Bajnokság 3.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
| |
Ted-Mosby | Dátum: Hétfő, 2011-07-18, 18:17:37 | Üzenet # 1 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni. Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Hétfő, 2011-09-05, 17:03:58 | Üzenet # 101 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| A csapat pontozást szerintem is át kellene gondolni. Mert az igaz amit Jeck írt, de azt azért tegyük hozzá hogy több taggal nagyobb az esély a több pont szerzésére mint egyedül. De viszont mivel csapat bajnokságról van szó ezért valamit ki kellene találni. Pl: az egyszemélyes csapatokat ne pontozzuk. Vagy valami.
|
|
| |
örültmax | Dátum: Hétfő, 2011-09-05, 17:56:19 | Üzenet # 102 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 115
| Sziasztok
Lehet hülyeség,de le kellene korlátozni időmérőn a köröket!pl. 5 kör per fő!Másrészt meg,azt nem lehetne beállitani,mint az eredeti versenyen,hogy időmérőn aki levágja a kanyart,vagy sikánt illetve mind a négy kerékkel elhaggya a pályát,annak az a köre azonnal érvénytelenné váljon?Igy esetleg nem verseny után kellene analizálni a gyors köröket!Mert én ugy látom sajnos a rendszer nem törli a mért időt akkor sem ha keresztbe hosszába megy az illető.És nem biztos hogy az utólagos idő bünti elég szankcio.Mert ha egy első,második helyet megcsip ugy az illető,hogy levág egy két kanyart,lassitót,szerintem a versenyen sokkal többet nyer,mint 10-15 mp!Ugye nem kerül bele egy esetleges "daráloba"!
|
|
| |
örültmax | Dátum: Hétfő, 2011-09-05, 18:07:44 | Üzenet # 103 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 115
| És akkor még a pontozáshoz egy két gondolat:Szerintem csapat pontozást ugy kellene mint az F1-ben!És aki egyedül indul mint én is,az csak az egyéniben szerepeljen!Akik csapatban vannak azok szerepelnének az egyénin is,meg a csapatban is amit a versenyen szerzett egyéni pontok összeadásával számolnátok!S lenne csapat bajnoki cim,s egyéni b.cim!Mondjuk ehhez kellett volna szabályozni hogy csapatban max két fő!
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Hétfő, 2011-09-05, 18:38:39 | Üzenet # 104 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| egy példa, ha úgy számoljuk a pontokat, ahogy ezelőtt volt egy-egy csapatból a két legjobb pilóta pontjait adjunk össze
akkor így állnánk: MMarelli HR Team -- 81 TDM Racing -- 64 BridgeStone -- 61 OBHUN Racing -- 46 .. .. Old Man Racing --- 30 így azért sokkal nagyobbak lennének a különbségek, szerintem a mostani megoldás jobb
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Hétfő, 2011-09-05, 18:44:11 | Üzenet # 105 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| időmérő edzés miért most jutnak eszetekbe ilyen dolgok, amikor már megy a szezon mindenki tudta, hogy ennyien leszünk és oda kell figyelni a többiekre a 20 perc időmérő alatt
érdekes én 4x voltam a boxban és egyszer sem volt semmi problémám, miután kijöttem gyors kört futni
ezért vannak a különböző map plugin-ok, ki kell számolni, mikor a legjobb kijönni és megfutni a gyors kört, ez is beletartozik a taktikai játszmába ez a játék , főleg ha bajnokságról van szó, nem csak arról szól hogy kimegyek a pályára és tövig nyomom a gázt én pl taktikáztam az első futamon a 7. helyen mentem sokáig, hogy a 2. futamon a 2.-ról indulhassak :D de nem jött be, mert a 2. futam elején meg falnak mentem, de ez benne van
|
|
| |
dassved | Dátum: Hétfő, 2011-09-05, 19:47:26 | Üzenet # 106 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| Ebben most egyet kell értsek Teddel, ráadásul szerintem így élesebb is kicsit a versenyhétvége, vegyük úgy, hogy az időmérő is szinte egy verseny, sőt, ott jobban is kell taktikázni! Illetve eddig szintén még semmi bajom nem volt időmérőn, se oda se vissza, szokni kell és figyelni! 20 perc azért elvileg elég kb 10-12 körre, érezni melyik kört érdemes megnyomni, melyik lesz AZ a kör, melyiket érdemes eldobni hogy félrehúzódjak inkább, ha valaki a nálam is élesebb körén van, nem vakon tolni amennyi belefér az időbe! Szubjektíve mondom, ehh! Egyébként meg mindegy, csak szerintem bonyolítaná a lebonyolítást! Jahh, Ted baszki, ha jól láttam második helyről dobtad, picsába?!
