Bajnokság 4.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
| |
dugojancsi | Dátum: Péntek, 2011-11-18, 18:55:46 | Üzenet # 1 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni. Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
|
|
| |
hun88 | Dátum: Szerda, 2011-12-28, 19:36:12 | Üzenet # 251 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Uraim!
Segítsünk a vezetőségnek, mert nekik tök mindegy.ŐK mondták.
De ha mindenki irogat 2 pályát, sosem jutunk egyezségre. TÖK mindegy, milyen technikás pálya legyen, csak ne monza.ebben azthiszem egyetértünk.
Javaslatom két pálya A1 és Brand hatch.Egyik rövidebb másik hoszabb, technikás, egyenesek, nyujtott kanyarok, stb.
Ha Ugy érzi még valaki, hogy oké, rá tud bökni a kettő közül az egyikre,Hogy ez mennyen a szerveren holnaptol,az tegye meg.
Szavazás indul! Brand Vagy A1 Kérem mindenki segítsen a vezetőségnek:-)
Csak egy szó és más semmi, a vágyam csak ennyi és szépen,cserélni, továbbb
|
|
| |
Jeck | Dátum: Szerda, 2011-12-28, 19:50:39 | Üzenet # 252 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| A1
|
|
| |
spdri | Dátum: Szerda, 2011-12-28, 19:58:05 | Üzenet # 253 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Laguna seca vagy Brands Hatch részemről...
|
|
| |
Dodi | Dátum: Szerda, 2011-12-28, 21:04:04 | Üzenet # 254 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| A1 vagy Brands Hatch
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Szerda, 2011-12-28, 21:09:17 | Üzenet # 255 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| Brands Hatch
|
|
| |
00roli00 | Dátum: Szerda, 2011-12-28, 22:49:45 | Üzenet # 256 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
| Küszködtem pár kört az új gumival, még vakarózok a tegnapi korcsolya után, de annyi biztos h ennél több tapadás nem kell neki sztem. Sőt, néha nem is akar csuszizni. Nekem ami hirtelen feltünt az rwd-k esetében/gumin kívül/ az az, hogy a difit gázadáshoz nem lehet állítani. Pedig az kellhet, és eddig mindig lehetett varizni vele. Jó lenne állítgatni,ha lehet.
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 07:09:16 | Üzenet # 257 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Dzsaver!
Pontosan nem tudom neked megmondani hogy mit kell változtatni, annyira nem értek hozzá! Azt érzékeltem hogy a jóval erősebb GT, V8, Porsche 911 GT, modnál bátrabban lehetett használni a kerékvetőket. Ennél a legkisebb használatnál már fordul is ki a kocsi. Konkrétan ennél a pályánál( Monza) az a kevés kanyar ami van az mind megköveteli a kerékvetők durva használatát. Szerintem 10 pályából 8 ilyen. Na most ez egy körön belül kb. 1-2 mp. hátrányt okoz. Valaki hozzá értőt ( Karadani, Greg, Dugó,stb...) kérdezz arról hogy mit kéne átírni. Félreértés ne essék nem azt szeretném hogy egy könnyű arcade jellegű valamit csináljunk belőle, csak egyenlítsük ki az RWD-FWD különbségeket.
DE AZÉRT MÉG TESZTELEM AMENNYIRE IDŐM ENGEDI![color=red]
|
|
| |
Dodi | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 08:16:08 | Üzenet # 258 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Én is ezt tapasztaltam, amíg az első szektorban fel tudom venni a versenyt az FWD-vel, addig a középső szektorban 2!! mp-et veszítek, mert ha rámegyek a kerékvetőre, azonnal kifordul az autó. Ehhez pluszban, lehet hogy setup, vagy az én bénaságom, 18 fokos kormányzárral, ha fékezés közben egy millimétert is mozdítok a kormányon, azonnal instabil lesz. Az egyenesfutás mondjuk, hogy jó lett, még mindig kicsikét kóvályog.
