Nyitólap

Regisztráció

Belépés
Szombat, 2024-05-18, 13:59:11 | Üdvözöllek Vendég
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Fórum » PHWTCC fórum » WTCCX Bajnokság 4.0 » Bajnokság 4.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
Bajnokság 4.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
dugojancsiDátum: Péntek, 2011-11-18, 18:55:46 | Üzenet # 1
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni.
Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!


   
 
KaraDaniDátum: Péntek, 2011-11-25, 14:22:21 | Üzenet # 101
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Quote
Nem maradhatnank az buntetosulynal kategoriak helyett?


Na azt aztán végképp ne. biggrin Az arra lett kitalálva, hogy a nem teljesen egy szabványra épült (szériaautókat alakítanak át versenyzésre) autók közötti különbséget mérsékeljék és ezáltal egyenlőbbek legyenek az esélyek. Ha alapból egyelő erőssé tett autókkal kezdünk el handicappelni, pont az ellenkezőjét érjük el.
 
LINKK_-Dátum: Péntek, 2011-11-25, 14:28:14 | Üzenet # 102
Őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 80
Dodi,
THX!
 
DodiDátum: Péntek, 2011-11-25, 14:41:19 | Üzenet # 103
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Az hogy működik Greg?

minél több ötlet, annál jobb
 
KaraDaniDátum: Péntek, 2011-11-25, 14:50:08 | Üzenet # 104
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Dodi: büntetősúlyt, ballasztot kapnak egyes autók az elmúlt x futamon elért teljesítményük alapján, mint írtam azért, hogy a teljesítménybeli különbségeket csökkentsék az autók között.
Pl.: WTCC Macau weight list Itt látod, hogy az elmúlt három futam alapján melyik autók mekkora többlet súllyal menntek Macauban.
A negatív ballaszt úgy értendő, hogy alapból is van X ballaszt az autókban, amiből elvenni is lehet.
 
DodiDátum: Péntek, 2011-11-25, 15:05:39 | Üzenet # 105
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Köszi Dani!
 
oxykirallyDátum: Péntek, 2011-11-25, 17:02:59 | Üzenet # 106
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
Nekem továbbra is tetszik Dodi felvetése, ugyanis igaz az, hogy egyforma az összes autó motor meg miegymás fizikája, viszont az ahogy a BMW egy futamrajtnál akár 7-8 kocsit előz, na az elég kemény! Meg ahogy gyorsul kanyarból kifele.... Soha nem hajtottam az eredményre, viszont az ilyen dolgok elég lelomboznak.Ezek nem egyenlő feltételek,/igaz a valós WTCCben sem azok,/ és ha a kövi szezont nézem, akkor szinte biztos, hogy a mezőny fele BMW-vel fog menni. Jogos a kérdés, akkor én miért nem váltok BMW-re. Mert akkor lehet hogy a verseny utolsó helyezteje is kört adna annak aki billentyűvel meg BMW párossal próbálkozna.
Mint utólag kiderült senki nem választotta a Volvot, pedig sok reményt fűztünk hozzá jó páran. Egyforma a fizika, de mégse úgy megy mint a többi. Egyenlő esélyekre van itt szükség (véleményem szerint)
Vagy akkor legyen márka kupa.
Ez csak egy vélemény, de támogatom Dodi ötletét.
Mad szokta írni:
Béke!


OxyKingRing
 
dassvedDátum: Péntek, 2011-11-25, 18:31:44 | Üzenet # 107
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
Ott a pont Oxykirályságnál, erről beszéltem, beszélünk!
 
rocknrollaDátum: Péntek, 2011-11-25, 19:41:49 | Üzenet # 108
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
Ahogy elnézem az egyenlő esély elve van túlsúlyban!
Ez egyébként nem probléma, de akkor viszont szerintem az lenne a legideálisabb amit Dzsaver is felvetett, és pedig hogy legyen két féle sorozat egy márka kupa (megane trophy) és legyen egy olyan ahol az úgymond gyengébb pilóták is megtalálják a számításukat (wtccx), vagy csak a márka kupa 2 hetente és a köztes héten meg megőrülünk, és kiprobálunk egy csomó más fajta modot!
A márka kupánál minden egységes ott lehet fejleszteni a képességeket, persze ott ugyanúgy megmaradnak a különbségek a vezetői tudásban, de legalább mindenki egyforma autóval megy, nincs első meg hátsó kerekes különbség.
A köztes héten pedig a gyengébbek vigasztalódhatnak amikor ereszd el a hajam futam van.

Én utána néztem egy oldalon annyi mod van mint égen a csillag biztos mindenki megtalálja a neki legjobban tetszőt, és hogy ebből se legyen vita azt javaslom hogy mindenki jelöljön meg egyet amit kipróbálna és abból a listából megszavazzuk azt a 10-12 vagy ki tudja mennyit amire szükség van.
Mert a többiből szerintem csak több a probléma mint a haszon.
 
hun88Dátum: Péntek, 2011-11-25, 20:18:41 | Üzenet # 109
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Ó Dodi

Beleástad ám magadat.-) Nagyon helyes!

Végül is ellibbentek a kérdések és a kis aggodalmak,áldásom rá, egy próbát megér ahogy fogalmazunk mostanában:-)

Egy két mondatodban felvetett gyengébb hardver szó az megütötte a fülemet..

Nekem egy 12 ezer forintért vásárolt régi 5 éves logitec formula valamim van.Az erőérzet a force fedbak vagy mia szösz az beszart. így amikor tekerem csak a motor ellenállása van mindig ugyan ugy.
A pedálokra rácsavaroztam egy 20 centis íves Fadarabot hogy ne olyan kicsik legyenek, és betettem egy squaslabdát a fék mögé keményedéstuningnak..Ennyi.szerintem azért egy 10 est mindenki megengedhet magának kormányra..Ha akarna.Az hogy 80 vagy hány ezer forintos kormány....Hát én nem tudom. Biztos jobb persze, de hogy mennyit számít,az azért kétséges nekem.
Én az év elejéhez való, talán most már mondhatom hogy fejlődésemet két nagy dolognak köszönhetem.:
Az egyik az Bakos Gábor. Akinek beültem ugymond az autójába mikor vezetett és ellestem tőle azt a lehellet pontos féktávokat,amik miatt maximális kigyorsítást lehet csinálni.Nála jöttem rá hogy ugy tünik baromi lassan veszi be a kanyart, de mégis gyors.Egyszóval, stílusváltás.
A másik a setup.Rájöttem a setupra ami miatt gyorsultam sokat.Ez a kettő.És mindkettő elérhető kitartó kőrözéssel.
Srácok,rövidebb féktáv,az íven maradni és kilőni..

