Nyitólap

Regisztráció

Belépés
Kedd, 2025-06-24, 20:56:10 | Üdvözöllek Vendég
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Bajnokság 3.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
Ted-MosbyDátum: Hétfő, 2011-07-18, 18:17:37 | Üzenet # 1
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni.
Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
 
CosmoDátum: Kedd, 2011-09-20, 15:09:55 | Üzenet # 301
Őrmester
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 27
Speederi, nekem eddig mindegyik rFactoros exe-re trójait írj.... wink sad De szerintem nem az!!
 
DAeRKDátum: Kedd, 2011-09-20, 15:13:09 | Üzenet # 302
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
Ted: Nekem sem volt a vasárnapi esetig semmilyen ilyen jellegű problémám. Elképzelhető, hogy nálam a 26 versenyző megfektette a map modot? Egyébként csak az 1.06-os map van telepítve semmilyen más mod. Gondolom az elmúlt 2 hétben(700+ kör gyakorlás alatt) csak jelentkezett volna a probléma. Vagy nem. Winfos.
 
JeckDátum: Vasárnap, 2011-10-02, 11:20:23 | Üzenet # 303
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Ha azért nem tudunk felvenni valakit, mert betelt a szeró, akkor lehetne agyalni azon, hogy szeró bővítés, és ha ez nem jó, akkor két szeró. Bár az utóbbi további kérdéseket vet fel. Mármint kik az egyiken kik a másikon.
De ezt egy egyszerű kérdéssel nagyjából orvosolható. Ki melyikbe akar?
Én a másikba! biggrin
 
oxykirallyDátum: Hétfő, 2011-10-03, 16:52:32 | Üzenet # 304
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
Tisztelt Versenytár-fórumlakó!

Az elmúlt bő egy hétben, nagyon passzív módban mentem át, mivel egyéb elfoglaltságom akadt. És hogy mi az, most leírom. (Macaut nem ezért hagytam ki)
A Monzai futamot követően ahol volt némi vita a pályavágásokkal kapcsolatban, úgy gondoltam, hogy kéne egy progi, amivel szerkeszteni lehet a pályákat, és akkor elkezdtem keresni olyan programot amivel ezt megtehetem. Sajnálatos módon még nem jöttem rá hogyan lehet egy adott pályát betölteni az adott programban, majd szerkeszteni (lehet nem is megvalósítható), viszont elkezdtem megépíteni a saját elképzelésem szerint egy pályát. Hihetetlen jó érzés megépíteni kanyarról kanyarra, völgyből dombra, balról jobbra. Jelen pillanatig kb 40-50 órát fordítottam erre a pálya szerkesztésre illetve a program használatát is most tanulom. Az én elképzelésem és kívánságom az lenne, hogy akinek van kedve kipróbálni-tesztelni és segíteni a fejlesztésben, az szíveskedjen letölteni és bemásolni a „\PHWTCC MOD 3_1\GameData\Locations\” tehát nem kell a PHWTCC mappában másolni!
A pálya saját elképzelésem szüleménye, zöld füves környezetben aszfalt borítással, ( a garázs aljzata sajnos murva, és nem jöttem még rá hogyan aszfaltozzam le smile Gazsiék sztrájkolnak smile . A boksz utca aszfalt ) a bukóterek sóderágyból vannak, a legtöbb helyre acél illetve beton korlátot építettem be, de van ahol gumifal véd meg. Azt nem számoltam, hány jobbos és hány balos kanyar van, viszont azt meg kell hogy mondjam, hogy nem az egyszerűség övezi . Szinte minden kanyarba rázókövet fektettem le és megpróbáltam úgy kialakítani, hogy ne lehessen vágni, ill ha vágás van, akkor a sóderágy belassít. A pálya szélét itt-ott díszíttettem, hol növényezettel, hol pedig épületekkel vagy átjáróval. Nézőteret is kialakítottam több helyen is.
És akkor most jön az, hogy kérem a segítségeteket a tesztelésben a fejlesztésben!
Tehát ha kedvet kaptál akkor töltsd le (Ted betette a letöltések közé) és nem számít hogy a HOTSLAP elején vagy a végén vagy!! csomagold ki (WinRAR) és kezd el tesztelni különböző felbontásban és részletességgel. Minden ötlet-javaslat jólesne - jól fogna. Ha úgy érzed, hogy hiányzik valami az egyik kanyar előtt ami jobb tájékozódást nyújt, ne habozz, írd meg, és én megpróbálom beépíteni. Igaz, hogy korlátozott az eszköztár, de ami van azt be tudom építeni. A korlátokat magasítani-szélesíteni lehet, sőt szinte mindent amit beépítettem alakítani tudom. Az ideális ívet (féktávot) is át tudom rakni, tehát ne habozz.
Mint ezt korábban Tedel megbeszéltem, nem áll szándékomban szezon közben beiktatni a szerverre, mindenki Offline tesztelje. Ha majd úgy alakul, akkor a szezon végeztével (titkon azt remélem) hogy BONUSZ pálya lehet. De csak a szezon végén!

