Bajnokság 3.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
| |
Ted-Mosby | Dátum: Hétfő, 2011-07-18, 18:17:37 | Üzenet # 1 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni. Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Kedd, 2011-07-19, 05:53:07 | Üzenet # 2 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Tisztelt VB! Szeretném ha meglévő büntetések mellé bekerülne hogy a rajtbalesetek okozóit komolyabb büntetést kapnának. Valamint a notórius visszaesőket is érné valamilyen szankció. Ezzel is arra ösztönözve mindenkit hogy sokkal körül tekintőbben versenyezzenek.
|
|
| |
Jeck | Dátum: Kedd, 2011-07-19, 08:25:14 | Üzenet # 3 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Quote (rocknrolla) Tisztelt VB! Szeretném ha meglévő büntetések mellé bekerülne hogy a rajtbalesetek okozóit komolyabb büntetést kapnának. Valamint a notórius visszaesőket is érné valamilyen szankció. Ezzel is arra ösztönözve mindenkit hogy sokkal körül tekintőbben versenyezzenek.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Kedd, 2011-07-19, 08:37:18 | Üzenet # 4 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| rocknrolla, ezt fejsd ki bővebben, mert ez így eléggé tág . Ha gondolod nézz utána más szériák versenyszabályzatának és meríts belőlük ihletett, mert ez amit leírtál így még eléggé "laza", hogy komolyabb büntetés osztás .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Kedd, 2011-07-19, 08:56:43 | Üzenet # 5 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Esetleg lehetne pl. : Automatikus kizárás a következő futamon. Ha vissza eső akkor a táblázaton elfoglalt helyezésből pozíció visszasorolás. De ez igazából a VB hatásköre, én csak abba az irányba szeretném terelni a dolgokat hogy mindenki jobban vigyázzon a másikra. És ösztönözve legyen arra hogy a futamok ne az első kanyarban legyenek "eldöntve".
|
|
| |
dassved | Dátum: Kedd, 2011-07-19, 10:11:30 | Üzenet # 6 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| én esetleg a visszaesőkkel bánnék egy kicsivel keményebben, sőt, azt szívből támogatom!
|
|
| |
dassved | Dátum: Kedd, 2011-07-19, 11:47:34 | Üzenet # 7 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| egy kérdésem/javaslatom volna, mégpedig a versenyek hossza. mindenhol 12 kör? annyira nem zavaró, de így elég eltérő távokról beszélünk, kiváltképp ha a köridőket is nézzük, pl. zolderen átszáguldunk seperc alatt, míg mondjuk macauban meg toporgunk.
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Kedd, 2011-07-19, 19:15:17 | Üzenet # 8 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| dassved,
ez még számítás alatt lesz, azért lesznek a tesztek augusztusban egy-egy pályán max 20-25 perces versenyeket futunk majd 2-szer, azt még így nem tudom ez hány kört jelent pályánként valahol lehet, hogy csak 9, valahol lehet hogy 15 de ha nagyon ráérsz letesztelhetnéd és megoszthatnád velem
|
|
| |
dassved | Dátum: Kedd, 2011-07-19, 19:48:59 | Üzenet # 9 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| Ted: rendben, rámérek alkalmasint a pályákra/időkre!
|
|
| |
Jeck | Dátum: Szombat, 2011-07-23, 22:20:20 | Üzenet # 10 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Dzsaver is, és Oxy is kipróbálta a meglévő autóját az új gumikkal. Javaslom, hogy a 2011-esnek a gumáját lopjuk el, és úgy kezdjük el a kövi bajnokit.
Stabilabb autók, kevesebb ütközés, nagyobb sebességérzet........és ezer előny.
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Vasárnap, 2011-07-24, 05:54:32 | Üzenet # 11 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Egy próbát megér!
|
|
| |
oxykirally | Dátum: Vasárnap, 2011-07-24, 06:58:02 | Üzenet # 12 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 312
| Mint fentebb JJ írta, kipróbáltam a mi módunkat a WTCC 2011 mód gumi fizikájával. Meglehetősen tapadós, nem csúszik ezért körönként 3-4 mp gyorsabb voltam. Én azt mondom, hogy ki kell próbáljuk a teszt időszakban, vagy ha már úgyis ismétlésre kerül a Surfers-i futam, lehet hogy jó lenne ott kipróbálni, mivel kisebb az esély a merőleges lassítóknak való csúszás, majd azután közösen dönteni, hogy maradjon, vagy nem.
