Bajnokság 4.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
| |
dugojancsi | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 18:55:46 | Üzenet # 1 |
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni. Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Szombat, 2012-01-07, 15:14:32 | Üzenet # 351 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Sziasztok!
Szerintem a lényeg az, hogy aki az FWD-re szavazott az amúgy is FWD-vel indulna. A lehetőséget viszont meg kéne adni azoknak akik az RWD-t szeretnék használni. Én személy szerint azt választanám pedig közel 1 mp. rosszabb időt megyek vele, de sokkal jobb élmény. Azoknak akik attól tartanak hogy nagy előny a rajt egy kis adalék, hét közben volt egy fun futam és a rajt után első voltam majd a második kör felénél beért a mezőny. Tehát ez sem akkora előny mint sokan hiszik.
|
|
| |
spdri | Dátum: Szombat, 2012-01-07, 21:16:37 | Üzenet # 352 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Rock, Ez nálad lehet, hogy így van, de Kovi, Inhell, Roli, Karadani esetében, akik már igen stabilan és profin tudják terelgetni az RWD-ket már nem igaz. És nem is annyira nálad tartom irreálisnak a rajtoláskori előnyt, hanem az élmenő RWD-sek esetében. Ezt tavaly is tapasztaltuk Balynál: hiába volt q-ban lassabb, a jobb rajtolás miatt élre került, aztán sikerült is megtartania, ha nem hibázott... Ha csak max 2-3 pozíciót lehetne nyerni rajtoláskor, akkor nem izgatna különösebben, de az 5-6, azért durva, ezt még nem sikerült megemésztenem... De lehet, hogy csak én vagyok erroros, így béke
Egy ötletem lenne (lehet fikázni természetesen): az esetleg elfogadható megoldás lenne, hogy az alap rajtsorrendhez képest az RWD-sek 2-3 hellyel hátrébbról indulnának a futamon? Nagyon bénának kell lenni RWD-vel, hogy ezt az elvesztett 2-3 pozíciót ne lehessen visszahozni könnyedén, és még marad benne további 2-3 pozíció megnyerésére lehetőség/tartalék (FWD-sekhez képest). Így az FWD-seknek is kevésbé kerekedne a szeme rajtkor (főleg az élmenő RWD-seket nézve)...
Csak ötletelek, hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon, béke
|
|
| |
00roli00 | Dátum: Hétfő, 2012-01-09, 13:27:11 | Üzenet # 353 |
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
| Nos az én stabilitásom hagy még némi kívánni valót sajna. A tegnapi teszt azért megmutatta, mennyire sebezhetőek az rwd-k szerintem. Ennek ellenére ha szét lesz választva a mod,akkor valszeg az rwd-kupára kevés nevező lesz <10. Ennek így nem lesz sok értelme valszeg. Egyébként meg gyakorolni kellene azokkal a fránya rwd vasakkal. Én is kb 1 éve kergettem őket, és összesen talán fél évet. Az rwd-s "menők" meg az fwd-vel is leverik a mezőnyt, volt már rá példa, egész pontosan 3 bajnokság.
Az üzenetet módosította 00roli00 - Hétfő, 2012-01-09, 13:30:41 |
|
| |
dugojancsi | Dátum: Hétfő, 2012-01-09, 14:25:42 | Üzenet # 354 |
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Én elégedett vagyok a súlyozás utáni állapotokkal, az első tesztfutamon ugyan nem sokat tudtam körözni, de örömteli, hogy már az FWD autókkal sem lehet félvállról, extrém időmérő beállításokkal nekifutni egy versenynek, mert úgy jártok mint én:
A másodikon már egy biztonsági beállítással mentem, de itt sem volt gond a sebességgel, 2 kör alatt feljöttem a 13. helyről a 2-ra és utána befagyott a különbség köztem és Kovi között 1 és 2 mp között 10 körön keresztül, szóval szerintem az eddigi tapasztalataim alapján egy szinten vannak az FWD-RWD autók. Részemről a rajtolással sincs gond, igaz hogy így a pole pozíció FWD-vel nem sokat ér, de úgy érzem elkaptam volna a 2 RWD-s srácot ha a 2. futam beállításaival indulok Tesztfutam alapján messzemenő következtetéseket egyébként nem érdemes levonni, majd a bajnokság 3/4-nél fog kiderülni hogy mennyire kell irigyelni az RWD-s "menő"-ket a jobb rajtjukért.
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 10:32:43 | Üzenet # 355 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Üdv Mindenki!
Szeretnék felvetni egy dolgot.
