Nyitólap

Regisztráció

Belépés
Kedd, 2025-06-24, 23:41:39 | Üdvözöllek Vendég
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Bajnokság 2.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
NeuroDátum: Szombat, 2011-04-02, 13:02:18 | Üzenet # 1
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni.
Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
 
NeuroDátum: Kedd, 2011-04-05, 20:17:15 | Üzenet # 2
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Na akkor én írnám is a már meglévő javaslataimat, amiket komolyan is gondolok:

- szabályzat: a szerveren, vagyis online legyen kötelező a bajnoki futam előtt minimum 30 kört futni, hogy ne csak beessen valaki vasárnap este, aztán szétbarmolja mások játékát pályaismeret híján

-szabályzat:HotLaps prekvalifikáció, azaz csak az vehessen részt a mindig soron következő bajnoki futamon, aki teljesíti a legjobb idő 110%-át, vagyis mondjuk ha az elsőnek 2:00.000-s ideje van, akkor a többi versenyzőnek 2:12.000-t kell minimum megfutnia ahhoz, hogy indulhassanak. Ez innentől azt is jelentené, hogy nem lehet vágott gyorskörrel szerepelni a hotlaps-ban sem.

- szabályzat: lagos játékos nem indulhat, értem ez alatt a 150+ pinget. Mondjuk ez gyakorlatilag most is így van, mióta Julezko a teszt futamon emiatt művelt érdekességeket, de le is kéne írni. Szóval az admin (én) meglesi a pinget, szól a játékosnak, hogy kezdjen valamit. Ha nem sikerül akkor vagy magától kilép, vagy tempban-t kap a futam idejére.

- szabályzat: ballaszt bevezetése. Igaz, hogy azon ügyködünk, hogy egyforma legyen minden, de a bajnokságban esélyt kell adni a gyengébbeknek is. Javaslat: az aktuálisan a bajnoki tabellán első öt játékos kapjon sorrendben visszafelé 50-40-30-20-10kg ballasztot. Ennél kisebbre nem venném, mert minek, úgyis max az első három számít, de méginkább csak a bajnoki cím.

 
dugojancsiDátum: Szerda, 2011-04-06, 06:02:21 | Üzenet # 3
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Neuro, az első hárommal egyetértek, az utolsóval nem! Szerintem ebben a szezonban még nem kéne súlyozni, h meglássuk a valós erőviszonyokat, mert az idei szezonban többször, többek részéről elhangzott h a gyorsabb autókkal versenyző pilóták előnyben vannak bizonyos autókkal versenyzőkkel szemben, hát akkor nézzük meg a 2. szezonban sokkal egyenlőbb feltételek között, h ki mit tud smile Úgyhogy NEM TÁMOGATOM a ballasztot, engem demoralizálna a jobb eredmény elérésében, de ez csak az én véleményem!

   
 
Ted-MosbyDátum: Szerda, 2011-04-06, 07:28:46 | Üzenet # 4
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
én az összessel egyetértek, mivel ismét lesznek az egy hónap alatt próbafutamok és ponttáblázat is a ballasztot is ki lehet próbálni, aztán meglátjuk van-e értelme

 
dzsavermadarDátum: Csütörtök, 2011-04-07, 19:05:06 | Üzenet # 5
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Szedem össze a javaslataimat, és akkor fogok reagálni Neuro javaslataira is, mert lesz összefüggés. Ez még néhány napot igénybe vesz, időm függvényében. wacko

"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-04-07, 22:31:11 | Üzenet # 6
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Szerintem is jó mind a 4, amit leírtál Neuro. Abban is igaza van Tednek, hogy a balasztos dolgot meg majd a tesztfutamokon tesztelni kell, hogy milyen.

Én támogatom mindegyiket!


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
NeuroDátum: Péntek, 2011-04-08, 07:16:00 | Üzenet # 7
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (m4dm3n)
a balasztos dolgot meg majd a tesztfutamokon tesztelni kell

Hát én már teszteltem, azt tudom, hogy nem jelent másodperces különbségeket. Ha napi váltásban nyomjuk a pályákat tesztelés címen, akkor ebből semmi nem fog kiderülni, de véleményem szerint ezt egyébként is csak egyénileg lehet kitapasztalni. Ha valaki már nagyon ismer egy pályát, akkor meg tudja állapítani, hogy +50kg-mal hogyan megy rajta.
Én úgy gondolom, hogy ez csak elég kis különbségeket okoz, erről írtam is már egyszer a PH! fórumán. Viszont talán kicsit mégis érdekesebbé tenné a futamokat.