OxyKingRing
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2011-07-24, 09:32:36 | Üzenet # 13 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Ezek a gumik, amik most vannak irreálisan viselkednek szerintem. Nem hiszem, hogy az a valóság, hogy pl.. az első körben, szinte olyan, mintha jégen mennénk. Nem hiszem, hogy ez valós, vagy jó nekünk. Nézzétek meg a felvezető köröket. Még kisebb sebességnél is sokan, és sokszor kicsúsznak. Ez nem véletlen. Nem ilyen egy verseny gumi. És nem is őrült nagy sebességekről van szó. A rengeteg, kicsúszás és baleset bizonyítja, hogy nem is való nekünk. Természetesen minél ügyesebb valaki, annál jobban tudja kezelni, de ez inkább eltolódik az extrém felé. VB-ként is, meg csak úgy is, sokat elemeztem baleseteket. Nagy százalékban a vezetői viselkedés mellett, visszavezethető volt a gumik csúszására. Elég volt egy pici kocc, és az autók kifordultak, kicsúsztak, mert nem lehetett korrigálni. és nem volt tapadás, ami segíthetett volna. Sok ember versenye elúszott ez miatt Nem mondom, hogy sínautós legyen, de azt határozottan állítom, hogy a mostani gumik tapadásán javítani kellene. Ha visszagondolok, általában a középmezőnyben szoktam lenni a Hotlaps-on. Ha nekem ennyi nehézséget okoz, akkor nyilván a mögöttem lévőknek még többet. Ez pedig durván a mezőny fele. És itt nem versenykörülmények között autózunk, hanem csak magunkban. Ez sem mindegy. Lehet, hogy az előttem levők közül is vannak olyanok, akiknek hasonlóan nem tetszik, csak "ez van, ezt kell elfogadni". Néhányan, vannak olyan szinten, és olyan hozzáértéssel, hogy nem nagy gond ezt kezelni,(nagy grat! érte) de a mezőny nagyobbik része nem ilyen. Úgy gondolom, hogy a többség szeretne stabilabban, élvezetesebben és kevesebb baleseti kockázattal autózni. és nem a véletlenre bízni esetenként az eredményt. Szeretném javasolni, hogy javítsunk a gumik tapadásán mindenképpen. Ez az én véleményem, de lehet, hogy más nem osztja ezt a véleményt. Szeretnék megkérdezni mindenkit, hogy hasonlóan hozzám, túl csúszósnak tartja-e a mostani gumikat? Jobb lenne-e tapadósabb gumikkal menni. Most még időben van, ezért kérek mindenkit, akit érdekel a jövő, a folytatás, hogy szóljon hozzá. Még azok véleményét is kérném, akik nem nagyon szoktak itt írni, hiszen ők is érintettek, nem is kicsit.
szerk: Aki szeretné kipróbálni miről is van szó, az szánjon rá egy fél órát, és próbálja ki a WTCC 2011-es modot, vagy a mostani modban cserélje le a gumit a 2011-esből. Ha kell segítség ehhez, csak szóljon.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Vasárnap, 2011-07-24, 10:32:02 | Üzenet # 14 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| a sebesség érzetet tényleg nem adja vissza, mint más játékok, de stabilabb élvezhetőbb vezethetőségen a sínautózást értjük akkor köszönöm inkább nem azt sem értem, honnan tudnánk, milyen egy igazi WTCC autó tapadása? kevesebb baleseti kockázat, akkor mi értelme az egésznek? mindenki offline lefut egy-egy kört egyedül a pályán a legjobbat pedig beküldi a VB-nek, elemezzük és futam végeredményt hirdetünk
egy jó setup és egy kis gyakorlás sokat segít és nem lesz irreálisan csúszós az autó vagy autózhatunk egymástól 50 méteres távolságban valakit utolérek az lemegy a fűre, így kevesebb lesz a baleseti kockázat, elmegyek mellette aztán vissza jöhet a pályára ez túra autózás benne vannak a balesetek és a koccok a sok kiesést és törést nem foghatjuk a hideg gumikra, szinte minden esetben az ember volt a hibás, mert kevés a türelem, mindenki nyerni akar még ha nem is mondja ki
szerintem viszont rossz irányba haladnánk a több tapadással, akkor akár "villamossal" is mehetnénk az nem csúszik ki még ha meglökik akkor sem nagyon
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2011-07-24, 11:09:59 | Üzenet # 15 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (Ted-Mosby) honnan tudnánk, milyen egy igazi WTCC autó tapadása?
