?

Nincs akkora különbség az autók között, hogy csak simán elmehett egyik a másik mellett. Neuro leírta annó, hogy azonos fizikát kaptak az autók. Erőből senki nem fog elmenni a másik mellett. Ha odakerül valaki, hogy előzni tudd, akkor csak is a jobb setup és a vezetői tudás számít, nem az autó!

Komolyan kezd az agyam eldurrani, amiket itt írkáltok. Istenemre esküszöm, hogy ha elgurul a gyógyszerem az idény kezdete előtt olyat írok, amit nem tesztek zsebre...és marhára nem fog érdekelni, hogy ha valaki emiatt megsértődik.

Kapjatok az agyatokhoz!

Béke!

Ui: nem haragból írtam mindezt, amit írtam, csak már nem tudom szó nélkül hagyni. Nincs harag up .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
NeuroDátum: Kedd, 2011-04-19, 20:57:01 | Üzenet # 155
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (Jack)
Én azt mondom jöjjön pár kanyart mögöttem várjon jó alkalmat, és tűz. Menjen.

Csakhogy ilyen nincs. Ehhez nagyon el kell rontani az előtte lévőnek. Arra várni pedig senki se fog (én biztosan nem), ha jobban tudna menni anélkül is.

Quote (Jack)
Annak mi értelme, hogy egy versenyen 2-3-4 ember kiesik. Már pedig láttunk ilyet a Hringi próbán is.

Talán nem csak a csodára kéne várni, egy próbaverseny fordított felállásából pedig azt a következtetést levonni, hogy emiatt mindig ki fog esni valaki, elég érdekes.
A verseny magától nem fut le, csak ha mi játsszuk le. Aki nem tud versenyezni, az gyakoroljon többet, akár AI ellen (az elég agresszíven jön úgyis), véletlen balesetek meg mindig vannak.
Ha ezeket is ki akarjuk zárni az dögunalmas "versenyeket" fog eredményezni, amire én személy szerint nem vagyok kíváncsi.

 
JackDátum: Kedd, 2011-04-19, 21:24:57 | Üzenet # 156
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Az alapötlet az volt, hogy az első 10, és a következő 10 ha mondjuk 20-an vagyunk forduljon meg.
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-20-19-18-17-16-15-14-13-12-11. Akkor nem találkozunk mi gyengébbek az első tízzel.

Ne az egész 20-as mezőny.
Próbaversenyen elég sokan kipotyogtunk. Ez azt jelzi, hogy mindenki bizonyítani akar.
Bizonyítson a profi profi ellen.

Gridben is utáltam, ha valaki nagyon tudott direkt utsónak nyomott, és ment át a mezőnyön.
Ez neki lehet, hogy szórakozás, de nekem semmiképp.

Ezért szerettem a kulof bajnokságot. smile
Nem jön nekem, mehetem a saját tempómat, ez már nekem is szórakozás.

Mellesleg a végén ott is a tízben voltam. Itt is az első bajnokságon, és sok kört fogok menni ígérem.
Lesz olyan pálya, ahol kisebb különbségek lesznek.

 
NeuroDátum: Kedd, 2011-04-19, 21:30:10 | Üzenet # 157
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (Jack)
Ne az egész 20-as mezőny.

Azért az feltűnt, hogy leírtuk már jópáran és mellesleg vasárnap is úgy volt lebonyolítva, hogy CSAK AZ ELSŐ NYOLC FORDUL? Így te, meg aki egyéb hátul végez, az majd ott lesz hátul és köze nem lesz hozzám, nem kell attól fosnod, hogy letollak.

Write only módban vagy már megint, én meg feleslegesen koptatom a billentyűzetet. De én vagyok a hülye. Befejeztem.

 
JackDátum: Szerda, 2011-04-20, 08:15:48 | Üzenet # 158
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Az már feltünt. Örülök is neki. Csak szeretném, ha mi is fordulnánk.
Aki azért lett utolsó mondjuk, mert kiesett, legyen esélye javítani.
Javaslat: Forduljon az eleje, és a másik fele külön-külön.
 
m4dm3nDátum: Szerda, 2011-04-20, 10:59:45 | Üzenet # 159
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Quote (Jack)
Javaslat: Forduljon az eleje, és a másik fele külön-külön.