 
PaJa1Dátum: Péntek, 2011-04-08, 09:41:23 | Üzenet # 8
Őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 87
Szerintem, elvileg +50 kiló bőven rá fogja nyomni a bélyegét az autóra ami egyenesben látványos különbséget fog okozni.
 
NeuroDátum: Péntek, 2011-04-08, 10:12:40 | Üzenet # 9
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Igazából ezt jobban le kéne tesztelni. Én próbáltam már korábban (akkor 60kilóval) és komoly különbséget nem éreztem. Másképp viselkedett a kocsi, de köridőben nem jött ki 2-3 tizednél több különbség. Ennyi igazából elég is lenne.
 
NeuroDátum: Péntek, 2011-04-08, 17:18:41 | Üzenet # 10
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Felvezetőkörre valami szabályzott sebességet javaslok (pl. mondjuk 120-160 között, szóval valahogy így definiálva), mert attól függően, hogy ki megy elöl, meg éppen milyen kedve van, elég sok bonyodalom szokott már ott adódni. Ami azért valljuk be, elég röhej. Szóval ezzel kezdeni kéne valamit, érzésem szerint.

Még egy: amondó vagyok, hogy a kontroller témát szét kéne bontani analóg illetve digitális kontrollerre - amennyiben a kategóriákat megtartjuk irányítás szempontjából. Az analógot Independent-be, azaz a kormányosok közé kéne tenni, a digitálisat pedig a Rookie billesek mellé. Talán ez így igazságosabb lenne, amennyiben lesz - még - kontrolleres játékos a jövőben.

 
m4dm3nDátum: Péntek, 2011-04-08, 19:31:40 | Üzenet # 11
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Felvezetőkörös téma jó és támogatom (bár bill.-es irányítással kissé nehezebb megoldani egy állandó sebesség tartása, de ez legyen a kisebbik gond smile ).

Irányításos dolog is jó. Remélem lesz ismét két kategória, mivel én szinte 100%, hogy billentyűzettel megyek a következő idényben és remélem lesznek mások is akik azzal indulnak smile .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
oxykirallyDátum: Szombat, 2011-04-09, 07:39:03 | Üzenet # 12
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
Én tuti billentyűvel fogok menni, és valahogy csak tartani fogom a sebesség korlátozást (ha meg nem jön össze , akkor meg szét lehet rúgni a ......)

OxyKingRing
 
JackDátum: Szombat, 2011-04-09, 10:46:14 | Üzenet # 13
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Támogatok minden ötletet. a 110 helyett 107 %-ot ajánlok.
 
PaJa1Dátum: Szombat, 2011-04-09, 10:59:23 | Üzenet # 14
Őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 87
Billentyűvel is simán tartható egy sebesség intervallum. 107%ot ajánlok én is, ez a standard.
A felvezető körre még lehet az is, hogy az élen járó diktálja a tempót (ha poleból indulok és rövid a versenytáv akkor nekem a versenytempo melegít a legjobban) Felvezetőn libasor a kvalifikációs idő alapján (2 oszlop helyett csak 1 - az rF nem szól érte) és az előtted menő mellé már nem mehetsz be, célszerű pár kocsiszekrény távolságot megtartani.
 
NeuroDátum: Szombat, 2011-04-09, 11:03:45 | Üzenet # 15
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
PaJa eddig is így volt, de kell egy viszonylag fix tempó, amihez mindenkinek tartani kell magát (itt természetesen az elsősorban az elsőre gondolok, de a többiekre is, mert néha nagyok a lemaradások), mert mindenki tök másképp ment eddig, ráadásul volt aki össze-vissza váltogatta a felvezető során a sebességet, kiszámíthatatlanul.