Kiváncsi vagyok, csak engem érdekelne e egy ilyesfajta verseny,vagy esetleg mást is.Nem titkolván akár második modnak is. Amióta szimulátorozok veletek,verseny közben mindig ugy érzem hogy nem létezik az hogy én vagy akár mások, körönként 1-2-3 másodpercel Bénábbak lennénk mint aki éppen elöl van. Véleményem szerint ezek a nagy különbségek a setup nak tudható be elsősorban. Persze, Itt jöhet a Hát ez erről szól,meg ez a szépsége, meg ez a kihívás és egyéb szöveg.Felesleges leirni is..Köszi. De, mi van akkor ha minden kocsi ugyan olyan?Kapsz egy autót, mindenki ugyan azt és hajrá.Lehet finomabban kezelni a gázt, a féket, lehet szebb ívet menni, lehet precízebben,stb.Nagyon sok kihívás van benne.Valoszinü különbségek is lennének. De.Elvileg ugyan azt a féktávot tudja amásik is,ugyan ugy gyorsul ugyan ugy tapad.Legalább amikor mögötte megyek, tudom azt hogy ez most és itt valóban csak rajtam múlik....Valamint milyen stíliussal fogyasztom el gumit.. Nem azon mulik Kinek mennyi idő és kör van a lábában,és mennyire tudta a setupot beállítani. Mert legyünk őszinték,Ez a szimulátor dolog, nagy részben az IDŐ ről szól.Az hogy ki mennyit tud elbaszni a gép elött erre a játékra... BŐVEN elég az az idő amit itt kéne tölteni ahhoz hogy a Vezetéstechnikát,és egyebet megtanuljuk.De hogy még a tuti setupot is eltalálni... Egy ideig ebben látok szépséget,De egy idő után,csak sok sok Óra seggelést a gép elött.
Javaslatom:X ember készít egy kiegyensulyozott setupot az adott pályára. És letiltunk minden állítást. Kivéve a billentyűsök miatt a kormányszöget,a fékerőt,talán még az utánfutást,szárnyat. Így mindenki tud egy kicsit allul,tulkormányozott kocsit csinálni,kinek mi a stílusa.
KIZÁRTNAK tartom hogy 3 másodpercek lennének az leje és vége közt.Ha valamivel, akkor ezzel lehetne szerintem a társaságot ugy összerántani hogy ne legyenek 10-20 másodperces légüres terek a versenyen,
Hát ennyi. Remélem végigolvasták páran.
Jöhet nekem hideg, nyugodtan, ha ugy érzed szídhatsz,meg menynek arcade-zni.stb. A szimulátor nekem nem "csak,és főként"a setupolásrol szól hanem a kocsi menettulajdonsága,fizikályárol!!!!
Köszönöm. Üdv:Dávid
|
|
| |
00roli00 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 11:07:03 | Üzenet # 356 |
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
| Márpedig megvannak ezek a különbségek,hidd el hun. Ez van. Azonos setuppal is meglesznek a különbségek, mert más a vezetési stílusunk.
|
|
| |
spdri | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 11:12:00 | Üzenet # 357 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Nekem eddig az volt a tapasztalatom, hogy leginkább a magamnak, az én vezetési stílusomnak megfelelő setuppal tudtam a legjobb köridőket elérni. A kért/kapott setupok nagy része vezethetetlen volt számomra.
Így felmerül bennem az a kérdés, hogy ki(k) készíti(k) a "kiegyensúlyozott" setupot? Szerintem csak olyan készítheti, aki nem vesz részt a futamon, különben nagy valószínűség szerint óhatatlanul előnyben lesz, mert ami neki kiegyensúlyozott, az másnak nem feltétlenül.
A kormányszöget nem csak a billentyűzetesek miatt kell tudni állítani, hanem az eltérő max fordulattal rendelkező kormányok miatt is.
A motorfék is jelentős tényező, főleg vezetési stílus miatt, mert van aki motorféket szeret kanyar elején használni, van aki meg kevésbé használja a motorféket, persze ekkor már az előfeszítés sem mindegy. Ezek állíthatósága nélkül meg a vezetési stílust is át kell formálni bizonyos tekintetben...
Egyébként én másnak is odaadtam a gyorskörös setupomat a hétvégi futam előtt, de ettől még nem tudott felzárkózni mögém az illető. Ugyanis nálam pl sok kör nem a setupolásra megy el valójában, hanem arra, hogy berögzüljön a pálya, és kitapasztaljam, hogy melyik kanyart hogyan kell vennem ahhoz, hogy minél jobb időt érjek el. És minél hosszabb, kanyargósabb egy pálya, ezek a tizedek annál nagyobb időkülönbséggé adódnak össze. Emiatt szerintem a gyakorlással töltött idő egy jó setuppal önmagában nem is helyettesíthető, mert azt a setupot is tudni kell kiautózni...
Erre is az lehetne a legcélszerűbb, ha ki lenne próbálva akár ez a mod ennek megfelelően egy verseny keretében, és akkor erre is választ kaphatunk, hogy a gyakorlatban ez az elmélet mennyire igazolódik vissza...