Azt meg kell mondjam, hogy soha nem tanultam informatikát, mindent amit tudok azt saját erőmből tanultam.
Mindig is szerettem az új dolgokat kipróbálni, ez hát az agyam szüleménye!
Köszönöm hogy segítesz!
Oxy
Csatolások: 7551161.jpg (364.7 Kb)


OxyKingRing
 
sortiefishDátum: Hétfő, 2011-10-03, 16:59:57 | Üzenet # 305
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 340
oxykirally,

respect A nagy munkáért és a jó ötletért! respect
Most én is nagyon elfoglalt vagyok (nem sok időm marad játékra), de fogok rá időt szakítani. Mindenképp!!! wink up
 
oxykirallyDátum: Hétfő, 2011-10-03, 17:10:25 | Üzenet # 306
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
itt a link:
KingOxy Grand Prix


OxyKingRing
 
JeckDátum: Hétfő, 2011-10-03, 17:26:01 | Üzenet # 307
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Quote (oxykirally)
KingOxy Grand Prix


Oxy már töltöm a pályát. Mindjárt kipróbálom.

Egyben lenne egy javaslatom is. legyen ez a pálya a saját pályánk. A kövi bajnokságba legyen már.
 
oxykirallyDátum: Hétfő, 2011-10-03, 18:29:19 | Üzenet # 308
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
Quote (Jeck)
Egyben lenne egy javaslatom is. legyen ez a pálya a saját pályánk. A kövi bajnokságba legyen már.

Ezt majd eldöntik a versenyzők, és minimum 50% kell hozzá. De nem tagadom, én is szeretném. cool


OxyKingRing
 
JeckDátum: Kedd, 2011-10-04, 09:06:13 | Üzenet # 309
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
A csapatpontok kiszámítása miatt nem lehet csapatversenyről beszélni, ha egy egyedüli vezeti a csapatversenyt. Nem a Gábor ellen mondom.
Javaslatom: A csapat két legtöbb pontot szerző pontjai összeadása.
És semmi ne legyen elosztva.
Így egy-egy csapat gyöngébb tagjai is boldogan csapatozhat felelősség nélkül. smile
 
dugojancsiDátum: Kedd, 2011-10-04, 09:17:13 | Üzenet # 310
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Teljes mellszélességgel támogatom Jeck javaslatát up
Szezon előtt én is ezt javasoltam.


   

Az üzenetet módosította dugojancsi - Kedd, 2011-10-04, 09:17:52
 
KaraDaniDátum: Kedd, 2011-10-04, 09:26:19 | Üzenet # 311
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Ezt a csapatpontozást én sem értem, mitől csapat az egyfős "csapat" ? wacko
 
spdriDátum: Kedd, 2011-10-04, 09:57:35 | Üzenet # 312
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Én is támogatom Jeck javaslatát.
Habár megjegyzem egy 3 fős csapatnak nagyobb esélye van még ezzel a számítási módszerrel is több pontot szerezni, mint egy 2 fősnek, mert ha pl a 3 fős csapatból 1 0-zik, akkor még marad 2 pontszerző.
Ha 3 fős csapat esetében minden csapattag pontja 75 vagy 80%-ban számítana a csapatversenyben, akkor szerintem sokkal igazságosabb lenne...


Az üzenetet módosította spdri - Kedd, 2011-10-04, 09:58:26
 
JeckDátum: Kedd, 2011-10-04, 12:32:11 | Üzenet # 313
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Quote (spdri)
megjegyzem egy 3 fős csapatnak nagyobb esélye


Hát ki gátol, hogy 3 fős csapatot csináljatok.

Fiúk köszönöm a támogatást!
 
hun88Dátum: Kedd, 2011-10-11, 09:29:42 | Üzenet # 314
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Sziasztok!
Foglakoztatott már az egységesített setup gondolata,és mikor kijött oxi egy pályával,azóta kőrvonalazodik bennem egy gondolat amit megosztanék veletek.:

Bajnokok bajnoksága.Minden szezon után,az első 10 helyezett részt vegyen egy ezidáig teljesen ismeretlen pályán,ami Oxy legújabb pályájának debütálása lenne amit addig senkinek nem tesz közzé.Tehát ismeretlen mindenkinek!
Egységes, akár sorsolt autómárkával,akár szavazások alapján átlagosított, de egységes setuppal egy verseny.
Ismeretlen pálya,egységes autó és setup.Két futam,szintúgy.

