Nyitólap

Regisztráció

Belépés
Kedd, 2025-06-24, 20:43:59 | Üdvözöllek Vendég
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Bajnokság 3.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
Ted-MosbyDátum: Hétfő, 2011-07-18, 18:17:37 | Üzenet # 1
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni.
Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
 
rocknrollaDátum: Hétfő, 2011-09-05, 17:03:58 | Üzenet # 101
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
A csapat pontozást szerintem is át kellene gondolni.
Mert az igaz amit Jeck írt, de azt azért tegyük hozzá hogy több taggal nagyobb az esély a több pont szerzésére mint egyedül.
De viszont mivel csapat bajnokságról van szó ezért valamit ki kellene találni.
Pl: az egyszemélyes csapatokat ne pontozzuk. Vagy valami.
 
örültmaxDátum: Hétfő, 2011-09-05, 17:56:19 | Üzenet # 102
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 115
Sziasztok

Lehet hülyeség,de le kellene korlátozni időmérőn a köröket!pl. 5 kör per fő!Másrészt meg,azt nem lehetne beállitani,mint az eredeti versenyen,hogy időmérőn aki levágja a kanyart,vagy sikánt illetve mind a négy kerékkel elhaggya a pályát,annak az a köre azonnal érvénytelenné váljon?Igy esetleg nem verseny után kellene analizálni a gyors köröket!Mert én ugy látom sajnos a rendszer nem törli a mért időt akkor sem ha keresztbe hosszába megy az illető.És nem biztos hogy az utólagos idő bünti elég szankcio.Mert ha egy első,második helyet megcsip ugy az illető,hogy levág egy két kanyart,lassitót,szerintem a versenyen sokkal többet nyer,mint 10-15 mp!Ugye nem kerül bele egy esetleges "daráloba"!
 
örültmaxDátum: Hétfő, 2011-09-05, 18:07:44 | Üzenet # 103
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 115
És akkor még a pontozáshoz egy két gondolat:Szerintem csapat pontozást ugy kellene mint az F1-ben!És aki egyedül indul mint én is,az csak az egyéniben szerepeljen!Akik csapatban vannak azok szerepelnének az egyénin is,meg a csapatban is amit a versenyen szerzett egyéni pontok összeadásával számolnátok!S lenne csapat bajnoki cim,s egyéni b.cim!Mondjuk ehhez kellett volna szabályozni hogy csapatban max két fő!
 
Ted-MosbyDátum: Hétfő, 2011-09-05, 18:38:39 | Üzenet # 104
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
egy példa, ha úgy számoljuk a pontokat, ahogy ezelőtt volt
egy-egy csapatból a két legjobb pilóta pontjait adjunk össze

akkor így állnánk:
MMarelli HR Team -- 81
TDM Racing -- 64
BridgeStone -- 61
OBHUN Racing -- 46
..
..
Old Man Racing --- 30

így azért sokkal nagyobbak lennének a különbségek, szerintem a mostani megoldás jobb


 
Ted-MosbyDátum: Hétfő, 2011-09-05, 18:44:11 | Üzenet # 105
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
időmérő edzés biggrin
miért most jutnak eszetekbe ilyen dolgok, amikor már megy a szezon
mindenki tudta, hogy ennyien leszünk és oda kell figyelni a többiekre a 20 perc időmérő alatt

érdekes én 4x voltam a boxban és egyszer sem volt semmi problémám, miután kijöttem gyors kört futni

ezért vannak a különböző map plugin-ok, ki kell számolni, mikor a legjobb kijönni és megfutni a gyors kört, ez is beletartozik a taktikai játszmába
ez a játék , főleg ha bajnokságról van szó, nem csak arról szól hogy kimegyek a pályára és tövig nyomom a gázt
én pl taktikáztam az első futamon a 7. helyen mentem sokáig, hogy a 2. futamon a 2.-ról indulhassak biggrin :D
de nem jött be, mert a 2. futam elején meg falnak mentem, de ez benne van


 
dassvedDátum: Hétfő, 2011-09-05, 19:47:26 | Üzenet # 106
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
Ebben most egyet kell értsek Teddel, ráadásul szerintem így élesebb is kicsit a versenyhétvége, vegyük úgy, hogy az időmérő is szinte egy verseny, sőt, ott jobban is kell taktikázni! Illetve eddig szintén még semmi bajom nem volt időmérőn, se oda se vissza, szokni kell és figyelni! 20 perc azért elvileg elég kb 10-12 körre, érezni melyik kört érdemes megnyomni, melyik lesz AZ a kör, melyiket érdemes eldobni hogy félrehúzódjak inkább, ha valaki a nálam is élesebb körén van, nem vakon tolni amennyi belefér az időbe! smile Szubjektíve mondom, ehh! Egyébként meg mindegy, csak szerintem bonyolítaná a lebonyolítást!
Jahh, Ted baszki, ha jól láttam második helyről dobtad, picsába?! smile