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 11:13:01 | Üzenet # 358 |
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| hun88, elgondolásod szerintem jó. Bennem is megfogalmazódott már jópárszor, hogy kéne egy olyan, hogy nincs setupolás és csak amit az autó meg te bírsz mutatni az van....,de mikor voltak fent olyan modok, ahol nem sok setupolási lehetőség volt, akkor jött a hőbörgés, hogy ez de sz*r meg minden, hogy alig lehet állítani valamit. Ilyen mindíg csak azt mondom, hogy a mod készítője nem hiába tiltotta le, mert teszem fel azon az autón nem lehet állítani azokat, amik le vannak tíltva. Ott volt a Skoda mod. Szerintem egy iszonyat jó kis mod. Lehet is menni vele, van is benne kihívás és az "élmenők" mondták róla chaten, hogy az a jó a modban, hogy a setup nem nagyon számít, hanem az, hogy te mit tudsz ill. mit vállalsz be egy adott helyzetben. Időkön is lehetet látni, hogy alig voltak pár tized eltérések időben és még én bill.-el is veszet jót tudtam vele menni...., csak mikor szóvá lett téve, hogy ez egy sz*r, nincs setup blablablablabla, akkor úgy voltam, hogy akkor hagyjuk a 'csába az egészet.
Részemről a mostani szezon úgy is csak a WTCC-ről fog szólni. 2. mod mi lesz, meg mondom őszintén, nagyon nem érdekel. RWD lesz - gondolom - és abból meg tudom, hogy mit bírok elterelni, akár 15-20 körön át és az nem a GT osztály. BMW meg keveseknek tetszett, V8 nem az igazi, Megane mod meg a no komment kategória. Ebből kiindulva a BMW 1-es mod is felejtős, mert nem túl erős autó. Összegezve maradt a GT vagy a TCM. Na most a TCM is kapot hideget-meleget, szóval szinte ez is felejtős. Mi maradt? GT osztály!
Na mindegy...kipuffogtam magam .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 11:22:08 | Üzenet # 359 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| A tudat.Hogy tudom aki ott van elöttem, csak azon mulik hogy veszem ezt a kanyart,hogy fékezek,milyen ívet, milyen precízen... GURULNI szeretek ugymond. Nem azt hogy 1.38.4 Még nény tized hátrány a francba bejövök állítok valamin aztán megint ki 3 kör megint be, megint állít megint ki...
Erről kell hogy szóljon?Vagy arrol, hogy gyerünk ki, és a precizítást,a gázhasználatot gyakorolni. Ha azonos a kocsi, akkor nyomom a köröket a minnél szebb ívért. Nem az a gyere be, állits mennyé ki.stb.Ez így nem a vetetés fejlődését szolgálja hanem mást. Amugy én a BMW M3 nevü programmal szerettem meg a szimulátort.TÖKÉLETES fizika. Kell más?Beülni és hajrá.
Most mi van?egéssz héten mindenki amenyni időt tud jön föl a szerverre és probál egy használható setupot összedobni.. Akinek sok ideje van, jobban akinek kevés az kevésbé.Jöna setupkunyerálás stb... Ha nincs setup? Nincsen kunyera...Csak te és a pálya,az autó és az ív.Lesed a másikat hogyan veszi...Vezetéstechnika.. Tanácsot kérsz, mit hogyan. Nem pedig egy fracos setupot.
A setupolás valamit kiöl,a lényegből. Ez a rövid gondolatom.Csak rajtunk mulik,teszünk e ellene valamit.
Mondom mindezt ugy hogy nem tartozok a 3 másodpercet lemaradók körébe..De pont ők erről mit gondolhatnak? Egy Tábori András egy JJ, stb. bocs ha valakit kihagyok. DODI,ő nem 3 csak 1.5 na puff mert van érzéke hozzá. tessék 200-300 körök repkednek...Nekik is van érzékük. Csak a setupolásra fordítják nem a technikára.. Baromi sok melóóó,sok akarás lelkesedés.
Béke!
üdv
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 11:34:08 | Üzenet # 360 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| A BMW m3 hivatalos játéka.
Ott van egy kocsi beleülsz és mész. 50 kör alatt megszokod milyen a kocsi mozgása.. Nem gondolkozol azon, mit lehetne másként...Ez van ebből kell a legtöbbet kihozni..
Gumimelegedés. durva vagyok melegszik Button vagyok kímélem..Csáóó.Kerékdőlés?Gumonyomás?Rugózás?Minek? Szárny,kormányszög,utánfutás ,motorfék.talán.stb. A komplett középső és hátso oldal letiltva.Annyi.
Idestova 4 hete nyüstölünk egy második modot,Baromi nagy sikertelenséggel. 2. hete az eddig legnagyobb érdektelenségre számottevő Megant.
Ezt az állóvizes szart!
Teszt a lelke mindennek.Hát hajrá. Teszteljünk le egy autót,szinte nilla setupolással.Verseny tözben.
És hogy ki álítsa be a setupot? XY. Miszter inkognito.aki épp akarja.Én nem gondolkoznék rajta, kit szídjak. csak mennék.