Vázolnék neked 2 elképzelt szituációt:

1. te általad javasolt változtatást figyelembe véve, 20 főre vetítve:

1 futam vége, elértél teszem fel egy 11. helyet. Következő futamra, ugye te akkor mennél a végére. Na most neked, ahhoz hogy ha pontot is el akarsz érni, újból fel kell verekednek magad a 11. helyre minimum. Vagyis "szenvedhetsz" azzal, hogy a lassabb versenyzőkön át kell rongyolnod és erre van 20 perced.

2. első 8 fő fordul csak meg, jelenlévők száma: 10+:

Szintén elérsz egy 11. helyet, majd jön a 2 futam amit ugye innen kezdesz és mögötted csak lassabb versenyzők vannak. igaz előtted gyorsabbak, viszont mivel nekik ahhoz hogy pontokat szerezzenek és ne ragadjanak be át kell rongyolni az elöttük lévőkön. De ugye aki elért egy 8. helyet majd hülye lesz könnyen megadnia magát, csak azért mert egypár "profi" van mögötte. Amiből neked a 11. helyen annyi előnyöd származhat, hogy kiejthetnek vagy éppen kieshetnek előtted és hopp máris jóval előrébb vagy, mint ha a 20. helyről kellene felkapaszkodnod.

Kérdés akkor:

Melyik szerinted a jobb smile ? Melyik az izgalmasabb számodra smile ? Kullogni a végén, szenvedni és reménykedni, hogy hátha pontot/pontokat rabolsz, avagy 11.-ként indulni és lesni a lehetőséget, hogy még több pont elcsípéshess?

Másik:

Quote (Jack)
Ezért szerettem a kulof bajnokságot.

Nem voltam egy coll off futamon sem, csak követtem az eseményeket, de azt amúgy én speciel nehezen nevezném versenyzésnek. Max abban az értelemben, hogy nem gépek ellen mész, hanem hús-vér emberek ellen, de ott az nyert aki jobb időt ért el. Semmi test-test elleni kontaktus, ami a sava-borsát adja egy autóversenyjátéknak smile .

Nem lenézésképpen írtam természetesen, csak megjegyzésként írtam le smile .

Megmondom őszintén neked, hogy mikor GRiD-eztem kifejezetten utáltam az olyan szerverbeállítást, ahol az ütközés ki volt kapcsolva. Az minden volt csak nem fun!


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
NeuroDátum: Szerda, 2011-04-20, 11:55:50 | Üzenet # 160
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
A coll off azért volt érdekes, mert az egymáson átmenés miatt könnyebb volt tartani a lépést (szélárnyék) a jobbakkal. Ha ütközés lett volna, jobban kellett volna figyelni és emiatt - sokkal jobban - lemaradtak volna a gyengék.
1-1 heti fun futamnak jó volt, de távolról sem számított annyit a vezetési tudás, nem kellett figyelni semmire, kizárólag arra, hogy a pályán maradj valahogy. Idővel nulla kihívás, még kevesebb élvezet.
Aki nem volt hótnyomorék, az tartotta a lépést a többiekkel, effektive egymást húztuk előre, attól függően épp ki volt elöl. Aki meg gyorsabb volt 1cm/óra sebességgel mint a másik, az szép lassan keresztülmasírozhatott a másikon, nem kellett azzal tökölni, hogy mellette menjen. Na ez az, amit én nem sírok vissza. Ez azoknak való, akik nem is akarnak előre lépni.
Amit most játszunk, az viszont nem GRID coll off, hanem rFactor. Ez nem arról szó, hogy közös teadélutánon gurulgatunk és azt mondjuk rá, hogy bajnokság. Ezt el lehet játszani hétköznap, de nem bajnokságon.
És nem, a pályán nem vagyunk haverok, nem vagyunk egy csapat. Maximum a tényleges csapattársammal, ha úgy versenyzünk, hogy a csapat is számít összetettben (nem úgy, mint a tavaszi szezonban).