Tegnapi minifutamokon viszont irreálisan fénysebességre gyorsultak rajtnál az RWD-k. Gyakorlatilag az egész mezőnyt állva lehet hagyni.
Ezek a második benyomásaim az új gumikkal, apróságok, nem is biztos, hogy a gumik az okolhatóak ezért, kíváncsi vagyok én is a hátsókerekes tapasztalt pilótáink véleményére. A gumik ezerszer jobbak nekem, mint az előzőek voltak.
Mercedes idők eddig nagyon egy kupacban vannak Szép napot!
|
|
| |
hun88 | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 08:44:01 | Üzenet # 259 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Üdv!
Azért nagyon óvatossan azzal a hátsókerekes feljavítással....5 tized.A két bmw-s menő a hotlapson ennyivel tud gyengébbet. Ha jol tudom nincs különbség a merci meg a bömi közt.. Hell,36 kör.Ha menne még 100 at,tuti ebből is lefarag. Arra szeretnék utalni hogy az egy dolog hogy dodi,Én,stb 2 másodpercel szarabbak vagyunk mint Fwd vel,De ha jön Dani, és Belefeccöl 50 kört,és megy vele Fwd-s időt akkor már bocsi, de forogassa is ki az a kerékvető..
NAgggyon érzékeny dolog lessz beállítani a két hajtás kiegyenlítését.Monza pedig csak egy Kis szegmense a pályáknak. Várjunk még azzal a Pach el. Teszt a lelke mindennek... Teszteljük még másik pályán is.. Várjuk meg a hátsokerekes menőket.
Üdv!
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 09:12:14 | Üzenet # 260 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| HUN88!
Én nem az élmenőkhöz hasonlítva mondtam hogy valami nem stimmel. Először ahhoz viszonyítok hogy a jóval erősebb, brutálisabb GT, és Porsche 911 GT mod-nál sem viselkedett ennyire durván a kocsi ha használtam a kerékvetőket. A pályáról csak annyit , hogy szinte mindegyik pályánál kell használni a kerékvetőket kisebb-nagyobb mértékben, de ezeknél a hátsó kerekeseknél ez teljességgel majdhogynem lehetetlen. Ott ahol az első kerekes teli gázzal áttolja ott a hátsó kerekes 1 fokozattal lejjebb is csak jó ha fél gázzal és akkor sem biztos hogy nem pörög meg.
De ha minden áron egy hasonlítási alapot szeretnél én kb. ugyanazokat az időket tudom mint DAeRK. Most nézd meg az ő idejét meg az enyémet. Tudom hogy ő sokkal több kört ment mint én de mivel ezt a pályát már ismerem tehát arra nem kell időt fordítanom hogy megismerjem ezért ez ebben az esetben nem mérvadó. Mivel DAeRK is kipróbálta a hátsó kerekest (hogy miért balfaszkodom) és ő is rögtön 2mp. rosszabb időt ment ezért úgy gondolom hogy az okfejtésed jelen esetben nem helytálló. Az hogy a rajtnál meg kilőnek az valamilyen szinten logikus. Az életben is Norbiék 4-5-6 pozíciót hoznak az első kerekes kocsikhoz képest.
|
|
| |
InHell | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 09:14:37 | Üzenet # 261 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| Nekem a mostani gumi jobban tetszik mint az előző, nem imbolyog egyáltalán nagy tempónál. Tegnap mentünk két versenyt, kb. egy jó rajttal 4 helyet lehet hozni. Természetesen kerékvető megdobná, ha telegázzal mennék rá, de ez ugye RWD. Fél-háromnegyed gázzal tökéletesen átmegy a kerékvetőkön. Javaslom minél több pályán kipróbálni. Monzát amúgy is utálom. :)
Az üzenetet módosította InHell - Csütörtök, 2011-12-29, 09:17:43 |
|
| |
m4dm3n | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 09:51:41 | Üzenet # 262 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Szerver 1: PHWTCC 4.0 Pálya: Brands Hatch PHWTCC 3.11-ből másoljátok át!