Üdv
|
|
| |
spdri | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 11:58:33 | Üzenet # 361 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Quote (m4dm3n) Mi maradt? GT osztály! Az összes eddig hátsókerekes közül számomra ez volt a legvezethetőbb, legélvezetesebb, ebben tudtam (aránylag) a legkevesebb kipördüléssel menni, persze gázpedálra ebben is figyelni kellett, de nem olyan nüansznyi szinten, mint az e90, tcm, és ennek a modnak az RWD-seinek esetében...
Kíváncsiságból ki is fogom próbálni, hogy a GT mod mennyivel gyorsabb ennél a modnál...
|
|
| |
Dodi | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 14:18:13 | Üzenet # 362 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| hun88, én is szívesen kipróbálom a javaslatodat!
|
|
| |
sztamas | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 14:24:05 | Üzenet # 363 |
Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| hun88, Miért is ne lehetne kipróbálni az ötleted! Szerintem ha megkérnénk dzsavert hogy ami eddig szerepelt 2. modból, kiválasztaná a neki szimpatikusat. Majd betenné a saját setupját , néhány általad javasolt beállítást nyitva hagy. Ezután a 2. szerveren ki lehetne próbálni. Vagy akár azt a BMW-s modot betenni amit említettél. Biztos hogy én kipróbálnám, mert nagyon kíváncsi vagyok mennyivel vagyok bénább, mint a többiek!
Persze mindezt akkor ha dzsaver is ráér ilyenekkel foglalkozni, és a vezetőségnek nincs más terve a 2. szerverrel.
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 14:47:49 | Üzenet # 364 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Sztamas. Valamint mindenki aki nem ismeri.
Ez nem egy rfactor mod.Egy más program. Bmw-m3 challenge. Kis méretü teljessen lebutított játék. Tök ingyenessen letölthető. asszem még a szoftverbázison is fent van. Érdemes kiprobálni.
De ha valami ugy viselkedik ahogy egy autonak kell. akkor ez az. Hátsokerék, még sem irreális egyetlen viselkkedése, megcsuszása sem. Tökéletesen megtanulható kezelhető pár kör alatt.
Ezt a játékot mint autó viselkedést hoztam csak fel.
A képlet egyszerű:
Kiválasztunk egy modot. Kiválasztunk első lépésben egy szimpi dögös kis autót belölle. XYZ, csinál rá egy olyan setupot ahol a guminyomás,megfelelő.Rugózás közép,egyensuly nem allul nem fellülkormányozott stb.
Letiltunk a file ban mindent a második harmadik oldali beállításokbol,Késsz.
Mindenki mehet. tesztelheti hogy kell vezetni hogy 12 kör alatt se fogyjon el a gumi,stb. A versenyen meg mindenki tudja majd hogy ugyan az van a másik segge alatt is mint az enyém. Mennyé csak öcsém!,fékezd, és hevítsd szét a gumidat.Ugy is elfogy a végére és akkor utolérlek, mert én megsporoltam... Tökéletessen ismerjük majd a másik kocsijának a tudását..Lehet taktikázni, ki nyomja az elején, ki nem,stb stb.
Öt embert érdekelne,Nem zárkozik el a tesztelésétöl.Ha jol látom.
Véleményeket kérnék,Akár + jelet.
Ki az aki csatlakozik a mozgalomhoz? Az elv Kifinomításához,a mod megtalálásához,a kocsi,akár több tipus kiválasztásához. Fun szerveren való teszteléshez, tesztverseny rendezéséhez.
Köszönöm!
|
|
| | |
Dodi | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 15:32:05 | Üzenet # 366 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Skoda mod akár alkalmas is lehet erre
|
|
| |
spdri | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 16:09:28 | Üzenet # 367 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Egyetértek dodival...
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 16:30:00 | Üzenet # 368 |
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Dodi, Skoda azért nem jó mert: - lassú - fos - unalmas - kevés beállítási lehetőség - nem megy 300-at - rossz a hangja - nem GT - és a legfontosabb: nem RWD!
Szóval, ne légy már dinka .
Még mielőtt komolyan vennéd, akkor csak jelzem hogy az eddigi legélvezetesebb fun mod volt, amit csak hajtottam (2. TCM, 3. BMW E90) és én bizony szivesen terelném a cseh/német csodát .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 16:48:02 | Üzenet # 369 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| skodánál egy fokkal erősebbet. azért. A gt mod egy gyengébbik darabja? Tavalyi mod bmw je?Már késsz is van...
TCM mod,evo MERCI vs E30
Egyszintü fizikával,minimálisra csökkentett setuppal.ahogy szo van rola.
Imádta mindenki.A kocsi mozgása élethűnek tünt, senki nem fikázta nagyon.Valamint a többség fiatalságának meghatározó darabjai...
Megy mint állat, kezelhető,más mint a többi liga...Mert ugye bár gt,e90 stb. van egy pár...