Amolyan bajnokok bajnoksága,megközelítően azonos feltételekkel.
Így még a bajnokság 12.helyezettje is hajtana hogy benne legyen a top 10 ben.
Oxy személye veti fel az első problémát, ha benne van a 10 ben:-)
Biztos van más probléma is amire nem gondolok,vagy érdektelenség, akadály.
Ezért vetettem fel,hogy kinek mi a véleménye.ötlete,javaslata ellenjavaslata.

Üdv:Versenytársak!
 
oxykirallyDátum: Kedd, 2011-10-11, 09:51:49 | Üzenet # 315
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
Az ötlet jó!

Quote (hun88)
Oxy személye veti fel az első problémát, ha benne van a 10 ben

Na az nem gond.... az a veszély nem fenyeget senkit biggrin

Más
A másik, ami nehézség lenne, hogy egyedül nem tudom letesztelni a pályát. Kell a segítség hogy megtaláljuk és kijavítsam a pálya hibáit.


OxyKingRing
 
hun88Dátum: Kedd, 2011-10-11, 10:20:14 | Üzenet # 316
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Azt hiszem minden tagunk van annyira korrekt, hogy ha egy pár ember kiválaszódik, aki már nem lehet a 10 ben benne, 3-4 versennyel a vége elött akkor ők tesztelhetnék.
 
dassvedDátum: Kedd, 2011-10-11, 10:20:35 | Üzenet # 317
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
Szezon közbeni észrevételem volna, de lehet csak én látom rosszul vagy máshogy, vitassuk meg, hátha másnak is feltűnt!
Szóval, mintha ez a megpiszkált engine/fizika/gumi valamiért fura volna, legalábbis setupolás szempontjából nagyon az. Most Doningtonban is kipróbáltam kb. öt-hat beállítást, különböző emberektől származót, és annyira eltérőek /homlokegyenest mások egymáshoz képest/, hogy az csuda! Ez még oké is lehet, mindenki másképp tolja, de olyan beállításokkal talákoztam amik egy igazi autón egyáltalán nem is működhetnének /legalábbis nagyon csodálkoznék rajtuk/, itt viszont álomidőket lehet tolni velük, még ha néha "megtagadják" a fizika szabályait is. Összegezve: eddig elboldogultam, de valamiért ezzel a pimpelt moddal nem látom át a setupok közötti különbségeket, azaz leginkább véletlenszerűen találom el a megfelelő értékeket, összeállítást és nem az alapján, amit a pálya és a józan ész megkívánna. Vagy ekkora eltérések volnának az aszfalt tapadásában a különböző pályákon? Persze mindez szubjektív, mint mindig! smile Ja, utóirat: a BMW mostani fizikájának felokosítása is megérne egy tapasztalatokon alapuló összefoglalót, mert néha úgy ahogy van leszarja a gravitációt, a gyorsulása /persze hátsó kerekes lévén fasza/, itt meg leginkább végtelenbe és tovább! smile Na, ezt jól összeírtam, hátha okosabb leszek!
 
m4dm3nDátum: Kedd, 2011-10-11, 11:02:08 | Üzenet # 318
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
dassved, amennyire jól emlékszem, akkor a jelenlegi mod a 2.xx-es alappal van és csak egy apró kis gumifizika változtatás lett. Ugye korábban egy ideig a rizke féle gumimod volt használva, amit később teljesen elvetettünk, mivel túl irreális köröket adott.

Én nagy különbséget nem veszek észre a jelenlegi és a régi (2.xx) mod között. Ahol eddig lecsúsztam az ívről, ott most is lecsúszok biggrin .

BMW-ről annyit, hogy az is megkapta a régi mod fizikáját, szóval ott ennyi változás van. Ha jól emlékszem. Egyébként a bömbölők tavaly is jók voltak nagyon és nem hiába alázták a népet biggrin .

Én majd a 4.0-ban szeretnék egy-két változást, de az még bőven odébb van smile .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
sortiefishDátum: Vasárnap, 2011-10-16, 08:59:48 | Üzenet # 319
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 340
Idézet a Bajnokság 3.0: versenybíróság topikból!

"VB nyilatkozata

Az 1 fős csapatokat a jövőben nem szerepeltetjük a "Csapateredmények" ponttáblázatban.
Indoklás: az 1 fő, az nem csapat.
Természetesen minden egyéb helyen csapatként is és egyéniként is kezeljük."


Javaslatom!
Visszamenőleg is törölném a Csapateredmények Ponttáblázatból az 1 fős eredményeket.
Ezt figyelembe véve a két és három fős csapatoknál az eredményt mindenképp osztanám kettővel abban az esetben is ha csak egy versenyző indult az adott futamon és pontot szerzett vagy ez az eredmény ne számítson bele a csapatbajnoki pontokba.
 