107%, mint standard engem hidegen hagy, nem kell lemajmolni mindenkit, csak azért mert ők úgy csinálják. Persze attól még lehet 107% is, nekem mindegy. Lényeg, hogy legyen valami, ami ösztönzi az embereket arra, hogy ne csak vasárnaponként járjanak fel f@szkodni, már bocsánat. Ezek persze kivételes esetek, de volt ilyen is (tudom, hogy nem szándékosan, de az most nem számít).

madame: aki egy 40-es intervallumot nem tud tartani billel, az igencsak fogyatékos lehet... biggrin

 
NeuroDátum: Szombat, 2011-04-09, 22:17:28 | Üzenet # 16
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
OFFOLÁST FEJEZZE BE MINDENKI! Egyéb témára van külön topic!
 
zsomboorDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 13:14:13 | Üzenet # 17
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 22
Szerintem inkább az időmérőn kellene a 107%-ot (vagy 110, mind1) alkalmazni, ill. ha már valaki benne van a 107%-ban, akkor nem kellene feltétlenül "kizárni" a versenyből, mert nincs 30 köre a hotlapson, ha esetleg nem ért rá azon a héten, mert ha azt normálisan lefutja, akkor már nem hiszem hogy szét fogja barmolni mások versenyét. (ezt azért gondolom, mert offline lehet ment előtte, tudva hogy nem fog ráérni...tehát gyakorolt, csak nem akkor...lásd, én portimao, nem hiszem hogy bárkit is zavartam, mégis össz. 35 köröm van hotlapson, mert offline mentem inkább...)

DE AZ IS JÓ AMIT TE ÍRTÁL, CSAK TALÁN EZ ÍGY IGAZSÁGOSABB LENNE blink

Ballasztot szerintem is be kellene vezetni, és a felvezető körre is kell valami szabály, mert ez így tényleg elég röhejes, hogy mindenki megy amerre lát, olyan sebességgel ahogy akar, és már ott is balesetek vannak....

Sebességet pedig tényleg simán lehet tartani bill.-el is, 5-10 km/h eltéréssel, ami bőven belefér...

 
NeuroDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 13:29:32 | Üzenet # 18
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Időmérő azért necces, mert ha valakinek rossz a köre, akkor azt zárjuk ki rögtön? Holott lehet, hogy csak elrontotta éppen. wacko
 
Ted-MosbyDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 13:40:06 | Üzenet # 19
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
30 kör szerintem is kötelezővé lesz téve, csak azért is,hogy legalább egy kicsit mindenki megismerje a pályát
így talán elkerülhetőek a balesetek, mint pl az utolsó futamon
időben pedig nem jelent sokat egy hét alatt mindenkinek van 45 perce, annyi idő alatt meg lehet csinálni

ahogy az előrejelzésekből látom, egy - két dolog úgy is változik a szabályzatban


 
Ted-MosbyDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 13:49:22 | Üzenet # 20
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Neuro,

beszéltünk privátban a felni festésről, próbálkoztam tegnap a Lada-nál, de az a baj, hogy a mas fájlban Michelin gumi van az összes fájlnál amit ki kell szedni , a játékban pedig Advan
csak az a kérdés, akkor melyik mas fájlból veszi a mintát a Lada felnihez ??


 
NeuroDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 13:49:36 | Üzenet # 21
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Így van. Ne offline gyakoroljon az se, aki úgy gondolja, hogy lehet, hogy nem jön. Mivel kerül többe fellépni a szeróra? Semmivel. Azt meg azért elég nehezen hiszem, hogy valaki úgy ismer egy pályát, hogy nulla ráhangolódással akar jönni egy futamra. Ilyen egyszerűen nincs. Elég egy féktávot elnézni "véletlenül" élesben és máris ott vagyunk, ahol a part szakad.
 
NeuroDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 14:21:58 | Üzenet # 22
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
További javaslatom - most látom, hogy ezt fentebb kihagytam: csak az kaphasson pontot egy bajnoki futamon, aki a versenytáv legalább 75%-át teljesítette (mivel időalapú számolás lesz, ez változó körszámot jelent majd futamtól függően). Magyarul ha pl. olyan eset fordul elő, hogy valaki kiesik az első körben (tökmindegy miért), de pontszerző helyen végez ezzel együtt is a futamon, akkor ne kapjon pontot.
 
Ted-MosbyDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 14:31:00 | Üzenet # 23
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
támogatom Diktátor társam biggrin biggrin biggrin

 
SmisaDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 20:10:19 | Üzenet # 24
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 19
Én személy szerint azt is bevezetném hogy aki nem jelenik meg a futamok 60-80%-án az ne tudjon pontot elvenni az egész szezont teljesítöktől lásd ucso futamok telejesen más lenne a bajnokság állása angry lásd b-type Valencia elhiszem hogy nem direkt de az egész szezonba ezt beszámolni felesleges - Tekintsük vendég versenyzőnek
 
NeuroDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 20:16:50 | Üzenet # 25
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Tervbe van véve a bajnokság felén meg nem jelenők nevezésének törlése, de utólag pontot nem vehetünk el tőlük így sem. Elvégre ott voltak, ott helyeztek, ahol. Btipus mondjuk külön téma, remélhetőleg ilyen "vendégjátékosok" nem lesznek a jövőben.
Az "utso futamok" alatt mire gondolsz, ki "vett el" kitől pontot?
 