A kéthetes váltásban egy márkakupát mindenképp javasolnék...Üdv!

Most jutott eszembe, mi van ha a kieggyenlített márkakupa eredménye alapján osztályozzuk az embereket a wtccx dodi féle rendszerébe..Az is lehetne egy mérvadó.

Üdv
 
rocknrollaDátum: Péntek, 2011-11-25, 20:43:39 | Üzenet # 110
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
Csak hogy egy kis kedvet csináljak! biggrin
Ehhez speciel van mod!!!!! beer
Szeretném felhívni a figyelmet a hangokra, ha van megfelelő hangtechnika a lakásban kötelező a használata!
A mod teljesen vissza adja ezt a fillinget, soha nem fogom elfelejteni a magyar futamot amit volt szerencsém a barátommal, DAeRK-el élőben megnézni.

A Formula 1 meg a többi elbújhat!!!!!!!!!!

Ja és felhívnám a figyelmet a Corvette, és a Nissan mindent elsöprő hangjára!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v....C798677
http://www.youtube.com/watch?v=daXcyC_jFZc


Az üzenetet módosította rocknrolla - Péntek, 2011-11-25, 20:45:46
 
00roli00Dátum: Péntek, 2011-11-25, 21:47:29 | Üzenet # 111
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
Ne haragudjon meg senki a keményebb hangvételért, de ez az = esély elv sztem baromság/az elképzelések szerint/. A mostani modban ha nem tünt volna fel senkinek, teljes mértékben érvényesül ez a szellemiség. Ezen ha bonyolítunk, akkor ez csak csorbulni fog. Mindig lesznek gyengébbek,jobbak, ez már csak így van rendjén. Az élmenők akkor is gyorsabbak lesznek a többieknél, még ha talicskával kell gurulniuk is. Ezt el kell fogadni, és kész. Annó Neuro és Dani is megmutatták, hogy az egyáltlán nem hájjjjtehhh kormányukkal is szarrá verték a mezőnyt, nem azon múlt. Fel kell nőni a feladathoz, nem kell sírni. Kinek mennyi ideje van,annyit gyakorol,mert ugye többek közt ezen is múlik az a hülye eredmény... többiről nem beszélve. Egy szó mint száz, sztem nem az a jó megoldás, ha a jobbakat büntetjük igy vagy úgy, mert így szart sem ér az egész.
 
dugojancsiDátum: Szombat, 2011-11-26, 07:36:00 | Üzenet # 112
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
00roli00, hands first king notworthy respect thumb beer

   
 
dassvedDátum: Szombat, 2011-11-26, 08:49:57 | Üzenet # 113
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
00roli00, ok
 
spdriDátum: Szombat, 2011-11-26, 09:58:17 | Üzenet # 114
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Van aki azt szeretné, hogy tisztán a vezetői képességek számítsanak, van aki azt szeretné, hogy szorosabb legyen a mezőny, van aki full azonos autókat szeretne, van akit a változatos kínálat boldogít.

Lehet, hogy vki azért tud jobb időket menni, mert hájtek kormánya van, és van aki azért nem, mert nem futja csak 5000 Ft-os kormányra, és van aki 2000 Ft-os kormánnyal is szarrá veri a mezőnyt. De az is lehet, hogy vkinek hájtek kormánya van a fíling miatt és mert megteheti, de azzal sem tud jobb időket menni az olcsóbb kormánnyal tudna.

Van akinek több ideje jut gyakorlásra és van akinek kevesebb, van aki 10 kör után vágja (nem a kanyarlevágásra gondolok:) a pályát és van aki 300 után sem...

Mivel ez egy amatőr bajnokság néhány profi képességű/hájtek eszközű/sokat gyakorolni tudó pilótával, most én kérek elnézést, de elsősorban nem a top5 versenyző véleményét kellene mérvadónak tekinteni, és inkább nekik kellene alkalmazkodni egy számukra kicsit kedvezőtlenebb szabályrendszerhez, amiben mondjuk nem 25 másodperc, hanem lehetőleg max 5 mp lesz a verseny végén az előnyük, de adott esetben egy sokkal izgalmasabb futam végén. Szerintem az ilyen győzelem sokkal értékesebb mindenki szemében.

Szerintem ezek miatt az lenne az ideális, ha párhuzamosan 2 bajnokság lenne:
Mondjuk megane kupa bármiféle hendikep nélkül,
Illetve egy összekerekes wtccx, vmilyen hendikepes megoldással.

Az is jó lenne, ha a top pilóták mindkét féle bajnokságban részt vennének (akkor is ha mindkettőt megnyerik:), ezáltal jobban összehasonlíthatóbbá tehetnék a 2 féle bajnokság közötti különbségeket/eredményeket, amit a későbbiekben felhasználhatnánk a közösség érdekében.

Mivel phwtcc a nevünk, így én mindenféleképpen meghagynám, hogy legyen egy wtcc jellegű bajnokság...

Szerintem... smile
Béke smile
 
00roli00Dátum: Szombat, 2011-11-26, 13:05:29 | Üzenet # 115
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
spdri:

Ha megnézed az első 5-7 versenyzőt, tán 2-nek van g25-27 kormánya. A többinek max df gt, sok a momo és az ex. Tehát nem ezen múlik. Az meg hogy 5 mp legyen a különbség verseny végére, nem változtat semmin. Nem annyi lesz egyébként,mert a középmezőny úgy is keresztbe fogja verni egymást,mint ahogy azt eddig is tette. Ha jobban megnézed,a jelenlegi mod is felfogható márkakupaként bömbit leszámítva, mert azonos az autók fizikája. Én mikor csatlakoztam,alap setuppal megnéztem az autókat, és 0,5 mp-n belül autóztam velük. Azt viszont láttam, hogy a váltókiosztás nem volt teljesen azonos, ill. nem egyformán mentek. Ennyi. Szerintem a vectrával is szétütnének a jobbak, mint bármelyik másikkal.Nekem tök mindegy hogy 5 mp-t vagy 30-at kapok. Sőt ha büntetjük a jobbakat,akkor az én szám íze nem lesz jobb, ha véletlen egyikőjük elé keveredek és úgy verem meg, mert tudom hogy normál esetben semmi esélyem nem lett volna. Mindenkinek van ellenfele a pályán, elöl, középen és hátul is.