DodiDátum: Vasárnap, 2011-10-16, 20:16:30 | Üzenet # 320
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Üdv!

Kérlek nézzétek át a Brno-i pályát, mert a sóderágy nullára fékezi az autót.

Dödi
 
spdriDátum: Szerda, 2011-10-26, 12:51:01 | Üzenet # 321
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Tisztelt VB-k,

Érdeklődnék, hogy az A1 ringen a sóderágy nem lesz kevésbé barátságtalanra cserélve?
Ha az autó megáll a sóderen, akkor többet ki nem lehet hozni...
 
oxykirallyDátum: Szerda, 2011-10-26, 13:35:49 | Üzenet # 322
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
Quote (spdri)
Érdeklődnék, hogy az A1 ringen a sóderágy nem lesz kevésbé barátságtalanra cserélve?

Ezt a javítást én magam is szeretném kérni, és ha kell meg is csinálom a javítást hozzá.
Köszönöm!


OxyKingRing
 
wenizolikaDátum: Szerda, 2011-10-26, 13:49:43 | Üzenet # 323
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 67
Hi ! Szerintem meg most nem kéne javítani a sóderágyon! Ha tudjuk hogy "beragadós a dolog"
gáz elvétel ,ill. fék pöccintés megold(6)ja a problémát.... dont rolleyes
 
spdriDátum: Szerda, 2011-10-26, 13:51:49 | Üzenet # 324
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
És ha meglöknek hátulról, emiatt beragadsz a sóderágyba és vétlen félként vége a versenyednek, az mire jó? Max óvásra, meg nullázásra...
 
dugojancsiDátum: Vasárnap, 2011-11-06, 14:45:06 | Üzenet # 325
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Újfent javasolnám, hogy a következő szezontól felejtsük el ezt a csapatpontozási rendszert, mert enyhén szólva is vicces.
Már a szezon megkezdése előtt javasoltam hogy a 2 legtöbb pontot szerző versenyző kapjon pontot egy csapatból, ezt továbbra is fenntartom, így lenne fair szerintem.
Hogy miért javasoltam ezt? Mert bekövetkezett az, amire számítani lehetett.
Gyakorlatban így néz ki: YakQzA ettől a futamtól kaphatna tőlem egy STOP táblát, ne indulj haver, mert ha hozom az +50 pontokat a hátralévő futamokon akkor meglesz a csapatbajnoki cím. Ezt kívánná a csapatérdek, de ez nonszensz és szembe megy a versenyszellemmel.


   
 
dzsavermadarDátum: Vasárnap, 2011-11-06, 15:07:18 | Üzenet # 326
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
dugojancsi,


A kövi bajnokságban nem lesz probléma a csapatpontozással.

Csak egyenlő létszámú csapatokat teszünk azonos táblázatba, vagy versenyeztetünk egymással, és minden megszerzett pontot beírunk.
Az lenne persze a legjobb, ha mindenki csapatban lenne, és egyforma létszámmal.
Még az azonos autók sem létszükségesek, pedig akkor néz ki "szépen" a dolog, ha egyformák.
De erre majd visszatérünk még a megfelelő időben.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
Ted-MosbyDátum: Szerda, 2011-11-09, 08:31:55 | Üzenet # 327
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
a gdb probléma a Nuerburg pályával valószínű azért van, mivel kettő is van belőle a szerveren, egy simán, egy pedig a PHWTCC mappában, ezek akadhattak össze

 
m4dm3nDátum: Szerda, 2011-11-09, 10:31:55 | Üzenet # 328
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Ted-Mosby, stim. Most már láttam én is - gőzöm sincs miért nem vettem észre elsőre wacko -, viszont akkor admin felületen a listából melyik melyik? Mert 3 van: Nuerburg Gp, Nuerburg Sprint (jó ezt tudom, hogy nem az smile ) és Nuerburg Gp. Ill. miért van 2 ebből akkor két különböző .gdp-vel smile ?

Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
JeckDátum: Szerda, 2011-11-09, 13:02:42 | Üzenet # 329
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Javaslat a pontozásra:

A kövi bajnokságban a pontozás legyen úgy ahogy máshol is.

A két legjobban szerepelt csapattag pontjai összeadva. Osztani nem kell, mert nem átlagot számolunk.
Engedni kellene a 4 fős csapatokat is, és az sem lenne gond, ha más autókkal bandáznánk egy csapatban.

Így a gyengébbek mint én nem rontják le egy csapat teljesítményét, és mégis bandáznak.
Végre beindulhatna igazából a csapatverseny!
Sztem.
 