Ted-MosbyDátum: Vasárnap, 2011-04-10, 20:29:45 | Üzenet # 26
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
mostantól lehet gondolkodni mindenkinek, várjuk a javaslatokat a bajnoksággal, futamokkal, VB-kel és a lebonyolítással kapcsolatban
ha lehet ne az utolsó pillanatra hagyjátok mindenkinek van kb 20 napja


 
m4dm3nDátum: Hétfő, 2011-04-11, 08:33:49 | Üzenet # 27
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Na én - magamnak, meg talán másoknak is - kicsit összegeznék mik vetődtek fel az új idényre (jelezve, miket támogatok):

min. 30 kör / pálya / versenyző: támogatom
110%-os szabály: én is inkább a 107%-ot támogatnám, hagy küzdjön mindenki, aki résztvesz.
lagos játékos: korrekt, hogy jelezni neki csináljon valamit a pinggel. Támogatom
ballaszt bevezetése: támogatom, de egyelőre majd csak a tesztek alatt. Ott úgy is kiderül, van-e értelmes hatása.
felvezető kör szabályozott sebességgel: támogatom. Kell is ilyen, mert sajnos volt párszor káosz a tavaszi idény alatt ebből, hogy össze-vissza ment mindenki.
75%-os szabály: támogatom. Tényleg csak az kapjon pontot, aki a versenytáv 75%-át teljesíti. Bár igazából, bennem fel merül az a kérdés, hogy ha valakit kihajint a nete (lásd utolsó futamon Rolit) és ugye időmérőn teszem fel jó időt ment, akkor ugye jön az IJ (így jártál biggrin ) effektus, ami nem túl jó, de hát ez van smile .
kontrollerek megosztása: támogatom, bár jelen állás szerint, nem tűnik úgy, hogy bárki is kontrollerrel menne. Bill.-es versenyző is jelen állás szerint igen kevés lesz (számításaim szerint ez jelenleg 2 fő smile )

Ha valami kimaradt akkor elnézést shy .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
NeuroDátum: Hétfő, 2011-04-11, 08:36:14 | Üzenet # 28
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Készítek egy "hiányzás" topicot. Aki nem jelzi x (mondjuk 3) alkalommal előre, hogy nem tud részt venni egy futamon... arra találjunk ki valamit. Mert azért az nem korrekt se a többiekkel se a vezetőkkel szemben.
 
M-MotorsportDátum: Hétfő, 2011-04-11, 11:03:17 | Üzenet # 29
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
...volna egy észrevételem, gondoltam van 10percem felnézek a szeróra de PHWTCC.hdv eltérés
 
NeuroDátum: Hétfő, 2011-04-11, 11:04:29 | Üzenet # 30
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
És ennek mi a rák köze van a bajnoksághoz??? A hiba amúgy nálad van. Gondolom a teszt moddal próbáltál belépni.
 
M-MotorsportDátum: Hétfő, 2011-04-11, 12:30:09 | Üzenet # 31
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
blink surprised
 
SmisaDátum: Hétfő, 2011-04-11, 12:38:19 | Üzenet # 32
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 19
Egyszer és mindenkora rendezük a gumi égetés dolgot lehet vagy sem ha lehet hol és mikor?

Én javaslatom: felvezetőn az ucso kanyartol a rajtrácsra állásig

 
Ted-MosbyDátum: Hétfő, 2011-04-11, 12:42:26 | Üzenet # 33
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Quote (Smisa)
Egyszer és mindenkora rendezük a gumi égetés dolgot lehet vagy sem ha lehet hol és mikor?
Én javaslatom: felvezetőn az ucso kanyartol a rajtrácsra állásig

részemről nem támogatom, eddig is megoldottuk nélküle dont


 
adyzDátum: Hétfő, 2011-04-11, 12:44:15 | Üzenet # 34
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
Én sem támogatom, ha rendes felvezetőt mész, akkor kellően felmelegszik, égetéssel meg túlhevíted és nem tapad. wink

az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
 
NeuroDátum: Hétfő, 2011-04-11, 12:49:00 | Üzenet # 35
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Így van, teljesen felesleges szerintem is. Azért megyünk felvezetőt, hogy melegedjen. Ha az nem elég, akkor úgyis mindegy.
 