És már írtam, hogy az 1-es bömbi modot nézzétek meg,mert nagyon jó kis alapmodnak tekinthető, bárki számára könnyen vezethető, nem nehéz, és legalább rwd. smile
 
spdriDátum: Szombat, 2011-11-26, 15:26:57 | Üzenet # 116
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Quote (00roli00)
mert a középmezőny úgy is keresztbe fogja verni egymást,mint ahogy azt eddig is tette.


Akkor képzeld el ugyanezt RWD-vel, ahol a másik popójára úgy kell vigyázni, mint a hímestojásra cool

Persze az élmenők ennek még inkább élvezhetik az előnyét smile (Félre ne értsetek nincs bajom az élmenőkkel és nem vagyok frusztrált, hogy nem tudom tartani velük a tempót, csak gondolkodom a várható következményekről)

Én emiatt egy kicsit tartok az rwd-s bajnokságtól...


Az üzenetet módosította spdri - Szombat, 2011-11-26, 15:44:59
 
KaraDaniDátum: Szombat, 2011-11-26, 21:23:08 | Üzenet # 117
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Quote
Annó Neuro és Dani is megmutatták, hogy az egyáltlán nem hájjjjtehhh kormányukkal is szarrá verték a mezőnyt, nem azon múlt.


Thx Roli smile Meg úgy az egész hsz-ért respect
1-2-szer elhangzott a cuccra való utalás. Őszintén időben ezekkel a túraautókkal rFactorban gyakorlatilag semmit nem hozott a DFGT-ről G27+ptr pedálra való váltás. Viszont a feelingen hatalmasat dobott, mert sokkal élethűbb érzés az egész, és ez nekem fontos volt. Az EX-ről DFGT-re váltásnál volt egy kis gyorsulás, a nagyobb kormányelfodulás miatt.
Volt olyan verseny az első szezonban, amit az EX-el már szétreped lötyögő kormánytengellyel futottam végig, úgy hogy nem mertem nagyobbat rántani a kormányon, következő nap a kezemben maradt úgy ahogy van az egész. És még azzal is lehetett viszonylag jó tempót menni. Arra akarok kilyukadni, hogy kis különbségeket, 1-2 tizedet számíthat egy alap FFB-s kormány és egy jobb cucc közti különbség, de másoperces difiket nem lehet magyarázni vele. (a mostani modunkban levő elsőkerekes autókra értem ezt)

Nekem a sok felvázolt megoldás küzül a két bajnokság ötlete tetszik a legjobban, egy túraautó, meg valami erősebb hátsókereseket felvonultató mod. Vagyunk hozzá elegen szerintem. Ezek a bonyolult megoldások nem tetszenek.

Amúgy fene se tudja mit kéne már, a mostani kis autókülönbségek miatt is van probléma, de a márkakupa ötlet meg nem tetszik senkinek se szinte (nekem nagyon). Amikor meg 3-4 autó volt mindenki akart még 10-et, mert ő ezt meg azt a márkát szereti. Ezt el kéne végre már dönteni, hogy most akkor beleférnek a kis különbségek (két különböző kasztnival megáldott autó sohasem lesz teljesen egyforma), vagy nem és akkor márkakupa kell.
 
DodiDátum: Szombat, 2011-11-26, 23:08:25 | Üzenet # 118
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Én továbbra is nyitott vagyok MINDEN ötletre, és nem fogom átgondolás nélkül eleve eldönteni valamiről,
hogy az mit generál a jövőben, rossz ötlet, vagy jó. Lehet nagyokat szólni, de én inkább elolvasok minden ötletet,
és kipróbálnám mindannyiotokkal együtt, aztán utána értékelnék.

Lehet, hogy pl. roli ötlete a legjobb, de azért az, amiket kihoztok egy-egy ötletből.... NO COMMENT


Az üzenetet módosította Dodi - Szombat, 2011-11-26, 23:09:54
 
00roli00Dátum: Szombat, 2011-11-26, 23:56:18 | Üzenet # 119
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
Quote (spdri)
Akkor képzeld el ugyanezt RWD-vel, ahol a másik popójára úgy kell vigyázni, mint a hímestojásra


Na ezért mondom, hogy a bmw 1 modot próbáljátok ki. Tényleg nagy feeling van benne sok versenyzővel, és nem nehéz. Nagyon jó kis "tanuló" mod, és mivel rwd, ezért tanulhatja meg "tisztelni" mindenki a másikat. Mert ha seggbe raknak rossz helyen / általában féktáv,kanyarbejárat/ anyázol, de tanulsz belőle mint ahgy a másik fél is, mert ÖT IS SEGGBE LEHET RAKNI és akkor max ő is anyázik. A vége az lesz /remélhetőlleg/ hogy fasza versenyeket lehet futni, és tán mindenki fejlődik kicsit.
Én erősen max középszinten nyomom, de fenntartom azon véleményem, bármi legyen a jövőben, hogy ne legyen büntetéses rendszer a jobbakkal szemben. Több problémát vet fel a téma, pl: kihez mérten legyenek lassítva/büntizve vagy mi? A leglassabbhoz, aki néha jár versenyezni?...

Ja és egyébként itt mindenki amatőr, van aki indul már profi/bb ligában, én személy szerint örülök neki hogy együtt versenyezhetünk, fel lehet ezt úgy is fogni, hogy tanulhatunk a jobbaktól ha akarunk.
Modokkal kapcsolatban viszont szerintem az egyik legrosszabb választás az awd mod, mindegy melyik, pont ezekkel nem fog megtanulni senki normálisan terelgetni egy autót, virtuálisan. És nem hinném,hogy ez lenne a cél. Én kb 7-800 eKm-et letekertem már saját autókkal, voltak köztük nagyon durvák, ettől függetlenül szart se ér az a tudás itt, mert nem sok köze van hozzá. Ismerek olyan tagot akinek még jogsi se lapul a zsebében, és legyalul a pályárol. Na kicsit elkalandoztam/biztos a meggybortól/, a lényeg az, hogy ne a minél könnyebb vezethetőség legyen a cél. EZ EGY SIM! Árkádozni meg az ÖRS VEZÉREN lehet. biggrin
 
DodiDátum: Vasárnap, 2011-11-27, 00:34:54 | Üzenet # 120
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Lényeg Roli, hogy itt senki sem akar rosszat, legfőképpen nem büntetni, az általam felvetett ötlet sem büntet senkit a világon. Szerinted, szerintetek tényleg ilyen megfontolásból ötletelünk? Isten látja lelkemet, nem ez a célom. Nézz utána, nézz meg egy-két versenyüket, a simsportTV közvetíti őket, a youtube-on is fent vannak a full közvetítések, ők mondták ezt a saját tapasztalatukból, én csak továbbadtam. Összébb hozta őket úgy, hogy az erőviszonyok egyáltalán nem változtak, de MINDENKI jobban érzi magát. És nem kevesen versenyeznek. Ez nem ígéret... smile Én pl. letöltöttem a GT Challange modjukat, és kipróbáltam. A Te ötletedet is kipróbálom szívesen, add meg a linkjét. Hozzáteszem, az egyik ötletelés a mod-okról szól, a másik a szabályokról. Nem érdemes a kettőt összemosni.

