Nyitólap

Regisztráció

Belépés
Szombat, 2024-05-18, 16:51:38 | Üdvözöllek Vendég
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Fórum » PHWTCC fórum » WTCCX Bajnokság 4.0 » Bajnokság 4.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
Bajnokság 4.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
dugojancsiDátum: Péntek, 2011-11-18, 18:55:46 | Üzenet # 1
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni.
Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!


   
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-11-22, 11:51:49 | Üzenet # 51
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-11-22, 11:53:20 | Üzenet # 52
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
AMD_okDátum: Kedd, 2011-11-22, 12:02:11 | Üzenet # 53
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 30
A 2. video indító zenéje tökéletes, mehetett volna végig alatta biggrin

Körvonalazódik, hogy mi lesz a moddal?


Az üzenetet módosította AMD_ok - Kedd, 2011-11-22, 12:04:33
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-11-22, 12:05:58 | Üzenet # 54
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Ezek nem mostanában készültek,(bár az egyiket most töltöttem fel)
Fun versenyekre, esetleg Márkaversenyekre stb. jók lehetnek a benne szereplő modok


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-11-22, 12:39:29 | Üzenet # 55
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Quote (AMD_ok)
Körvonalazódik, hogy mi lesz a moddal?




Néhány véleményt még várok!


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
DodiDátum: Kedd, 2011-11-22, 13:05:11 | Üzenet # 56
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Dödi is próba
 
00roli00Dátum: Kedd, 2011-11-22, 13:24:31 | Üzenet # 57
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
Na akkor legyen próba, bár fwd-rwd kombónak jobban örülnék. Abból is az utóbbinak. biggrin
 
DodiDátum: Kedd, 2011-11-22, 13:31:50 | Üzenet # 58
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Roli, abból még az is lehet... :-)
 
GregDátum: Kedd, 2011-11-22, 13:59:40 | Üzenet # 59
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 65
Hat en jobban orulnek egy tura auto modnak, ahol sok az auto, pl BTCC, esetleg STCC (akar a race-es STCC2). En ugyan nem probaltam ki ezt a modot, valszeg nem is fogom tudni kiprobalni idohiany miatt, de kukaznam az AWD miatt. Az az oldtimer mod az bejovos nagyon fun-nak :).
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-11-22, 14:14:43 | Üzenet # 60
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
JeckDátum: Kedd, 2011-11-22, 14:39:01 | Üzenet # 61
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Quote (hun88)
wtcc egy olyan kompromisszum ami még kezelhető


Hidd el ez még jobban kezelhető. Ha a legjobbtól 3 mp-et kapok, az még belefér nekem.
Ez a mod könnyebben kezelhető, mint amivel mos fejezzük be a bajnokságot.
Mert a négykerékhajtás miatt jobb a tapadás.

Az autók között sok van ami nekem bejön. De ez egyénenként változó.
Kinek-kinek melyik illik jobban az egyéniségéhez. Sztem.

Még a Safety Car-t is kipróbáltam. Na az elég kemény volt, mert csak két hajtott kerék van.
A gumija úgy kenődött, mint állat. Amikor egyenesbe került akkor pörgött csak fel a motor. Ha előbb váltottam visszaesett a fordulat, és nyögött.
Hát ez a különbség a két mod között. Az új modban Hringen 230 körül mentem, a SCarból meg 205-öt tudtam kicsiholni.
 
BandyDátum: Kedd, 2011-11-22, 14:41:43 | Üzenet # 62
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
Én ahogyan írtam ez egyértelmű PRÓBA sőt EZ A TUTI!!!
 
JeckDátum: Kedd, 2011-11-22, 14:49:16 | Üzenet # 63
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Quote (dzsavermadar)
Fun versenyekre


Nekem a Pagani Zonda tetszett a legjobban, meg a SUBARU.
Ahogy a SUBARU rakta a seggét a kanyarba az élvezet volt, és nem csúszott túl, mert meg lehetett fogni simán.
 
DAeRKDátum: Kedd, 2011-11-22, 15:18:07 | Üzenet # 64
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
Felőlem is kipróbálhatjuk a WTCCX-et!
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-11-22, 16:28:33 | Üzenet # 65
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Hogy legyen még egy téma, amin el lehet gondolkodni, és véleményezni.

A következő idényre egy programtervezet
Részleteiben nincs kidolgozva, csak általánosan.