Én nem tudom valóban, de arra a nyakamat tenném, hogy ha akár hideg is a gumi, nem csúszkálnak vele ennyit, mint mi (legalábbis én). Itt még nem lép be a setup, bármilyen jó is. És pont ebből gondolom, hogy javítani kellene, mert ez így furcsa. A realitáshoz akar mindenki közeledni (legalábbis ezt mondja). Akkor ez a realitás???? Hogy hideg gumival,kisebb sebességnél is, elég egy nagyon kicsi "nem tökéletes" kormánymozdulat, és már szánkázok is a füvön egy csomót? Érdekes. Mint a TVR, azt legalább elfogadjuk, hogy olyan fizikával nincs is autó, de szeretjük, mert kihívásnak vesszük vele a versenyzést. De soha nem mondtuk rá, hogy REÁLIS!!! Akkor most mi van, realitást akarunk, vagy kihívást (extrém vonal)??? Vagy keverni a kettőt? Legalább ismerjük el, bármelyiket is választjuk. Csinálhatjuk az extrémet is, de legalább ne mondjuk rá, hogy ez a reális!
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Jeck | Dátum: Vasárnap, 2011-07-24, 11:49:50 | Üzenet # 16 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Quote (Ted-Mosby) stabilabb élvezhetőbb vezethetőségen a sínautózást értjük
Nem éppen a sinautózást, hiszen ha stabilabb, és gyorsabb is lesz az autó, előbb-utóbb újra korlátokba ütközünk, de vezethetőbb lenne az autó. Előbb-utóbb így is eljutnánk az autó határaihoz, de legalább próbáljuk ki. Ha kipróbáljuk az még nem az elfogadás, de ha stabilabb gumik lesznek több mozgást ad majd az új gumi. Balesetek kikerülése, veszélyes helyzetekből könyebben kikerülni, gyorsabban, élvezetesebben gurulni ki ne akarna.
Legfeljebb a különbségek csökkennének? Lehet, de ez csak azoknak lehet gond, akik most a legjobbak. Vagy félnek kicsit többet küzdeni? Nekik is élvezetesebb volna, ha nem toporgó, hanem ütőképesebb autókat kellene legyőzni!
próbáljuk ki! Mi bajunk lehet belőle?
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Vasárnap, 2011-07-24, 13:35:08 | Üzenet # 17 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (Ted-Mosby) kevesebb baleseti kockázat, akkor mi értelme az egésznek? Ezt, így nem értem. Tán balesetre utazunk?
Quote (Ted-Mosby) a sok kiesést és törést nem foghatjuk a hideg gumikra, szinte minden esetben az ember volt a hibás, Nem is fogjuk rá, de tagadhatatlan, hogy sok esetben közrejátszik, ha másban nem a korrigálásban.