Azért jó pl. a kéthetente ciklus, mert 2 féle dolgot lehet kipróbálni. És honnan tudod előre, melyikben fogja magát a többség jól érezni? Én nem tudom... smile

Üdv


Az üzenetet módosította Dodi - Vasárnap, 2011-11-27, 00:35:41
 
00roli00Dátum: Vasárnap, 2011-11-27, 01:17:14 | Üzenet # 121
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 121
Dodi:

Nem erről van szó, nincs lehurrogva senki, meg ilyenek. Látod pont az általad említett sorozatban is hasonló problémák merülnek fel. De ennek oka legfőképpen az szerintem, hogy kevés az azonos képességű stb.. játékos ahhoz, hogy szorossá tegyék a versenyt/ de ez a valóságban is így van/. És hiába próbálják visszafogni az eljét, ettől a probléma nem fog megoldódni. Én se, meg te se leszel attól jobb, ha az elejét utánfutóval,rajta meg egy fél elefánttal köröztetjük. Soha nem fogunk tudni olyan bajnokságot összehozni, ahol szoros lesz a mezőny. Az sokkal jobb lenne pl, ha minden versenyen ott lenne a 30 versenyző. A vegyes versenyek sztem jó ötlet, mert változatos. Több irányba el lehet indulni, a hét eleji más modok kipróbálása pedig + egy jó ötlet, mert meg lehet közösen beszélni a benyomásokat róla/uk, és könnyebben tudunk EGYÜTT mozdulni egy olyan irányba esetleg, ami a többségnek tetszik,elfogadható és nem utolsó sorban szórakoztató és élvezetes. Mert ugye legfőképpen ezért járunk ide,vagy tévedek? smile
 
DodiDátum: Vasárnap, 2011-11-27, 11:48:25 | Üzenet # 122
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
kezdjük megérteni a másikat smile

Quote (00roli00)
kevés az azonos képességű stb.. játékos ahhoz, hogy szorossá tegyék a versenyt/ de ez a valóságban is így van

egyet értünk, netes ligákban szerintem halmozottan nagyok a különbségek

Quote (00roli00)
Én se, meg te se leszel attól jobb, ha az elejét utánfutóval,rajta meg egy fél elefánttal köröztetjük

Ezt én sem szeretném, és az általam említett ötlet sem erről szól, hanem fordítva:
Adott egy xy mod. Példának itt a GT Challange mod. Kezdőként biztosan nem jelentkeznék egy ilyen ligába, mert nem tudnám irányítani az autót. Pedig tetszenek, és szívesen vezetném őket, de BMW-ket is, meg mindenféle fincsi, nehezebben vezethető autókat. Szórakozásból, nem feltétlen az eredményért, de nem a 4 fal között offline, AI-k ellen, hanem haverokkal, közösségben. De nincsen rá X évem, hogy behozzam vezetéstechnikai lemaradásomat.
Hát erre született az ötlet, hogy akik kezdők, vagy nem olyan jó pilóták, azok is el tudják terelgetni az autót, és mindezt sok ember társaságában úgy, hogy pl. nem pördülnek ki minden kanyarban gázadáskor, illetve nem veszélyeztetik a már tapasztalt, rutinos pilóták szórakozását sem. Hogy akik otthon vannak ezekben az autókban, azok se érezzék magukat rosszul, hogy esetleg egy butított fizikájú autóban üljenek, hanem az EREDETI FIZIKÁJÁVAL vezethessék az autót, minél több ember társaságában.
EZ LENNE A VISSZAFOGÁS, VAGY BÜNTETÉS? smile Szerintem ez jó lehet mindenkinek.
(Az adott módban kipróbálható mindkét fajta autó, nincs olyan nagy különbség szerintem, és egyáltalán nem bonyolult a rendszer, a pontozás is ehhez van állítva)

Így lehet az, hogy talán vonzani tud egy ilyen megoldás embereket, a kezdő még több kedvet kap hozzá hogy gyakoroljon, és a régi motorosok sem fogják halálra unni magukat úgy hogy mindezt sok ember műveli együtt, és mindenki jól érzi magát.
Quote (00roli00)
A vegyes versenyek sztem jó ötlet, mert változatos. Több irányba el lehet indulni, a hét eleji más modok kipróbálása pedig + egy jó ötlet, mert meg lehet közösen beszélni a benyomásokat róla/uk, és könnyebben tudunk EGYÜTT mozdulni egy olyan irányba esetleg, ami a többségnek tetszik,elfogadható és nem utolsó sorban szórakoztató és élvezetes.


Itt miért WTCC lett választva? Hogy kellőképpen terelgetni lehessen az autókat, hogy vezethető legyen. De úgy tűnik, mást is, gyorsabbat is kipróbálna a társaság.
Ezért PRÓBÁLJUNK KI minél több dolgot, modot, hogy minél több ember jöjjön ide, próbálja meg magát, és ha tetszik neki, jól érzi magát, akár profi, akár kezdő, maradjon itt, ha pedig nem jó valamelyik ötlet, ki lehet próbálni később másokat is.
Én azt szeretném, hogy Dugójancsitól kezdve Kojimáig mindenki jól érezze magát, játszunk jókat együtt, és legyünk még többen. smile