Két modot használnánk, és két bajnokságot indítanánk.
Csak példa:
Egyik mod mondjuk a WTCCX – AWD
Másik mod mondjuk a WTCCX - FWD, RWD

Bárki bármelyikben nevezhet.
Felváltva lennének a bajnoki futamok a megszokott vasárnapi menetrend szerint.
Tehát azonos bajnoksághoz tartozó futamok így kéthetente váltanák egymást.
Aki ráér, az minden hétvégén tud bajnoki versenyt futni, ha mindkettőbe benevez.
Kétfordulós bajnokság lenne mindegyik, 2 x 5-7 pályával (bajnokságonként)
Részletek később

Mellette kiválasztanánk 5-6-7-8 modot Fun versenyekre, és ezeket sorban kipróbálnánk. Minden héten egyet, mégpedig úgy, hogy a vasárnapi pálya maradna (mert az frissen él bennünk), de a Fun moddal használnánk.
Hétfőn, kedden futna a szerveren, és kedd este az eddigiek szerint versenyt is indítanánk (időmérő, + 2 futam ??? kör) bajnokság nélkül
Szerdától indulna megint a szerver a hétvégi bajnokságra való felkészüléssel.
Pénteken este az eddigiek szerint próba versenyt indítanánk (időmérő, + 2 futam, csak kevesebb körszámmal)
És vasárnap az aktuális bajnoki futam, a szokásos menetrend szerint.
Hétfőtől újra kezdődne ugyanígy, csak másik Fun moddal.

Egyre több modot ismernénk meg, amelyik nagyon bejön, abból majd bajnokságot is lehet indítani.
Több pályát is lehet bevonni a futamokba.
A különböző tulajdonságú autók megismerésével fejlődnénk
A heti tervezett 3 versenyen jobban hozzászoknánk a „versenykörülményekhez, versenyhangulathoz”.
Nem utolsó sorban, változatos lenne minden hét programja.
Természetesen kis (???) részvétel esetén is tartanánk magunkat a „forgatókönyvhöz”
Aki tud jön, aki nem ér rá, vagy nem akar, az kimarad sajnos.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
rocknrollaDátum: Kedd, 2011-11-22, 17:00:36 | Üzenet # 66
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
Ez így ahogy van nekem szimpatikus!
Természetesen a részletes kidolgozás után bővebben tudok hozzá szólni.
De így első blikkre szimpi a történet, azt kell majd csak kitalálni hogy melyik 2 mod legyen a bajnoki.Ezzel kapcsolatban úgy kéne dönteni, választani hogy én azt vettem észre hogy a társaság egyik fele (profibbak) inkább a realisztikus kihívásokat keresi a másik ( kevésbé profik) pedig a fillinget.Ezt figyelembe véve kéne választani.
 
00roli00Dátum: Kedd, 2011-11-22, 17:17:39 | Üzenet # 67
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
Na ezt az ötletet én is támogatnám. Így mindenkinek lenne/lehetne öröme benne, változatos volna, és a banda is együtt maradna. 1eye band beer punk
 
BéciDátum: Kedd, 2011-11-22, 17:24:41 | Üzenet # 68
BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
Egyértelműen próbáljuk, teszteljük a MOD-ot!!! :P
 
spdriDátum: Kedd, 2011-11-22, 17:55:35 | Üzenet # 69
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Hát a keddi futamokat már most buktam sajna, ha csak nem 22:30-kor kezdődik az időmérő... sad
 
hun88Dátum: Kedd, 2011-11-22, 17:58:28 | Üzenet # 70
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Üdvözítő Program.

Részemről felvetném a sokaknak szimpatikus Márkakupa kérdést.

Egyik héten wtccx a másikon márkakupa(csak hogy szupi auto legyen az is mondjuk a megan kupa.)

Így megvan az öröme az xeseknek is és a kiegyenlített versenyre vágyóknak is.

Tesztelve pedig eldölne hogy awd vagy fwd-rwd legyen a wtccx.

Támogatást várok:-)))))))
 
JeckDátum: Kedd, 2011-11-22, 18:19:46 | Üzenet # 71
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
MENETREND OK! Szólhat a rock n. admin bash beer dwarf fudge oops
 
DodiDátum: Kedd, 2011-11-22, 18:26:21 | Üzenet # 72
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Ki kellene próbálni, hogyha "csak átírjuk" a fájlban, hogy RWD vagy FWD, hogyan viselkednek az autók,
mert lehet hogy AWD-re lett direkt kalibrálva a fizika. Nem tudom, nem értek hozzá, de felvetült bennem a kérdés,
hogy biztos ilyen egyszerű lenne-e átállítani?