JackDátum: Hétfő, 2011-04-11, 13:09:20 | Üzenet # 36
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Nincs égetés. A hideg gumi úgyis elég barátian, jóindulatúan viselkedik. sztem.

Ne legyen két futam csak egy, és az 25 kör legyen. Akkor egyszer ki kell jönnie benyáért, és akkor kereket is cserélne.

107 %-os szabály jó lenne. 30 kötelező kört 50-re emelném, amit online kell megtenni, így ellenőrizhető. Volt olyan pálya ahol 700 kört tettem meg élveztem, az 50 az nem körszám.

75%-os szabály jó. Támogatom.

(Ha lennénk elegen javasolnám hogy két osztályt indítsunk. A és B. Vagy profi, és amatőr.
Amatőrben az első három felkerül, profiból az utsó három le.)

Vagy akár futamok után is lehet fel-le menni. Ekkor más pontozást kell alkalmazni.

Pontozás: Javaslom ne legyen ekkora különbség, és többen kapjanak pontot.
Mondjuk: 25-22-20-18-16-14-12-10-8-6-4-2-1
Így 13-an kapnának pontot, és a profik sem húznának el oly módon, mint most Dani, aki az utsó két futamot szinte lexarta. Ez sem morál. Dani nem ellened, de ez nem jó morál. Demorál inkább.

Legyen ballaszt, az első tíznek, és csökkenő sorrendben.
Most ennyi, de agyalok. biggrin

 
NeuroDátum: Hétfő, 2011-04-11, 13:32:08 | Üzenet # 37
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
A 25 körös futamot remélem viccnek szántad, én azt semmiféleképpen nem támogatom. Egy órás versenyt nem hiszem, hogy bárki egyben akarna lenyomni... wacko

A pontozásnak meg nem az a lényege, hogy minél többben kapjanak és szerintem igenis fontos, hogy az első hely többet érjen (a valóságban még nagyobb a különbség 1-2 között). Elvégre az első helyért meg kell dolgozni. Én nem változtatnék rajta.

Dani, aki az utsó két futamot szinte lexarta

Ez meg konkrétan baromság. Egyrészt Daninak van végre munkahelye (és másnak is, így a 700 körös példálózás erős, nekem sose lenne annyi időm), másrészt az utolsó előtti futamon összetörte az autót. Ha ez neked leszarás, akkor fogalomzavarban szenvedsz.

 
m4dm3nDátum: Hétfő, 2011-04-11, 13:56:35 | Üzenet # 38
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Jack, 25 kör sok lesz egyhúzamban. Nekem bill-esnek meg pláne. Sok futam volt, ahol már az 5-6.körtől szenvedtem, mert annyira fájtak az újjaim shy . Boxkiállást sem favorizálom én személyszerint. Tudtommal a DTM-en kívűl más túraautóosztályban sincs boxkiállás. Annyi naftával, meg olyan gumikkal mész ami van smile .

Pontozás is a jelenlegi szerintem korrekt. Olyan kell, ami ösztönzőleg hat smile .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
NeuroDátum: Hétfő, 2011-04-11, 13:58:49 | Üzenet # 39
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Hát igen... nem kéne összekeverni a Túraautózást a Forma 1-gyel. biggrin
 
JackDátum: Hétfő, 2011-04-11, 14:37:10 | Üzenet # 40
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Odaírtam, hogy sztem. Persze nem kell figyelembe venni.
Dani ügyében arra szerettem volna rávilágítani, hogy két futammal a vége előtt már megnyerte a bajnokságot.
Persze ebben az is közrejátszik, hogy profi.

Csak a végére már nem volt érdeke koncentrálni.

 
NeuroDátum: Hétfő, 2011-04-11, 14:57:06 | Üzenet # 41
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
És akkor mi van? 10-ből 9 futamra jött, javarészt meg is nyerte. Az utolsóra nem jött, de szólt előre, hogy programot kapott, amit elfogadott. Jónéhány embert előbb vennék elő, mint őt. Ő megdolgozott az első helyért, akkor had szarja le egy kicsit, ha már sokan mások is megtették, akik mellesleg csak rinyáltak.