Az üzenetet módosította dassved - Hétfő, 2011-09-05, 19:48:57
 
Ted-MosbyDátum: Hétfő, 2011-09-05, 20:34:20 | Üzenet # 107
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Quote (dassved)
Jahh, Ted baszki, ha jól láttam második helyről dobtad, picsába?!


ja wazze, előbb dugo feltartott biggrin , aztán meg eldobtam a vasat sad


 
örültmaxDátum: Kedd, 2011-09-06, 04:12:05 | Üzenet # 108
Alezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 115
Sziasztok!
Részemről teljesen igazatok van.Én is csak egy javaslatot tettem a lebonyolitásra.Viszont amit a levágásokrol irtam,az fontosabb lenne,mert az sok ember helyezését érinti! dry További szép napot!
 
NorbullDátum: Kedd, 2011-09-06, 06:44:33 | Üzenet # 109
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
Hát Ted én is egyetértek veled, DE csak részben!!!!

Tudom hogy most sokan lefognak hujjogni, de ha kell elküldöm mindenkinek, viszont most szeretném megosztani veletek egy két gondolatomat.
Sokat beszéltem ismerőseimmel és olyan emberekkel aki ért egy picit az autósporthoz( Tudom, hogy itt az önfeledt szorakozás és a csapat illetve versenyszellem) Szóval!
Egy kicsit igazából nem értem, és ami nekem hiányzik(Tényleg nevedd tőlem rossznak!!!!!), ja és még valami ezeket amit most írok ne módosításnak vegyed, vagy annak hogy minek nem írtam idénykezdet előtt!!
SZóval:
- Nekem nagyon hiányzik amit nem tudom meg lehet e tenni az a Safety Car, és méghozzá azért mert az is, tulajdonképpen hozzá tartozik a versenyhez és nem értem miért nincs senki akit be lehetne szervezni h ülljön bele, egy versenybíró meg eldöntené ki kell e menni a pályára, kicsit izgalmasabb lenne nem??
- vagy például hogy nem volt még amit láttam volna meghibásodást motor, defekt ilyenek nem tudom meglehet ezt oldani???? passz...
- és súlytöbblet arányos mértékben az első ötnek, szorosabb legyen picit...
-esős futam egyszer ha már van esőgumi is...,
-boxkiállás futamban...

Most biztos azt hiszitek majd hogy micsoda idióta, vagy miért pont ide meg minek ír ilyeneket, és egyáltalán magamnál vagyok, vagy mit szólok bele. ELNÉZÉST TED és ALAPÍTÓK! Csak észrevétel.

Én F1 eztem mindig és tudom az teljesen más kategória, de nemrég kezdtem el ezt és Nagyon Jó!!!!

Nekem ezek tüntek fel...
Még egyszer bocsánat ha ilyen tudálékosnak tűnik...
 
Kovi03Dátum: Kedd, 2011-09-06, 06:52:15 | Üzenet # 110
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
Norbull,
Jól hangzik, és támogatnám az ötletet, csak WTCC futamokon nincs kötelező bokszkiállás,persze ha nem növeljük a körök számát, de a többi jól hangzik, és egy esős futamot én is kipróbálnék. biggrin
 
Ted-MosbyDátum: Kedd, 2011-09-06, 07:13:27 | Üzenet # 111
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Norbull,

- Safety Car biztos nem lesz, mert nem lehet tökéletesen megoldani sok pályán bugos is, csak több problémát okozna, mint hasznot
- mechanikai és egyéb meghibásodások be vannak állítva, hogy miért nem jött elő eddig bárkinél az passz
- súlybüntetésről már beszéltünk régebben is, de nem találtunk megfelelő és kivitelezhető megoldást
- esős pálya lehet, van is egy - kettő már nézegettem, de azt hogy a mod-ban lévő "esőgumi" mennyire használható azt nem tudom
- boxkiállás nem lesz, nem teljes mértékben a WTCC szabályai szerint versenyzünk, de ott sincsen, feleslegesnek tartom