KaraDaniDátum: Szerda, 2011-11-09, 13:15:09 | Üzenet # 330
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
dugojancsi: thumbup A jelenleginek semmi értelme, csak azt nem mutatja, hogy egy csapat csapatszinten milyen erős.
És most magunk ellen beszélek biggrin , de én már ebben a szezonban fognám és újraszámolnám az egészet, mert ez így tényleg semmit nem reprezentál.


Az üzenetet módosította KaraDani - Szerda, 2011-11-09, 13:15:40
 
spdriDátum: Szerda, 2011-11-09, 13:25:37 | Üzenet # 331
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Szerintem (is) eleve csak azonos létszámú csapatok eredményét van értelme összehasonlítani, ugyanis egy pl 3 fős csapatból 2 tagnak nagyobb esélye van jobb eredményt elérni, mint egy 2 fős csapatnak, főleg, ha 1 ember kiesik vagy a mezőny hátuljára kerül...

Vagy vmilyen súlyozott átlagolással talán összehasonlíthatóvá tehető, de a két legjobban szerepelt csapattag pontjai összeadva, szerintem nagyon nem az igazi...
 
JeckDátum: Szerda, 2011-11-09, 21:23:30 | Üzenet # 332
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Átlagolni nem jó Speed!

Én máshol láttam, hogy így számolják, és a csapat bandázás elég jól összerázza az egész team-et.
A két legjobb pontjainak összeadása elég.

Gyengébb csapattag is büszke a csapat elért pontjaira, noha még egy pontot sem szerzett, de mégis a csapathoz tartozik.

Olyan állapotot hoz, mikor indult a bajnokság. Pezsgett itt az élet.
Ha egy csapatba van gyenge is, akkor már nincs annyi esélye két jó pontszámra.
De ha hibázik valaki, akkor hozhat pontot.

Csak átlagolni ne pls! JJ
 
spdriDátum: Szerda, 2011-11-09, 21:53:24 | Üzenet # 333
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Én értem a szempontodat, hogy a gyengébbeket is szívesebben befogadja egy csapat, mert nem húzza vissza a csapatot, de azt is lásd, hogy egy 2nél több fős csapatnak nagyobb esélye van több pontot szerezni egy versenyen, mint egy 2 fősnek, mivel ha a 2 fősből 1 bukik, akkor már csak 1 főnek van esély pontot szerezni, míg a 3 fősnél még mindig 2-nek (főleg ha a 3 fős csapatban 3 erősebb versenyző van)...

Egyébként nem is számtani átlagra gondoltam:)

Egyébként én is csak elmélkedem, hogy mi lehet igazságos, hogy az általad említett szempontok is érvényesüljenek...

Mert itt van pl. dugó esete, ha megkérné yakot, hogy ne legyen a hátralevő versenyeken és akkor a csapatuk simán nyernék a bajnokságot...

Tehát emiatt dzsaverral tudok egyetérteni, hogy csak azonos létszámú csapatok legyenek egy táblázatba téve.
Ettől függetlenül érvényesülhetne a Te szempontod is, hogy 2-nél több fős csapat esetében csapatlétszám - 1 tag pontjai számítódjanak a csapat eredményébe, így helyet biztosítva a gyengébb játékosoknak is...

Azt is el tudom képzelni, hogy a 2-nél több fős csapatok jobban összerázzák a társaságot...
 
JeckDátum: Szerda, 2011-11-09, 22:21:59 | Üzenet # 334
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Speed. hidd el én is értem.

És ha 3 legjobb fog össze? Akkor épp jó, hogy nem minden pont az övék.

Ha ez a pontozás a nagy csapatoknak kedvez, akkor nagy csapatok fognak létre jönni.
Ha 3 főst engedünk, akkor 3 fős.

De én engednék 4-et, vagy engednék vegyes autókat is egy csapatba.

Mert mi a lényeg? az, hogy melyik autó a legjobb? Nem. Az, hogy ki a legjobb pilóta nem.
A bandázás a lényeg.

Meg az, hogy hívja egyik a másikat, hogy gyere szeróra.

Néha olyan kihalt itt a táj, hogy napokig a kiscsvegő is áll.

A csapatozásnak ez az egyik húzóereje, a másik meg a sok szép szines autó.
 