Az üzenetet módosította dassved - Hétfő, 2011-09-05, 19:48:57 |
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Hétfő, 2011-09-05, 20:34:20 | Üzenet # 107 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Quote (dassved) Jahh, Ted baszki, ha jól láttam második helyről dobtad, picsába?!
ja wazze, előbb dugo feltartott , aztán meg eldobtam a vasat
|
|
| |
örültmax | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 04:12:05 | Üzenet # 108 |
 Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 115
| Sziasztok! Részemről teljesen igazatok van.Én is csak egy javaslatot tettem a lebonyolitásra.Viszont amit a levágásokrol irtam,az fontosabb lenne,mert az sok ember helyezését érinti! További szép napot!
|
|
| |
Norbull | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 06:44:33 | Üzenet # 109 |
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
| Hát Ted én is egyetértek veled, DE csak részben!!!!
Tudom hogy most sokan lefognak hujjogni, de ha kell elküldöm mindenkinek, viszont most szeretném megosztani veletek egy két gondolatomat. Sokat beszéltem ismerőseimmel és olyan emberekkel aki ért egy picit az autósporthoz( Tudom, hogy itt az önfeledt szorakozás és a csapat illetve versenyszellem) Szóval! Egy kicsit igazából nem értem, és ami nekem hiányzik(Tényleg nevedd tőlem rossznak!!!!!), ja és még valami ezeket amit most írok ne módosításnak vegyed, vagy annak hogy minek nem írtam idénykezdet előtt!! SZóval: - Nekem nagyon hiányzik amit nem tudom meg lehet e tenni az a Safety Car, és méghozzá azért mert az is, tulajdonképpen hozzá tartozik a versenyhez és nem értem miért nincs senki akit be lehetne szervezni h ülljön bele, egy versenybíró meg eldöntené ki kell e menni a pályára, kicsit izgalmasabb lenne nem?? - vagy például hogy nem volt még amit láttam volna meghibásodást motor, defekt ilyenek nem tudom meglehet ezt oldani???? passz... - és súlytöbblet arányos mértékben az első ötnek, szorosabb legyen picit... -esős futam egyszer ha már van esőgumi is..., -boxkiállás futamban...
Most biztos azt hiszitek majd hogy micsoda idióta, vagy miért pont ide meg minek ír ilyeneket, és egyáltalán magamnál vagyok, vagy mit szólok bele. ELNÉZÉST TED és ALAPÍTÓK! Csak észrevétel.
Én F1 eztem mindig és tudom az teljesen más kategória, de nemrég kezdtem el ezt és Nagyon Jó!!!!
Nekem ezek tüntek fel... Még egyszer bocsánat ha ilyen tudálékosnak tűnik...
|
|
| |
Kovi03 | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 06:52:15 | Üzenet # 110 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
| Norbull, Jól hangzik, és támogatnám az ötletet, csak WTCC futamokon nincs kötelező bokszkiállás,persze ha nem növeljük a körök számát, de a többi jól hangzik, és egy esős futamot én is kipróbálnék.
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 07:13:27 | Üzenet # 111 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Norbull,
- Safety Car biztos nem lesz, mert nem lehet tökéletesen megoldani sok pályán bugos is, csak több problémát okozna, mint hasznot - mechanikai és egyéb meghibásodások be vannak állítva, hogy miért nem jött elő eddig bárkinél az passz - súlybüntetésről már beszéltünk régebben is, de nem találtunk megfelelő és kivitelezhető megoldást - esős pálya lehet, van is egy - kettő már nézegettem, de azt hogy a mod-ban lévő "esőgumi" mennyire használható azt nem tudom - boxkiállás nem lesz, nem teljes mértékben a WTCC szabályai szerint versenyzünk, de ott sincsen, feleslegesnek tartom
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 07:14:10 | Üzenet # 112 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Norbull, Köszi az ötleteket, de ezek nem újak számunkra. Már mindegyik szóba került régebben, és meg is beszéltük, de olyan döntés született, hogy nem alkalmazzuk őket, különböző megfontolásból. Nem kell visszaolvasnod annyit, és most én sem fejteném ki, mit miért. Csak annyit tennék hozzá, hogy ezek a dolgok mind bonyolítanák, nehezítenék a dolgunkat, és amíg egy nyomorult időmérő futamon is problémák vannak az "elféréssel", meg a pályán való közlekedés is sokaknak nehézségbe ütközik, addig maradjunk meg a "normál" alapállapotban.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Norbull | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 07:24:34 | Üzenet # 113 |
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
| Aha ok, csak így nem tükrözi a WTCC egyáltalán, inkább másnak tűnik, és ha már hasonlítani akarunk a WTCC re akkor ne a mostani 20% ban hanem lehetne 35% kb,én megpróbálnám azért... mert nekem úgy tűnik és nemrég nézték mások is a futamainkat Külsősök!!!!, hogy van 1 2 vagy 3 olyan ember aki valamiért megy mint az állat elől és én vehetek olyan kormányt amilyen hiper szupert akarok de akkor is le vagyok/unk maradva, a többi meg hátul piszmog és nem tudom másért azért hogy mindig ugyanaz a pár ember nyerjen mi meg nézzük mint a ludak.... hát nem tom nekem folyamatosan. Nehéz ám így és biztos hallottatok elég ILYEN rinyát de ha már ez van akkor mit tehet az ember... Én most nem dühöngö rovatba akartam átmenni de azért neharagudjatok leírom mi nem tűnik realitásnak ha szemétnek tűnök, megy kukacosnak. Elnézést.........