Egy próbát megér.
Ha valaki megmondaná mit kell átírni, én ki is próbálom szívesen......
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-11-22, 18:58:34 | Üzenet # 73
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Dodi,
Nem tudom pontosan még, mert nem néztem, de az AWD autókban 3 diffi működik.
Az FWD, RWD autókban csak 1
Ha rosszul tudom, szóljatok!
Ha a játékban is így van, márpedig gondolom, hogy így, akkor minimum ki kell kapcsolni a megfelelő kettőt. és lehet, hogy a maradék diffinél, az értékeket is átírni.
És ez csak a diffi. Lehet, h más is van.
Azt, hogy melyik hajtás legyen, azt tényleg egyszerű átírni, de attól még lehet, hogy fals teszteredményeket kepunk.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
DodiDátum: Kedd, 2011-11-22, 20:16:04 | Üzenet # 74
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
ezt meg kéne tudni szakavatottaktól, pl a madman féle Touring masters modban az első értéket, illetve a lassításkori zárarányt lehet állítani. Nem tudom ott pl. mindegyik autó hátsó kerekes-e?
 
CosmoDátum: Kedd, 2011-11-22, 20:22:35 | Üzenet # 75
Őrmester
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 27
Csatlakoznám azoknak a táborához, akik a WTCCX-t részesítik előnyben biggrin
De nem zárkózom el más módoktól sem... biggrin
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-11-22, 21:06:35 | Üzenet # 76
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
m4dm3nDátum: Kedd, 2011-11-22, 21:22:47 | Üzenet # 77
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Dodi, tudtommal az összes autó, ami a touring masters modban van hátsókerekes. Akármelyiket próbáltam bill.-el, mindegyik tolta a seggét ki, szóval ebből is gondolom, hogy az összes rwd benne smile .

Na meg abban az időben nem volt divat az fwd-s túraautó biggrin .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
AMD_okDátum: Kedd, 2011-11-22, 22:07:06 | Üzenet # 78
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 30
ahogy látom, lassan többségben lesznek,akik kipróbálnák a felvetett mod-ot...
 
spdriDátum: Kedd, 2011-11-22, 22:10:56 | Üzenet # 79
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Én HUN88 ötletét támogatom, hogy a másik hétvégén mondjuk inkább a megan kupa legyen, a lényeg, hogy márkakupa legyen...
 
KinGBDátum: Szerda, 2011-11-23, 07:33:46 | Üzenet # 80
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 8
Mehet a próba!
 
m4dm3nDátum: Szerda, 2011-11-23, 09:13:07 | Üzenet # 81
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
VB társaimnak jeleztem, hogy nekem a moddal egy nagy bajom van, mégpdig a 7 fokozatú váltó. Semmi más (eddig!). Úgy gondolom, hogy 7 fokozat formaautóba való és nem túraautóba smile . Eddig is elég volt a 6 fokozat, szerintem ezután is elég lenne, mindazok ellenére, hogy az autók nyomatékosabbak és kicsivel nagyobb teljesítményűel lesznek.

Remélem megoldható a 6 fokozat smile . Ha nem, az sem gáz, max nem fogom soha a 7.-et kapcsolni biggrin .

Programtervezetet pedig - skype-in jeleztem már, de leírom ide is -, hogy támogatom!


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
DAeRKDátum: Szerda, 2011-11-23, 09:45:04 | Üzenet # 82
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
dzsaver programtervezete nagyon tetszik!
Támogatom a finomítását és életbe léptetését.
 
JeckDátum: Szerda, 2011-11-23, 12:30:48 | Üzenet # 83
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Quote (m4dm3n)
7 fokozat


Még nem próbáltam, de Monzában kifejezetten jó lenne a 7. sebesség. 250-nél jóval gyorsabban osonhatnánk.

Gyors hosszú egyenesekkel tarkított pályák kellenek ide. smile
 
DodiDátum: Szerda, 2011-11-23, 14:09:11 | Üzenet # 84
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Azt hiszem találtam egy mindannyiunk számára megfelelő megoldást! angel

Mindannyian szeretnénk, ha kicsit szorosabb lenne a mezőny, és azoknak is legyen a bajnokságban esélye,
akik nem annyira profik. Jelenleg eléggé két részre van szakadva a bajnokság.