Quote (Ted-Mosby) rossz irányba haladnánk a több tapadással, Ezt sem tudom igazán elfogadni, hiszen mindenhol a jobb tapadás elérése a cél tudomásom szerint. (Van ahol a csúsztatás)
Csak beszélgetünk róla megint páran, aztán majd megint lesz valami, vagy nem. De nem gond, már megszoktuk. Az sosem baj, hogy különböznek a vélemények, de az már igen, hogy sok érintett emberből, csak nagyon kevés veszi a fáradtságot, hogy néhány sort leírjon, segítse építeni a dolgainkat, ezzel a sajátját is. Hol itt a csapatmunka? Közös érdekünk, hogy minél több véleményből alakítsuk ki a jövőnket !!!! Sokszor elég egy, vagy két szó is - "egyetértek", vagy "nem értek egyet", "támogatom" - "nem támogatom" Máris egyel több infó van.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Vasárnap, 2011-07-24, 15:00:56 | Üzenet # 18 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Azt gondolom erről az egészről, hogy olyan sosem lesz hogy mindenki ugyanazt akarja.Ezért kéne azt csinálni hogy egy nap kipróbáljuk egy közös gurulással. Abba nem halunk bele.Utána amit a többség akar az lesz a többi pedig méltósággal a csapatszellemet előre helyezve a saját érdekeinél elfogadja azt. A mostani mod-ra áthelyezve a gumikat annyira szerintem nem befolyásolja a fizikát maximum rövidebb féktávval dolgozunk. Csak jó lenne minél hamarabb kitalálni hogy mi legyen.
FONTOS AZ EMBERI HANGNEM, ÉS A LOJALITÁS!
|
|
| |
sztamas | Dátum: Vasárnap, 2011-07-24, 16:09:42 | Üzenet # 19 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| Szerintem ezért lettek a tesztnapok hogy teszteljük a pályát és a modot. Én is azt javaslom próbáljuk ki az új gumikat a tesztnapokon és 2-3 tesztverseny után vitassuk meg a tapasztalatokat!
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Szerda, 2011-07-27, 08:16:32 | Üzenet # 20 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Javasolnám, hogy a következő WTCC bajnokságban, megpróbálhatnánk egy hosszabb pályát is. Ha már túraautó, akkor túrázzunk. Pl. Nürburg-Nordschleife (25 km), Vagy egy régi Spa 1967 (14 km), esetleg Corsicát ( 20 km) Én próbáltam ezeket a pályákat, nagyon nagy élmény volt!
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
YakQzA | Dátum: Szerda, 2011-07-27, 09:05:36 | Üzenet # 21 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
| dzsavermadar, Huh ez tetszik! De éles versenyre nem feltétlenül tenném be. Sajnos itt már hatalmas különbségek lennének a köridőkben.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Szerda, 2011-07-27, 10:37:03 | Üzenet # 22 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| dzsavermadar, én is csatlakozom YakQzAhoz, hogy tetszik, de ez azért kicsit erős lenne. Azért egy 25 km-es Nord-ot versenyre betenni kissé húzós lenne . Fun szinten oké, de véleményem szerint nem túraautó versenyre való .
A mostani túraautók már nem azt testesítik, mint a régi túraautók .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Szerda, 2011-07-27, 11:18:28 | Üzenet # 23 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Ha többen is szeretnék kipróbálni, akkor talán a nyári tesztidőszakban egy-két napot fel lehetne tenni őket a szeróra. Az ismerkedés, és brahi versenyek talán. Mondom, én nagyon élveztem ezeket a pályákat, bár igazán 1-2 alkalom volt, hogy végigmentem rajtuk. Sőt a Nordban vannak tavaszi, öszi, és téli (jeges,havas) lehetőségek is. Az még csak a "fajin". Persze tényleg nem versenyre, ahhoz sok idő kellene. De ki tudja, mit hoz a jövő?
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Jeck | Dátum: Szerda, 2011-07-27, 19:56:32 | Üzenet # 24 |
 Mormogi Papa
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 439
| Quote (YakQzA) Sajnos itt már hatalmas különbségek lennének a köridőkben Annyira, hogy még körök sem lennének. De értem mire gondolsz. Fél perc az eleje és hátulja simán, ha nem több.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2011-07-28, 07:46:09 | Üzenet # 25 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Ha akarjátok kipróbálhatjátok ezt a gumit. Ennek a tapadása pontosan "félúton" van a mostani gumink, éa a Rizke féle 2011 mod gumija között. Egyszerűen átlagoltam a tapadási értékeket. Ha ez megfelelne, akkor ezt javasolnám a következő szezonra.
Én még nem próbáltam, de ki fogom próbálni. Bízom benne, hogy ez már nem "sínautós" annyira a jobbaknak, és a csúszkáláson is segít valamit a kevésbé jobbaknak Toban-ban ismét voltak "balesetek" a csúszás miatt, amelyek ha jobb a gumi, meg sem történnek.