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 07:26:58 | Üzenet # 114 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Norbull,
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Norbull | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 07:29:22 | Üzenet # 115 |
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
| Eszemben sincs győzni!!!!!!! Csak azt akarom látni hogy ne nézzen ki MINDEN EGYÉBB CSAPAT MINT A MATSCHBOX AUTÓK a többi ellen és ez szerintem a FAIR PLAY!!!!!!!
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 07:31:06 | Üzenet # 116 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Norbull, Semmi gond, csak beszélgetünk. Arra van a topik.
De az eszedbe azért legyen a "Győzni"! Csak ne "mindenáron".
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 07:47:08 | Üzenet # 117 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Norbull, az hogy 1 2 vagy 3 olyan ember aki valamiért megy mint az állat elől annak is megvan az oka Hidd el én sem a kisujjamból rázom ki ezeket az időket, végig jártam a szamár létrát, a régi motorosok tudnának mesélni, hogy bizony kontrollerrel is csípkedtem az oroszlán bajszát Ami fontos, hogy ne legyél elkeseredett ha nem jönnek az első szezonban a jó eredmények, megfelelő hozzáállással, alázattal, egészséges küzdeni akarással és rengeteg gyakorlással te is ott lehetsz a dobogó legtetején, de ehhez nem szabálymódosításokra van szükség
|
|
| |
Bandy | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 07:51:01 | Üzenet # 118 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
| Sziasztok!
Én teljes válszélességgel támogatom az ötleteket, nekem is ezek az észrevételeim mint norbull-nak! Nem győzni akarunk mindenáron de jobban összébb lehetne húzni a mezőnyt mivel nem a legjobb érzés a végén kullogni úgy hogy mondjuk az első és utolsó versenyző között van 5-6 másodperc! A biztonsági autó és a sulytöblet pedig jó ötlet mivel WTCC-t játszunk és mivel a mezőny nagy része azért van itt mert szereti ezt a sportágat jobban kellene hasonlítani erre, mert így néha árkádos a game, természetesen NEM akarom ezzel kellemetlen helyzetbe hozni a liga elnökét és a VB-ket mmivel ők is minden tőlük telhetőt megtesznek a versenyek minél jobb lebonyolításában,pl- a segítségek korlátozása stb. !! De ezekkel az ötletekkel kicsit kifinomultabb lehetne és hát természetesen a mellet se menjünk el hogy itt több olyan tényező is van ami miatt öszzébb lehetne húzni a mezőnyt pl. az anyagiak!!!!! Ezt úgy értem van aki bill-el megy van aki 5.000-FT-os kormánnyal és van aki 50-60.000FT-os felszereléssel!!!!! Mind mind olyan tényező ami nagyban befolyásolja az eredményeket az időket és a játszhatóságot! Én olcsóbb kormánnyal megyek pl. és ha megesz a fene sem tudok olyan időket menni mint az eleje pedig a pályát be"seggelem" akiki más esetenként jóval drágább felszereléssel mennek !!! szerintem ezeket a "szakadékokat" hivatott eltüntetni(kicsit) Norbull ötlete!! És én ezt támogatom! De igazából ezt a mezőny versenyzőinek kéne megszavazni szerintem! Köszönöm hogy meghallgattatok!
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:01:20 | Üzenet # 119 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Bandy, no offense, de még biztos nem olvastad a fenti hozzászólásomat mikor fogalmaztad az írandód. Az anyagi résszel azért nem értek egyet, mert az előző szezonban egy kormányos volt nálam csak gyorsabb, pedig kontrollerrel játszottam, úgyhogy biztos nem itt kell keresni az 5-6 mp különbséget
|
|
| |
Bandy | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:08:45 | Üzenet # 120 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
| okés akkor tehetség kérdése és tanulásé ez rendben van okay! de a többi meglátásom?? a WTCC-re való jobb hasonlítás? a súllyozásról ill. az esős futamokról? mi a véleményed?