 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-09-06, 07:14:10 | Üzenet # 112
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Norbull,
Köszi az ötleteket, de ezek nem újak számunkra. Már mindegyik szóba került régebben, és meg is beszéltük, de olyan döntés született, hogy nem alkalmazzuk őket, különböző megfontolásból.
Nem kell visszaolvasnod annyit, és most én sem fejteném ki, mit miért.
Csak annyit tennék hozzá, hogy ezek a dolgok mind bonyolítanák, nehezítenék a dolgunkat, és amíg egy nyomorult időmérő futamon is problémák vannak az "elféréssel", meg a pályán való közlekedés is sokaknak nehézségbe ütközik, addig maradjunk meg a "normál" alapállapotban.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
NorbullDátum: Kedd, 2011-09-06, 07:24:34 | Üzenet # 113
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
Aha ok, csak így nem tükrözi a WTCC egyáltalán, inkább másnak tűnik, és ha már hasonlítani akarunk a WTCC re akkor ne a mostani 20% ban hanem lehetne 35% kb,én megpróbálnám azért... mert nekem úgy tűnik és nemrég nézték mások is a futamainkat Külsősök!!!!, hogy van 1 2 vagy 3 olyan ember aki valamiért megy mint az állat elől és én vehetek olyan kormányt amilyen hiper szupert akarok de akkor is le vagyok/unk maradva, a többi meg hátul piszmog és nem tudom másért azért hogy mindig ugyanaz a pár ember nyerjen mi meg nézzük mint a ludak.... hát nem tom nekem folyamatosan. Nehéz ám így és biztos hallottatok elég ILYEN rinyát de ha már ez van akkor mit tehet az ember...
Én most nem dühöngö rovatba akartam átmenni de azért neharagudjatok leírom mi nem tűnik realitásnak ha szemétnek tűnök, megy kukacosnak. Elnézést.........
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-09-06, 07:26:58 | Üzenet # 114
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Norbull,

"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
NorbullDátum: Kedd, 2011-09-06, 07:29:22 | Üzenet # 115
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
Eszemben sincs győzni!!!!!!! Csak azt akarom látni hogy ne nézzen ki MINDEN EGYÉBB CSAPAT MINT A MATSCHBOX AUTÓK a többi ellen és ez szerintem a FAIR PLAY!!!!!!!
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-09-06, 07:31:06 | Üzenet # 116
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Norbull,
Semmi gond, csak beszélgetünk. Arra van a topik. biggrin

De az eszedbe azért legyen a "Győzni"! Csak ne "mindenáron".


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
dugojancsiDátum: Kedd, 2011-09-06, 07:47:08 | Üzenet # 117
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Norbull, az hogy 1 2 vagy 3 olyan ember aki valamiért megy mint az állat elől annak is megvan az oka smile
Hidd el én sem a kisujjamból rázom ki ezeket az időket, végig jártam a szamár létrát, a régi motorosok tudnának mesélni, hogy bizony kontrollerrel is csípkedtem az oroszlán bajszát biggrin
Ami fontos, hogy ne legyél elkeseredett ha nem jönnek az első szezonban a jó eredmények, megfelelő hozzáállással, alázattal, egészséges küzdeni akarással és rengeteg gyakorlással te is ott lehetsz a dobogó legtetején, de ehhez nem szabálymódosításokra van szükség smile


   
 
BandyDátum: Kedd, 2011-09-06, 07:51:01 | Üzenet # 118
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
Sziasztok!

Én teljes válszélességgel támogatom az ötleteket, nekem is ezek az észrevételeim mint norbull-nak! Nem győzni akarunk mindenáron de jobban összébb lehetne húzni a mezőnyt mivel nem a legjobb érzés a végén kullogni úgy hogy mondjuk az első és utolsó versenyző között van 5-6 másodperc! A biztonsági autó és a sulytöblet pedig jó ötlet mivel WTCC-t játszunk és mivel a mezőny nagy része azért van itt mert szereti ezt a sportágat jobban kellene hasonlítani erre, mert így néha árkádos a game, természetesen NEM akarom ezzel kellemetlen helyzetbe hozni a liga elnökét és a VB-ket mmivel ők is minden tőlük telhetőt megtesznek a versenyek minél jobb lebonyolításában,pl- a segítségek korlátozása stb. !! De ezekkel az ötletekkel kicsit kifinomultabb lehetne és hát természetesen a mellet se menjünk el hogy itt több olyan tényező is van ami miatt öszzébb lehetne húzni a mezőnyt pl. az anyagiak!!!!! Ezt úgy értem van aki bill-el megy van aki 5.000-FT-os kormánnyal és van aki 50-60.000FT-os felszereléssel!!!!! Mind mind olyan tényező ami nagyban befolyásolja az eredményeket az időket és a játszhatóságot! Én olcsóbb kormánnyal megyek pl. és ha megesz a fene sem tudok olyan időket menni mint az eleje pedig a pályát be"seggelem" akiki más esetenként jóval drágább felszereléssel mennek !!! szerintem ezeket a "szakadékokat" hivatott eltüntetni(kicsit) Norbull ötlete!! És én ezt támogatom! De igazából ezt a mezőny versenyzőinek kéne megszavazni szerintem! Köszönöm hogy meghallgattatok!
 