Nem hiszem, hogy emiatt kéne változtatni a pontozáson (sőt, ahogy fentebb írtam, sehogy se kéne).

 
JackDátum: Hétfő, 2011-04-11, 15:35:22 | Üzenet # 42
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Megdolgozott. huh
 
SmisaDátum: Hétfő, 2011-04-11, 21:03:18 | Üzenet # 43
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 19
ok ne legyen gumi égetés de 120-160 között hogy ismelegíted fel a gumit? tudom hogy béna vagyok de nekem nem nagyon szokot összejönni
 
NeuroDátum: Hétfő, 2011-04-11, 21:29:16 | Üzenet # 44
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Már nem azért, de gondolom észrevetted, hogy a gumi kanyarban melegszik (azt pedigu elég könnyű elintézni, csak nem kell kipörgésgátlót használni), nem egyenesben... másrészt a féket fontosabb felmelegíteni, mint a gumit, mert attól szállsz el az első kanyarban, hogy nem fog rendesen. A gumi közel nem számít olyan sokat egy vezetni tudó illetőnél. Úgyhogy ezért nem támogatom a gumiégetést, másrészt azért sem, mert balesetveszélyes.
 
PaJa1Dátum: Hétfő, 2011-04-11, 22:04:57 | Üzenet # 45
Őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 87
Felvezető körre az éle járó diktáljon versenytempót a többi meg kövesse pár autó lemaradással egymást hasonló tempóban - előzni tilos. Így melegszik a gumi és nem kell tötymörögni amit utálok.
 
JackDátum: Hétfő, 2011-04-11, 22:17:24 | Üzenet # 46
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Ma egyszer én mentem elöl, én verseny tempót nyomtam végig.
Támogatom Paja szaktársat. biggrin
 
YakQzADátum: Kedd, 2011-04-12, 13:04:20 | Üzenet # 47
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
Semmi. Megoldódott!

Az üzenetet módosította YakQzA - Kedd, 2011-04-12, 13:09:51
 
dzsavermadarDátum: Szerda, 2011-04-13, 09:54:44 | Üzenet # 48
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Három Hsz-re bontottam a javaslataimat.
Ez az első

Javaslat a módositásokra a szabályzatban

5. Chatstop
Időmérő futam meghosszabbításában addig, amíg a VB-mindegyike el nem hagyja a szervert,
Hogy az aktuális, fontos megbeszélni valókat, ne tördelje szét az egyéb beszélgetés.
9./c Előzés
Előzés megkezdése tilos olyan helyen, ahol láthatólag nem fér el a pályán az autó. Az ily módon történt előzésért, amennyiben ütközés nem történt, és a helyezést nem adja vissza, az adott futamon 15mp időbüntetés
9./d Balesetek, ütközések
„Baleset, ütközés amennyiben a vétlen kocsija annyira sérül, hogy nem tudja befejezni a futamot: a következő futamon 10 rajthelyes büntetés.”
A büntetést lecserélném erre: „a következő versenyen az illető leghátul indul, ezen felül 15mp-cel a sípszó elhangzása után indulhat”
9./e Rajtbaleset
Megszigorítanám a büntetést.
Rajtbaleset okozásáért a mostani büntetésen felül, az adott futamon 20 mp időbüntetés.
A felvezető körben okozott balesetért pedig a mostani rajtbaleset büntetését szabnám ki.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."

Az üzenetet módosította dzsavermadar - Szerda, 2011-04-13, 10:11:21
 
dzsavermadarDátum: Szerda, 2011-04-13, 09:58:14 | Üzenet # 49
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Ez a második