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:16:19 | Üzenet # 121 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| A WTCC-re való jobb hasonlításról nem tudom jobban megfogalmazni a véleményem mint dzsaver:
Quote (dzsavermadar) Köszi az ötleteket, de ezek nem újak számunkra. Már mindegyik szóba került régebben, és meg is beszéltük, de olyan döntés született, hogy nem alkalmazzuk őket, különböző megfontolásból. Nem kell visszaolvasnod annyit, és most én sem fejteném ki, mit miért. Csak annyit tennék hozzá, hogy ezek a dolgok mind bonyolítanák, nehezítenék a dolgunkat, és amíg egy nyomorult időmérő futamon is problémák vannak az "elféréssel", meg a pályán való közlekedés is sokaknak nehézségbe ütközik, addig maradjunk meg a "normál" alapállapotban.
Az esős futamok ellen NEKEM semmi kifogásom sincs amennyiben megvalósítható! Biztos megbírkóznék vele sok-sok gyakorlás után. Csak akik szárazon csúszkálnak és 5-6 mp-re vannak a legjobb időtől, azok nem tudom az esőben hogy mennének. Ezért került be egy új gumi is a játékba, hogy könnyebb legyen kezelni az autót, egy esős futam nagyon szétszórná a mezőnyt, sok-sok balesettel megspékelve.
|
|
| |
dassved | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:16:37 | Üzenet # 122 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| Van egy olyan érzésem, hogy esős futamokon méééég nagyobb különbségek alakulnának ki...
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:17:00 | Üzenet # 123 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Bandy, Norbull,
a 2. szezonban ki volt a bronzérmes? mit használ? billentyű...
nem minden a kormányon múlik, van akinek több a tehetsége van akinek kevesebb, van aki jobb setupot tud csinálni, van aki kevésbé jót
teszteltük a súlytöbbletes dolgot kicsit régebben, nagy jelentősége nincs, a játék nem tudja úgy kihozni a dolgot, mint a való életben sajnos, ezért nem vezettük be még 200 kg plusz súllyal sem lesz 2-5 mp-el lassabb az autó, 1 mp belüli időt lehetett futni a súly nélküli időhöz
ezeket a dolgokat már mind kiveséztük régen, amit tudtunk azt bevezettünk, amit nem azt nem !!!
|
|
| |
Kovi03 | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:19:56 | Üzenet # 124 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
| Bandy, Megmondom őszintén, én ez előtt egyáltalán nem szimulátoroztam, csak ilyen arcade játékokkal toltam, colin nfs stb, de azt is csak offline. Én ezelőtt fps játékokkal toltam, teszem pl:counter strike De egyszer úgy határoztam megpróbálkozók az rFactorral, és vettem is egy kormányt idén tavasszal, és egy nem is akármilyet egy Driving Force GT-t. Egyelőre csak offline toltam, mindenféle módot kipróbáltam, először még használtam minden segítséget, de sok gyakorlás után mindent kikapcsoltam, (persze autó kuplung maradt) és azt vettem észre hogy nem is vagyok ehhez annyira béna, és ekkor kezdtem el keresni rFactor bajnokságokat, aztán véletlenül, ide akadtam, És nem bántam és úgy érzem sokat fejlődtem, persze még van hová.
|
|
| |
Norbull | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:34:55 | Üzenet # 125 |
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
| Na Most akarnám akkor kimondani a BÉKE!!!! SZavakat,
TED ne vedd kérlek és te se dzsaver támadásnak ezeket amit most elindítottam csak egy ötlet volt, ugyanis beszélgettem sokat ismerősökkel is és csak mondták legyek olyan hogy miért ne próbáld meg... tehát csak érdekelt mit mondtok ezért elnézést és lezárom ezt mert nem akarom hogy haragudjanak majd a többiek hogy egy ilyen ujonc mit pofázik bele már most és azért mert nem megy neki akkor most próbálkozik.
Szóval majd megy ez így is , mert ha emlékeztek, Nagyon Jónak találom ezt a Ligát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:39:01 | Üzenet # 126 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Norbull,
csak beszélgetünk, semmi gond
Te, illetve Ti még akkor nem voltatok itt mikor elkezdtük ezt az egészet, hidd el sok mindent kipróbáltunk és teszteltünk már a mostani "felállás" tűnt a legjobbnak nem akartuk túlságosan beszabályozni és korlátozni a dolgokat, hogy inkább élvezhető legyen a dolog, mint hogy kínlódjon mindenki sajnos az rFactor ennyit enged meg, próbáltuk a legjobbat kihozni a dologból
|
|
| |
Bandy | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:56:55 | Üzenet # 127 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
| okés rendben és köszönjük a hozzászólást és az értelmes vitát legalább tisztábban látunk Köszönjük!