Kérlek teszteljétek, mert ez lehet egy kompromisszumos megoldás. Aki nem tudná, a GameData/Vehicles/PHWTCC mappába tegye, és írja felül az ott lévőt. Először mentse el a mostanit, hogy vissza tudja tenni
Yokohama_FWD
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Csütörtök, 2011-07-28, 09:00:28 | Üzenet # 26 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| dzsavermadar,
tesztelem és szólok mi az eredmény
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Csütörtök, 2011-07-28, 10:13:50 | Üzenet # 27 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| dzsavermadar, teszteltem az új abroncsokat különböző beállításokkal:
A legjobb időt a vasárnapi beállításommal futottam, de van még benne. Emlékeztetőül 1:40.6 volt a régi gumival a legjobbam, de azt egyszer sikerült megfutni
Igazából nem éreztem rossznak ezt a szettet, a középső szektor végén a balosban meg is úszott párszor, úgyhogy ha szeretnétek ezzel versenyezni, nekem nincs kifogásom ellene!
Az üzenetet módosította dugojancsi - Csütörtök, 2011-07-28, 10:19:21 |
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2011-07-28, 10:19:52 | Üzenet # 28 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| dugojancsi
És a vélemény róla pár szóban? Következő szezon kapcsán? Szerinted beleférhet? Nem kell végleges választ adnod, csak egy véleményt kérek. Aztán majd kialakul. Én majd csak délután tudom kipróbálni.
Szerk: Közben te is szerkesztetted, köszönöm =)))
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Csütörtök, 2011-07-28, 10:22:13 | Üzenet # 29 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| dzsavermadar, szívesen. Ma már nem először írtunk 1 percben belül
|
|
| |
YakQzA | Dátum: Csütörtök, 2011-07-28, 10:59:08 | Üzenet # 30 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
| dzsavermadar, Holnap vagy hétvégén megpróbálom én is, hogy mit mutat az új gumi! Kíváncsi vagyok, hogyha egy élmenőnek közel 1mp-t hozott akkor vajon egy gyengébbnek többet vagy kevesebbet hoz majd időben.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Csütörtök, 2011-07-28, 15:03:38 | Üzenet # 31 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| dzsavermadar, na kipróbáltam én is ezt a gumi modot amit csináltál.
Nem tűnik rossznak, mivel ezzel nem érzem azt a sinautózást, mint a rizke féle gumikkal. Az nagyon cinkes. A tiéd nekem tetszik így egyelőre .
3 pályán próbáltam ki:
Hungaroring: Itt az idényben elért legjobb idős setup-omat használtam és ~7 századmásodpercet mentem jobbat. Ez nem vészes (rizke féle módban nulla setup-os Cruze-al mentem 4!!! mp-el jobbat. Ez gáz!).
Toban: Itt több, mint 1 mp-el mentem jobbat. Viszont nem volt sinautós érzésem ettől.
Zolder: Itt szintén több, mint 1 mp-el mentem jobbat a jelenlegi offline legjobb időmtől. 1:41.138-volt az időm.
Többinél nem emlékszem már, azért is nem írtam időket .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 09:01:43 | Üzenet # 32 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Letölthető a PHWTCC MOD 3.0 !!!
Mivel a szavazatok többsége arra érkezett, hogy a mostani mod-al folytassuk, ezért a 3.0 mod a PHWTCC MOD 2.0-ra épül, mivel ez tökéletesen működött és eddig jobbat nem találtunk. Egy-két apró változtatás történt,de az alapok megmaradtak. Az összes gép azonos fizikát használ, motor-váltó-felfüggesztés és tsai témakörben. Minden géphez elérhető a modban 1-1db "gyári", azaz PHWTCC Team autó, amit bárki használhat, akinek nem lesz saját festése a bajnokira.
Ez a mod változat is önmagában működőképes, nem szükséges, sőt kifejezetten mellőzendő már meglévő telepítésre másolni! Teljes játék, minden benne van az autók és a pályák is, az egyéni festések patch formájában kerülnek kiadásra az új szezon startja előtt.
