Bajnokság 3.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
| |
Ted-Mosby | Dátum: Hétfő, 2011-07-18, 18:17:37 | Üzenet # 1 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni. Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Péntek, 2011-11-11, 11:50:44 | Üzenet # 351 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Dodi, én megmondom őszintén neked, hogy nem tartom erőtlennek a Seat-ot. 2. idényem van vele és nem csalódtam benne. Nekem Brands Hatch egyáltalán nem volt "maga a pokol", kifejezetten élveztem mindkettő futamot. Érzésre még azt is mondhatom, hogy pariban volt sok kormányossal, valamint az élmenőkkel is körökön át (igaz mindkettő futamon én csináltam bakit, amivel leszakadtam...és ne feled, hogy én bill.-el tolom ).
Igaz van olyan futamon, ahol én is azt érzem, hogy kellene még ide kraft. Lásd Nurburgring. Mondjuk kifejezetetten utálom ezt a pályát .
Na de majd a turbós motorok .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
Jeck | Dátum: Péntek, 2011-11-11, 12:03:28 | Üzenet # 352 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Ha lehet legyen seat TDI, mert én azzal tolnám. Egyszer inkább mást választottam, aztán azóta is bánom. 4400-on már van lyan nyomaték mint állat.
|
|
| |
dassved | Dátum: Péntek, 2011-11-11, 13:50:32 | Üzenet # 353 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| Hola, pár posttal feljebb én is említettem volt, azóta az elmúlt 2 napot offline összehasonlítással töltöttem, a konklúzió pedig az, hogy ez az idei Seat nem veszi fel a versenyt a többi rakétával, ez a szomorú tapasztalatom. Ezalól talán kivétel a technikásabb, lassabb, kanyargós, agresszívebb pályák, a többi motorerővel/végsebességgel megoldható pályákon totál esélytelen, ezt hűen tükrözi a ponttáblázat is futamonkánt nézve! Egyszerűen lehetetlen ugyanazt a tempót hozni velük mint mondjuk a rizsrakétákkal. Azok úgy állnak be a féktávra mint a cövek, fényévekkel nyugodtabban lehet beengedni a kanyarokba, a kigyorsításról nem is beszélve, egyszerűen sokkal stabilabbak. Szerencsétlen Seat első kerekei ahol lehet felnyalják az aszfaltot, a kasztni meg kábé annyira kóvályog mint én 5-6 korsó után. És itt -ismételten- kihagyom a BMW-t, mert azt sikerült egy másik kategóriába lőni ezzel a pimpeléssel, a Volvo C30 meg konkrétan a kalap szar kategória, bármennyire is szimpatikus autó. De most tényleg, hogy van az, hogy online játékmódban -elvileg- azonos minden jármű fizikája, azt valahogy mégsem?
Említettem és kövezzetek meg, én egy fasza márkakupát tudnék elképzelni, legalábbis abban az esetben, ha nem tudunk egyenlő autókkal nekivágni. Oké, a valóságban is vannak eltérő teljesítményű autók, olyan is lett pl az idei WTCC szezon... Na, ennyit a jövőről!
Az üzenetet módosította dassved - Péntek, 2011-11-11, 13:56:20 |
|
| |
dugojancsi | Dátum: Szombat, 2011-11-12, 07:38:32 | Üzenet # 354 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Srácok, egy baj van az idei SEAT-tal, az pedig az, hogy bivalyerős! Szerveren futottam, hogy mérvadó legyen és videót is készítettem a körről:
|
|
| |
Dodi | Dátum: Szombat, 2011-11-12, 13:20:19 | Üzenet # 355 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Kedves Dugó!
Köszönöm, hogy kipróbáltad, és szemléltetted is. Hidd el, tisztában vagyok a képességeimmel, és tudom, hogy sok-sok gyakorlásra van még szügség, hogy talán!!! :-) erre a szintre jussak....
A lényeg az volt, hogy nem értem, értjük, hogy miből adódik azonos setupnál a stabilitásbeli különbség (nálunk) mondjuk egy Chevrolettel szemben. Tehát a "gyengeséget" nem teljesítményre értettük, hanem arra, hogy annak átvitele az aszfaltra hogyan valósul meg.