Egyedi,és kiprobált.Csináljunk egy setupot rá,a többi kocsi ki belölle,és hajrá...
A Skodri kevesebb embert vonzana sajna.. tapasztalat..
Üdv!
|
|
| |
spdri | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 17:39:51 | Üzenet # 370 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Hun88,
Azért nem értek veled egyet, mert a cél (ha jól értettem) pont az lenne, hogy azt teszteljük le, hogy tényleg van-e 3 mp különbség a mezőny eleje és hátulja között. Egy gyorsabb (de még lassabb esetén is - ld. hotlaps) rwd mod esetében borítékolom, hogy lesz, főleg, ha uez derül ki egy lassabb FWD mod esetében is!
Ha meg az RWD-fanatikusoknak esetleg derogál részt venni ebben a tesztben (ami remélem nincs így ), amivel végre pár vitás kérdés megválaszolható/lezárható lenne tapasztalati úton, akkor nagyon értelme sincs az egésznek...
Szerintem...
Béke
Az üzenetet módosította spdri - Kedd, 2012-01-10, 17:41:30 |
|
| |
Dodi | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 19:45:25 | Üzenet # 371 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| A tavalyi mod BMW-je sem rossz ötlet, ha a Skodát nem lájkolja a mozgalomban részt venni akarók többsége
De azért a Skoda szerintem a legnagyobb gondossággal összerakott mod, még ha lassabb is egy picit
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 19:50:51 | Üzenet # 372 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Üdv.
A fejlődéshez meg kell tanulni vezetni rwd-t vezetni is.Azthiszem ezért akar a vezetőség 2.modnak Rwd-t.
Részemről, mivel az első modban marad a két féle hajtás,Szívessen vennék egy Elsőkerekes második modot.
Legyen elsőkerék..No problem:-)
Teszt. Ez a kulcsszó... De akkor teszteljük.Indulhat. Én nem tudom hogy kell kivenni az automárkákat egy modbol. Valaki tudja? Vegyük ki a 3.11 ből mindet csak az accord maradjon...Hajrá..Valaki megcsinálhatná.... Vagy aki megmondja hogy kell, én csütörtökre elkészítve átadom a jétékot.
Melyik file tartalmazza a gyári beállítást és hogy kell letiltani az állíthatóságát?Kocsit kivenni? Ha ezt megirná valaki megköszönném. SZÍVESEN elbíbelődök vele...
Ha megvan,csinálok egy setupot,meg még 2 valaki.Egy billentyűs is mondjuk.
Megnézzük hamar melyik az a setup ami jol el lett találva...Nem amilyen nekünk kell. Ami el van találva... És haladhatunk is. a file ban átirjuk arra setupra az adatokat,letiltjuk az állítást,és mehet is a szerverre.Brno val.Mondjuk.
Valaki hozzáértő segítsen kérem és nekiállok,vagy ha lelkes a hozzáértő, üsse össze a Tesztmodot ő.
Köszönöm!
Üdv!
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 19:52:35 | Üzenet # 373 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Ha mondja valaki mit hol találok, megcsinálom a skodát is. Teszt. Mindegy melyik kocsival teszteljük a mozgalmat. Az elv helyessége a kérdés.
|
|
| |
00roli00 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 20:06:35 | Üzenet # 374 |
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
| Szerintem nagyon fel van fújva ez a setup téma,de mindegy. Amúgy meg a sim azért az ami,mert. Árkádozni is lehet,de arra is megvannak a játékok. Én se vagyok egy bajnok a setup terén, de olyan sokat nem is kell állítani az autón szerintem. Pár kör alatt belövöd a váltót meg a féket, és utána a rugókat, kereket állítgatod. Ez se tart sokáig szvsz. Amúgy meg 1 db setupnak meg lesz a visszaütője, mert minden pályára más fékbeállítás kell, hogy csak egyet említsek, más váltóáttétel stb...Egy idő után köpködi fog mindenki. És a legfontosabb kérdés tán, hogy ki csinálja a setupot? Vagy a mod írója által kitalált alap lenne az?.... Fel kell tenni a kérdést akkor, hogy mit akarunk? Mert így lehet 1 fajta autóval is körözni 1 setuppal,azt hajrá....Én tuti nem veszek részt benne, mert nem sok értelme van. Pont a lényeg esik ki.
Jól esik úgy vezetni egy autót, hogy az én stílusomhoz igazodjon. Aki ezt nem tudja megcsinálni kb, annak az egyforma is szar lesz, mert azt se tudja megszokni. Egyébként még mindig nem értem az egész vitát; mindig lesznek jobbak meg gyengébbek, ezen nem fog tudni változtatni senki, és nem is kell.
Az üzenetet módosította 00roli00 - Kedd, 2012-01-10, 20:13:05 |
|
| |
dugojancsi | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 20:18:02 | Üzenet # 375 |
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Quote (00roli00) Mert így lehet 1 fajta autóval is körözni 1 setuppal,azt hajrá....Én tuti nem veszek részt benne, mert nem sok értelme van. Pont a lényeg esik ki.