|
|
| |
spdri | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 09:04:28 | Üzenet # 128 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Talán nekem van a legdrágább kormány és pedál szettem a mezőnyben, így a következő tapasztalataimat megosztanám: - most fanatec gt3 rs-em van, korábban logitech driving force gt-m volt - kormányzás tekintetében fílingre jobb a gt3, de a kormány miatt szerintem nem tudok jobb időket menni, sőt dirt2-ben közel sem tudtam úgy venni a kanyarokat, mint a dfgtvel - épp tegnap cseréltem vissza teszt szempontjából a dfgtre a kormányomat, ugyanazokkal a beállításokkal az autó irányíthatósága hasonló, csak az eltérő mechanikából fakadóan és a kormány kialakítása miatt más az érzet - ami miatt jobb időket tudnék menni, az leginkább a pedál szett, mivel a dfgt-é pedáljainak nincs ellenállása, viszont hogy ne fékezzem el magam túl gyakran, így inkább bekapcsoltam az ABS-t (mivel megengedett), ezzel sikerült jobb időket elérnem, így viszont már nem érvényesül a pedál szett előnye, max gázadás finomsága tekintetében...
Viszont nagyon sokat számít az autó setupolása, amivel rengeteg időm megy el, de nálam leginkább ettől jönnek meg a jobb köridők, na meg a sok gyakorlástól, főleg hogy nem rendelkezem múlttal autóversenyzés tekintetében, meg vannak nálam jóval ügyesebbek is. A rutintalanságom miatt meg versenykörülmények között sokat hibázok, így sok pozíciót vesztek:(
Viszont mivel tényleg nagy a különbség az elsők és az utolsók között, így a + súlyt támogatnám. Ezt talán úgy is meg lehetne oldani, hogy ha meg lenne határozva, hogy hányadik helyről rajtolva mennyi benzint kell tankolni (és ez ellenőrizve is lenne, a be nem tartásért pedig bünti járna)...
Üdv
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 09:10:37 | Üzenet # 129 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| spdri, Én csak annyit fűznék hozzá, hogy vagy te olyan ügyes, hogy elfoglald a téged megillető helyed anélkül, hogy a "legjobbakra" súlyokat aggatnánk. Milyen halvány lenne az örömöd, ha egy "súlyozott" autót előzöl meg. Ha meg még így sem sikerülne felzárkózni, akkor meg még a kedved is elmenne. Meglátod, az egyenlő esélyes versenyzésnél nincs jobb.
Az persze király lenne, ha mindenkinek a legjobb technikai felszerelés állna rendelkezésére, de ez már egyéni probléma. Amit közösen megtehetünk, csak azt tudjuk megtenni.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
spdri | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 09:31:31 | Üzenet # 130 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Dzsaver, köszi a megtisztelő bizalmat
Viszont ha olyan gyors lennék, mint pl. dugojancsi (ami lényegében kizárt:), akkor engem nem zavarna a plusz súly, mert így nagyobb kihívás lenne számomra a versenyzés és a pozíció megtartása.
Illetve így az esetleges taktikázás is érdekesebben alakulna, mert az 1. rajthellyel bizonyos hátrány is járna (tehát nem feltétlenül éri meg 7-8. helyre leküzdenie magát az embernek a 2. verseny jobb rajthelye miatt)...
Szerintem érdekesebben alakulna a verseny, és kiszámíthatatlanabb lenne a bajnokság végeredménye, talán dobogós helyek tekintetében is:)
Annyit tennék hozzá, hogy a súlytöbbletes ötlettel szerintem inkább beszélek magam ellen, de elképzelhetőnek tartom, hogy jó hatással lenne a bajnokságra, izgalmasabbá tenné...
Egyben a Te véleményeddel is egyetértek, mert mindkét álláspontban van igazság és ráció:)
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 09:44:48 | Üzenet # 131 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| egy dolgot nem értek, majdnem mindenki itt volt már a 2. szezon vége felé tehát tudta, hogy milyenek az erőviszonyok, ki hol végezhet egy-egy futamon erre most a bajnokság elindulása után jönnek az ötletek, hogy ezt így kellene, ezt meg úgy sajnálom ez már késő, menet közben csak nagyon indokolt esetben változtatunk a szabályokon ezt remélem mindenki megérti
|
|
| |
sortiefish | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 09:51:54 | Üzenet # 132 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 340
| Ted-Mosby, Megelőztél, de ha már megírtam akkor én is közzéteszem. És sry, ha okoztam egy kis fennakadást, problémát.
Valószínű, hogy én indítottam el egy hullámot az időmérő futamok lebonyolítása érdekében, de kicsit már meg is "bántam". Hiszen valóban meg lehet futni a jó köröket 20 perc alatt.
Azt azért megemlítem, hogy csak annyi változtatást javasoltam, hogy 10 perccel lehetne hosszabb az időmérő vagy esetleg két részre osztani az időmérőt és kettéosztani a mezőnyt.