JJ amit te hajtogatsz, az a Dzsaver által kigondolt megoldás, csak körözöttel. Magyarul két külön csoport, csak épp' "véletlenül" egy pályán. Nem, nem támogatom semmilyen formában, mert egyáltalán nem támogatok olyan megoldásokat, ami arról szól, hogy ülünk az általunk elfogadhatónak gondolt szinten és meg sem próbálunk fejlődni (akinek inge...).
Te lenyomsz 800 tökegyforma kört egy pályán és azt hiszed, hogy ezzel mindent megtettél. Frászt.
Ki kéne szépen lassan kapcsolgatni végre a segítségeket, elővenni a pedálszettet és továbblépni. Az, hogy neked jó ez a szint, az a te dolgod, de emiatt mindenáron kategorizálni, szétbontani enyhén szólva is önzőség. És közben hajtogatni, hogy a "profik". Te meg sem próbálsz tenni azért, hogy jobb legyél, de persze néha megjegyzed, hogy jaj a profik, így meg a profik úgy, te meg szegény kis amatőr. A te elvárásod az, hogy vegyünk fel nyomorékokat, mert te nem akarsz előrelépni, ki tudja miért...
Én is végigjártam a szamárlétrát a full segítségektől kezdve jelenleg a csak low abs-nél tartok és megmondom őszintén most már az is kezd zavarni, mert már érzem, hogy féktávon gyenge vagyok vele. Csak még nem tartok ott, hogy végleg kikapcsoljam, meg eleve nem érzem magam húdeüberfasza spílernek, de már tesztelgetek néha és eljön majd az ideje. Tudom és akarom is, hogy így legyen. Ez a különbség kettőnk között, nem a kor (+ példának lásd Bakos G. az 53 évével hogyan tolja neki).

Egy gondolat a végére: Nem szégyen a nulláról kezdeni, de hosszú távon szégyen ottmaradni™.

 
Satan_ClausDátum: Szerda, 2011-04-20, 13:17:19 | Üzenet # 161
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 34
Ez a coll off azt jelenti, hogy mindenki ghostcar?
 
NeuroDátum: Szerda, 2011-04-20, 13:35:21 | Üzenet # 162
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Azt.
 
dzsavermadarDátum: Szerda, 2011-04-20, 15:14:10 | Üzenet # 163
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Neuro, te jutottál az eszembe, amikor ezt a képet megláttam. Megosztom veled/veletek.



"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."

Az üzenetet módosította dzsavermadar - Szerda, 2011-04-20, 15:15:01
 
JackDátum: Szerda, 2011-04-20, 16:35:25 | Üzenet # 164
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Nem úgy gondoltam egészen. Én tudom korlátaim, én már fiatalabb nem leszek.
Igenis vannak pályák, ahol középmezőnyben vagyok.
Eddig sem a végén kullogtam.

Nem hajtogatok, hanem volt egy ötletem, amit jónak gondoltam, nem kell elfogadni.
Eléggé gyerekkormányom van, régi elavult.
Én is hamarosan a 62.-et kezdem.

Dzsaver is jól nyomja, pedig idősebb mint a Bakos Gábor.
Egyébként pont a Bakos Gábor az, aki vigyáz a másikra.

Meglátjuk mi lesz.

 
adyzDátum: Szerda, 2011-04-20, 20:24:21 | Üzenet # 165
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
ezt a profizást igazán befejezhetnéd(tek) már. dry
attól, hogy valaki jó időt megy, még nem profi dry


az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
 
KaraDaniDátum: Szerda, 2011-04-20, 20:30:29 | Üzenet # 166
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Quote
Ha betolod orrodat, de nem tudsz elmenni, az sztem nem fair egy lassabb versenyzővel, mert nem engeded a saját ívén menni a saját tempójában.