Egyelőre nem menjen fel senki, mert valamiért nem megy se Brands Hatch, se Laguna Seca, ha berakom. Offline jó, online meg nem. Dzsaver vagy dugo, akinek van ideje nézzen már rá, mert nekem most le kell lépnem egy fontos dolgot elintéznem! Köszöntem előre is!
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 13:07:13 | Üzenet # 263 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Eljött az ideje, hogy beszéljünk kicsit a csapatépítésről is. Ez úgyis független a modoktól.
Hasonlóan a tavalyihoz 2, vagy 3 fős csapatok legyenek csak. Egyedül induló nem számít csapatnak.
Ha esetleg 4 fő jönne össze egy "istállóban", akkor onnan induljon 2 db 2 fős csapat mondjuk, természetesen külön névvel. (ahogy régen a Dzsaver Klán indított több csapatot)
Csak az egyforma létszámú csapatokat pontozzuk egymással, és a versenyen résztvevő/induló versenyző pontjait számoljuk (egy az egyben)
Ami új a régihez képest, arra tennék javaslatot: Mivel úgysem márkaversenyről van szó, ezért javaslom, hogy egy csapaton belül bárki bármilyen autóval indulhasson. Hiszen itt a csapat a személyekről szól, nem a kocsikról. Így legalább mindenki azzal az autóval versenyezhet, ami a szívéhez legközelebb áll. Mi aztán igazán tudjuk, hogy mennyit jelent a "kedves" típussal autózni.
Ebben az esetben viszont, a kocsi festésének kell egyértelműen tükrözni a csapat hovatartozást. Ugyanaz a színvilág, és a motívumok formailag is hasonlóak legyenek. Nyilván lehetnek apróbb eltérések, de ha bárki rájuk néz, márkától függetlenül lássa, hogy közös csapatba tartoznak. Pl. TDM Racing, vagy VXRacing, vagy Saint Beer(ennyire sem fontos az egyezés)
Ha megnézitek az őszi csapat autókat, hiába volt azonos a típus, az előbb felsoroltakon kívül nem igazán derült ki a festés alapján, hogy ki tartozik ugyanabba a csapatba.
Természetesen az a "szép", ha azonos típus és "azonos" festés van egy csapatnál, de nem kell minden áron.
Ahhoz kérnék véleményt, hogy mi legyen kötött szabály, és mi legyen választható.
Én rögtön le is írom az én véleményemet. Csapaton belül mindegy milyen autó, viszont a festése egyértelműen, látványosan hasonló stílusú, színvilágú legyen. Köszönöm!
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
KinGB | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 13:59:34 | Üzenet # 264 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 8
| Vagy a tető legyen a csapatnévnek és vagy logónak fenntartva
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 14:03:40 | Üzenet # 265 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| dzsavermadar, Az elgondolásod tetszik én támogatom.
|
|
| |
hun88 | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 14:08:34 | Üzenet # 266 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Szia Rock!
Jaj, ugy érzem bántásnak vetted amit irtam.Pedig semmi ilyesmi szándék nem volt benne. Röviden csak azt irtam le: A két legjobb idejű Fwd és Rwd-s eredményt kell figyelembe venni.És ezek alapján egyszintre hozni. Az hogy miként csuszik miként nem, az a Végeredmény, az az hogy a köridő ne legyen kiemelkedően jobb,egyiknél sem.nem mérvadó.
Senki nem szeretne olyan bajnokságot ahol az rwd vagy fwd köridőben jobbat tud a másiknál.De a köridő tekintetében Én csakis a két legjobb eredményt nézném.Hisz ha x tud olyat menni, akkor a hiba nem az ő készülékében van..Fel kell nőni hozzá.Ez vonatkozik magamra is, amikor jön Dugó, Greg vagy Dani meg bárki és rámver 1 másodpercet.Elszontyolodok és keresem a hibámat..