Az egyik Ligában ezt úgy oldották meg, hogy a mod-on belül vannak első és másodosztályú autók.
Mindegyik autótípusból kétféle létezik:
Az első osztályú autók (profiknak) pl. rövidebb féktávot tudnak venni, és a szélárnyékot is tudják használni,
míg a másodosztályúak stabilabbak a kanyarokban és jobb a kigyorsításuk.
Rajtszámilag pedig attól függően, hogy épp melyik autóval mennek, egy egyes, vagy egy kettes van a rajtszámuk előtt.

Van fent a neten egy verseny, amit így nyomnak, nagyon szimpatikusnak találtam ezt a megoldást.

A WTCCX-ben is megoldható lenne ez, és lehetne ugyanazt az autót AWD-vel , vagy az eredeti hajtással választani.
Ezen belül is működhetne a két "osztály".

Így azonos márkán belül is lehetnek úgy csapat-összeállítások, hogy az egyik emberke első osztályúval, míg a másik másodosztályú autóval furikázik, mégis hasonló eredményeket érhetnek el.
Nem beszélve arról, hogyha valaki úgy gondolja a bajnokság közben, akkor a másik kategóriájú autóra válthat,
és mégis marad azonos típusnál.

Mit szóltok hozzá?

Ui:
személyesen is utánakérdeztem, a következő választ kaptam:

"1. és 2. osztály van ,ezek egyszerre futnak a versenyben.
Különbségek csak az irányithatóságban vannak.Teljesítményben nem.
A 2. osztály jobban tapad mint az 1.
ez a fő különbség.

Viszont , hogy az első osztály se büntetésként legyen felfogva, erősebb féket kapnak, plusz a 2.osztályosok mögött
nagyobb szélárnyék generálódik.

Tehát ha egy 1.osztályos megy a 2. osztályos mögött akkor nagyobb húzóerő lép fel és a jobb fék miatt ki tudja fékezni,
Viszont a 2. osztályos jobb tapadásából adódóan meg jobban tud kigyorsitani kanyarokban.

ez a rendszer össze tudja rántani a bandát, mindenki számára pozitiv lett.

Azt hogy ki kerül elsőbe és ki másodikba egy pontrendszer határozza meg.
a helyezéseket átlagoljuk.

A megkapott eredmények alapján az első 10 első osztályos , mindenki más másod.
Azt hogy ki hova fog kerülni ahogy irtam is , megvan a helyezése. Versenyről versenyre.
Ezeket átlagoljuk. Kijön egy szám. mindenkiét sorba rendezve az első 10 az elsőosztályos.
igy van felkerülés és lekerülés is.

Tehát mindig versenyről versenyre átlagoljuk a helyezéseket."

Amennyiben használni szeretnénk ezt a megoldást, vagy egy részét, minden segítséget meg fognak adni az átalakításhoz.


Az üzenetet módosította Dodi - Szerda, 2011-11-23, 14:49:16
 
oxykirallyDátum: Szerda, 2011-11-23, 15:22:40 | Üzenet # 85
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
Quote (Dodi)
Azt hiszem találtam egy mindannyiunk számára megfelelő megoldást!

ez egy olyan megoldás amihez én is tudok reményeket fűzni.
Köszönöm, hogy megosztottad, részemről 100% támogatva!


OxyKingRing
 
hun88Dátum: Szerda, 2011-11-23, 15:25:09 | Üzenet # 86
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Kedves DODI.

Ez az első szezonom itt,köztetek, és amugy az online versengés világában.

Egy valamit azonban tisztán látok:

A mostani (szerintem)Íssszonyatossan kicsi autók közti differencia,AKKORA nemtetszéseket vált ki az emberekből,
Hogy egy effajta Bekategorizálás,valamint nagy autódifferencia,Nem hogy békét teremtene hanem a szimulátor bajnokságot Fórumozás offolás bajnoksággá tenné.

A legnagyobb tisztelettel mondom ezt Neked és mindenkinek.

Ha minnél kisebb az autódifferencia,akkor minden ember könyebben fogadja el azt hogy HMMMM,nem vagyok annyira jó mint ŐŐ.