A versenyzés nem arról szól, hogy békésen körözünk. wacko Ennyiből aki előttem megy álljon félre, mert zavar a abban, hogy a saját tempómban és íveimen mehessek.
Javaslatom, hogy indítsunk egyéni időfutamokat, mindenki megy egyedül 10 kört, és az nyer aki a gyorsabb. Ez így garantáltan fair lesz és dög unalmas killed

adyz:

Quote
ezt a profizást igazán befejezhetnéd(tek) már.
attól, hogy valaki jó időt megy, még nem profi

Így van, utalhatnák a "profizók" a fizetésünket, és akkor egy szavam se lesz. cool


Az üzenetet módosította KaraDani - Szerda, 2011-04-20, 20:33:13
 
NeuroDátum: Szerda, 2011-04-20, 20:31:22 | Üzenet # 167
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (KaraDani)
mindenki megy egyedül 10 kört, és az nyer aki a gyorsabb

biggrin biggrin wacko wacko biggrin biggrin

 
zsomboorDátum: Szerda, 2011-04-20, 20:52:46 | Üzenet # 168
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 22
Hát erröl az "orrbetolásrol" az a véleményem, hogy ha nem ugy mész mintha misem történt volna , hanem legalább megprobálsz védekezni, akkor nincs hová belülröl betolni az orrát, értelme meg mégkevésbé....ha meg az "ideális íven" fékezel, és veszed a kanyarokat, meg sem probálsz védekezni, miközben valaki a nyakadon van, akkor nem kell csodálkozni, hogyha esetleg belülröl "bedugja az orrát"..... wacko

ennek a vége külön fordul dolognak meg megint semmi értelme, ennyi erövel aki meg lassabb nálad, ugyan ugy mondhatná, hogy minek kell megforditani stb. stb......

 
JackDátum: Szerda, 2011-04-20, 21:20:58 | Üzenet # 169
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Hát ha az eleje külön fordul, akkor a vége miért nem? Nem értem.
De leírtam. Ötlet volt, nem kell megfogadni.
Mindegy hogy nevezzük azokat akik sokkal gyorsabbak, mint mások.
Van egy réteg, aki 3-5 másodpercel gyorsabb.
Dragbajnok1.56.5-InHell 2.02.900 Hungaroring. Ohio 1.21-1.27 között.
Több mint 6 másodpec. Ez azt mutatja, hogy nem mindenki nyomja ugyanazzal az intenzitással. vagy nincs olyan felszerelése, vagy nem tud többet.
Akkor most azokat akik mondjuk nem tudnak 5 mp-en belülre jutni zárjuk ki a játékból?
Ugye hogy nem ez a cél.

Mindennek ellenére van aki vigyáz a másikra, mert a másik is szeretne helyt állni, szeretne körözni, és azért jön mindenki, hogy elfeledje gondjait, hogy kikapcsolódjon.
Ez az érem másik oldala.
Részemről itt befejezem, bármilyen döntés születik támogatom.
Nem harcolni akarok, csak volt egy gondolatom. shy

Az üzenetet módosította Jack - Szerda, 2011-04-20, 21:21:39
 
PaJa1Dátum: Csütörtök, 2011-04-21, 08:12:36 | Üzenet # 170
Őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 87
Az első nyolc megfordításával igazából, úgymond csak ők szívnak akik fordulnak, nekik lesz nehezebb dolguk a 2. felvonásban. A többiek autózzák, ugyan azt amit az elsőn is, feltéve ha nem valami nagy baki miatt kerültek hátra. Sőt még jobban is járnak, mert az elején igen sok küzdelem várható amiből általában a nevető harmadikok profitálnak csak igazán, azok akik mögöttük mennek zavartalan tempóban.
 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 08:52:14 | Üzenet # 171
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Csak még annyit, hogy az első 1.2 mod bajnokságban 9. lettem. 9 Cruze-ból a harmadik, kormányosok közt az ötödik.
Ez nem a nulla szerintem.
Megnézhetjük az A1 ringi tesztet is ahol harmadik lettem, és mentem mint szél. Ez sem nulla. sad
 
adyzDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 08:53:01 | Üzenet # 172
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
JJ, gondolom láttál már F1 versenyt, vagy WTCC-t, Seat kupát.
Ott is az orrukat betolva előznek. happy


az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 09:38:14 | Üzenet # 173
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Akkor rosszul fogalmaztam. Nagy F1 rajongó vagyok.
Zsombor a tanúm, hogy 3 napja hol ő volt előrébb egy kanyar után, hol én.
Ezt csináltuk úgy, hogy szinte egymáshoz sem értünk.