dugojancsiDátum: Kedd, 2011-09-06, 08:01:20 | Üzenet # 119
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Bandy, no offense, de még biztos nem olvastad a fenti hozzászólásomat mikor fogalmaztad az írandód.
Az anyagi résszel azért nem értek egyet, mert az előző szezonban egy kormányos volt nálam csak gyorsabb, pedig kontrollerrel játszottam, úgyhogy biztos nem itt kell keresni az 5-6 mp különbséget smile


   
 
BandyDátum: Kedd, 2011-09-06, 08:08:45 | Üzenet # 120
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
okés akkor tehetség kérdése és tanulásé ez rendben van okay! de a többi meglátásom?? a WTCC-re való jobb hasonlítás? a súllyozásról ill. az esős futamokról? mi a véleményed?
 
dugojancsiDátum: Kedd, 2011-09-06, 08:16:19 | Üzenet # 121
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
A WTCC-re való jobb hasonlításról nem tudom jobban megfogalmazni a véleményem mint dzsaver:

Quote (dzsavermadar)
Köszi az ötleteket, de ezek nem újak számunkra. Már mindegyik szóba került régebben, és meg is beszéltük, de olyan döntés született, hogy nem alkalmazzuk őket, különböző megfontolásból.
Nem kell visszaolvasnod annyit, és most én sem fejteném ki, mit miért.
Csak annyit tennék hozzá, hogy ezek a dolgok mind bonyolítanák, nehezítenék a dolgunkat, és amíg egy nyomorult időmérő futamon is problémák vannak az "elféréssel", meg a pályán való közlekedés is sokaknak nehézségbe ütközik, addig maradjunk meg a "normál" alapállapotban.


Az esős futamok ellen NEKEM semmi kifogásom sincs amennyiben megvalósítható! Biztos megbírkóznék vele sok-sok gyakorlás után.
Csak akik szárazon csúszkálnak és 5-6 mp-re vannak a legjobb időtől, azok nem tudom az esőben hogy mennének. Ezért került be egy új gumi is a játékba, hogy könnyebb legyen kezelni az autót, egy esős futam nagyon szétszórná a mezőnyt, sok-sok balesettel megspékelve.


   
 
dassvedDátum: Kedd, 2011-09-06, 08:16:37 | Üzenet # 122
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
Van egy olyan érzésem, hogy esős futamokon méééég nagyobb különbségek alakulnának ki...
 
Ted-MosbyDátum: Kedd, 2011-09-06, 08:17:00 | Üzenet # 123
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Bandy, Norbull,

a 2. szezonban ki volt a bronzérmes?
mit használ? billentyű...

nem minden a kormányon múlik, van akinek több a tehetsége van akinek kevesebb, van aki jobb setupot tud csinálni, van aki kevésbé jót

teszteltük a súlytöbbletes dolgot kicsit régebben, nagy jelentősége nincs, a játék nem tudja úgy kihozni a dolgot, mint a való életben sajnos, ezért nem vezettük be
még 200 kg plusz súllyal sem lesz 2-5 mp-el lassabb az autó, 1 mp belüli időt lehetett futni a súly nélküli időhöz

ezeket a dolgokat már mind kiveséztük régen, amit tudtunk azt bevezettünk, amit nem azt nem !!!


 
Kovi03Dátum: Kedd, 2011-09-06, 08:19:56 | Üzenet # 124
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 61
Bandy,
Megmondom őszintén, én ez előtt egyáltalán nem szimulátoroztam, csak ilyen arcade játékokkal toltam, colin nfs stb, de azt is csak offline. Én ezelőtt fps játékokkal toltam, teszem pl:counter strike De egyszer úgy határoztam megpróbálkozók az rFactorral, és vettem is egy kormányt idén tavasszal, és egy nem is akármilyet egy Driving Force GT-t. Egyelőre csak offline toltam, mindenféle módot kipróbáltam, először még használtam minden segítséget, de sok gyakorlás után mindent kikapcsoltam, (persze autó kuplung maradt) és azt vettem észre hogy nem is vagyok ehhez annyira béna, és ekkor kezdtem el keresni rFactor bajnokságokat, aztán véletlenül, ide akadtam, És nem bántam és úgy érzem sokat fejlődtem, persze még van hová.
 