Javaslat a versenyek lebonyolítására

Javasolnám az „osztott” bajnokságot. Két csoportban indulnánk
(A – B osztály/kategória, vagy 1. – 2. oszt/kateg, vagy „P”rof – „A”matőr oszt/kateg
Izgalmasabbá és élvezetesebbé tehetné mindenki számára. (autós játékokban láttam már ilyent, rF-ben nem tudom van-e) Ha nincs, akkor egyedülálló kezdeményezés is lehetne.
Javasolnám, hogy a felkészülési időszakban mindenképpen próbáljuk ki. (Ha más nem brahiból.)
A lebonyolításban nem jelent plusz időt, vagy szervezést. Minden ugyanúgy futhat, mint eddig.
A „gyengébb” kategória indul előröl az időmérőn elért eredményeik alapján, és vagy a szokásos indulás szerint, vagy akár felvezető kör mellőzésével, (tudom a gumihőmérséket sokaknak nagyon szívügye, de ha mindenkinek egyforma, akkor így is, úgy is korrekt)
Az „erősebb” kategória kb 30-40 mp-vel utánuk indul.
Így a saját versenyén kívül, plusz motivációként a „B”-nél megvan az, hogy ne érje utol az „A” , az „A”-nál meg ennek fordítottja.
Ha megtörténik az utolérés, akkor természetesen a lekörözés szabályai lépnek életbe.
Nem szakad így szét a mezőny sem, hosszú kígyóként, mint eddig, és mindenkinek van miért hajtania az utolsó méterig.
Besorolás a kategóriákba, mondjuk 2-3 pályán, 30-40 perces időmérők összesítése alapján történne a bajnokság kezdete előtt. De lehet jelentkezéses alapon is akár. (vagy sorsolással)
Nem tudom hány indulónk lesz, de kb felezni kellene. Esetleg a „rookie” kategória helyett lépne be , mondjuk a „B” csoport. Vannak billesek, akik valószínű az „A”-ba is tudnák kvalifikálni magukat ugyanis.
A következő bajnokságnál, meg az első - utolsó 2-3-4??? Helyet cserélne.
Természetesen a pontszámokat is a létszámhoz igazítani
Az ezután hozzánk jelentkezett tagok/versenyzők, automatikusan a „B”-ben kezdenének, és onnan lehetne feljutni az „A”-ba
Ez csak javaslat/tervezet, gondolkodjatok rajta, és szóljatok hozzá, esetleg fejlesszétek tovább.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."

Az üzenetet módosította dzsavermadar - Szerda, 2011-04-13, 10:15:06
 
dzsavermadarDátum: Szerda, 2011-04-13, 10:09:37 | Üzenet # 50
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Ez a harmadik

Hozzászólás az eddigiekhez.

Kötelező kör számának teljesítését támogatom
, és 40-50 kört javaslok. 50 kör is csak szűk 2 óra heti viszonylatban, és aki ennyit nem tud rászánni, bármilyen oknál fogva egy héten, az ne induljon a futamon. Mások védelmében.
A 107 – 110 %-os szabályt erősen ellenzem. Miért is akarnánk bárkit kizárni, aki nem olyan jó? Azt hittem mindenkiért van a játék. Vagy tévedtem????
Ha bevezetésre kerülne a lebonyolításra tett javaslatom, akkor ez úgy is okafogyottá válna.
A lag az OK!
Ballasztot ellenzem, mint ahogy elvetettük, amikor már volt róla szó régebben. Én sem szeretnék olyan ellen menni, aki plusz súllyal van „megáldva”. Ha jobb, akkor legyen jobb.
Ne azért tudjam esetleg legyőzni, mert ő „hátrányos”. Dugojancsihoz csatlakozom ez ügyben.
A 75% pályateljesítést támogatom, de fűzzük hozzá, ha valaki más hibájából nem tud teljesíteni (VB döntés alapján) úgy kapja meg a helyezése utáni pontot.
A kontrollert a kormányosokhoz sorolni, mint analóg vezérlőt.
A felvezető kör sebességét nem lehet meghatározni, egyébként is pályafüggő, hiszen van ahol 40-el kell menni, van ahol 200-al is lehet. Javaslom inkább azt, hogy megközelítőleg a versenytempó legalább 60 - 70% -át diktáljuk, de mindenhol!!! Senki ne lassítson le „kacsázni”, vagy ilyesmi. Gumiégetés mindenhol tilos, kivéve a saját rajtkockában.
Kötelező boxkiállás ebben a bajnokságban még ne legyen.
A versenyen részt venni nem tudókban legyen annyi becsület, hogy szóljon, ha nem jön. de ne szankciózzuk.
Viszont javaslom, ha valaki a 11 bajnoki futamból csak 3-at teljesít, azt egy az egyben vegyük ki a ponttáblázatból, de külön alul jelenítsük meg
Egyelőre ennyi. Köszönöm!


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
  • Oldal 1 / 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 7
  • 8
  • »
Keresés:

Copyright MyCorp © 2025
Az oldalt a uCoz rendszer működteti