A 3.0 mod leírása:
Tartalmaz 8db versenygépet, mégpedig a következőket, kategóriákra bontva:
RWD, azaz hátsókerékhajtásos versenyautók
BMW 320si E90
FWD, azaz elsőkerékhajtásos versenyautók
Chevrolet Cruze Chevrolet Lacetti Honda Accord Peugeot 308 (javított verzió) Seat Leon TFSi Vauxhall Vectra Volvo C30 (javított verzió)
Ezen kivűl tartalmazza az összes pályát amit a 3. szezonban fogunk használni:
Bugatti Le Mans Oschersleben Monza Hungaroring Macau Magny-Cours Donington Mugello Valencia Suzuka (east) Brno Zolder
Tartalmazza a dzsavermadar által javasolt gumifizikát is !!! Az eddig letöltött PHWTCC MOD 3.0 TRACKPACK-ot törölni kell,mivel a teljes változatban a Hungaroring-i pályát kicseréltem.
EZ A VERZIÓ TELJES JÁTÉK, NEM KELL HOZZÁ SEMMI MÁS, TELJESEN KÜLÖN ÁLLÓ JÁTÉK !!!
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 09:05:49 | Üzenet # 33 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| ha bármi hibát találtok a mod-ban szóljatok, hogy legyen idő javítani
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 09:34:27 | Üzenet # 34 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| a volvo és a peugeot belső kamerája nem tökéletes, de az ülés pozíció állításával, kalibrálható ha találok megoldást javítom
|
|
| |
YakQzA | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 09:54:37 | Üzenet # 35 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 141
| Megpróbáltam Tobanban az új gumikat a verseny setupommal. Sín autózásról szó sincs. Az időm is javult kb 1mpel. Ha megyek többet még tudtam volna javítani. Érdekes volt, hogy az új gumi nem stimmelt a váltó áttételemhez. Úgy éreztem néhol "befullassza" a motort. Mondjuk azért volt ilyen, mert előtte meg állandóan dolgozott a kipörgésgátló és ahhoz állítottam.
|
|
| |
sortiefish | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 10:14:41 | Üzenet # 36 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 340
| Quote (Ted-Mosby) ha bármi hibát találtok a mod-ban szóljatok, hogy legyen idő javítani Nem tudom van-e jelentősége, de ebben a 3.0-ban csak egy kormány alapbeállítás van a G25-re a 2.12-ben ezen kívül még volt 3 féle típusú kormány mind a 4 különböző alapbeállításokkal működött. Kellene a másik három is.
Letöltöttem a boxból nem bírok kiállni sebességbe tudom tenni gázt is tudok adni, de nem mozdul az autó. Vagy nagyon tapad az új gumi vagy még nincs is rajta.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 10:17:11 | Üzenet # 37 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Quote (YakQzA) Érdekes volt, hogy az új gumi nem stimmelt a váltó áttételemhez.
Na én meg direkt nem írtam eddig ilyet, mert nekem is az tünt fel, hogy valahogy máshova estek a váltásipontok, pedig nem buheráltam semmit. Nekem nem "befullad" az autó, hanem inkább hamarabb elpörgeti a fordulatokat . De ezt eddig csak Toban-ban vettem én is észre. Hringen és Zolderben teljesen jó volt. Fura .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
sortiefish | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 10:24:32 | Üzenet # 38 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 340
| Quote (m4dm3n) Nem tudom van-e jelentősége, de ebben a 3.0-ban csak egy kormány alapbeállítás van a G25-re a 2.12-ben ezen kívül még volt 3 féle típusú kormány mind a 4 különböző alapbeállításokkal működött. Kellene a másik három is.
Nálam valami még nem kerek. Sikerült kiállni a boxból nem tudom lehet ki kellett osztanom a G25 típusú kormány miatt a kuplungot is, mert azóta megy, de nem jó a kormány mikor játszok nincs erőhatás ha kilépek a játékból akkor meg van. Egyenlőre még tesztelem majd jelentkezem, hogy mi történt.