Annyit mindenképp érdemes volna leszögezni, hogy a bajnokságot jelentős mértékben érintő vagy megváltoztató ötletek, javaslatok, módosítások csak a 3. futam vége után vezethetőek be vagy jöhetnek egyáltalán számításba, úgy, mint például az autókra vagy a festésére vonatkozó szabály, és csak akkor, ha ezek szükségesek vagy van értelmük. Szal lehet róla beszélni, de jó lenne hozzátenni, hogy a mostani bajnokságot érintenék-e (NEM) a radikális változások.
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 09:54:34 | Üzenet # 133 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Többen is felhoztátok ezt a több súlytöbbletet a gyorsabbaknak, mert a WTCC-ben is így van. Itt álljunk meg egy pillanatra. Ott azért vezették be ezt a rendszert, mert az autók nem egyenlőek és arra törekednek, hogy egyenlő feltételeket tudjanak biztosítani!!! A 3 gyári Chevi Cruze sokkal gyorsabb mint a többi autó, ezt a vak is látja. Az első szezonban ez volt a probléma sokaknak, hogy akik Chevi Cruze-al mentünk, gyorsabbak voltunk pl. a SEAT-osoknál, de mára nincs különbség az autók között! Innentől kezdve értelmetlen súlyozásról beszélni, mert az egyenlő feltételek adottak!
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 09:57:13 | Üzenet # 134 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Ted-Mosby, ott a pont .
Egyébként mindenkinek csak azt mondom, hogy nem kell mindennek annyira vérkomolyan nekimenni. Jösztök itt állandóan az irányítással meg minden, erre egy kcsg 2000 Ft-os bill-vel hülyére verek kormányosokat. Ne gyertek ezzel állandóan.Gyakoroljatok akkor amennyit csak tudtok, meg ne féljetek tanácsot, vagy akár setup-ot kérni sem.
A súlytöbbletes dolgot, már megírták páran. Nem működott, ezért értelmetlen használni. Vizes pályát én a 2. szezon elején felvetettem, hogy teszteljük le. Szinte semmi reakció nem volt (akkor is a mezőny 15+ volt). Ami volt az is negatív. Ezért sem vetettem fel a 3. szezonba, hogy legyen. Egyébként kipróbáltam már vizes pályát és nekem bill.-vel teljesen más volt. Kezelhetetlenebb volt az autó (naná. Hiszem vizes a pálya :D). Szóval ilyen körülmények között mégnagyobb lenne a különbség egymás között.
Tankolás megint nem kell. DTM-ben van egyedül, de az teljesen más kategória (még ha az is túraautózás).
Szóval ennyi lett volna a hozzáfűznivalóm .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
spdri | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 10:20:41 | Üzenet # 135 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Így bajnokság közben mennyire szokás vagy nem szokás a setup megosztása? Egyrészt érthető a pozíció féltése, másrészt sokat lehet segíteni azoknak, akik nem is merik a pályát...
Én speciel bizonytalan vagyok, hogy az élmenőktől merjem-e ezt kérni így bajnokság közben (főleg, hogy nem túl nagy a lemaradásom tőlük) az előző versenyen így szombat este jutottam el oda, hogy sikerült egy használható setupot kiküzdenem, de közel sem biztos, hogy a pálya karakterisztikájához igazán illőt...
A súlyokról meg igazából csak véleményt cserélünk, amit a későbbiekben esetleg figyelembe lehet venni...
|
|
| |
Bandy | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 10:23:24 | Üzenet # 136 |
 Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
| Uraim!!!
Ezúton, mivel látom a reakciókat szeretném leszögezni hogy: NEM ismétlem NEM akartunk könnyebb győzelmet szerezni vagy a versenyzést tönkretenni, így mivel látom hogy nagyon sokan szinte zokon vették az irományunkat(pedig erről szól a topic vagy nem? ) ezennel visszavonom amit írtam és ettől a pillanattól kezdve nem fogok ezzel sem foglalkozni sem ötleteket írni pláne ha a rátermetségünket vagy a becsületünket kérdőjelezik meg!!
Ezúton elnézést kérek Norbull-tol is akivel ezt megosztottam és akinek több bátorsága volt ezeket elétek tárni! Bocsánat. Ill. a versenyzőtársaim és az egész PHWTCC megalkotóitól is elnézést kérek a magam nevében HA lehetetlen dolgot kértem volna ezúton is sajnálom!!
Köszönöm hogy meghalgattatok
iu: valaki az alázatot említette már értem miről beszélt!
Köszönöm és BÉKE!!!