Na meglátjuk mi lesz az uj pályán.. Béke!És Teszt!
Üdv!
|
|
| |
spdri | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 15:24:30 | Üzenet # 267 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Én attól tartok nem fog sikerülni összehozni az FWD és RWD autókat, ugyanis ha mondjuk köridőben a legjobb RWD-s ugyanazt tudja, mint a legjobb RWD-s, de az RWD rajtoláskor ad 5-6 autónyit az FWD-snek, akkor az nem egészen van pariban, még akkor sem, ha az RWD könnyebben megpördül, mert így lényegében csak arra lehet blazírozni FWD-s autóval, hogy az RWD-s megpördüljön, persze hozzáérni sem szabad az RWD-shez, mert akkor is megpördül (tegnapi futamon volt ez, hozzáértem dodihoz, ő észre sem vette, annyira minimális volt, csak azon, hogy elment a kocsija hátulja).
Emiatt szerintem célszerűbb lenne, ha a 4.0 FWD-s lenne, a másik mod pedig RWD-s. És jó lenne, ha mindenki indulna mindkét bajnokságban (ha ráér természetesen), az is, aki utálja valamelyik hajtást (akár azért, mert azzal gyengébb), még akkor is, ha az egyikben a mezőny elején tud menni, a másikban meg a mezőny végén, mert nem csak a győzelem a fontos...
Ezzel a 4.0-s modot is hamarabb véglegesíteni lehetne, és nem lenne senkinek sem rossz szájíze mondjuk az RWD-k brutál rajtja vagy az FWD-k stabilabb kanyarodása miatt...
Dzsaver javaslatát támogatom.
Béke
|
|
| |
hun88 | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 15:26:29 | Üzenet # 268 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Hát azt hiszem ha ránézünk a hotra..Minden kérdés szertefoszlik... Kiegyenlített a mezőny...
Szerintem hagyjuk egy napot a különböző kocsis időket,így látjuk jobban mikre képessek a kocsik.. Aztán majd töröl..
De én is támogatom az ötletet hogy ne legyen kétféle hajtás és az abbol eredő Rossz szájíz....Főként ha a másik mod hátsos lessz.
Üdv!
Az üzenetet módosította hun88 - Csütörtök, 2011-12-29, 15:28:44 |
|
| |
spdri | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 15:39:08 | Üzenet # 269 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| A hotlaps sajna nem mutatja meg a rajtolás, illetve a 10-12 körön át körözés eredményét...
Persze még hagyjunk időt, csak a véleményemet írtam le, mert én annyira nem örülnék, ha azt látnám, hogy a q3-ban 5 hellyel (de mondjuk csak 2 tizeddel) mögöttem végzett RWD-s rajtnál helyből 2-3 autóval elém kerülne, ez nekem egy kicsit demoralizáló, aztán megelőzni sem tudom (akár verseny végéig sem), mert vigyáznom kell rá, mint a hímestojásra, így kevésbé lehetek bevállalósabb a megelőzésekor, hiába lennék gyorsabb nála egy kicsivel... Ezért szerintem igazságosabb lenne, amit írtam, de ez csak az én véleményem
Az üzenetet módosította spdri - Csütörtök, 2011-12-29, 15:53:53 |
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 16:42:45 | Üzenet # 270 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| A rajtnál jobbak az RWD autók, mondjuk rá, hogy természetes. Ha egyébként egyenlő időt tud menni egymással egy FWD és egy RWD pilóta, akkor az RWD megérdemli, hogy a rajtjával előnybe kerüljön, hiszen ő a nehezebben vezethető autóval hozta ugyanazt az időt. Itt léphet be a Vám-Rév kérdése. Tehát ehhez a kérdéshez azt mondom, hogy a hotlaps időket figyeljük, és az alapján mérlegeljünk. Persze az élmezőnyt főleg. Ha kiegyenlített, akkor nyugodtan indulhat együtt a két hajtás. Egyébként is, januárban versenyek is lesznek bőven, és ott is pontot tehetünk az i-re.