NorbullDátum: Kedd, 2011-09-06, 08:34:55 | Üzenet # 125
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
Na Most akarnám akkor kimondani a BÉKE!!!! SZavakat,

TED ne vedd kérlek és te se dzsaver támadásnak ezeket amit most elindítottam csak egy ötlet volt, ugyanis beszélgettem sokat ismerősökkel is és csak mondták legyek olyan hogy miért ne próbáld meg... tehát csak érdekelt mit mondtok ezért elnézést és lezárom ezt mert nem akarom hogy haragudjanak majd a többiek hogy egy ilyen ujonc mit pofázik bele már most és azért mert nem megy neki akkor most próbálkozik.

Szóval majd megy ez így is , mert ha emlékeztek, Nagyon Jónak találom ezt a Ligát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok thumb
 
Ted-MosbyDátum: Kedd, 2011-09-06, 08:39:01 | Üzenet # 126
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Norbull,

csak beszélgetünk, semmi gond

Te, illetve Ti még akkor nem voltatok itt mikor elkezdtük ezt az egészet, hidd el sok mindent kipróbáltunk és teszteltünk már
a mostani "felállás" tűnt a legjobbnak
nem akartuk túlságosan beszabályozni és korlátozni a dolgokat, hogy inkább élvezhető legyen a dolog, mint hogy kínlódjon mindenki
sajnos az rFactor ennyit enged meg, próbáltuk a legjobbat kihozni a dologból


 
BandyDátum: Kedd, 2011-09-06, 08:56:55 | Üzenet # 127
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
okés rendben és köszönjük a hozzászólást és az értelmes vitát legalább tisztábban látunk Köszönjük!
 
spdriDátum: Kedd, 2011-09-06, 09:04:28 | Üzenet # 128
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Talán nekem van a legdrágább kormány és pedál szettem a mezőnyben, így a következő tapasztalataimat megosztanám:
- most fanatec gt3 rs-em van, korábban logitech driving force gt-m volt
- kormányzás tekintetében fílingre jobb a gt3, de a kormány miatt szerintem nem tudok jobb időket menni, sőt dirt2-ben közel sem tudtam úgy venni a kanyarokat, mint a dfgtvel
- épp tegnap cseréltem vissza teszt szempontjából a dfgtre a kormányomat, ugyanazokkal a beállításokkal az autó irányíthatósága hasonló, csak az eltérő mechanikából fakadóan és a kormány kialakítása miatt más az érzet
- ami miatt jobb időket tudnék menni, az leginkább a pedál szett, mivel a dfgt-é pedáljainak nincs ellenállása, viszont hogy ne fékezzem el magam túl gyakran, így inkább bekapcsoltam az ABS-t (mivel megengedett), ezzel sikerült jobb időket elérnem, így viszont már nem érvényesül a pedál szett előnye, max gázadás finomsága tekintetében...

Viszont nagyon sokat számít az autó setupolása, amivel rengeteg időm megy el, de nálam leginkább ettől jönnek meg a jobb köridők, na meg a sok gyakorlástól, főleg hogy nem rendelkezem múlttal autóversenyzés tekintetében, meg vannak nálam jóval ügyesebbek is.
A rutintalanságom miatt meg versenykörülmények között sokat hibázok, így sok pozíciót vesztek:(

Viszont mivel tényleg nagy a különbség az elsők és az utolsók között, így a + súlyt támogatnám. Ezt talán úgy is meg lehetne oldani, hogy ha meg lenne határozva, hogy hányadik helyről rajtolva mennyi benzint kell tankolni (és ez ellenőrizve is lenne, a be nem tartásért pedig bünti járna)...

Üdv
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-09-06, 09:10:37 | Üzenet # 129
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
spdri,
Én csak annyit fűznék hozzá, hogy vagy te olyan ügyes, hogy elfoglald a téged megillető helyed anélkül, hogy a "legjobbakra" súlyokat aggatnánk.
Milyen halvány lenne az örömöd, ha egy "súlyozott" autót előzöl meg. Ha meg még így sem sikerülne felzárkózni, akkor meg még a kedved is elmenne.
Meglátod, az egyenlő esélyes versenyzésnél nincs jobb.