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 11:05:53 | Üzenet # 137 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Bandy,
nem erről van szó, mint ahogy már írtam is én pl nem vettem zokon semmit de azt Te is láthatod, hogy bármennyire is szeretnénk a felvetődött ötletekből: - súlytöbblet --- nem valósítható meg tökéletesen, már próbáltuk - safety car --- nem valósítható meg tökéletesen, bugos - esős pálya --- megoldható lenne, de lehet hogy több hátránya lenne, mint előnye - mechanikai hibák erősebbé tétele --- ezen állíthatok, meglátjuk mi lesz - időmérő edzés változtatása --- maximum a 30 percre való növelését támogatom, bontogatás két felé, kör beszabályozása csak bonyolítaná a helyzetet
amit meg lehetett valósítani ésszerű keretek között, azt már megtettük ha minden változás életbe lépne, az élmenőket akkor sem tudnánk legyőzni, viszont a többségnek csak bajt okoznánk részemről nem ez a cél !!!
nem kell Neked sem felkapni a vizet, nem "építettünk" le, csupán elmondtuk a véleményünket olyan javaslatokat, ami nem megy a szórakozás rovására szívesen veszünk, de ami nehezebben valósítható meg , azzal nincs értelme bonyolítani a dolgokat
ui.: bonyolultságra egy példa az elmúlt szezonból, egy-két futamon nem tudtam részt venni lett is káosz belőle (lehet ki kellene oktatni a többi VB-t is a versenyek lebonyolítására)
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 11:07:00 | Üzenet # 138 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| spdri, tessék: seat leon setup -- monza
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 11:08:32 | Üzenet # 139 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| sortiefish és többiek, mondjatok egy -egy olyan változtatást, ami előnyére válna a bajnokság lebonyolításának és meg is valósítható !!!
|
|
| |
sortiefish | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 11:14:22 | Üzenet # 140 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 340
| Ted-Mosby,
Korábban már írtam, hogy sajnálom! Létszámtól függetlenül elég a 20 perc.
132. Hsz!
|
|
| |
spdri | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 11:20:05 | Üzenet # 141 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
| Ted,
Köszi, kipróbálom a setupot este:)
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 11:20:11 | Üzenet # 142 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Időmérő, ha úgy van, mehet 30 perc-re fel, de a megosztást és a körlimitet nem támogatom. Első szezonban volt ilyen, ha jól emlékszem (körlimit). Lett is belőle káosz, meg egy csomó érvénytelen kör, mivel többen, több pályán sem figyeltek oda arra, hogy van 5 köre és ennyi .
"Újoncoknak": Komolyan ne féljetek segítséget kérni. Szerintem senki sem olyan "fukar" itt a közösségben, hogy ne segítene, vagy éppen egy setup-ot ne küldjön . "Szátok" van, hát merjetek kérdezni, meg segítséget kérni .
[lelki_terror]Najó én speciel smucig vagyok, szóval sz*rok én bele, hogy ki hogyan halad. Nem segítek senkinek .[/lelki_terror]
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
Norbull | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 12:44:58 | Üzenet # 143 |
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
| Na itt álljunk meg megint mindenki belett szarva mer feltettem egy-két ötletet, és mindenki mondja hogy mit nem meg ezt nem meg azt nem, én csak Felvetettem!!!!! a Lényeg az hogy mindenki azzal jön hogy végig kell menni a szamárlétrán meg megtanulni meg ilyenek, egy problémám van, hogy visszanéztem a liga kezdetétől fogva hogy ki milyen szamárlétrán ment végig, nem igen láttam ilyent aki most elöl van akkor is ott volt.
DE NEM EZÉRT ÍRTAM, ez a rovat ad teret az ötletelésnek, ha nem lehet nem lehet, és nem értem minek nyerni, nem az a lényeg nekem az a lényeg hogy szélárnyékból ki és előzés a határok túllépése és még sorolhatnám, csak ha ilyen ez a mód hogy rengeteg potenciál VAN BENNE. sZÓVAL RÉSZEMRŐL UTOLJÁRA SZÓLALTAM FEL VALAMIRÉRT ÉS EZ NEM SÉRTŐDÉS DE EGYSZER ÍROK ÉS... NA MINDEGY .....JÓ VELETEK!!!!!!!
|
|
| |
dugojancsi | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 14:30:18 | Üzenet # 144 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| Norbull, szerintem nem lett beszarva senki, de azért köszönjük hogy megosztottad az ötleteidet és örülünk hogy nem sértődtél meg.
|
|
| |
hun88 | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 15:21:05 | Üzenet # 145 |
 Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
| Sziasztok! Végigolvastam és muszály hozzászolnom. Mint tökéletes kezdő leírnám a tapasztalatomat. Ide jöttem,probáltam setupolni,rossz időket mentem,kértem setupot,kaptam is,jobbat mentem. De miért ad a 2-3 leggyorsabb setupot nekem?mert tudja, ugysem megyek vele sokra,hiszen tök más a vezetési stílusunk... Bele kell ülni a Dugó vagy Gabor kocsiába és nézni azt a lehellet finom,korábban fékezést,hamarabb ki is gyorsítást,stb.. És hopp, ugranak le a másodpercek..Már csak 1 másodpercre vagyok néha tőlük,de hol az az 1 másodperc??..:-) Gyakorlás,vezetni tudás.. Én meg egyszer egy edző futamon kiprobálnék egy egységes setupot!!Gyanítom mindenki ugyan azon a helyen lenne..