Remélem, talán van igazságalapja a meglátásomnak és nem támadásnak veszed hanem Észrevételnek.

Max üdvözletem: Dávid
 
KaraDaniDátum: Szerda, 2011-11-23, 15:43:48 | Üzenet # 87
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Ebben a formában, hogy arra törekszünk, hogy összerántsuk a mezőnyt, nem tetszik a dolog nekem sem. Ne érjen el senki jobb eredményt, mint egy nála jobb pilóta, azért mert jobb az autója. A handicappelést alapvetően az autók közti különbségek csökkentésére találták ki, itt meg pont az ellenkezőjéről lenne szó.
Ha arról van szó, hogy szimplán csak egy nehezebben vezethető de ugyanarra képes autót kap a mezőny első fele, az rendben van. De ez jelenleg is fent áll a BMW személyében.


Az üzenetet módosította KaraDani - Szerda, 2011-11-23, 15:44:13
 
DodiDátum: Szerda, 2011-11-23, 15:50:33 | Üzenet # 88
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Kedves Dávid! smile

Nem is vehetném támadásnak, mert az ötlet nem az enyém, csak tetszik.
Méghozzá azért tetszik, mert már működik a valóságban, és amint idéztem az ő Ligájuk VB-jétől:
Quote (Dodi)
ez a rendszer össze tudja rántani a bandát, mindenki számára pozitiv lett.


Te magad is megnézheted a youtube-on, ne nekem higgy, hanem a szemednek
pl.
http://www.youtube.com/watch?v=AlCuxPHo1Uc&feature=related

béke smile
 
JeckDátum: Szerda, 2011-11-23, 16:06:35 | Üzenet # 89
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Ez az ötlet már megfordult itt is Dodi!
Méghozzá tőlem.

Ha sokan leszünk meg is engedhetjük majd magunknak.
De alapvetően nem az első akar lenni miatt, hanem a szórakozás miatt vagyok én itt.

Ez az ami miatt fel kell készülnünk a kövi szezonra, minden jóval megtölteni azt.

Nekem van a vinyómon kamionos mod is, ha igény lenne rá.
Gyorsul, mint állat, és a kanyarokba meg botorkál mint állat, de úton tartható.
A kereke meg majd kigyullad.
 
DodiDátum: Szerda, 2011-11-23, 16:21:33 | Üzenet # 90
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Oksi, én ezt nem tudtam, hogy megfordult itt is az ötlet.

még annyi:
A szépségét annyiban is látom, hogyha én pl. kezdőként jobban vezethető autóval elérek egy jobb futameredményt,
kapok a szabályok szerint egy nehezebben vezethető autót. Ha nem tudom úgy kezelni, nyilván hátrébb végzek.
Ez viszont annak a lehetőségét is fent tartja, hogyha fejlődök, akkor tényleg megmutatkozik az összeredményben is,
a profik pedig, akik amúgy is minden tiszteletem feléjük jobban nyomják, nem kell hogy féltsék az eredményeiket, mert a végelszámolásnál úgyis az nyeri a bajnokságot, aki a legjobb. Ugyanis az első 10 mindig nehezebben vezethető autóval megy, így nem nyerhet valaki egy bajnokságot jobban vezethető autóval. Értitek?
Az élvezet, és a játék pedig izgalmasabb lenne.

Ez persze továbbra is egy ötlet, amit vitázzunk meg.
 
00roli00Dátum: Csütörtök, 2011-11-24, 11:05:54 | Üzenet # 91
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
Gyerekek,ajánlanám figyelmetekbe a BMW 1 Challenge-et. Igazán élvezetes mod, az autók nagyon jól vezethetők, és viszonylag könnyen is. Na ezekkel lehet test test ellen küzdeni, van aki ismeri már közületek. smile

Az üzenetet módosította 00roli00 - Csütörtök, 2011-11-24, 11:06:21
 
hun88Dátum: Péntek, 2011-11-25, 11:29:11 | Üzenet # 92
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Szia DODI!

Na most már igy jobban értem, a dolgot.Viszont egy valami aggályom azért lenne.

A szisztéma akkor jó, ha senki nem ütközik, és senki nem végez roszabb helyen mint a tudása indokolná.
De ugyebár kilökik a top embert és hátul végez,akkor elvileg kap egy jobb kocsit..
Remélem érted az aggályomat. Miképp lehet kiküszöbölni azt hogy:

Ütközés vagy más ok miatt rosszul szerepel a top versenyző?
A másik a futamrol hiányzott kérdés.Ugye akkor is nullázik a top versenyző.