Továbbra is gyakorlunk, amennyit csak lehet, de azért szívesen kipróbálnám a setupodat is, hogy lássam, érezzem, stabilabb-e az autó, és a setup miatt, vagy ennyire vezetéstechnikai a dolog, amit megismétlem: érdemes még csiszolni :-)
Szép napot, és köszönöm még egyszer, hogy időt fordítottál rá!
|
|
| | |
Dodi | Dátum: Szombat, 2011-11-12, 14:17:01 | Üzenet # 357 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| Hiszek neked, tanulni szeretnék, ennyi :-)
|
|
| |
Greg | Dátum: Vasárnap, 2011-11-13, 09:29:43 | Üzenet # 358 |
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 65
| Egy javaslat: nem lehetne a hibas gyorskort kevesbe buntetni? Mondjuk nem a versenyen elert helyezesbe kellene belepiszkalni, hanem az idomero kort buntetni?
Javaslat: szelesites eseten 0.5 mp a gyorskorhoz, vagas eseten 1 mp. Vagy a vb donthetne el egyenileg, hogy mennyi buntit ad a korhoz sulyossag alapjan (Azert egyenileg, hogy ne kelljen szavazni az osszes vb-nek errol is futam elott).
Tenyleg jo lenne, ha most nem is, de kov. szezonabn legalabb.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2011-11-13, 10:09:22 | Üzenet # 359 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Greg, A kövi bajnokság megoldja ezt a problémát, egyáltalán nem lesz büntetve. Már megvan a megoldás, dolgozunk rajta, és reméljük mindenkinek elnyeri majd a tetszését. Most nem vizsgáljuk időmérő után a gyors köröket.Csak utólag. A jelenlegi büntetés valóban súlyos, és a realitása erősen kérdőjelezhető. DE! Azért lett bevezetve, hogy "elrettentő" legyen, és mindenki szabályos kört fusson, illetve csak a szabályosat tartsa meg. Nézd vissza a táblázatoknál, hogy milyen eredménnyel. Viszont ha már kockáztatok, és a kétséges körben továbbhajtok, és nem korrigálok lassítással, akkor szó nélkül be kell vállalnom a büntetést. Lehet szabályos kört is futni. A határ a szabályzatban pontosan meg van írva, nem mondhatja senki, hogy nem tudta. A lapok nyíltak, és mindenki egyenlő eséllyel indul.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Greg | Dátum: Vasárnap, 2011-11-13, 10:16:56 | Üzenet # 360 |
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 65
| Egy VERSENYZO soha nem lassit
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2011-11-13, 11:14:47 | Üzenet # 361 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (Greg) Egy VERSENYZO soha nem lassit
Elég baj az, mert az azt jelenti, eszetlenül megy.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Vasárnap, 2011-11-13, 11:33:44 | Üzenet # 362 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Quote (Greg) Egy VERSENYZO soha nem lassit
Na pontosan az ilyen mentalitás miatt van ennyi büntetés az időmérő edzés után, ezt el kéne felejteni.
|
|
| |
bakosgabor57 | Dátum: Vasárnap, 2011-11-13, 16:53:49 | Üzenet # 363 |
Címvédő
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 125
| Quote (dzsavermadar) A jelenlegi büntetés valóban súlyos, és a realitása erősen kérdőjelezhető. Ez már az ötödik futamnál felmerült Doningtonban, azóta vitatkozok veletek, felhúztam magam és futamot hagytam ki miatta, majd megismétlődött az eset, mellyel ugyan úgy nem nyertem semmit, de csak most ismeritek el. Ha megkérdőjelezhető és megvan a megoldás, miért nem lehet bevezetni?
|
|
| |
Greg | Dátum: Vasárnap, 2011-11-13, 19:47:59 | Üzenet # 364 |
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 65
| Ott volt a smiley a vegen...