Jól esik úgy vezetni egy autót, hogy az én stílusomhoz igazodjon. Aki ezt nem tudja megcsinálni kb, annak az egyforma is szar lesz, mert azt se tudja megszokni. Egyébként még mindig nem értem az egész vitát; mindig lesznek jobbak meg gyengébbek, ezen nem fog tudni változtatni senki, és nem is kell.
Szívemből szóltál Roli, örülök hogy nem nekem kellett megint ezt leírni, minden szavaddal egyetértek
|
|
| |
sztamas | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 20:29:31 | Üzenet # 376 |
Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| Szerintem meg pont mindenkit megnyugtatna a teszt végeredménye. Aki tesztelné a modot, többé már nem tehetné fel a kérdést: Miért jobb a másik 1-2 másodperccel, vagy miért nem?
|
|
| |
Kovi03 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 20:35:18 | Üzenet # 377 |
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
| Az egyes számú móddal nem lehet megcsinálni egy pálya erejéig, mindegy milyen pályán, nekem az is mindegy hogy FWD vagy RWD, de egy fajta kocsi legyen mindenképpen, nekem az is elég ha csak a kormányzárat lehet állítani, de azt mindenképp. Szerintem egy próbát megér, de csakis egyet.
|
|
| |
Kovi03 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 20:39:35 | Üzenet # 378 |
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
| Amúgy megmondom őszintén sokat nem értek a setuphoz mindig beállítok valamit, és azzzal megyek, amelyikkel gyorsabb vagyok, az marad.
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 20:45:30 | Üzenet # 379 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Félreértés ne essék. Vita, az nincs. Egy ötlet van. Ha van elég támogató akkor van egy erre használatos szerver is. 5-2 az állás. egyenlőre. Ennél többet, nem is kell belelátni a dologba.Nem is szeretném ha Vita lenne. Ötlet,ötletelés. Aztán max lehet tüntetőleg nem felmenni a szerverre... Ahogy most tesszük a Megane moddal. Ennél nagyobb érdektelenség tuti nem lenne...
béke..
6:2
Az üzenetet módosította hun88 - Kedd, 2012-01-10, 20:46:41 |
|
| |
spdri | Dátum: Kedd, 2012-01-10, 21:49:58 | Üzenet # 380 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Én a skoda modra szavazok, mert már kész is van, csak fel kell tenni a szerver2-re, és a tempója sem gáz a teszthez...
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Szerda, 2012-01-11, 15:32:33 | Üzenet # 381 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Sziasztok!
Elől járóban szeretném leszögezni, hogy az teljesen rendben van hogy ötleteltek, mert ez is azt mutatja hogy aktívan részt vesztek a liga életében. Csak így tovább. Viszont szerintem ez az egységes setup dolog egy ökörség, felesleges energiát pazarolni rá. A játék egyik sajátossága hogy a versenyezni vágyó embereket minél közelebb hozza a a versenyzés élményéhez, aminek szerves része a saját magamra igazított setup. Egy adott játékos azért is jobb vagy rosszabb valakinél mert nem csak a gázt és a féket tudja idejében használni hanem a rendelkezésére álló lehetőségekből többet hoz ki mint a másik. Értem én hogy mozgatja egyesek fantáziáját, hogy mi lenne ha egységes setupal menne mindenki, csak szerintem a különbségek úgy is meg maradnának csak maximum a mértéke módosulna.
DE AZÉRT CSAK ÖTLETELJETEK TOVÁBB, MERT EZ VISZI ELŐRE A KÖZÖSSÉGET!
Amúgy meg valaki tud valamit a liga szuperhőséről? ( hol van a zoknihuszár?)
|
|
| |
hun88 | Dátum: Szerda, 2012-01-11, 16:44:49 | Üzenet # 382 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Üdv Rock!
Csak szeretném idézni magamat, nehogy félreértés legyen.Mert immár másodszorra olvasom a magamra alakítani mondatot.
Meg kel tartani a fékerőelosztást, a hátso szárnyat,a kormányszöget,.Vagy stabilizátort... Mert ezek kellenek ahhoz hogy Magunkénak tudjuk az autót.Ezt sosem vitattam. Így lehet túlkormányozottá,vagy allulkormányozottá tenni, lehet befarolni a kanyarba vagy nem..stb.
Semmi köze a saját stílusnak a kerékdőléshez, az összetartásnak a guminyomásnak,a rugó értékeknek keménységnek.
Tehát nem egy teljesen állíthatatlan autó lenne.Csupán csak a stílusunkra alakíthatóság marad meg.
Senkinek nem kell értenie a gyors berugózáshoz és a kerékdőléshez..Nem mérnökök vagyunk.
A közösséget maximálissan szeretném előre vinni.Nem elsőszámú, talán másodszámu mod, variációnak tartanám az ötletet.