Allulról,úgymond,nincs ilyen nagy kérdés bennem.Valóban aki gyengébb az jobb kocsit kap, és ahogy előrébb végez ugy megkapja arosszabat.

3 felé megy a mezőny. Lesz egy top. lessz egy hátsó rész, és lessz egy közép, aki valoszinü cserélgeti a kocsit.
na de ne szaladjunk előre,a Két aggályos kérdést tartanám fent azért:-)
 
DodiDátum: Péntek, 2011-11-25, 12:54:34 | Üzenet # 93
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Szia HUN88!

Örülök, hogy gondolkozol Te is rajta, és értem az aggodalmaidat. Engem is sokat foglalkoztat a kérdés, előnyeivel hátrányaival.
Gondolkodtam az élmenőkről, a kezdőkről és a középmezőnyről is. Remélem objektív tudok maradni.
Az ötletet amikor megláttam, Dzsaver szavai jutottak eszembe ennek a ligának a lényegéről, a társaságról,
a szellemiségről. Most nem idézném, tudjátok miről van szó.
Nézzük több szempontból is:
Azt gondolom, mindenki szeretne valamilyen formában fejlődni, és egyben élvezni is a játékot,
kezdő és élmenő egyaránt.

- Tegyük fel élmenő vagyok. A fejlődésemet az szolgálja, ha minél több futamon részt veszek, és sok versenyszituációban veszek részt. (ez mondjuk mindenkire igaz) smile Ezek a szituációk egy ilyen színes tudású ligában akkor lesznek a fejlődés szolgálatában, ha "találkozom" a pályán egy gyengébb képességű pilótával, ha az autóját kordában tudja tartani.
(kb. ha pl. offline szeretnék fejlődni, feljebb tenném az AI-k képességét) Amennyiben az AI nyer, mit fogok csinálni?
többet gyakorlok a fejlődésem érdekében, vagy lejjeb veszem az AI képességeit. Tehát ha belekerülök egy versenyszituációba, nem mindegy, hogyan kerülök ki belőle. Ha stabilabb a gyengébb képességű játékos autója, az nekem is jó. Tehát mezőnyszinten biztonságosabb lehet a verseny. (Honnan tudod előre, hogy nem kerülsz amúgy is balesetbe, és nem nullázol, ráadásul egy profi versenyző miatt? smile ) És tegyük azt is fel - persze nem ismerem a pontos elbírálásukat -, hogy rosszabb helyezéseket érek el. Kapok egy stabilabb autót, és behozhatom a pontlemaradásomat.

- Tegyük fel, középmezőnyben vagyok. Stabilabb autóval elérhetek jobb eredményt, "küzdhetek" néha az élmenőkkel is úgy, hogy kevésbé veszélyeztetem a versenyüket, viszont sikerélményem is több van. Ha "túl jó" lennék a stabilabb autóval, ugyebár megkapom a kevésbé vezethetőt, mi történik? Vagy tudom uralni, és akkor a jobb eredményeim is jogosak, vagy nem, és akkor jóval hátrébb végezve kompenzálódnak a jobb eredményeim. Tehát maradok a középmezőnyben. Még jobban tiszteletben fogom tartani az élmenőket. (Itt teszem hozzá, hogy amikor jobb időket tudok menni, egyáltalán nem jut eszembe, hogy én most jobb lennék bárkinél, vagy hú de jó, lenyomtam a nálam jobbat. Viszont örömet okoz, ha egy gyengébb képességű, vagy akár gyengébb hardverrel rendelkező közülünk jobb eredményt ér el. Ezt mondjuk én érzem így smile )

- Kezdőként, kevesebb tudással, esetleg hardverrel:
Néha bekerülhetek a középmezőnybe, vagy akár előrébb, fejlődök, jobban élvezem a játékot, és eszembe sem fog jutni, hogy én vagyok a király, mert csak játszani szeretnék, és kevésbé veszélyeztetem a társaimat a stabilabb autóval.
A tisztelet itt is úgy gondolom, megmarad a nálam jobbak felé. (Nem mintha eddig nem lett volna meg, de én is okoztam pl. balesetet nálamnál jobbaknak, mert nem tudtam úgy irányítani az autót, és nagyon sajnáltam)