Ettől függetlenül, én támogatom azt is, hogy egyik mod FWD, másik mod RWD legyen. Ki, és hol indul, azt meg majd mindenki eldönti.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Béci | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 16:46:52 | Üzenet # 271 |
 BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
| Sziasztok!!! Spidi mondatokba foglalta az én álláspontomat is!!! Többet hozzáfűzni nem nagyon tudok, mert még nem mentem vele egy kört sem!!! XD De hamarosan lesz időm letölteni, és akkor kipróbálom én is!!! Addig is legyetek jók, ha dugtok!!!
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 17:03:20 | Üzenet # 272 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Még annyit fűznék hozzá, amire Speedi remekül rávilágított, hogy az RWD kocsik rettenetesen "sebezhetőek". Elég egy pici kocc, ráadásul a "megengedett határon" belül, és kész a katasztrófa. Akit megforgatnak azért, aki meg a tettes, az tulajdonképpen vétlenül meg lesz büntetve. Ez pedig nem szerencsés senkinek sem. Ezt is figyelembe kellene venni az "egyenlőség" eldöntésénél. Szóval van pár szempont, ami az egyfajta autók használata felé billenti a mérleget, még akkor is, ha nem ezt szeretnénk. Ezeket a technikai jellegű problémákat nem tudjuk kivédeni.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Dodi | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 17:22:43 | Üzenet # 273 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| HUN88!
Engem biztos nem az idők érdekelnek, hanem a vezethetőség, mint Rockot! Aztán majd gyakorlok minél többet Tudom, hogy gyenge vagyok még egy ilyen hátsókerekeshez, olyan túl sok kört sem mentem vele, de pl. az előző mod BMW-jét valahogy mégis el tudtam vezetni, és annyit talán még én is meg tudok állapítani, hogy hogyan viselkedik egy autó a kerékvetőkön, stb. A V8-asoknál, amire aztán volt mondva hideg-meleg, nem jelentett ilyen gondot technikailag a vezetés. Én is várom a tapasztalt RWD-sek véleményét
Továbbra is, a tesztelés, kipróbálás, nekem jó az egyhajtásos mod is, CSAK MENNYÜNK MÁR
Dzsaver ötletét támogatom a csapatösszetételekben, méghozzá azért, mert az életben adott csapat szerződtet pilótákat, itt épp fordítva van.
|
|
| |
spdri | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 17:24:20 | Üzenet # 274 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Quote (dzsavermadar) Ha egyébként egyenlő időt tud menni egymással egy FWD és egy RWD pilóta, akkor az RWD megérdemli, hogy a rajtjával előnybe kerüljön, hiszen ő a nehezebben vezethető autóval hozta ugyanazt az időt.
Ha ugyanazt az időt tudja vki fwd és rwd-vel is, akkor szerintem irreleváns, hogy nehezebben vezethető-e, és a rajtnál az irreálisan nagy előny élvezetét nem tartom fairnek...
Illetve ha elfogadjuk, hogy rajtkor tud nyerni x helyezést, az meg olyan, mintha elfogadnánk, hogy az RWD-snek kvázi x tized másodpercet levonunk a q3 idejéből...
Csak elmélkedtem, béke
|
|
| |
sztamas | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 17:38:41 | Üzenet # 275 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| Szerintem is jó ötlet a külön bajnokság indítása fwd és rwd autóknak. Minden sokkal egyszerűbb lenne. Modot választani, elkészíteni meg még csapatokat alakítani is.
Más. Lehet csak nehezítené a dolgunkat de én hiányolom hogy jéghideg a motor még 5 kőr után is. A gumik sem melegednek olyan ütemben mint a 3.11-ben. A fékeket még tesztelem. Arról majd később.