Nyitni egy olyan ELŐSZOBÁT,ahol összemérhetik a setuphoz nem értők a tudásukat.Elindulhatnak egy vezetéstechnikai úton,hogy felfejlődve indulhassanak a Mérnök tanoncoknak kitalált első számu modhoz ahol állíthat amit csak akar..
A fenti két mondat,szerintem nem egy baromság.Talán megérdemelne egy kis teret az egyik szerveren....
Béke és ötlet!
Üdv!
|
|
| |
spdri | Dátum: Szerda, 2012-01-11, 18:46:34 | Üzenet # 383 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Jó lenne minél több RWD profi/fanatikus kipróbálná a módosított gumifizikát, hogy látható legyen hogyan alakulnak a köridők!!!
|
|
| |
00roli00 | Dátum: Szerda, 2012-01-11, 21:58:18 | Üzenet # 384 |
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
| rock, zoknihuszárnak sok a dolga, lehet nem is fogod egy darabig látni. ........
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Szerda, 2012-01-11, 21:58:28 | Üzenet # 385 |
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Akkor ha jól értelmezem lesz 2 szerver. Az egyiken lesz a hivatalos bajnoki sorozat 2 hetente, a másik egy nyílt szerver amin fun és társai lesznek.
A külsőségekben eszközölt változásokat kíváncsian várom!
( rám számíthattok mint tag)
UI: most nézem 1 heti lebonyolítás lesz.Viszont így fenn áll a veszélye hogy a 2 szerver tesztelései érdektelenségbe fulladnak.
Az üzenetet módosította rocknrolla - Szerda, 2012-01-11, 15:40:57 |
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2012-01-12, 08:11:33 | Üzenet # 386 |
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (rocknrolla) UI: most nézem 1 heti lebonyolítás lesz.Viszont így fenn áll a veszélye hogy a 2 szerver tesztelései érdektelenségbe fulladnak. Reméljük, hogy nem. Ha kialakul a 2. mod, vagy bármilyen Fun verseny, természetesen az 1.mod lebonyolításánál figyelembe vesszük. De ezt csak akkor tudjuk majd tervezni, ha lesz mit.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
hun88 | Dátum: Csütörtök, 2012-01-12, 14:52:02 | Üzenet # 387 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Üdvözlet mindenkinek.
Megcsináltam azt, amire gondoltam.
Megalkottam egy olyan Setup menüt,amiben mindenki alakíthatja vezetési stílust,De mégsem tud a kocsik közt nagy különbség lenni.
Természetesen, meg kell tanulnia mindenkinek sebességfokozatot állítani,és egyebeket.Ezt nem vitatom. A guminyomás állítást is tanulja csak meg mindenki.Ezek egyértelmü ALAP elvárások egy KEZDŐvel szemben is...
Amennyiben igény van rá.És ezt jelzik akik megnézik,kiprobálják,Véleményem szerint fel lehetne tenni a kettes szerverre.
Tesztelni,Jöhet bárki, összemérheti magát a tapasztaltabb versenyzőkkel.
A 3.11 es tavalyi modra csináltam meg az átalakítást.A kocsik maradtak.Mehet akár mindenki a sajátjával. Vagy ha szerverre kerül, a vezetőség dönthet, kitörli e egy csapásra a saját autokat és csak a gyáriak maradnak.
A mellékletet csak másoljátok be a megfelelő mappába fellülír és mehet is.
Javasolnék egy olyan technikás pályát ami benne van a modban is eleve.PL:Oschersleben.stb..
Üzenném azoknak akik nem értenek egyet ezzel a kezdeményezéssel:Legalább kezdeményezek valamit...
modosítás
Kellemes tesztelést..
Üdv:Dávid
|
|
| |
Xenor | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 14:36:33 | Üzenet # 388 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 4
| A LADÁt bele lehetne tenni a modba?
|
|
| |
spdri | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 20:38:45 | Üzenet # 389 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Dugó, visszanéztem az ominózus esetet: nem tudom mit csinálhattam volna, mivel korábban kezdtem el fékezni mint Te (meg annál is, mint szoktam, mert éreztem, hogy a külső ívre fogsz kerülni, én meg reméltem, hogy vissza tudlak előzni majd a belsőn), ráadásul Te autóztál keresztbe, én mentem a fékezési "egyenesen", ami ráadásul nem tért el a szokásostól és ideálistól...
Szerintem szimpla apró versenybaleset volt...
Béke
Az üzenetet módosította spdri - Vasárnap, 2012-01-15, 20:41:14 |
|
| |
Jeck | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 20:40:25 | Üzenet # 390 |
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Nekem ez a mod nem igazán jön be. Megmondom az őszintét. Nincs súlya, és a legkisebb kocc is irányíthatatlanná teszi. Össze-vissza csámborog. Jobbos kormánymozdulatra kitér jobbra, majd balra. inog-binog, labilis.