Szép napot, és jó versenyt kívánok mindenkinek! beer


Az üzenetet módosította Dodi - Vasárnap, 2011-11-27, 11:50:24
 
BéciDátum: Hétfő, 2011-11-28, 12:49:09 | Üzenet # 123
BikerBoy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 118
Sziasztok!!!
Nekem kimondottan tetszik, amit a VB tájékoztatóban leírt Dzsaver!!!
Szerintem ez a két féle képességű autó, meg ezek a súlyfelesleges dolgok, csak szét, és nem összehúznák a társaságot!!!
Szerintem ez így nem volna helyénvaló, ha a gyorsabb, jobb pilótát "büntetnénk"!!!
Ha jobb, akkor kapja meg azokat az eredményeket, amit el tud érni!!!
Szerintem nem volna helyénvaló ilyen jellegű dolgokkal szankcionálni, hogy együtt versenyezzünk!!!
Szezon elején, nagyon sok volt a különbség az tény és való, de szezon vége felé már igen csak együtt mozgott a banda ha megnézitek!!!
Szerintem így minden rendben volna, ha ezen az úton tudnánk előre haladni!!!
Én szeretném kipróbálni minél hamarabb a WTCC X-et!!!
Számomra úgy hiszem, így látatlanban is tökéletesen meg fog felelni!!! :P

Üdv.: Béci
 
dzsavermadarDátum: Hétfő, 2011-11-28, 19:40:31 | Üzenet # 124
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Most egy rövidet szólok csak, de később nyilván hosszabban is.
Nagyon örülök, hogy sok ötlet hangzik el, amik önmagukban mind a valamilyen mértékű "javítást" irányoznak meg. Természetesen mindent elolvastam, és igyekeztem értelmezni is. Ezek mind adalékok, hogy ki milyen versenyzést szeretne. Ahogy néztem, elég sokféle szemszög vezérli a társaságot. Tulajdonképpen, pont ezért lesz nehéz összehozni, mert egyszerűen megoldhatatlan összefésülni néhány különböző típusú dolgot.
Természetesen csak azokat a véleményeket lehet figyelembe venni, amelyek elhangzanak, tehát aki úgymond "bele akar szólni" a jövőnkbe, az tegye meg addig, amíg tervezési fázisban vagyunk.
Kicsit csúsztam a moddal, de holnaptól nekifekszem, és a teszteléshez minimum szükséges módosításokat igyekszem megcsinálni. Még nem tudom mennyit, de 2-3 nap biztosan kell hozzá, mert én is a szabadidőmben tudok csak foglalkozni vele.
Nagy valószínűséggel lesz bőven időnk a következő szezont előkészíteni, hiszen úgy néz ki, hogy január végén- február elején tudunk indulni kb. Elég sok változtatás lesz szinte mindenben, az eddigiekhez képest, és azt jól kell előkészíteni. Azért nem maradunk versenyek, programok nélkül ezen idő alatt se.
Egyelőre még ne dobjátok el a mostani modunkat se, hátha kell még...........valamire
Az eddigiek alapján nagy eséllyel indul az a változat, hogy az egyik héten egy WTCC-s futam, a másikon egy márka futam lesz(valszeg RWD)
Elsőnek szeretném tesztelni veletek a WTCCX-et a jövő héttől kezdődően a szerveren.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
Kovi03Dátum: Hétfő, 2011-11-28, 20:59:16 | Üzenet # 125
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
Én szerintem mindegy milyen bajnokság van kilátásbab csak legyen változatos, én mondjuk két bajnokságot indítanék 2 hetes eltéréssel vagyis mindegyik héten más futam lenne, persze ugyanígy vadárnap lennének megtartva pl (egyik héten egy suzuki bio cupa vagy valami hasonló, a másik héten meg valami GT1-es futamot tudnék elképzelni). És ahogy társaság fejlődik szerintem a segítségeket is korlátozni kéne, én pl csak auto kuplungot engedélyeznék, de persze tudom hogy vannak akik billel mennek, ők persze lehetnek kivételek. Nagyából ennyi az én hozzászólásom.
 
m4dm3nDátum: Kedd, 2011-11-29, 11:05:26 | Üzenet # 126
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Nekem is tetszik a 2 hetes váltás, bár az nálam szinte 100%, hogy ha lesz valami RWD bajnokság (akár márka kupa - Megane, vagy a BWM M1 - vagy akár GT) abban nem hiszem hogy részt veszek. Még a BMW M1 csak-csak bejátszik, de több száz lóerős GT autókkal nekem semmi értelme indulni. Bill.-el maga a halál.

Touring Masters - amiben viszont szivesen részt vennék - meg úgy is max. fun szinten fog menni. Oda meg nem féltem magam, betenni bill.-el biggrin .

Kovi03, az, hogy milyen segítségek vannak engedve egy dolog. Lehet akármit engedni, mindenkinek szive joga eldönteni, hogy használja-e vagy sem smile . De az biztos, hogy ha a jelenlegi mezőnyt nézem, akkor bizony nagy hiba lenne csak a kuplungot engedni. Még túraautóknál azt mondom oké, de ha bejön egy GT típusú 2. bajnokság akkor,...na a többit képzeld el biggrin .

De ha már GT, akkor lessétek meg ezt a modot: BrSD Xtreme

Letöltöttem kipróbáltam és a GT1, GT3 osztály kbszottul odabasz. Fergetegesek a hangok szerintem!!!

Akit érdekel kapja le smile . Kb 900 Mb az egész.


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
JeckDátum: Vasárnap, 2011-12-04, 15:27:01 | Üzenet # 127
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Alig várom már a wtccx kipróbálását. Én a subaru modot javasolnám.
Olyan drifteket csinál, hogy öröm nézni, miközben beveszi a kanyart.
Dzsaver videóján ez látszik is.
 
hun88Dátum: Csütörtök, 2011-12-08, 07:56:10 | Üzenet # 128
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Üdv az uraknak!

Még a bajnokság alatt felvetettem egyszer egy ötletet,De OXY n kívül, nem sok visszajelzést kapott a téma.

Gondoltam itt és most, hamár ötletelünk a jövő szezonról, ismét bedobom a témát, hátha.....

Bajnokok Bajnoksága.Vagy nevezhető bárhogyan.

Az alapötlet:Év végén,a top 10,részt vegyen egy utolsó futamon.Külön kupáért.

Egyforma kocsik(márkakupa)Ha van lehetőség,még a setup is egységesre hozva....
Ismeretlen pálya:Oxy által tervezett, és csak a versenyre publikált Aszfaltcsík.

Egyszóval:Minden tekintetben egységesített erőviszonyok.

Így megláthatjuk, ki a legény a gáton...

Röviden ez lenne az alapgondolat.

Kérem,amennyiben tetszik valakinek,ne hagyja szó nélkül!!!
Ha volna támogatottsága akkor a VB,talán bevenné a jövő szezon végi programba!