Nagyon jó volt.

De én nem az ilyenről beszélek, hanem azokról amiket a bajnokságban eddig is büntettek.
Betolja, mert szeretne menni, nem tud elmenni, csak épp megkoccol, amitől én elvesztem a stabilitást.
Nem tudom a saját tempómat menni, és lekényszerít ily módon az ívemről.
Nem tud elmenni, de feltart, amivel a mögöttünk levők mind ránk jönnek. Ettől lesz a tumultus, és a tömegkocc.

Nem tudom másként leírni.

Jó lenne ha békén hagynátok már. cry
Ebből az a tanulság, hogy ha gondolatom van, nem írom le.

 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 09:45:31 | Üzenet # 174
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
PaJa1, +1 ok . Ezért is jó a fordított sorrend. Hagy szenvedjen az aki az első futamon jó helyezést ért el. Akik meg a 8. után vannak lessék a lehetőséget, mert minden futamon lehet meglepetést smile .

Jack, természetesen nem nulla a teljesítményed és respekt, hogy ennyi évesen is élvezed ezt a játékot és az elért eredményeidnek. Más ennyi idősen vagy a kertben kapál és azt se tudja eszik-e vagy isszák a pc-t, vagy valamelyik öregek otthonában tengődik.

De...azért, te is tapasztalod szerintem magadon, hogy jobb vagy - még ha nem is sokkal esetleg. Ezt csak a Hringes idődre alapozva írtam, mert az előző modhoz képest "csak" 1-2 tizedet javítottál, de most teljesen más autóval mész, amit szokni kell. - és több esélyed lesz a 2. szezonban sokkal több pontot elcsípni.

Ui: Reagálnék arra, amit most írtál:

Betolja, mert szeretne menni, nem tud elmenni, csak épp megkoccol, amitől én elvesztem a stabilitást.
Nem tudom a saját tempómat menni, és lekényszerít ily módon az ívemről.

Emberek vagyunk tévedhetünk. Ezek a koccok ebből adódnak, na meg hogy versenyzünk nem csak krúzolunk a pályán smile .


Nem tud elmenni, de feltart, amivel a mögöttünk levők mind ránk jönnek. Ettől lesz a tumultus, és a tömegkocc.

Hogy tart fel, ha nem tud elmenni blink ? Mögötted van akkor nem tart fel. Szerintem smile ...és mégegyszer:

versenyzünk és nem krúzolunk a pályán, naná hogy lehet kocc smile .

Amúgy még örüljünk, hogy nem olyan koccok vannak, mint az életben, mert akkor 2 kanyar után a banda fele a sóderágyban csücsülne, másik fele meg a boxban szanszét rongyolt autóval smile .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .

Az üzenetet módosította m4dm3n - Csütörtök, 2011-04-21, 09:57:12
 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 09:59:28 | Üzenet # 175
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (Jack)
De én nem az ilyenről beszélek, hanem azokról amiket a bajnokságban eddig is büntettek.

Magyarul aki szabálytalankodik, azt megbüntetik. Ez ezután is így lesz. Viszont olyan szinten megakadályozni a szabálytalankodás lehetőségét, hogy az már a versenyek unalomba fulladásába torkolljon... az minden, csak nem - jó - megoldás.
Ahogy Yak is írta fentebb: a fejekben kell rendet tenni. Nem a versenyzés ellehetetlenítését kell megoldani.

Quote (Jack)
Csak még annyit, hogy az első 1.2 mod bajnokságban 9. lettem. 9 Cruze-ból a harmadik, kormányosok közt az ötödik. Ez nem a nulla szerintem.