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 17:50:14 | Üzenet # 276 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Nekem sem az a problémám vele hogy nehezebben kezelhető mint az FWD hanem az hogy irreálisan nehéz ahhoz képest hogy a GT, TCM, Porsche 911 gt modnál simán boldogultam a kerékvető használattal. Egyébként ezen kívül semmi bajom a cuccal, azt én is tudom, hogy egy RWD autóval jobban kell birkózni mint egy FWD autóval. Azt is elfogadom hogy lehet hogy ha többet gyakorolnék talán tudnék még faragni valamit a hátrányból, de szerintem nem számottevőt. És ami még nagyon fontos az valóban az amit itt az előbb már említett valaki érintőlegesen az az hogy mondjuk verseny közben egy kiélezett csata közben amikor nem mindig az ideális ívet használja az ember akkor még nagyobb a sansz arra hogy eldobja az RWD kocsit, míg az FWD csak tovább gurul. Én csak azt szeretném ha van rá lehetőség szakmailag akkor ezt a kerékvető dolgot egy kicsit finomítsuk.
Dzsaver ötletét 100%-ban támogatom! Nevezetesen 2-3 fős csapat különböző típus, jól látható azonos festés.
Azok nevében akik sokat dolgoznak, vagy kevesebb idejük van szeretném kérni, hogy egy pálya több időt legyen a szerveren, mondjuk 1 hetet, egy modot legalább 2 ellentétes karakterisztikájú pályán próbáljunk ki, hogy valósabb képet kapjunk.
|
|
| |
spdri | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 18:03:50 | Üzenet # 277 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Quote (rocknrolla) Lehet csak nehezítené a dolgunkat de én hiányolom hogy jéghideg a motor még 5 kőr után is.
Nekem nagyon tetszene, ha lehetne állítani a motor teljesítményét, mint most is, viszont az tényleg jó lenne, ha max teljesítményen nem lehetne 1-2 körnél többet menni, mert akkor elfüstölne...
Esetleg a gumik kopása is lehetne nagyobb, szerintem is...
|
|
| |
hun88 | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 18:36:31 | Üzenet # 278 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Üdv!
Elfüstöltem már a motort!!!Egyszer és nem tudom miért,asszem a diffi is csumin volt és üveghagig nyomtam,de elfüstölt:-)
Tavaly egy kivétellel mindenki Fwd-vel indult. Szerintem feltehetnénk a kérdést, akar e valaki MINDENKÉPP Rwd vel menni,most a kövi szezonban. Egy komplettt szezont bevállani minden csúszással,lenullázott pici koccos versennyel..Hááát.
Egy két fanatikusra tippelek csak,vagy annyira sem. Magyarán szolva,Van e értelme 2 ember miatt "fejlesztgetni"a fátsokerekesek gumijait Van e értelme egyáltalán emiatt "szóváltásba keveredni"elmélkedni,kinek milyen előnye hátránya van...
Szerintem Nagyobb a közösségi hátránya annak ha állandó téma a két hajtás közti differencia,Mint amit nyerünk arral hogy Jujj de JÓ né má Ott egy bömi suhan el melettünk:-)
Én tudom azt hogy ha még ugyan olyan időre is lennék képes vele,Nem indulok egy bajnokságnak neki Rwd vel.. Max ha rá vagyok kényszerítve mert az épp egy hátsokerekes bajnokság.A futó e90 mod melett van egy szavazatom! Elég lassu az én reflexeimnek is:-)
Ki ragaszkodik hozzá foggal körömmel,és nem elég neki a 2.mod ami csak Rwd...???
Én azt mondom, lazán dönthetünk egy szavazás keretén bellül.Még a Forum téma is megvan hozzá...
|
|
| |
spdri | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 20:11:01 | Üzenet # 279 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Én is elfüstöltem 1x, amikor túl korán váltottam alacsony sebességi fokozatba nagy sebességnél
|
|
| |
Dodi | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 20:58:27 | Üzenet # 280 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| a két fanatikust kell megkérdezni sztem, és kész a szavazás
|
|
| |
00roli00 | Dátum: Csütörtök, 2011-12-29, 22:11:27 | Üzenet # 281 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
| Én tuti rwd-vel indulok,ha nem lesz rajta gumi akkor is. Ha meg lesz szavaztatva a dolog és elvetik, akkor nem indulok.