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 10:33:37 | Üzenet # 39 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| sortiefish,
a PHWTCC MOD 2.0-ból másold át a Controller mappából a mostani beállításaidat és máris működik
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 11:01:01 | Üzenet # 40 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| PHWTCC MOD 3.0 --- Mosby Dension Team --- Volvo C30 --- Bugatti Le Mans
|
|
| |
sortiefish | Dátum: Péntek, 2011-07-29, 11:16:01 | Üzenet # 41 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 340
| Quote (Ted-Mosby) a PHWTCC MOD 2.0-ból másold át a Controller mappából a mostani beállításaidat és máris működik Kösz Ted így már jó.
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Szombat, 2011-07-30, 06:16:24 | Üzenet # 42 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Szevasztok! Ez a 3.0 már a végleges verzió? A másikra kell telepíteni vagy teljesen önálló dolog? Ha teljesen önálló akkor a Porsche Cup-ot is újra rá kell telepíteni a pályacsomagokkal együtt?
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Szombat, 2011-07-30, 08:17:40 | Üzenet # 43 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| rocknrolla,
a 3.0 már végleges verzió, de a pözsó és volvo pilótafülkéjén még próbálok javítani teljesen önálló játék, mint ahogy fentebb írtam is a Porsche Cup és kap egy másik, kisebb verziót a jövő héten, dzsaver dolgozott rajta, hamarosan az is elérhető lesz
|
|
| |
Cosmo | Dátum: Szombat, 2011-07-30, 15:37:58 | Üzenet # 44 |
 Őrmester
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 27
| Ted,
Kipróbáltam a 3.0-t és a Lacettinek nagyon rossz a Cockpit nézete. De nagyon tetszik!
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Szombat, 2011-07-30, 15:56:40 | Üzenet # 45 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Cosmo,
javítani fogom, tényleg nem a legjobb
|
|
| |
sztamas | Dátum: Szerda, 2011-08-03, 10:12:30 | Üzenet # 46 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| Felmerült bennem egy kérdés. Ha lesz bérelt szerver, azon meglehet-e oldani hogy a versenyek lebonyolítása automatikus legyen. Gondolok arra hogy ne keljen senkinek foglalkozni a rajtsorrenddel, megkérdezni hogy mindenki itt van-e, cigiszünet, pisiszünet, stb. Csak menne minden automatikusan ahogy előre be van állítva. Hozzáteszem halvány lila segédfogalmam sincs arról hogy működik ez a szerver izé.
|
|
| |
örültmax | Dátum: Szerda, 2011-08-03, 11:52:03 | Üzenet # 47 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 115
| Ez egy nagyon jó kérdés!!!Én remélem automata lesz! Én sem értek hozzá,de jo lenne ha már verseny idöbn nem lehetne belenyulni!
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Szerda, 2011-08-03, 12:12:09 | Üzenet # 48 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| örültmax, sztamas,
én úgy gondolom, hogy nem lesz automatikus (bár eddig még én sem versenyeztem ilyen szerveren) valószínűnek tartom, hogy valakinek azért be kell, majd állítani, hogy a szabadedzés, az időmérő és a futam milyen hosszú legyen az első futam, rajtsorrendjével nem lehet gond, de a másodiknál valószínű manuálisan kell állítani, majd a dolgokat de ez egyszerű, csak egy internettel rendelkező gép kell majd, ahonnan el lehet érni a mi szerverünket gondolom én ha valaki okosabb a témában ossza meg velünk
|
|
| |
dassved | Dátum: Szerda, 2011-08-03, 19:44:59 | Üzenet # 49 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| újabb béna kérdésem lenne: kipróbáltam az új modokat, és a rizke verzióban megtalálható volvo cockpitjében mindenkinek kitakar a kormány vagy csak én látom így? ülésmagasság valamennyire megoldja, de asszem még nem az igazi. és hát jajj, a bmw... baromi jó lenne azzal menni, de azt az 5 gangot nehéz beosztani. szóval még nem tudom mibe üljek ősszel.
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Szerda, 2011-08-03, 20:30:37 | Üzenet # 50 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Quote (dassved) rizke verzióban megtalálható volvo cockpitjében mindenkinek kitakar a kormány
igen, már jelezték rizke-nek, majd jön hozzá a patch
|
|
| |
|