Papíron nem nulla, de ha befosol attól, hogy valaki melléd kerül, illetve ha agresszív manőverezések esetén mindig te húzod a rövidebbet, az azt jelenti, hogy van még mit tanulnod. A kilökés az más tészta, de a versenyzés nem csak annyiból áll, hogy jó időt tudsz menni egy pályán úgy, hogy közben nem zavar senki.
A versenyzés támadásból és védekezésből áll, miközben jó időt is kell menni, hogy közben ne szakadj le a többiektől, vagy éppenséggel meg tudd tartani a jó/vezető pozíciót és esélyed legyen értelmes helyezést elérni a végére.

Quote (Jack)
Betolja, mert szeretne menni, nem tud elmenni, csak épp megkoccol, amitől én elvesztem a stabilitást. Nem tudom a saját tempómat menni, és lekényszerít ily módon az ívemről.

Vagyis pontosan erről beszélek. Védekezni kell és akkor sehova nem fogja betolni az orrát. Ha meg megkoccol, ellenkormányzás, nagy gáz és kihúzod magad. Egy kis kocctól senki nem fog akkorát esni, hogy "mindenki" elmenjen mellette. A kocc pedig - tetsziknemtetszik - része a játéknak, nincs másképp az igaziban sem. A direkt lökés elítélendő, de a véletlenek megesnek. A kisebb lökéseket meg kell tanulni lekezelni.
Pl. megmondom őszintén bánom, hogy hoztam szar döntéseket - is - az 1.2 bajnokság során, mert pl. Feri büntetését megnézve a Hungaroringen visszamenőleg, azt gondolom, hogy helytelen volt rajtbalesetnek minősíteni. Olyan kis apró kocc volt, hogy szinte semmi, te meg nem tettél semmit, csak hagytad elszállni a kocsit. Simán védhető lett volna.

 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 10:05:00 | Üzenet # 176
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Egyedi esetet írtam, tehát ez csak egy-két emberkére jellemző.
Úgy tart fel, hogy féktávon bekoccol. Ettől picit elmegy az egyensúly, és lecsúszok az ívről. Gázelvétel, majd vissza.
Kövi nagyobb kanyar féktávon újra bekoccol.

Elmenni nem tud, mert annyival nem gyorsabb. Csak szeretne elmenni, még akkor is ha csak féktávokon találkozunk.
De engem se enged mások után nyargalni.

Ez az amit nehezen viselek.

Bakos Gáborral többször csatáztam. Feltartottam egyértelműen, de féktávokon sem koccolt meg, és amikor jött a nagyobb egyenes, vagy hibáztam picit elment. Darabig még jöttem mögötte, de hamar leszakadtam. De vele szívesen harcoltam, holott sokkal jobb nálam.

 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 10:07:08 | Üzenet # 177
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (Jack)
lecsúszok az ívről. Gázelvétel, majd vissza.

No, ugye itt kezdődnek a gondok. Nem gázelvétel, hanem vissza egy (ha kell), ellenkormány, padlógáz.

Plusz, ha egyedi esetről van szó, akkor egyáltalán nem is értem, minek került szóba, hogy emiatt bármit módosítsunk a bajnoki lebonyolításon... wacko

 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 10:52:45 | Üzenet # 178
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Cruze-al ezt meg is csináltam. De még a Hondával ezt nem lehet, mert nem ismerem annyira.
 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 11:06:26 | Üzenet # 179
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398

biggrin

Lesz majd egy szebb, azt majd láthatóbb helyre teszem ki.
cool

 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 11:11:31 | Üzenet # 180
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Pfff....ja, hogy a Rookie bajnokunk meg lóf*szt sem kap, de te az örökmásodik helyeiddel szép kis trófeát kapsz....no komment biggrin biggrin biggrin .

Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 11:14:15 | Üzenet # 181
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Bocs, a rukikat nem szokták sehol se hülyére dicsőíteni. Más nézpontból pedig, egy ugyanilyen trófeára rookie változatban téged is fel kéne írni és kirakni a honlap címoldalára, te pedig azt nem érdemled meg. biggrin cool
Így is már kint van videód, elégedj meg azzal. surprised
 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 11:17:11 | Üzenet # 182
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Nagyon ügyes munka a kupák! Gr KaraDaninak, Neurónak, és Tednek is! hands
 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 11:18:18 | Üzenet # 183
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Most nézem Neuro! csport: diktátorok. Ez mekkora! Lol!
biggrin biggrin biggrin
 
adyzDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 13:09:06 | Üzenet # 184
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
Quote (Jack)
Cruze-al ezt meg is csináltam. De még a Hondával ezt nem lehet, mert nem ismerem annyira.

ugyan az a fizika tongue


az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 14:31:05 | Üzenet # 185
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Ugyanaz a fizika öcsém, csak cruze-al mentem mondjuk összesen 5000 kört, a Hondával meg 200-at.
Nem mindegy. cry
 
adyzDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 14:33:13 | Üzenet # 186
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
de JJ, ugyan az minden, semmi különbség nincs az autók között. wink

az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 14:45:40 | Üzenet # 187
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Quote (Neuro)
Más nézpontból pedig, egy ugyanilyen trófeára rookie változatban téged is fel kéne írni és kirakni a honlap címoldalára, te pedig azt nem érdemled meg.

Igen kérek is kupát és rakj ki a honlapra. Zsomboor nevében meg kikérem, hogy a rookie-kat nem jegyzik. Szóval kupát nekünk is vagy.....cukrot öntünk a tankodba...te gané biggrin biggrin biggrin .

adyz, ha jól értem JJ azt mondja, hogy az előző Cruze-al jobban ment, mint a mostani Honda-val. Abban igazad van, hogy a mostani modban egységes fizikát kaptak az autók és ezért voltaképpen vajmi kevés különbség van köztük. Az 1.2-ben nem volt teljesen egységes talán. Asszem smile . Ha tévednék javítsatok ki nyugodtan smile .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 14:59:52 | Üzenet # 188
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (Jack)
Cruze-al ezt meg is csináltam. De még a Hondával ezt nem lehet, mert nem ismerem annyira.

A megcsúszás lekezelésének ehhez mi köze? biggrin

 
adyzDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 15:03:43 | Üzenet # 189
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
pont ezt akartam kérdezni... dry biggrin

az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 15:39:11 | Üzenet # 190
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Hát azért más a fizika, ha ugyanaz is, mert másként viselkednek az autók.
Más a tengelytáv.
Ha ez nem igaz, akkor miért viselkedik másképp, mint a cruze anno?

Nem értem miért nem lehet érteni, mit akarok mondani.
Ha ugyanaz a fizika minden autónál, akkor miből adódnak a nagy különbségek.

Ugyanazzal a setuppal az egyik autó nem akarja ugyanazt a kanyart ugyanúgy?
Az egyik jobban fordul, a másik meg stabilabb a kanyarban, és jobban belehajtható.

Innentől kezdve meg jó lenne ha leakadnátok rólam.

 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 15:44:53 | Üzenet # 191
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Annyira nem egyformák az autók, hogy bár sokat teszteltünk Oxyval, mégis ugyanazokat a következtetéseket vontuk le.

Van olyan autó amelyik stabil, jobban terhelhető a kanyarban, és van olyan amelyik máshol teljesít jobban.
A Seat TDI pedig nehezen vonszolja magát a kanyarban, de 1 liter üzemanyag kell bele körönként.

Példának írtam.

Aki másképp gondolja, lehet hogy nem tesztelt eleget?

 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 15:46:24 | Üzenet # 192
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Megcsúszás lekezeléséhez meg annyi köze van, hogy tapasztalat kell hozzá. cry
 
PaJa1Dátum: Csütörtök, 2011-04-21, 16:38:40 | Üzenet # 193
Őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 87
Az autók tényleg eltérnek egymástól!
Ugyan azzal a beállítással 2. körben jobb időt mentem pözsóval mint a volvóval 30 alatt, a seattal is jobb kanyarodni mint a svéd géppel és ez a köridőben is látszott, sokkal hamarabb jött a gyors kör mint a volvóval.
ezek után nem biztos, hogy volvóval fogok indulni.
 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 16:45:18 | Üzenet # 194
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (Jack)
A Seat TDI pedig nehezen vonszolja magát a kanyarban, de 1 liter üzemanyag kell bele körönként.