Az persze király lenne, ha mindenkinek a legjobb technikai felszerelés állna rendelkezésére, de ez már egyéni probléma.
Amit közösen megtehetünk, csak azt tudjuk megtenni.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
spdriDátum: Kedd, 2011-09-06, 09:31:31 | Üzenet # 130
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Dzsaver, köszi a megtisztelő bizalmat respect

Viszont ha olyan gyors lennék, mint pl. dugojancsi (ami lényegében kizárt:), akkor engem nem zavarna a plusz súly, mert így nagyobb kihívás lenne számomra a versenyzés és a pozíció megtartása. smile

Illetve így az esetleges taktikázás is érdekesebben alakulna, mert az 1. rajthellyel bizonyos hátrány is járna (tehát nem feltétlenül éri meg 7-8. helyre leküzdenie magát az embernek a 2. verseny jobb rajthelye miatt)...

Szerintem érdekesebben alakulna a verseny, és kiszámíthatatlanabb lenne a bajnokság végeredménye, talán dobogós helyek tekintetében is:)

Annyit tennék hozzá, hogy a súlytöbbletes ötlettel szerintem inkább beszélek magam ellen, de elképzelhetőnek tartom, hogy jó hatással lenne a bajnokságra, izgalmasabbá tenné...

Egyben a Te véleményeddel is egyetértek, mert mindkét álláspontban van igazság és ráció:)
 
Ted-MosbyDátum: Kedd, 2011-09-06, 09:44:48 | Üzenet # 131
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
egy dolgot nem értek, majdnem mindenki itt volt már a 2. szezon vége felé
tehát tudta, hogy milyenek az erőviszonyok, ki hol végezhet egy-egy futamon
erre most a bajnokság elindulása után jönnek az ötletek, hogy ezt így kellene, ezt meg úgy
sajnálom ez már késő, menet közben csak nagyon indokolt esetben változtatunk a szabályokon
ezt remélem mindenki megérti


 
sortiefishDátum: Kedd, 2011-09-06, 09:51:54 | Üzenet # 132
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 340
Ted-Mosby,
Megelőztél, de ha már megírtam akkor én is közzéteszem.
És sry, ha okoztam egy kis fennakadást, problémát.

Valószínű, hogy én indítottam el egy hullámot az időmérő futamok lebonyolítása érdekében, de kicsit már meg is "bántam".
Hiszen valóban meg lehet futni a jó köröket 20 perc alatt.

Azt azért megemlítem, hogy csak annyi változtatást javasoltam, hogy 10 perccel lehetne hosszabb az időmérő vagy esetleg két részre osztani az időmérőt és kettéosztani a mezőnyt.

Annyit mindenképp érdemes volna leszögezni, hogy a bajnokságot jelentős mértékben érintő vagy megváltoztató ötletek, javaslatok, módosítások csak a 3. futam vége után vezethetőek be vagy jöhetnek egyáltalán számításba, úgy, mint például az autókra vagy a festésére vonatkozó szabály, és csak akkor, ha ezek szükségesek vagy van értelmük. Szal lehet róla beszélni, de jó lenne hozzátenni, hogy a mostani bajnokságot érintenék-e (NEM) a radikális változások.
 
dugojancsiDátum: Kedd, 2011-09-06, 09:54:34 | Üzenet # 133
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Többen is felhoztátok ezt a több súlytöbbletet a gyorsabbaknak, mert a WTCC-ben is így van.
Itt álljunk meg egy pillanatra. Ott azért vezették be ezt a rendszert, mert az autók nem egyenlőek és arra törekednek, hogy egyenlő feltételeket tudjanak biztosítani!!!
A 3 gyári Chevi Cruze sokkal gyorsabb mint a többi autó, ezt a vak is látja.
Az első szezonban ez volt a probléma sokaknak, hogy akik Chevi Cruze-al mentünk, gyorsabbak voltunk pl. a SEAT-osoknál, de mára nincs különbség az autók között!
Innentől kezdve értelmetlen súlyozásról beszélni, mert az egyenlő feltételek adottak!


   
 
m4dm3nDátum: Kedd, 2011-09-06, 09:57:13 | Üzenet # 134
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Ted-Mosby, ott a pont thumb .

Egyébként mindenkinek csak azt mondom, hogy nem kell mindennek annyira vérkomolyan nekimenni. Jösztök itt állandóan az irányítással meg minden, erre egy kcsg 2000 Ft-os bill-vel hülyére verek kormányosokat. Ne gyertek ezzel állandóan.Gyakoroljatok akkor amennyit csak tudtok, meg ne féljetek tanácsot, vagy akár setup-ot kérni sem.

A súlytöbbletes dolgot, már megírták páran. Nem működott, ezért értelmetlen használni. Vizes pályát én a 2. szezon elején felvetettem, hogy teszteljük le. Szinte semmi reakció nem volt (akkor is a mezőny 15+ volt). Ami volt az is negatív. Ezért sem vetettem fel a 3. szezonba, hogy legyen. Egyébként kipróbáltam már vizes pályát és nekem bill.-vel teljesen más volt. Kezelhetetlenebb volt az autó (naná. Hiszem vizes a pálya :D). Szóval ilyen körülmények között mégnagyobb lenne a különbség egymás között.