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 08:53:08 | Üzenet # 365 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (bakosgabor57) de csak most ismeritek el. Tévedsz Gábor, már a bevezetésekor is elismertük, és nyilatkoztuk is, de mint írtam is, abban bíztunk, hogy a súlyos büntetés lehetősége arra sarkall mindenkit, hogy szabályos köröket fusson. Talán arra is emlékszel, hogy először csak valamennyi idő levonásával büntettünk, ami nem vált be, mert "érdemes volt" szabálytalan gyors kört menni, mert a büntetés kevesebb volt, mint amit az elért rajtpozícióval el lehetett érni. Onnan indult ki, hogy ne kelljen a VB-nek időmérő után gyors kör elemzéseket végezni. Kipróbáltuk, nem igazán azt értük el vele, amit szerettünk volna. A cél az volt, hogy ne legyenek rossz gyors körök, mindenki figyeljen rá. Ehelyett mi lett? Ha valaki szabálytalan gyors kört futott, megjegyzéseket, kritikákat fűzött a döntéshez, és megpróbálta megmagyarázni, megkérdőjelezni a jogosságát.(pl te is) Persze nem mindenki. Semmi gond, mert legalább látszik, hogy ez nem járható út, mert továbbra is gyártjuk a rossz köröket (köztük én is) Gondolom, amíg vizsgálva lesznek bárhogyan is a gyors körök, mindig probléma lesz a döntés, mert bárhova tesszük a határvonalat, mindig lesz azt is túllépő, aki szerint az még belefér. Legjobb lenne "mindenki ott megy ahol akar" szindróma. Persze akkor az lenne a baj, hogy valaki vágásokkal ér el jó időt, és azt reklamálnátok. Vagy az előző bajnoki futam adná a sorrendet, és akkor csak bajnokság elején lenne egy időmérő. Annyi variáció van, de a mi hozzáállásunk kell bármelyikhez.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 10:07:50 | Üzenet # 366 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Tisztelt VB társaim!
Újraszámoltam a csapatpontokat, semmi átlagolás, köbgyök, integrálás, deriválás, pusztán a csapattagok által pályán nyújtott teljesítmény pontszámokban kifejezhető értékét vetettem táblázatba, külön fociznak a 2 fős csapatok és külön a 3 fős csapatok.
Amennyiben hozzájárultok, a jövőben így dokumentálnám a csapatpontokat, ha nem, akkor vegyétek egy alternatív csapat ponttáblázatnak érdekességképpen
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 10:30:38 | Üzenet # 367 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Én támogatom, szerintem írjátok át a mostani értelmetlen táblát. A 3 fős csapatot is simán be lehetne olvasztani, venni kéne az összetettben két jobban álló pontját és simán összeadni, így szinte semmilyen előnyben nem lennének a két fősökkel szemben, nyugodtan mehetnének egy táblára szerintem.
Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2011-11-14, 10:32:17 |
|
| |
m4dm3n | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 11:16:25 | Üzenet # 368 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| dugojancsi, +1 nekem is tetszik az elgondolás . Jól nézz ki ez. hogy külön van, viszont szerintem is azt kellene csinálni, amit Dani ír fentebb. 3 fős csapatoknál összeadni a két pontot és jónapot.
Az a gáz, hogy korábban is erről volt szó, erre most ugyanott tartunk, ahol a legelején .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
spdri | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 11:23:47 | Üzenet # 369 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Szerintem is így különszedve jó és 3 fős csapatnál a 2 jobb helyezést elért versenyző pontszámát összeadva...
Quote (KaraDani) gy szinte semmilyen előnyben nem lennének a két fősökkel szemben, nyugodtan mehetnének egy táblára szerintem. Szerintem, ha a mi 2 fős csapatunkban lett volna 3. fő, aki nem nulláz, amikor én vagy a csapattársam, akkor most több pontja lenne a csapatunknak, ergo emiatt a 3 fős csapatoknak nem kevés előnyük van...
|
|
| |
hun88 | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 11:43:16 | Üzenet # 370 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| spdri, Igazad van.A háromfős csapatnál ha nulláz valaki megmarad a két legjobb.
3 fős csapatnál ne számítson a legjobb csak a másik kettő eredménye.Vagy, a legjobb és a legroszabb eredménye számítson. igy kiküszöbölődik a nullázásból fakadó esetleges előny.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 11:57:56 | Üzenet # 371 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| spdri: félreértettél.
2 verzió van 3 fős csapatra: - az adott versenyen a 2 legtöbb pontot szerzőt adjuk össze, ez nem biztosít egyenlő esélyeket, a 2 fős csapatokkal szemben. Arra ösztönöz, hogy inkább a 3 fős csapat legyen a felállás, így volt a 2. szezonban. - az összesített ponttáblázatban 2 legjobb pontjait adjuk össze, és a 3-é egyáltalán nem számít. Pl. ha nálunk lenne egy 3. ember akinek van 10 pontja összesen most, és jövő héten én meg Hell is kiesünk, ő meg kettőt nyer a csapat akkor sem kap semmit, mivel Hell meg én maradunk a két jobbik aki számításba kerül továbbra is, és mi nem szereztünk pontot.
Én már a 2. szezon előtt is az utóbbit javasoltam, és most is erre gondoltam.
Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2011-11-14, 11:59:55 |
|
| |
spdri | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 12:10:09 | Üzenet # 372 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Tisztán láccik, vannak variációs lehetőségek:)
Hun88 javaslatával szerintem annyi a probléma, hogy akkor a gyengébb versenyzők sokkal nehezebben találnak helyet maguknak a 3 fős csapatokban...
Kb úgy járnának, mint én iskolás koromban, amikor fociztunk és a csapatkapitányok válogatták a játékosaikat, és engem szinte mindig utolsónak választottak, mert más nem maradt...
Én jövőre ezek miatt azt támogatnám, hogy csak 3 fős csapatok legyenek meg egyéni indulók, aki nem akar csapatozni...
De ha nem így lesz, nekem az sem baj, a játék a lényeg az adott szabályrendszer keretei között:)
|
|
| |
Greg | Dátum: Hétfő, 2011-11-14, 12:28:49 | Üzenet # 373 |
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 65
| Legjobb lenne "mindenki ott megy ahol akar" szindróma. Persze akkor az lenne a baj, hogy valaki vágásokkal ér el jó időt, és azt reklamálnátok.
A vagast ne keverjuk bele, az mas teszta, azzal inkabb lehet nyerni, azt buntetni kell rendesen. A szelesiteseket kene engedni, menjen mindenki, amerre lat.
|
|
| |
sztamas | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 09:55:13 | Üzenet # 374 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| Tisztelt VB.
A döntéseteket elfogadom, de volna kérdésem ezzel kapcsolatban. Kérlek írjátok le nekem egyszerű első évados versenyzőnek, hogy ebben az esetben hogyan kellett volna reagálnom.
Nürburgring 1 futam 12 kör Én azt láttam hogy előttem valami történt (nagy füst felhő) feltűnik egy autó, ami lassan halad az út közepén. Enyhe jobb kanyar következik, amit simán tempósan be lehet venni. Én versenytempóban haladok, a másik autó előttem középen halad. Simán elszáguldok mellette, mivel Ő gondolom figyeli a tükröt a baleset után.
Kérdés: Lassítsak le, várjam meg míg felgyorsul? vagy Kerüljem ki balról mert Ő lezár előttem és biztosan bemegy jobbra az ideális ívre? vagy Bízzak abban hogy aki balesetet szenved és visszatér a pályára figyeli a mögötte jövőket és úgy tér vissza hogy nem akadályoz senkit. 8/b
Tisztelettel: sztamas
Ui: Mielőtt bárki félre értene senkivel semmi bajom, de ezt tisztázni szeretném, hogy ebben az esetben mit rontottam el, ami miatt ezt a súlyos büntetést kaptam!
|
|
| |
Baly1 | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 10:02:57 | Üzenet # 375 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 50
| LOL, ezt már senkisem mossa le rólunk, hogy összebeszéltünk, de én mégiscsak korábban keltem
|
|
| |
sztamas | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 10:14:48 | Üzenet # 376 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| Pedig nem beszéltük meg! Húúúú! Ez most nagyon jól esett amit írtál a vb topickban, köszönöm!
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 10:30:59 | Üzenet # 377 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| sztamas, ugyan nem a témába vág, de mivel ebbe a topikba írtál, ezért itt válaszolok. A VB-k a te esetedben nem egyöntetűen, 2-1 arányban döntöttek. Azért téged ítéltünk meg vétkesnek, mert egy jól belátható tempós részen láthattad hogy előtted egy lassú versenyző halad, mégsem tettél kísérletet fékezésre, hanem padlógázzal Baly-ba rohantál, aki tulajdonképpen az ideális íven haladt. A replay ugyan nem mutatja, de ilyen esetekben sárga zászlózni szoktak, ami azt jelenti hogy lassítanod kell és fel kell készülnöd az irányváltozásra, mert a pálya mellett vagy részben a pályán akadály van, ezt minden bizonnyal figyelmen kívül hagytad.
Én a helyedben nyomtam volna egy erőteljes féket csak hogy vész esetén meg tudjak állni ha előttem keresztbe vágna, aztán mikor látom hogy középről jobbra vagy balra húz, akkor lendületből nyélgáz és kikerülöm arról az oldalról amelyikről tudom
|
|
| |
dassved | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 11:13:25 | Üzenet # 378 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| Srácok, én ott sem voltam -utólag talán jobb is-, de ha ezért Tamást meszelitek el az tényleg kicsit fura. Nem létező sárga zászlók, egy a versenytempótól tök idegen sebességgel pilinckázó autó, aminek balra húzódva kellett volna visszanyernie a sebességét nem ráhúzva az ívre, szimplán elengedve a kétszer gyorsabb mezőnyt. Azon a szakaszon szerintem kevesen nem padlóval mentek volna el mellette és talán egy -sárga szászlós- óvatos belassítás is zavart keltett volna a rendszerben, mindez ráadásul a verseny legvégén. Ezt már soha nem tudjuk meg, mindenesetre nem egyértelmű, de mint a fociban is a támadó játékot segítve döntenek a bírók, itt is felmerülhetne ugyanez. Béke, most kivételesen totál objektíven a versenyen kívülről nézve az eseményeket!