spdriDátum: Szerda, 2011-11-09, 23:28:17 | Üzenet # 335
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Nekem ez inkább játék/versenyzés, mint bandázás, én nem vagyok az a bandázós típus, de ahogy elnézem ezzel nem vagyok egyedül. Talán pont emiatt egy kicsit máshogy is közelítjük meg a témát, én a versenyzés oldaláról, Te pedig inkább a bandázás oldaláról... De hát ezzel nincs is gond, és emiatt az a legjobb ha olyan rendszert sikerül kialakítani, amelyikben több szempont is érvényesül smile
 
dzsavermadarDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 08:37:42 | Üzenet # 336
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Nagyjából az alapkoncepcióm az, hogy a kövi szezonban csak egyenlő létszámú csapatokat indítunk. a csapatbajnokságban.
Vagy 3 fős, és a pontozásban a két jobb eredményt elért versenyző pontjait kapja a csapat.
Vagy 2 fős, és akkor mindkét fő megkapja a helyezés alapján a pontot.
Természetesen, aki nem akar csapatot, az nem indul csapatban.
Azt kérem tőletek, hogy ez alapján gondolkodjatok, és már most el lehet kezdeni a csapatalakítást, hogy lássuk melyik variáció érvényesül, és esetleg korrigáljunk, ha kell, vagy tudunk.
Fontos lenne az is, hogy csapatban azok szerepeljenek leginkább, akik nagy valószínűséggel részt is tudnak venni a versenyek nagyobb részén.
Az autóválasztásban viszont nem tenném kötelezővé az azonos típust. Hadd guruljon mindenki azzal, ami a szívéhez legközelebb áll. Legfeljebb a hasonló stílusú festés jelezze a csapat összetartozást.
Kb hirtelen ennyi.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dugojancsiDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 09:18:36 | Üzenet # 337
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Én az elejétől fogva 2 fős csapatokat akartam, de nyilván azoktól sem akarták elvenni a "bandázás" örömét a döntéshozók, akik 3 fős tímet akartak (4 és annál több fős már több mint túlzás szerintem). Ebből kifolyólag nem szeretnék csak azért bevenni egy embert a csapatba, mert az a szabály, ha egyenlő számú csapatok lesznek, akkor 2 fősek legyenek.
Autóválasztásban én viszont dzsaverrel ellentétben kötelezővé tenném az azonos típust, 2 fős csapatok esetében könnyen találna a szívéhez legközelebb álló márkával versenyző csapattársat az ember.
Szóval, ha választani kell a dzsaver által felvázolt alternatívákból, akkor én az utóbbit választanám.


   
 
JeckDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 09:43:49 | Üzenet # 338
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Ha két fős csapatok lennének, akkor persze legyen azonos tipus.
 
spdriDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 10:30:12 | Üzenet # 339
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Én a 3 fős csapatra szavaznék inkább, és a szabad típusválasztásra (2 fős esetén is:)...
Méghozzá azért, mert mi nem autóversenyzéssel foglalkozunk, hanem csak akkor tudunk vele foglalkozni, ha szabadidőnk engedi, és egy 3 fős csapatban (főleg ha a két jobb eredményt elért versenyző pontjait kapja a csapat) kevésbé probléma a csapatbajnokság szempontjából ha néha-néha nem ér rá valaki, továbbá Jeck bandázás és gyengébb versenyzők csapatba kerülés szempontjait figyelembe véve...


Az üzenetet módosította spdri - Csütörtök, 2011-11-10, 10:31:26
 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 10:30:41 | Üzenet # 340
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Azonos létszámú csapatok kellenek (nagyon max. 3 fő / csapat) és lehetőleg olyanok álljanak össze tényleg, akik tudják valamilyen szinten vállalni, hogy a futamok 75%-án ott vannak. Akik nem tudják ezt vállalni, azok inkább induljanak egyéniben.

dugoval értek egyet abban, hogy egy csapatban lévők, csak azonos autókkal versenyezhessenek. Nem láttam még sehol olyan bajnokságot, ahol csapatnév azonos volt, de különböző autókkal mentek csapaton belül.

Csapatpontok számításánál is korábban arról volt szó, hogy össze lesz adva az elért pontok és jónapot. Erre jött a jelenlegi rendszer, most meg azt akarjátok, hogy legyen a régi elgondolás. Nem bírom követni már biggrin .

Az idei szezont már tudjuk le ahogy van és a köv.-ben lesz az "új" elgondolás szerint a pontozás. Felesleges már kavarni. Köv. szezonra úgy is lesz pár változás, ami még kidolgozás alatt van.


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
dassvedDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 11:27:20 | Üzenet # 341
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
Körlevélre reagálva:
Az autók típusa részemről szinte mindegy, elsős, hátsó, de amit szeretek vagy szeretnék, az a valósághoz, valódi szériákhoz minél jobban hasonló felhozatal lenne. Tehát egy létező mezőny szimulálása. A másik dolog, az autók közötti különbség eltörlése, motor, fizika ésatöbbi, amit még mindig nem értek, holott elvileg totál egymormák online játékmód alatt. De akkor pl. az idei szezon elején a Volvo miért volt szinte vezethetetlen? A BMW utólag össze lett foltozva, azóta bucira lehet verni vele a mezőnyt, nagyjából és egészében utolérhetetlen, a többi már vezetés kérdése, és igen, mivel hátsós valóban lehet valamennyire más, de ennyire??? Sok replayt nézegetve, elemezve és összehasonlítva mások köreit -setuptól függetlenül- látni és érezni is különbséget a márkák között, a Seat idén eskü mintha lustább lenne, a már említett bömös meg visít mint a malac! smile Ezért például én egy márkakupát is el tudnék képzelni, azonos autók, azokon belül csapatok, az kiegyensúlyozott lenne, egyenlő, egységes! De ez szubjektív, csak okoskodok egyet.
B.
 
JeckDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 12:03:00 | Üzenet # 342
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
A körlevélre - támogatom. Sajna nem értek hozzá.

A csapatbajnokság emberekről, haverokról kellene, hogy szóljon.
Hogy kik azok akik együvé tartoznak.
Minimum 3 fős csapat az csapat. 2 fős csapat, az még nem is nagyon csapat.

Tudok mutatni olyan team-et, ahol mindegy milyen autóval állnak össze a csapatok.
Ott egy csapat 3 főböl áll. Nem kettőből, nem egyből, nem négyből.
Nekem ez tetszik.

Nem a márkahűség tart össze egy csapatot, bár az is hozzá jöhet, hanem azok alkotnak egy csapatot, akik közösen járnak fel a szeróra gyakorolni.

Muszáj kihasználni a "bandázás" csapatozás lehetőségét, mert nagy húzóerő.

Van olyan hely, ahol a csapatverseny fontosabb. Persze az egyéni is az, főleg annak, aki elöl áll.
Akik közepes, vagy gyengébb vezetők, nekik a csapat többet jelent.

Ez a vetekedés az, ami egy PHWTCC-s team-et is fel tud rázni, időben év elején.
Ez a bandázás, ami végigviszi a lendületet a bajnokságon. szerintem.

Aki nem tud csapatba állni, azt fel tudja szívni egy megcsonkult csapat.
Ezért nem szabad márkához kötni a csapatozást.
3 főből 2 legjobb eredmény pontjai. Erre ha ráállunk, minden csapat törekedni fog a hármasságra.
Mivel 3-nak könyebb két jobb eredményt elérni, mint kettőnek.
Ez segíti a 3 fő kialakulását.

Én nemcsak így érzem, de értek is hozzá. Higyjétek el vétek nem kihasználni a bandázást.
Még ha kisorsolnánk a tagokat úgy is jó lehet!

A mostani viszont nagyon nem jó.
Érdemes lenne még most átszámolni, én vállalnám is.

Szvsz.
 
spdriDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 12:27:35 | Üzenet # 343
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Szerintem ez is megfontolandó, hogy a csapatok sorsolva legyenek az előző bajnokság alapján (nevezések leadási határideje után): 1 fő az élmezőnyből, 1 fő a középmezőnyből és 1 fő az utolsó harmadból...
Az "újoncokat" ha ismerjük, akkor akkor tudásuk szerint a megfelelő kategóriába soroljuk, ha nem, akkor mondjuk a középmezőnybe...
(az utólagosan elfogadott nevezők pedig külön csapatba kerülnének, ha már ki lettek sorsolva a csapatok)
Lehet, hogy így még izgalmasabban alakulhatna a csapatverseny, a kiegyenlítettebb erőviszonyok miatt...

Esetleg lehetne az (összes) eddigi bajnokságok alapján egy versenyzői rangsort is vezetni, helyezések összege / futamok száma (amin részt vett), és értelemszerűen az alacsonyabb pontszámú lenne a rangsor elején... (esetleg még azt is figyelembe véve, hogy erre a ranglistára csak olyan versenyző kerülhet fel, aki min. 5-6 versenyen részt vett már)
És akár ez a ranglista is alapjául szolgálhatna a sorsolásos csapat összeállításnak...

A sorsolás másik előnye lehet, hogy kevésbé lenne klikkesedés:)
 
JeckDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 14:27:20 | Üzenet # 344
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
Speed! Ezt az ötletet támogatom.
Vagy sorsolás útján, vagy meghatározott szabály szerint.

Például, az első tízből egy csapatban egy ember, és így tovább.
 
rocknrollaDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 14:45:21 | Üzenet # 345
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
Alapvetően ezt azért nem támogatom mert én pl. DAeRK-et már ismerem 1000. éve és Kalmee-t is.
Ezért mi egy csapat vagyunk.
Az más kérdés hogy Kalmee egyéni problémák miatt eddig sajnos nem tudott részt venni.(internet probléma, költözés stb...)

A bandázásra van pl. a ligatalálkozó.