Tankolás megint nem kell. DTM-ben van egyedül, de az teljesen más kategória (még ha az is túraautózás).

Szóval ennyi lett volna a hozzáfűznivalóm smile .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
spdriDátum: Kedd, 2011-09-06, 10:20:41 | Üzenet # 135
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Így bajnokság közben mennyire szokás vagy nem szokás a setup megosztása?
Egyrészt érthető a pozíció féltése, másrészt sokat lehet segíteni azoknak, akik nem is merik a pályát...

Én speciel bizonytalan vagyok, hogy az élmenőktől merjem-e ezt kérni így bajnokság közben (főleg, hogy nem túl nagy a lemaradásom tőlük) az előző versenyen így szombat este jutottam el oda, hogy sikerült egy használható setupot kiküzdenem, de közel sem biztos, hogy a pálya karakterisztikájához igazán illőt...

A súlyokról meg igazából csak véleményt cserélünk, amit a későbbiekben esetleg figyelembe lehet venni... smile
 
BandyDátum: Kedd, 2011-09-06, 10:23:24 | Üzenet # 136
Hadnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 68
Uraim!!!

Ezúton, mivel látom a reakciókat szeretném leszögezni hogy: NEM ismétlem NEM akartunk könnyebb győzelmet szerezni vagy a versenyzést tönkretenni, így mivel látom hogy nagyon sokan szinte zokon vették az irományunkat(pedig erről szól a topic vagy nem? ) ezennel visszavonom amit írtam és ettől a pillanattól kezdve nem fogok ezzel sem foglalkozni sem ötleteket írni pláne ha a rátermetségünket vagy a becsületünket kérdőjelezik meg!!

Ezúton elnézést kérek Norbull-tol is akivel ezt megosztottam és akinek több bátorsága volt ezeket elétek tárni! Bocsánat.
Ill. a versenyzőtársaim és az egész PHWTCC megalkotóitól is elnézést kérek a magam nevében HA lehetetlen dolgot kértem volna ezúton is sajnálom!!

Köszönöm hogy meghalgattatok

iu: valaki az alázatot említette már értem miről beszélt!

Köszönöm és BÉKE!!!
 
Ted-MosbyDátum: Kedd, 2011-09-06, 11:05:53 | Üzenet # 137
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Bandy,

nem erről van szó, mint ahogy már írtam is én pl nem vettem zokon semmit
de azt Te is láthatod, hogy bármennyire is szeretnénk a felvetődött ötletekből:
- súlytöbblet --- nem valósítható meg tökéletesen, már próbáltuk
- safety car --- nem valósítható meg tökéletesen, bugos
- esős pálya --- megoldható lenne, de lehet hogy több hátránya lenne, mint előnye
- mechanikai hibák erősebbé tétele --- ezen állíthatok, meglátjuk mi lesz
- időmérő edzés változtatása --- maximum a 30 percre való növelését támogatom, bontogatás két felé, kör beszabályozása csak bonyolítaná a helyzetet

amit meg lehetett valósítani ésszerű keretek között, azt már megtettük
ha minden változás életbe lépne, az élmenőket akkor sem tudnánk legyőzni, viszont a többségnek csak bajt okoznánk
részemről nem ez a cél !!!

nem kell Neked sem felkapni a vizet, nem "építettünk" le, csupán elmondtuk a véleményünket
olyan javaslatokat, ami nem megy a szórakozás rovására szívesen veszünk, de ami nehezebben valósítható meg , azzal nincs értelme bonyolítani a dolgokat

ui.:
bonyolultságra egy példa az elmúlt szezonból, egy-két futamon nem tudtam részt venni lett is káosz belőle
(lehet ki kellene oktatni a többi VB-t is a versenyek lebonyolítására)


 
Ted-MosbyDátum: Kedd, 2011-09-06, 11:07:00 | Üzenet # 138
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
spdri,
tessék:
seat leon setup -- monza


 
Ted-MosbyDátum: Kedd, 2011-09-06, 11:08:32 | Üzenet # 139
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
sortiefish és többiek,

mondjatok egy -egy olyan változtatást, ami előnyére válna a bajnokság lebonyolításának és meg is valósítható !!!


 
sortiefishDátum: Kedd, 2011-09-06, 11:14:22 | Üzenet # 140
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 340
Ted-Mosby,

Korábban már írtam, hogy sajnálom! Létszámtól függetlenül elég a 20 perc.