De ha már erről lenne szó megint, akkor lesz kb 1 fwd és 1 rwd mod. Az elöbbin sokan lesznek valszeg, de páran nem,utóbbin meg passz.../remélem még többen./
|
|
| |
spdri | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 08:43:23 | Üzenet # 282 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Roli, és ha csinálok neked olyan setupot, amivel hátsókerekes szerűen teszi a seggét az FWD (persze nem gázadásra, csak a kanyar bejáratánál)?
Egyébként megerősítem azt is, amit Oxy írt, hogy azért is nagyon tetszik ez a mod, mert lett értelme a setupolásnak: a monzai és a brands hatchi pályán is az volt, hogy egy setuppal egyszerűen nem bírtam jobb időt menni, és a kocsi viselkedése alapján állítottam rajta egy apróságot, majd egyből sikerült pár tizeddel jobb köröket mennem!
Az üzenetet módosította spdri - Péntek, 2011-12-30, 08:49:44 |
|
| |
spdri | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 09:00:03 | Üzenet # 283 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Roli, bocs, de még az jutott eszembe, hogy ha pl azt szeretnéd/szeretnénk elérni, hogy a sok FWD fun is bevállalja az RWD-s modot, akkor az pont azzal érhető el, ha az RWD-s funok is bevállják az FWD-s modot, és akkor talán nem arról szólna, hogy nem indulok mert utálom/nem tetszik, hanem arról, hogy próbára teszem magam itt is meg ott is a közösség és szórakozás kedvéért...
Szerintem...
Béke
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 09:42:41 | Üzenet # 284 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Hogy haladjunk is a döntésekben, határozott választ várok az alábbi felvetésekre:
Mod
FWD-RWD egy bajnokságban (Válasz "MA" betűk) FWD-RWD külön bajnokságban (Válasz "MB" betűk)
Csapatok
1.Azonos márka, bármilyen festés (Válasz "CSA" betűk) 2.Azonos márka, azonos festés (Válasz "CSB" betűk) 3.Különböző márka, azonos festés (Válasz "CSC" betűk) 4.Különböző márka, bármilyen festés (Válasz "CSD" betűk)
Csak példa:Ha a "CSD" lenne választva, attól még lehet azonos autó és azonos festés egy csapatnál. Csak a lehetőséget szavazzuk meg a különbözőségre, az azonosság alapból lehetséges, viszont bármelyik "azonosság" megszavazása már kötelező lesz.
Továbbra is elvárás, hogy az első szélvédőn szerepeljen a "PHWTCC TEAM" felirat (formai elvárás nincs)
Akár indoklással, akár indoklás nélkül várom a válaszokat ebben a topikban. Határidő: 2012.01.05.15:00h
Én szavazok is azonnal, indoklás nélkül: MB és CSC
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
spdri | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 10:00:16 | Üzenet # 285 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| MB és CSC az én szavazatom
|
|
| |
InHell | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 10:22:46 | Üzenet # 286 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| MA és CSB
Az üzenetet módosította InHell - Péntek, 2011-12-30, 10:23:26 |
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 10:23:26 | Üzenet # 287 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| A Mod-ra vonatkozó szavazatomhoz fűznék azért gondolatot.
Azért szavaztam külön indulásra, mert így totálisan elérjük, hogy egyforma eséllyel indul mindenki, függetlenül az autó típusától. A két hajtást nem lehet egyforma értékűre tenni sosem. A másik meg a pályán való "ütközési" problémákból eredő hátrányok kiküszöbölése. A harmadik pedig az, hogy elkerülhetjük vele a rossz "szájízt", ami kialakulhat, a valós, vagy csak vélt előnyök/hátrányok ügyében. Továbbá: senki nem fog elesni kedvenc hajtásától, mert minkét változatból indítunk bajnokságot, ha különválnak is. Különválás esetén már meg is van a két "fő" modunk. Elképzelésem ebben az esetben, hogy az RWD bajnokságban "alapból beépített" segítségekkel, vonzóbbá, vezethetőbbé tenném az FWD-sek számára is, természetesen csak lehetőségként. Így elérhetjük az induló létszám növelését is.