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 11:22:00 | Üzenet # 379 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Sziasztok! Nyilván észrevettétek, hogy az utóbbi időben kevesebbet vagyok az oldalon és a szerveren is. Ennek prózai okai vannak amit szeretnék veletek megosztani, és megvitatni. DAeRK-el már beszéltünk róla elég sokat és érdemesnek találtuk megvitatásra a dolgot. Nevezetesen: 1.- Mivel sokan vagyunk családos dolgozó emberkék ebben a társaságban néha úgy érezzük mikor oda kell ülni a gép elé, hogy púp a hátunkra ez az egész. Nehéz motivációt találni hétről hétre az embernek olyankor amikor azt sem tudja az ember hol áll a feje.
2.- Egy kicsit monotonná válik ez az egész, és az emberek úgy vannak kódolva hogy ha csak egy kicsit is érzi a múszáj ízét akkor már nem olyan habitussal vág bele a dolgokba.
Ezért azt a javaslatot tenném fel megvitatásra hogy a következő szezontól legyenek 2 hetente a futamok. A köztes heteken lehetne különböző más fajta modokat kipróbálni, és buli futamokat tartani.Ez azért is lenne jó mert akkor az embernek maradna ideje a családjára is. Azt hogy megismerkedünk más modokkal az pedig lehetne egy olyan lehetőség hogy esetleg a jövőre nézve lehetne kacsingatni más fele is a társaságnak, de ez nem múszáj, csak egy ötlet. Tudom hogy azok akiknek sok idejük van azoknak soknak tűnhet a 2 hét, de szerintem azok vannak többen akik családban élünk és bizony ők is hiányolják az embert.
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 11:34:36 | Üzenet # 380 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| dassved, akár volt sárga zászló, akár nem, lassítania kellett volna és felkészülnie az irányváltozásra, ezt pedig elmulasztotta. Megmondom őszintén, én nem is foglalkoztam ezen a futamon szúrópróba ellenőrzésekkel de ha dönteni kell, akkor így döntök. Ezt lehet furának gondolni, nem furának, nálunk sokkal okosabb emberek hoztak olyan szabályokat, amiket az autósport minden ágában be kell tartani, annak figyelmen kívül hagyása pedig büntetéssel jár. Az most hogy ott volt-e a sárga zászló, vagy nem, nem menti fel a hátul haladó versenyzőt, aki padlógázzal 'majdcsakleszvalami' alapon ment előre. Nem szégyen a fékpedált használni egyenesben sem, persze tudom hogy "egy versenyző soha nem lassít", de ebből már volt elég azt hiszem ebben a szezonban. Ezzel én le is zártam ezt az esetet, így is a kellőnél több magyarázatot adtam már a döntésem miértjére, amit nem változtatok meg. Béke!
|
|
| |
dassved | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 11:46:21 | Üzenet # 381 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| értem én Dugó, de hogy lehet felkészülni a legtempósabb részen egy irányváltásra, amikor épp az előtted lelassult jármű változtat irányt -húzza be a kocsiját az ívre-, ahol elvileg neked kellene vagy lehetne elhaladnod? ez olyan, mint amikor a járdán sétálsz és csönget mögötted egy biciklis, a legjobb megoldás ha nem változtatsz irányt, nem lépsz ki elé, mert a jóval gyorsabban haladónak erre egyrészt sokkal kevesebb ideje van másrészt csak megzavarja. plusz ebben a helyzetben Baly már rég a pályán volt -miután kiforgatták-, már kontrollálta az autót, nem éppen a fűről csúszott vissza totál egyensúlyát vesztve, Tamás talán joggal számított rá, hogy tisztában van a pályán elfoglalt helyzetével. no de mindegy, tényleg nem akarok beledumálni, de részemről tényleg úgy tűnik, hogy Baly-nak kellett volna fülét-farkát behúzva lehúzódnia.
rocknrolla, szívemből szóltál, hülyén hangzik de egy kicsit feszes a naptár! inkább modozgatnék én is más mezőnnyel fun jelleggel a futamok között, de így nem marad idő semmire, de ahogy majd alakul!
|
|
| |
Dodi | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 12:07:31 | Üzenet # 382 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
| rocknrolla támogatom az ötletedet, pedig nekem több időm van. Ebben az esetben merülhetne fel a kérdés, hogy szükséges-e ennyi futam egy bajnokságban? Persze ha 2 hetente lennének a fő futamok mondjuk....