Köszönettel:Dávid
 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-12-08, 11:12:37 | Üzenet # 129
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
hun88, a felvetésed nem rossz és van benne lehetőség. Megmondom őszintén is gondoltam már rá és egy olyat, amit KaraDani mutatott valamelyik topikban. ROC pálya (2008 és 2010-est már találtam), mindenki, aki akar részt vesz, viszont az első 10-nek kötelező lenne és hajrá, hagy szóljon biggrin .

Csak azt nem tudom, hogy lehetne levezényelni jól. Az oké, hogy úgyanúgy, mint azon az oldalon (TS3-on szól az admin, hogy kik menjenek szerverre és csapassák egymás ellen és aki győz az megy tovább), csak nem tudom magát az egészet, hogy lehetne megoldani smile . Milyen autók meg minden. Ehhez ugye kellene egy modot összedobni, de ahhoz meg nem értek smile .

De majd még agyalok rajta biggrin .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
KaraDaniDátum: Csütörtök, 2011-12-08, 11:48:39 | Üzenet # 130
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Quote
Ehhez ugye kellene egy modot összedobni, de ahhoz meg nem értek .

Dehogynem értessz biggrin Mivel itt csak arról van szó, hogy különböző autókat akarsz belerakni egy modba, nem kell egyformára hozni őket meg ilyenek így pofon egyszerű... Pont tegnap csesztettük az rfm filet és ezt a részét is néztük. Összedobálod az autókat amiket akarsz bele, majd minden autó veh filejába a classhoz megadod mondjuk hogy phwtccroc. Az rfm-ben meg az elején a vehcile filternél beírod, hogy phwtccroc. És már kész is az autók bepakolása egy modba happy


Az üzenetet módosította KaraDani - Csütörtök, 2011-12-08, 11:49:43
 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-12-08, 12:02:45 | Üzenet # 131
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
KaraDani, hejjj te kékzoknis biggrin . Na akkor este segítesz nekem ezt megcsinálni, meg az idei ROC mintájára összeválogatnánk pár autót. Nem kell túl sok, meg azért olyanokat, amit érdemes is egy ilyen rövid pályán meghajtani, aztán ha megvan teszteljük a dolgokat és jövőhétre össze is lehetne hozni smile . Már ha a top10 hajlandó lesz rááldozni erre egy ~ két órát biggrin .

Gondolkodj addig milyen autok legyenek. Skoda Fabia mod van, szóval abból kell autó, ez tuti biggrin . Lehet egy rally verda is (Subaru mod is van, meg láttam már Evo IX-et is (talán még Evo X is van!)).

Többit rád bízom biggrin .

Tehát az alábbi személyek reakcióját várom:

dugojancsi
Béci
Baly1
InHell
dassved
KaraDani (kék zoknis biggrin )
jómagam biggrin
HUN88
speederi
DAeRK

Jelezzétek minnél hamarabb, hogy benne lennétek-e!


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
dugojancsiDátum: Csütörtök, 2011-12-08, 12:19:23 | Üzenet # 132
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
m4dm3n, ez nem is kérdés hogy igen shades

   
 
KaraDaniDátum: Csütörtök, 2011-12-08, 13:04:54 | Üzenet # 133
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Quote
Na akkor este segítesz nekem ezt megcsinálni


Hát ha már ilyen szépen megkértél, és megkérdezted, hogy ráérek-e, oké Boss tongue

Viszont:
1. az első 10 alapból nem szerencsés két 5 fős csoport lehetne csak 2 továbbjutóval ami nem a legjobb szerintem. Inkább legyen 16 fő 4 db 4 fős csoporttal. Meg szerintem nevezzen aki akar amúgy is, nem kell kizárni senkit a jóból. Pl: ha 16 fő fölött neveznénk a bajnoki első 10 helye lehetne biztosított (akkor meg van ez a VIP jellegg is kicsit) a maradék 6 helyért meg mondjuk mehet egy hotlaps csata, vagy hogy legyen verseny is, egy sorsolásos selejtező shutout akár.
 
InHellDátum: Csütörtök, 2011-12-08, 13:05:49 | Üzenet # 134
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
m4dm3n, részemről ok. Lada mindenképpen legyen benne, meg egy pár kezelhetetlen állat.:) azonos setupok, 0 segítség (kivéve auto kuplung)

Bluesocks devil ötletét is támogatom. Miért ne lehetnénk többen?!


Az üzenetet módosította InHell - Csütörtök, 2011-12-08, 13:11:14
 
hun88Dátum: Csütörtök, 2011-12-08, 13:23:47 | Üzenet # 135
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Üdv!

Persze, csináljuk.
Legyen akkor most egy ROC futam.És jöhessen bárki.Végül is az egységes autó és ismertlen pálya lenne a lényeg, hogy seni ne indulhasson tul sok előnnyel.
De kérlek titeket hogy NE! Durva hátsokeresek legyenek mert akkor nem sok értelme lesz.
Ha nem csak pár élmenő versengését szeretnénk nézni akkor elsőkerekes és egységes setup is legyen.Ez csak javaslat persze...

Viszont azért azt tartanám hogy egy normális versenypályán megrendezett,és ismeretlen versenypályán...Egységes setupos márkakupa verseny lehetne a 4. szezon Ráadás versenye.
Már elnézést,de igen is a bajnokság első 10 embere..Mert ez ad inspirációt arra hogy ne elégedjen meg valaki a 11-12.hellyel, hanem igen is ott is legyen küzdés....

Most pedig ha megszervezitek, mehet az a ROC-k! rockon
 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-12-08, 15:47:24 | Üzenet # 136
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
KaraDani, igen a 16 szerencsés és ebből az első 10 az VIP és a fennmaradó 6 helyre lehetne majd leadni nevezést. Én is ezen agyaltam délelőtt, hogy mekkora létszám kellene. A többit este megbeszéljük biggrin .

InHell, segítségek terén nem hiszem, hogy kellene megkötés, mert azért én bill.-el csak autokuplunggal nem sokra megyek smile . Segítségek lesznek amik eddig. Azt, hogy valaki használja-e őket vagy sem, az már egyéni döntés smile .

hun88, Hátsókerekes biztos, hogy lesz, mert kell, de túl durvát én sem tervezek. Eddig a Sirocco-ban gondolkodok, de majd Danival összedugjuk a fejünket smile .

Pálya ez lenne: ROC 2008 Wembley

Autók: Skoda Fabia, Lada 2017 VFTS, VW Sirocco meg még pár valami. De ezek nem biztosak, csak terv smile .