Üdv Urak! Megyek gyakorolni...
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 16:03:28 | Üzenet # 146 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (hun88) Én meg egyszer egy edző futamon kiprobálnék egy egységes setupot
Vannak ligák, ahol kötelezően egységes setuppal versenyeznek, mondván, hogy ha azonos minden, akkor csak a tényleges "sofőrteljesítmény, sofőrtudás" alapján születnek meg az eredmények. Ez is egy szempont, és nem is lehet rámondani, hogy rossz, de pl ennek a közös setupnak a "kifejlesztése" is kérdéses, hogy kitől származik (mint te is írtad, és igaz is, hogy "vezetési stílus/tudás" függő is.
A lényeg, hogy mi nem úgy csináljuk. Szépen meg kell tanulnunk beállítani az autónkat, és minél többet gyakorlunk, annál jobban fog fejlődni velünk együtt a setup-unk is.
Én pl csak azért kérek setupot, hogy megnézzem azt, hogy nagyjából milyen paraméterek vannak beállítva. Ha hasonlít az enyémre, ki sem próbálom. Ha jelentősen eltér, akkor kipróbálom, és ha hasznosnak ítélem meg, akkor az enyémet próbálom valamennyire közelíteni hozzá. De mindig ragaszkodom a sajátomhoz, mert az vagyok én. Az én termékem, az én stílusom, és az én tudásom.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
sztamas | Dátum: Kedd, 2011-09-06, 17:33:39 | Üzenet # 147 |
 Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
| A mai nap termékeny a hozzászólásokban! HUN88 és dzsavermadar hozzászólásával teljesen megegyezik az én véleményem is. Kértem setupokat nem keveset, különböző helyen állóktól. De rájöttem egyik sem az én stílusom. Marad az hogy most is kérek de az enyémmel összefésülöm és kihozom a számomra legjobbat. De az az igazi ha saját magam készítem a setupot. Hozzáteszem még hogy a csapattársam alap setuppal gyorsabb nálam! (Le a kalappal előtte!) Tehát mindenkinek SETUPRA FEL!
ui: Azért az élmenőktől ha kérnénk setupot lehet hogy meglepődnénk hogy avval is milyen lassúak vagyunk!
|
|
| |
Norbull | Dátum: Szerda, 2011-09-07, 06:22:45 | Üzenet # 148 |
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
| SZiasztok!!!!
Ne aggódjatok csak azt szeretném mondani dzsaver vagy Ted hogy, ez a közös setup nem rudom nem lenne nagy megoldás, én is ugyan azt mondom mint Ti, és hasonlóan csinálom mint dzsaver, megkapok egy setupot pl. Bécitől és át kell állítanom ha nem is radikálisan de bizonyos mértékben biztos, és úgy már megfelelő. Úgy vettem észre ebben a játékban a fokozatok nagyon finomhangolásán rengeteg múlik, szerintem az egész elkeseredés negy része innen fakad( sokkal lassabban húz, ami nekem nagyon látszik)
Lenne még egy kérdésem és csak kérdés ténylegű:-Azt nem lehetne megcsinálni hogy mint a sérülés és motor illetve egyébb meghibásodás 100%-os legyen??
Fair Play for All!!!!!!
Üdv:Norbull
|
|
| |
dassved | Dátum: Szerda, 2011-09-07, 08:30:31 | Üzenet # 149 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
| ajajj, ez a sérülés tényleg real lenne, de nem tudom miként kezelném vagy hogyan reagálnám le, ha a piszkált mod pár körrel a vége előtt kisütné a motoromat... vagy bárkiét. nem szeretnék -és szerintem mások sem- több napi vagy hetes edzést ezzel kockáztatni, mert ha valami akkor az önhibán kívüli feladás b*szna fel a legjobban, jobban fájna mintha kilökne valaki, illetve pár évnyi wtcc nézés alatt elég kevés futam alatti műszaki hibát láttam /kivéve defekt/, nekem nem hiányozna komolyabban egy ilyen kiszámíthatatlan plusz kockázati tényező, van abból elég a pályán, jelenleg húsznál is több!!! nem is nagyon értem srácok, kezdjünk már el simán csak versenyezni és ne mindig valami külső tényezőt behozni, variálni, tök egyszerű: gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás és setup, ennyi, aztán vasárnaponként tízenvalahány kör önfeledt száguldás, hajrá!
Az üzenetet módosította dassved - Szerda, 2011-09-07, 09:02:27 |
|
| |
dugojancsi | Dátum: Szerda, 2011-09-07, 08:35:13 | Üzenet # 150 |
 dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
| dassved, TÖKÉLETESEN EGYETÉRTEK VELED!
|
|
| |
|