De báz... nem-e lehet-e, hogy azért mert Diesel?! wacko

Quote (Jack)
Megcsúszás lekezeléséhez meg annyi köze van, hogy tapasztalat kell hozzá.

Csak azt mondtad, hogy a Cruze-zal ment, a Hondával meg még nem megy. Mind a két kocsi FWD, ennek megfelelően viselkedésben nagyon hasonlóak (pont úgy, mint korábban), teljesítményben pedig csontugyanazok, hiszen a Cruze motorját kapta meg mindegyik. Innentől kezdve amit állítasz, kicsit ellentmondás. Már csak azért is, mert egyforma a fizikájuk, tehát határhelyzetben ugyanúgy működnek.

Quote (Jack)
Innentől kezdve meg jó lenne ha leakadnátok rólam.

Biz'isten semmit nem fogok hozzászólni olyan dolgaidhoz, amikben nem - nagy - butaságokat írsz. biggrin
Csak az a baj, hogy rendszeresen szoktál és képtelen vagy belátni, ha még oly' sokan írjuk is az ellenkezőjét a tiédnek.

 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 16:48:52 | Üzenet # 195
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Paja, azért ez megint nem igazán mérvadó. Elvégre ha mentél x kört egy géppel és utána mész x kört egy másikkal, nyilvánvaló, hogy egy tapasztaltabb pilótaként teszed azt, tehát eleve nem járod végig ismét a pálya betanulási szakaszát. De amúgy senki se mondta, hogy csontegyformák a gépek. Amiben 100%-ig egyeznek, az a motor és a váltó. A fizikájuk szintén, de azt már valamelyest módosítja az egyéni modell, ez tény, ez nem is titok.
Ebben a témakörben örülnék, ha befejeződnének a viták, mert nem is fog változni a dolog. Mindenki szabadon megválaszthatja, hogy mivel akar versenyezni.
 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 17:18:37 | Üzenet # 196
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
OK. biggrin
 
PaJa1Dátum: Csütörtök, 2011-04-21, 19:00:05 | Üzenet # 197
Őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 87
De ezek után a volvóba visszaülve nem sikerült hoznom a többi autókkal elért időt. Tehát valószínű, hogy lemondok a svédek gépéről. Keresem az újabb taligát.
A hangját meg remélem sikerül áttenni másik gépre smile


Az üzenetet módosította PaJa1 - Csütörtök, 2011-04-21, 19:00:37
 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 19:02:00 | Üzenet # 198
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Átmásolod a sounds.sfx tartalmát egy másikba (amelyikkel menni akarsz). Elvileg semmi baj nem lesz belőle. De ha ebből mégis bármilyen problémád lesz, azért felelősséget nem vállalok. biggrin
 
JackDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 20:42:29 | Üzenet # 199
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Én csak olyan pályákon teszteltem, amit ismertem.
Ezért ha ugyanúgy bevittem egy autót ugyanannyival egy keményebb kanyarba, akkor láthattam hogyan viselkedik.
Ugyanazzal a setuppal, és 10 kört minimum, vagy többet.

5 autót választottunk ki, ebből 4 ugyanaz volt.
Peugeot, Volvo, Seat, Alfa, Cruze, Honda.
Maradt a végén a honda. Ha lehet hangot átrakni, akkor agyalok a Pözsó hangján.

Ezeket ítéltük stabilabbnak, jobb hangúnak, kanyarban jobban viselkedtek, jobban illetek hozzánk, és a többi.....

De többet nem írok, mert nem vagyok profi.
És lehet, hogy ez egyeseknek érthetetlen. cry

 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-04-21, 21:36:15 | Üzenet # 200
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Igazság szerint jobb lenne, ha nem variálna senki a hangokkal...
 
Keresés:

Copyright MyCorp © 2025
Az oldalt a uCoz rendszer működteti