Na majd jeletkezek itt a fejleményekkel smile .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
spdriDátum: Csütörtök, 2011-12-08, 17:25:50 | Üzenet # 137
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Részemről HUN88 véleményét osztom...
A hátsókerekesekhez még nem mindenki nőtt fel az első 10-ből, ld tcm hotlaps, egy lényegében elsőkerekes szezon után inkább elsőkerekes vagy esetleg összkerekes roc legyen...
 
DodiDátum: Csütörtök, 2011-12-08, 18:48:25 | Üzenet # 138
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Csak hogy ne legyen olyan véresen komoly smile

EastCars mod

Included cars :
-Vaz 2101 (lada)
-Skoda 110R Coupe
-Trabant 601
-Fiat 126p
-Dacia 1310
-Wartburg 353w
-Moskvich 2140
-Skoda F3

4 class level upgrades:
-4 engine type
-4 gearbox
-3 suspension and brake system (stock ,rally and racing)
-3 tyre type (stock ,racing and slalom)

http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=EastCars


Az üzenetet módosította Dodi - Csütörtök, 2011-12-08, 19:00:41
 
DAeRKDátum: Péntek, 2011-12-09, 10:12:20 | Üzenet # 139
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
Én nagyon-nagyon támogatom eme verseny megrendezését! booze

Trabant 601 !!! lol


Az üzenetet módosította DAeRK - Péntek, 2011-12-09, 10:13:29
 
dugojancsiDátum: Péntek, 2011-12-09, 10:47:10 | Üzenet # 140
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Quote (Dodi)
EastCars mod

Included cars :
-Trabant 601


Mit ér az erő ha nem uralod! smile


   
 
dzsavermadarDátum: Péntek, 2011-12-09, 12:48:49 | Üzenet # 141
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Quote (Dodi)
EastCars mod

Pár hónapja próbáltam ezt a modot. Érdekes, de tetszett, mert nekem volt szerencsém vezetni ezeket valóságban is. Gyakorlatilag mindegyiket.
Felőlem támogatást élvez.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
spdriDátum: Péntek, 2011-12-09, 13:32:10 | Üzenet # 142
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Szerintem is poén lenne:)
 
InHellDátum: Péntek, 2011-12-09, 13:47:21 | Üzenet # 143
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 106
Dodi, az ötlet tetszik. Tőlem azokkal a verdákkal is elszórakozhatunk. biggrin
dzsavermadar, nekem is volt szerencsém a Skoda 110R Coupe-n kívül mindegyiket vezetni. biggrin
még valahol van is egy képem, ahogy bepréseltem magam(2m-105kg) és úgy mentem a haverom Fiat 126-osával. biggrin


Az üzenetet módosította InHell - Péntek, 2011-12-09, 13:48:11
 
dugojancsiDátum: Hétfő, 2011-12-12, 08:08:45 | Üzenet # 144
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Nem tudok csatlakozni a szerverhez ezzel a moddal! manythought manythought manythought

1. Kicsomagol, UserData be, map plugin, real feel, csatlakozás szerverhez, ledob asztalra -> FAIL!
2. UserData törlés, új profil, csatlakozás szerverhez, ledob asztalra -> FAIL!
3. Töröl mindent, kicsomagol újra, új profil, szűz játék, csatlakozás szerverhez, ledob asztalra -> FAIL!

Elegem van. Ennyit nem kínlódtam még egy moddal sem angry A Beta-val be tudtam lépni, de ott meg eltérések voltak.


   
 
rocknrollaDátum: Hétfő, 2011-12-12, 08:08:55 | Üzenet # 145
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
Na kérem tisztelettel!

Még nem mentem túl sokat az új modal, de az már most látszik, hogy ez minden csak nem szimulátor!
Alapvetően nagyon meg kell izzadni hogy eldobd a verdát. Ez még önmagában nem lenne akkora probléma ha mondjuk a NFS sorozatról beszélnénk. A másik amit megjegyeznék, hogy az különböző márkák között semmi különbséget nem fedeztem fel. Azt nem tudom hogy ez direkt van-e így de ha már ennyi típus között lehet csemegézni legalább valami eltérés jó lenne ha volna.
Természetesen ha a többség ezt támogatja mint az egyik bajnoki sorozatot azt elfogadom, tudomásul veszem. A fő problémám az ezzel kapcsolatban mint annak idején a RIZKE féle modal volt, és pedig hogy ez egy szimulátoros közösség azért vagyunk itt hogy minél realisztikusabb élményt kapjunk.
Természetesen megértem a gyengébb pilóták problémáját én is főleg mert magamat is közéjük sorolom, és bizony nekem is fáj néha hogy ekkora a lemaradásom, de a világ már csak ilyen. Vannak jobb és rosszabb képességű versenyzők, de attól még nem kéne NFS!!!!

Dzsaver kérésének eleget téve részemről kizárt márkák a következők:
1:-Lada
2:-Volvo
3:-Audi

Áthelyzetem a csevegő topikból, mert ez ide tartozik smile . m4dm3n
 
m4dm3nDátum: Hétfő, 2011-12-12, 09:27:43 | Üzenet # 146
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Üdv!

Hol is kezdjem? Nem akarok megsérteni senkit, de ez a WTCCX mod számomra, úgy felejtős jelen állapotban ahogy van. Nem ragozom túl:

- Fogalmam sincs milyen hajtásláncú az autó. Tegnap este kicsit felmentem a szerverre, hogy megnézzem minden okés-e, de már megbántam. Féktávon az autó, ahogy pakolom vissza a fokozatokat, egyszer csak átmegy RWD-be, majd ha már kellően belassúl, akkor meg FWD-be. Ha ez az AWD hajtás, akkor én köszönöm, de nem kérek belőle smile .

- Gumihang jelenleg szörnyű. Olyan, mintha csiszolópapírt húznék végig egy faasztalon

- Visszapillantóban a látvány olyan pixeles, amit utoljára a DOS-os Test Drive-ban láttam

- Továbbra is azt mondom: rohadtúl felesleges a 7 fokozat. Nagyon nem illik egyik autóhoz sem. Monza-ban kihasználható és kész ennyi. Hringen is csak pakolgattam a fokozatok, mint egy hülye. Nagyon nem tetszik ez, de ezt már korábban is írtam,

- Csatlakozom rockhoz. Szinte kiforgatathatlan az autó.

Ez így jelen állapotbában nekem egyáltalán nem tetszik. Komolyan mondom, hogy visszasírom az előző idény autóit.

Listát sem adok le egyelőre, milyen autók tetszenek.