Még egy dolog. Aki csak FWD-vel tud menni, vagy csak azzal érzi jól magát, annak ne csak ez a "fél" lehetősége legyen, hisz az összes többi mod, mit tolni fogunk mellette, szinte mindegyik RWD. Legalább egy modban érezze "egyenértékűnek" magát, egyenlő esélyekkel indulva.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 10:45:07 | Üzenet # 288 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| MB, CSB
|
|
| |
hun88 | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 11:26:06 | Üzenet # 289 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| MB,CsB
MB:Az azonos fizikára hozott fwd autok körében is az előző szezonban Volt nem kevés ellenérzés és olyan "sejtés"miszerint valamelyik lasabb,és ez igy nem fair...Bőven elég a tengelytávbol fakadó esetleges eltérések hangoztatásának olvasgatása,megbeszélése,ne generáljunk még magunknak külön vitatémát...
|
|
| |
Greg | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 11:51:08 | Üzenet # 290 |
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 65
| MA, CSB
|
|
| |
Kovi03 | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 12:25:35 | Üzenet # 291 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
| MA, CSB
|
|
| |
LINKK_- | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 13:44:28 | Üzenet # 292 |
 Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
| MB & CSC
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 15:02:18 | Üzenet # 293 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| MB CSB, CSC!
A másodikra azért írtam kettőt, mert nekem mind a két variáció megfelel.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 16:18:46 | Üzenet # 294 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (rocknrolla) A másodikra azért írtam kettőt, mert nekem mind a két variáció megfelel.
Értem! Nekem is megfelel bármelyik, de most döntésről van szó, ezért kérlek módosíts, hogy csak 1 maradjon. Úgy csináld, mintha csak rád lenne bízva, hogy melyik legyen.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 17:47:11 | Üzenet # 295 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| MB, CSB
|
|
| |
sztamas | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 17:57:22 | Üzenet # 296 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| MB, CSC
Ha lehet javasolni a tető különbözhessen.
Az üzenetet módosította sztamas - Péntek, 2011-12-30, 17:58:23 |
|
| |
m4dm3n | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 17:58:15 | Üzenet # 297 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| MA, CSC
MA Indok: Nem akarom, hogy csak FWD autók legyenek. Lehet csak pár ember akar RWD-zni, de adjuk meg nekik ezt a lehetőséget a WTCC-ben is, mert ez a fő irány. Az, hogy egy RWD jobban rajtol ez míg világ a világ így lesz, viszont nekik ott a rizikó, hogy egy rossz kigyorsítás és máris megbosszúlja magát/vagy egy rázókő miatt lesz gondja. Ennyi rizikó legyen benne.
CSC Indok: Egy csapaton belül, hagy lehessen lehetőség külön autókkal menni. Csapatpont számít és ha a csapatérdek ezt kívánja, hogy vegyes felállás legyen, akkor ne vegyük el ezt a lehetőséget egy csapattól sem.
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
DAeRK | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 18:35:57 | Üzenet # 298 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| MA, CSC m4d fejtegetésével teljesen egyetértek!
|
|
| |
spdri | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 18:42:42 | Üzenet # 299 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| M4dm3n,
Ha neaggyisten egy "hangyafasznyit" hozzáérek a hátsókerekeshez a verseny hevében, aki emiatt kipördül, akkor én meg kapom a -20 mp-eket?
|
|
| |
InHell | Dátum: Péntek, 2011-12-30, 19:14:59 | Üzenet # 300 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
| m4dm3n,
|
|
| |
|