Csak hangosan gondolkodom
|
|
| |
sztamas | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 19:44:26 | Üzenet # 383 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| dassved, KaraDani, Köszönöm a véleményeteket, megnyugtattak!
dugojancsi, dzsavermadar, Köszönöm a válaszokat. A büntetést elfogadtam már akkor is mikor kiróttátok. Nem megkérdőjelezni akartam, csak megérteni. Az meg gondolom nem tilos.
|
|
| |
Baly1 | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 20:13:02 | Üzenet # 384 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 50
| Dassved hidd L le akartam én húzódni (ez volt a baj), de 12 kör "koncertációjából" forgattak ki, azt se tudtam hol vagyok, üzemanyag meg 0 litert mutatott a forgatás pillanatába, ezért pakolgattam üresbe... Nem is a tükröt néztem, hanem 1 pillanatra hátra, láttam többen is jönnek, mondom legjobb lesz a füvön (hátha duplikálva érkeznek az íven), na itt lett ez az egész elbaxarintva... Aláírom, hogy nagy hiba volt főleg tőlem is, csak hidd L Q ideges xoktam lenni, amikor megkoccolnak , pillanatfekéznem kell, hogy ne ússzak el, de még annak ellenére is a gázt nyomják a seggemre = onnantól nem tudsz csinálni semmit !!!!!
|
|
| |
dassved | Dátum: Szombat, 2011-11-19, 22:02:33 | Üzenet # 385 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| vágom-vágom Baly1, végignézve a replayt jó nagy koccok voltak a futamon pár helyen, kár a végéért, de érthető mindkét oldal, uccsó körben mindez, úgyhogy megértem a csalódottságot is. na de majd holnap!
Az üzenetet módosította dassved - Szombat, 2011-11-19, 22:02:42 |
|
| |
KaraDani | Dátum: Vasárnap, 2011-11-20, 01:03:13 | Üzenet # 386 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Abszolút tetszik rock javaslata, nagyon monoton tud ez lenni így néha.
Nekem egy másik lenne amivel várni akartam az ötletelési időszakig, de úgy látom megkezdődött Ugyanez a kiindulás, hogy nem mindig ér rá az ember fia, közbejöhet családi esemény, akármilyen kötelező elfoglaltság, vagy program, amire nagyon szeretne elmenni az ember és épp üti a vasárnapot. Ezért javasolnám, hogy gondolkodjatok el a dobott pontok bevezetésén, pl. ha 10-11 futamból áll a bajnokság, a 2 legkevesebb pontú versenyhétvége ne számítson senkinél. Ez jól jöhetne, ha valaki egy futamon nem tud részt venni, vagy egy futamot nagyon elront, vagy technikai problémája akad, mint pl. Hellnél a netszakadás amiről aztán tényleg nem tehet.
|
|
| |
hun88 | Dátum: Vasárnap, 2011-11-20, 13:49:47 | Üzenet # 387 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Támogatom Dani ötletét! a kéthetente futam, az iszonyu sok idő.nekem meg az venné el a kedvem.
A vitorlázásban 5-6 futamból van egy kiejtő. egy 12 futamos bajnokságban 2 kiejtőt adnak. Szerintem ez egy simán bevett és bevált módszer arra hogy lehessen valakinek elfoglaltsága,és lehessen valakinek kiesős futama.
Köszönöm.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Vasárnap, 2011-11-20, 14:25:26 | Üzenet # 388 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Hun: nem úgy értendő szerintem a 2 hetente futam, hogy közte semmi. Hanem egyik héten bajnoki futam, köv héten meg valami más moddal fun futam, hogy ne legyen olyan monoton az egész, meg néha lehessen hétvégi programot is szervezni. Amúgy úgy látszik ez az 5-6-ból egy a jól bevált mindenhol, én is ilyen arányokat láttam eddig.
Az üzenetet módosította KaraDani - Vasárnap, 2011-11-20, 14:26:49 |
|
| |
|