Tényleg elnézést az erős kritikáért, de nagyon csalódott voltam tegnap este mikor kipróbáltam. A korábban letöltött WTCCX-hez képest, ez kb. olyan mint a mi modunk vs. rizke féle wtcc mod. Aki próbálta mind a kettőt, az tudja miről beszélek.

Béke!


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
dzsavermadarDátum: Hétfő, 2011-12-12, 09:28:28 | Üzenet # 147
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Quote (dugojancsi)
Nem tudok csatlakozni a szerverhez ezzel a moddal!


Tudom, hülye kérdés, de letöltötted a legfrissebbet?

Most voltam fenn a szerveren próbából (~10h) ,minden ok.
Billel mentem pár kört.
Szerintem most viselkedik az autó kb úgy, mint az igazi.
A sebesség/gyorsulás érzet megfelelő, a fékek is úgy fognak kb. ahogy elvárható, kanyarban sodródik a kocsi, ha a határsebességen megyünk, és ha hibázunk, akkor ki is csúszik, ahogy illik. Rossz gázadással eldobja magát. Itt érzem azt, mintha igazi autóban ülnék, a körülményeknek megfelelően.(száraz út, napsütés,stb)
Én támogatom továbbra is ezt a modot.

Eszembe jutott Gridben a TVR és segítségek kikapcsolva(de akár be) Mindenki azt mondta, hogy ilyen kezelhetőség a világon nincs autóban. Igazuk is volt, de azért szerettük,mert jó volt küzdeni kicsit.
A "Szimesek" biztos azt mondanák rá, hogy "ez a realisztikus".

Aláírom, hogy van aki a kezelhetetlenebb autókat szereti. Nincs abban semmi rossz.
Nekem csak az piszkálja a csőrömet, hogy hasba akarnak akasztani, hogy az a valósághű.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dugojancsiDátum: Hétfő, 2011-12-12, 10:43:45 | Üzenet # 148
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Quote (dzsavermadar)
Tudom, hülye kérdés, de letöltötted a legfrissebbet?


Ahham, amit tegnap délben tettél ki.

Quote (dugojancsi)
A Beta-val be tudtam lépni, de ott meg eltérések voltak.


Ezért sem értem hogy mi a bánat van. Mindegy. Már nem idegesítem rajta magam, csak szerettem volna menni pár kört reggel amíg tudok.


   
 
hun88Dátum: Hétfő, 2011-12-12, 12:02:11 | Üzenet # 149
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Üdv urak!

Jöttem láttam mentem,tapasztaltam..

Beülök, tök jó,megyek egy pár kört, mintha sinen mennék az előzőhöz képest,ámde az időm is 3-4 másodpercel Dani mögött.

Egyre több kör, egyre gyorsabb. Mire rájövök hogy fel kéne fujni a kerekeket...Na bassz. a végére megáltam a teljes nyoomásnál...Érdekessen van ez kalibrálva..

Csumira felteker a diffi meg minden.Erre simán többször is 3-4 kör után elfüstöl a motorom.POZITÍÍÍV!

Na végre, nem lehet csak ugy büntetlenül mindent az egekbe állítani mert lehet a verseny vége elött annyi a motornak..Ilyet nem tapasztaltam az előző modban.Szerintem ez pozitív...

Egyre gyorsabb, egyre jobban csúszik, hoho ho hóóó.Nem is olyan könnyü 1.42 es időt menni csúszkálás nélkül...

Tök egyértelmü,aki azt mondja sinen autózik, na akkor miért nem mész gyorsabban??
Fogadjunk ki fog az csuszni...

Ez is megcsuszik, a füre ne tedd a hátsó kereked, mert piruettezik,és kimegy a popsija ennek is..

Minden egyes modban minden élmenő arra törekszik hogy olyan setupot találjon amivel sinautózhat.. nem???
Hiszen akkor vagy a leggyorsabb ha nem csuszkálsz...
A TCM modban is az a gyors,aki megtalálja azt a kieggyenlített beállítást amivel csúszás nélkül be tudja venni minél gyorsabban a kanyart.Probálod sinautová tenni...

Összegezve,valoban nem éppen félek közbe hogy elváltok, vagy tul hamar engedem fel a gázt, stb.Könyebben vezethető,mint egy TCM.Nade ez más..Ha jó időt kell menni akkor csuszik ez is....Persze ha 1.50 es időt kell menni akkor egy szendvics is belefér mellé közben.

Tavaj volt a böminek gumifizika korrekció.

Meglehetne szerintem probálni- ha sokan villamosnak nézik ezeket a kocskat-levenni talán a tapadásbol,had csuszkáljon aki akar.Ugy is meg lehet majd találni azt a sinautós beállítást amivel gyorsan is lehet menni...

Még tesztelgetem...

Üdv
 
KaraDaniDátum: Hétfő, 2011-12-12, 12:38:55 | Üzenet # 150
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Quote
Minden egyes modban minden élmenő arra törekszik hogy olyan setupot találjon amivel sinautózhat.. nem???
Hiszen akkor vagy a leggyorsabb ha nem csuszkálsz...
A TCM modban is az a gyors,aki megtalálja azt a kieggyenlített beállítást amivel csúszás nélkül be tudja venni minél gyorsabban a kanyart.Probálod sinautová tenni...


Nem biggrin
Egy formaautót nem csúsztatsz mert kellően fordulékony. De már egy WTCC BMW-t is kicsit csúsztatni kell a leggyorsabb kör eléréséhez (élőben is meg lehet nézni a hungaroringen, hogy a célegyenesráfordítót, hogy veszik pl.), egy TCM Mustangra meg még fokozottabban igaz ez, mint minden izomautóra. Minnél kevésbé fordulékony az autó annál inkább szükség van kicsit mozgatni a fenekét.

A motort pedig feleslegesen nyírod ki, 7600-as fordulaton optimális kb. a váltás, 8000 felett eszi a motort, de nincs is értelme odáig húzni, sem pedig a limitert feljebb tolni.

A moddal kapcsolatban: a gumi nem jó, ahogy már többen is írták. Max nyomáson és kerékdőléssel elől van 3 fok különség a belső és külső hőmérsékletek között, és még mindig hidegebb kicsit a belseje. Pedig már nagyon magas nyomásról beszélünk.
A 7. fokozat teljesen felesleges (nem is használtam), én kivenném.


Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2011-12-12, 12:39:39
 
Fórum » PHWTCC fórum » WTCCX Bajnokság 4.0 » Bajnokság 4.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
Keresés:

Copyright MyCorp © 2024
Az oldalt a uCoz rendszer működteti