Összességében szerintem egy ilyen széles tudású ligában ténylegesen mindenki számára élvezetesebbé teheti a vasárnapokat, a ponttáblázatot összeránthatja. (Abban a ligában, ahonnan az ötlet jön, több futamot is megnéztem. Pl. az egyik mod-juk utolsó futamán - GT Challange - 4 esélyes volt a bajnoki cím, és egyáltalán nem volt az élmezőnyben gyengébb tudású játékos, csak egy-egy futamon, viszont tényleg szoros lett a bajnokság.) Szerintem ez az élmenőknek is kecsegtető lehetőség lehet. Nem beszélve arról, hogy ez akár több versenyzőt is bevonzhat, mert a kezdők sem fognak annyira parázni, hogy úristen, nehogy elrontsam a tapasztaltabbak versenyét! (Én ezt éreztem kezdőként)

Pluszban pedig ott lehet a másik mod, ahol esetleg nincsen ilyen osztályozás az autók között, egy márkakupa, vagy
bármi, tök egyenlő feltételekkel. Ezt is lehet tesztelni, kipróbálni egy futammal.

Az fenti elbírálási rendszert pedig meg lehet kérdezni, hogy hogyan csinálják pontosan, mondom, segíteni fognak, és külön kiemelték a levelükben, hogy mindíg azon dolgoznak, hogy a fiúk jobban érezzék magukat.

Bocsi, hogy hosszúra sikeredett, talán válaszok érkeztek jogos aggodalmaidra, és többünkére is!

Üdv:
Dödi
 
dassvedDátum: Péntek, 2011-11-25, 12:58:15 | Üzenet # 94
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
hühh, nekem ez a rendszer elég bonyolultnak tűnik... értem a lényegét, de lehet túl sok benne a változó, ami nem tudom milyen irányba vinné el a versenyzést. különböző szélárnyék generálás, leszorító erő, eltérő féktávok, talán még több kocc, ráesés és felesleges differenciáltság alakulna ki. ráadásul pályáról-pályára változhat, hogy épp melyik típusú/kategóriájú autóra volna szüksége az embernek, pl. Monzában tökre nem örülnék egy jól tapadó, kanyarokban befekvő, biztosabb de "lassabb" tulajdonságokkal rendelkező autónak. egy kicsit fázok tőle, na, vagy csak félreértek valamit! smile
 
DodiDátum: Péntek, 2011-11-25, 13:05:35 | Üzenet # 95
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
dassved,

Az autók ugyanolyan teljesítményűek, nem lassabbak vagy gyorsabbak, csak máshogy viselkednek a kanyarokban.
(legfőképp a gumi tulajdonságain változtattak)
 
dassvedDátum: Péntek, 2011-11-25, 13:21:54 | Üzenet # 96
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
vágom-vágom, épp emiatt kételkedem kicsit benne! smile
 
DodiDátum: Péntek, 2011-11-25, 13:38:52 | Üzenet # 97
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
kételkedés kiben nincs, amikor vmi újról van szó? bennem is van
Én azt mondom, puding próbája a nyami-nyami smile

Le is lehet tölteni, és kipróbálni, vagy meg lehet nézni a közvetítéseket a futamaikról.
Úgy láttam náluk is hasonló a felosztás a pilóták tudásszintje között.
 
LINKK_-Dátum: Péntek, 2011-11-25, 13:43:22 | Üzenet # 98
Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
Dodi,
Egy letöltő linket dobhatnál privátba vagy valami ránéznék.
Vagy akár ide is.
 
DodiDátum: Péntek, 2011-11-25, 14:03:34 | Üzenet # 99
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
http://www.rrfl.hu/nigi/rrflgtchallenge.exe
http://www.rrfl.hu/nigi/gtchallenge/RRFLGTChallengePatch.exe
http://www.rrfl.hu/nigi/rrflgtchallengetrackpack.exe
 
GregDátum: Péntek, 2011-11-25, 14:16:56 | Üzenet # 100
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 65
Nem maradhatnank az buntetosulynal kategoriak helyett?
 
Fórum » PHWTCC fórum » WTCCX Bajnokság 4.0 » Bajnokság 4.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
Keresés:

Copyright MyCorp © 2024
Az oldalt a uCoz rendszer működteti