Célba értem minkétszer, de sajna ennyi csak. Nagyon törékeny, és ha megdob egy kis rázókő már repül mint állat.
Akármelyik régebbi már használt moddal szívesen megyek. De ez nem jön be.
Már bocsánat, de nem.
|
|
| |
spdri | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 20:50:05 | Üzenet # 391 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Quote (Jeck) Össze-vissza csámborog. Jobbos kormánymozdulatra kitér jobbra, majd balra. inog-binog, labilis. JJ, nem lehet, hogy kellett volna egy használható setup? Én ilyet abszolut nem tapasztaltam, de nem megfelelő setup eredményezhet ilyen jellegű túlkormányzottságot simán (ezért is jó ez a mod, mert túlkormányzottá tehető, míg az előző vért izzadva is alig), illetve lehet, hogy lejjebb kellett volna venned a kormányszöget...
Quote (Jeck) Nagyon törékeny, és ha megdob egy kis rázókő már repül mint állat. Azért ezen a pályán ez nem is csoda, mert olyan rázókő van, aminek a külső fele lényegében padka, amin bármilyen autó meg tud dobódni, és ha a rázókőről nem került le a kerék, akkor az autó sem tud megdobódni...
Nekem nem tűnik törékenyebbnek, mint az előző mod...
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 21:04:34 | Üzenet # 392 |
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| spdri, én is megnéztem, elhiszem hogy hamarabb fékeztél, de még mindig nem elég korán. Én körökön keresztül másfélszeres féktávot vettem a sajátomhoz képest, hogy véletlenül se lökjelek ki, pedig kitehettem volna a vállam én is az első körökben többször, de inkább elvettem, te pedig rögtön az első alkalommal nem figyeltél, pedig már előtted voltam és persze hogy húztam befele, mert olyan volt a kanyar íve, hogy ha nem húzok, akkor keresztbe átvágom a kanyart. Ami bosszantott hogy kilöktél, ami még önmagában nem is lenne baj, mert versenybaleset oké, de nem vártál meg, nemhogy visszaengedtél volna magad elé, ez pedig abszolút nem volt sportszerű.
TESZT FUTAM VOLT! Le kell vonni a tanulságot és tanulni belőle.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 21:27:59 | Üzenet # 393 |
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (Xenor) A LADÁt bele lehetne tenni a modba? Hát persze.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Jeck | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 21:28:29 | Üzenet # 394 |
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Akkor ha más pályán nincs ez, kérnék másik pályát, hogy gyakoroljam, kóstolgassam a modot. Meg egy jó setupot is.
|
|
| |
Dodi | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 21:44:19 | Üzenet # 395 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| JJ, minden tapasztalatoddal egyetértek. Túl sérülékenyek az autók, és tényleg nincs súlyuk :-)
|
|
| |
spdri | Dátum: Vasárnap, 2012-01-15, 21:58:57 | Üzenet # 396 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Akkor nem értünk egyet, szerintem maximálisan figyeltem, és nem gondolom, hogy még ennél is korábban kellett volna fékeznem, és hogy sportszerűtlen lettem volna, de ha így gondolod, akkor legyen: bocsánat, hogy sportszerűtlen voltam.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Hétfő, 2012-01-16, 09:32:43 | Üzenet # 397 |
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (Dodi) Túl sérülékenyek az autók, és tényleg nincs súlyuk :-) Még kellene növelni a "súlyon"? Most szóljatok bármilyen változtatás kell még, mert a héten (kb,) véglegesíteni kell a modot.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Hétfő, 2012-01-16, 09:43:00 | Üzenet # 398 |
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| dzsavermadar, a legutóbbi patch előtt én már elégedett voltam az autó súlyozásával, de most megint úgy érzem ahogy többek is, a legszemléletesebb példa erre számomra a második futamon HUN88 repülése a második kanyarban
A sérülésekről hál istennek nem tudok nyilatkozni, viszont a hátsó gumi problémát orvosolni kéne, mert egyrészt nem kopnak, másrészt nem melegszenek fel.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Hétfő, 2012-01-16, 09:49:13 | Üzenet # 399 |
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| dzsavermadar, jól írja dugo. Kell még ide egy kis súly az autókba, mert nagyon cinkes. Konkrétan OxyRingen azt éreztem, mintha repülne az autó (repültem is egyet . De ez már egy másik történet.). A mostani pályán, amit feltettem a szerverre (Road America) talán egy picivel jobb a helyzet, de még mindíg nem az igazi.
Gumi: Szintén csak azt tudom mondani, amit dugo. FWD-nél a hátsó szinte fel sem melegedett (akárhova állítgattam) és alig kopott valamennyit. Ezt is orvosolni kellene .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
Jeck | Dátum: Hétfő, 2012-01-16, 11:11:03 | Üzenet # 400 |
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Így van. Addig kell orvosolni amíg lehet.
|
|
| |
|