Az üzenetet módosította rocknrolla - Csütörtök, 2011-11-10, 14:47:03
 
oxykirallyDátum: Csütörtök, 2011-11-10, 16:47:51 | Üzenet # 346
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
Bennem is megfogalmazódott már rég a csapat jelentősége és én igenis fontosnak tartom a csapatot. Az én elképzelésem szerint, a következő évadban a csapatok úgy tevődnek össze, hogy a befejezett bajnokság ranglistája alapján az első 10-12 csapat marad (jelenleg csak 10 van, de pl az élmenők között vannak akik nem csapatban vannak),és azon belül lehet vándorolni a versenyzőknek, de csak 2 fős csapatok és azon felül még 3 csapatot kinevezni pl Rookie01, Rookie02 ill Rookie03 ami maradna a szezon végéig. Ha jól teljesít a Rookie, csapat (és meg is marad), akkor megkapja a jogot, hogy csapatnevet kapjon a köv szezonban. Esetleg 1-2 szabad-kártyát kiadni és nem lenne olyan, hogy jön egy újonc és csapatot alakít majd 2 futam után eltűnik, hanem meg kell dolgozni a csapatért. Az elképzelésem szerint a jelen csapat felállás (pl OldManRacing) én maradnék ennél a csapatnál, ha HUN88 akar maradni, akkor prioritást élvez, ha nem akar maradni és talál magának egy másik csapatot, ahol van szabad hely, akkor átigazol oda.
A lényeg az, hogy érezni lehessen a csapatért való küzdést.
A csapaton belül kötelező az azonos márka kötelező!
Jó lenne ha minden autó azonos lenne, (kivétel a BMW, amibe zsiguli motort raknék mert jövőre a mezőny fele azzal nyomul majd)
Majd még írok smile


OxyKingRing
 
hun88Dátum: Csütörtök, 2011-11-10, 18:10:35 | Üzenet # 347
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
ÓÓÓ Oxy Én maradok OLD!!Semmi bajom veled,sőt.Úgyhogy nincs szándékom kiválni:-)
 
JeckDátum: Péntek, 2011-11-11, 09:01:29 | Üzenet # 348
Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
A sorsolást én egyébként úgy képzeltem el, hogy akik nincsenek csapatban.
De télleg nem jó ötlet.

De két fős csapat nem csapat. Sztem.
De én már elmondtam a véleményem.
 
DodiDátum: Péntek, 2011-11-11, 10:56:35 | Üzenet # 349
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 209
Quote (dassved)
a Seat idén eskü mintha lustább lenne, a már említett bömös meg visít mint a malac!


Ezzel kapcsolatban szeretnék pár gondolatot megosztani én is.

Bár kezdő vagyok, feltűnt, hogy a Seatok képességei jóval gyengébbek főleg a BMW-hez képest, és erőtlenebbek a Hondáktól, Chevroletektől is. Visszanézegettem a hotlapsokat, és ez az időeredményekből is látszik.
Tegnap próbálkozásképpen teszteltem ugyanazon beállításokkal egy Chevrolettel, ég és föld a két autó!
Míg a Seat elpattog minden apróságon, instabil a kanyarokban, kipörög folyamatosan a kerék, addig a Chevrolet
nyugodtan és stabilan viselkedik minden szituációban. Hogy ennek mi lehet az oka, azt nem tudom.
Azt tapasztaltam a gyakorlásokkor is, hogy lehet bármilyen tökéletes kört menni, van egy határ, amit nem lehet áttörni,
mert egész egyszerűen "gyenge" az autó. Ez Brands Hatch-ben bebizonyosodott számomra.
Ezt igazán a tapasztaltabb Seatos pilóták érezhetik, és úgy látom, hogy ők is szenvednek derekasan.

Ezért szeretném, ha valaki tapasztalt pilóta közületek kipróbálná, letesztelné, hogy ez így van-e vagy sem,
jól érzem-e vagy sem. Amennyiben igen, és esetleg a gumi, vagy bármilyen más állítható tényező által lehet javítani a helyzeten, akkor egy Seat upgrade-t javasolnék BMW mintára. (Az mindenesetre egyértelmű volt, hogy amikor a BMW-k megkapták az új gumit, hirtelen átrendeződött a bajnokság.)

Bocsánat a Seatosoktól, ha fogadatlan prókátorként beszélek a nevükben is, de talán igazam van.
Ha nincs, akkor gyakorlok tovább, és elfogadom, hogy ez csak egy Seat :-(

Üdv mindenkinek és szép napot! :-)

 
dugojancsiDátum: Péntek, 2011-11-11, 11:10:15 | Üzenet # 350
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Ez érdekes, én meg a teszt szezonban gyorsabb voltam a SEAT-tal mint a Hondával, de utóbbira esett a választásom, mert csapattársammal az a 'szívünk csücske'. Majd ha lesz egy kis időm azért megfutottatom a SEAT-ot újra.

   
 
Keresés:

Copyright MyCorp © 2025
Az oldalt a uCoz rendszer működteti