132. Hsz!
 
spdriDátum: Kedd, 2011-09-06, 11:20:05 | Üzenet # 141
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 229
Ted,

Köszi, kipróbálom a setupot este:)
 
m4dm3nDátum: Kedd, 2011-09-06, 11:20:11 | Üzenet # 142
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Időmérő, ha úgy van, mehet 30 perc-re fel, de a megosztást és a körlimitet nem támogatom. Első szezonban volt ilyen, ha jól emlékszem (körlimit). Lett is belőle káosz, meg egy csomó érvénytelen kör, mivel többen, több pályán sem figyeltek oda arra, hogy van 5 köre és ennyi smile .

"Újoncoknak": Komolyan ne féljetek segítséget kérni. Szerintem senki sem olyan "fukar" itt a közösségben, hogy ne segítene, vagy éppen egy setup-ot ne küldjön smile . "Szátok" van, hát merjetek kérdezni, meg segítséget kérni thumb .

[lelki_terror]Najó én speciel smucig vagyok, szóval sz*rok én bele, hogy ki hogyan halad. Nem segítek senkinek devil biggrin .[/lelki_terror]


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
NorbullDátum: Kedd, 2011-09-06, 12:44:58 | Üzenet # 143
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
Na itt álljunk meg megint mindenki belett szarva mer feltettem egy-két ötletet, és mindenki mondja hogy mit nem meg ezt nem meg azt nem, én csak Felvetettem!!!!! a Lényeg az hogy mindenki azzal jön hogy végig kell menni a szamárlétrán meg megtanulni meg ilyenek, egy problémám van, hogy visszanéztem a liga kezdetétől fogva hogy ki milyen szamárlétrán ment végig, nem igen láttam ilyent aki most elöl van akkor is ott volt.

DE NEM EZÉRT ÍRTAM, ez a rovat ad teret az ötletelésnek, ha nem lehet nem lehet, és nem értem minek nyerni, nem az a lényeg nekem az a lényeg hogy szélárnyékból ki és előzés a határok túllépése és még sorolhatnám, csak ha ilyen ez a mód hogy rengeteg potenciál VAN BENNE.
sZÓVAL RÉSZEMRŐL UTOLJÁRA SZÓLALTAM FEL VALAMIRÉRT ÉS EZ NEM SÉRTŐDÉS DE EGYSZER ÍROK ÉS... NA MINDEGY .....JÓ VELETEK!!!!!!!
 
dugojancsiDátum: Kedd, 2011-09-06, 14:30:18 | Üzenet # 144
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
Norbull, szerintem nem lett beszarva senki, de azért köszönjük hogy megosztottad az ötleteidet és örülünk hogy nem sértődtél meg.

   
 
hun88Dátum: Kedd, 2011-09-06, 15:21:05 | Üzenet # 145
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 155
Sziasztok!
Végigolvastam és muszály hozzászolnom.
Mint tökéletes kezdő leírnám a tapasztalatomat.
Ide jöttem,probáltam setupolni,rossz időket mentem,kértem setupot,kaptam is,jobbat mentem.
De miért ad a 2-3 leggyorsabb setupot nekem?mert tudja, ugysem megyek vele sokra,hiszen tök más a vezetési stílusunk...
Bele kell ülni a Dugó vagy Gabor kocsiába és nézni azt a lehellet finom,korábban fékezést,hamarabb ki is gyorsítást,stb..
És hopp, ugranak le a másodpercek..Már csak 1 másodpercre vagyok néha tőlük,de hol az az 1 másodperc??..:-)
Gyakorlás,vezetni tudás..
Én meg egyszer egy edző futamon kiprobálnék egy egységes setupot!!Gyanítom mindenki ugyan azon a helyen lenne..

Üdv Urak!
Megyek gyakorolni...
 
dzsavermadarDátum: Kedd, 2011-09-06, 16:03:28 | Üzenet # 146
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Quote (hun88)
Én meg egyszer egy edző futamon kiprobálnék egy egységes setupot


Vannak ligák, ahol kötelezően egységes setuppal versenyeznek, mondván, hogy ha azonos minden, akkor csak a tényleges "sofőrteljesítmény, sofőrtudás" alapján születnek meg az eredmények.
Ez is egy szempont, és nem is lehet rámondani, hogy rossz, de pl ennek a közös setupnak a "kifejlesztése" is kérdéses, hogy kitől származik (mint te is írtad, és igaz is, hogy "vezetési stílus/tudás" függő is.

A lényeg, hogy mi nem úgy csináljuk. Szépen meg kell tanulnunk beállítani az autónkat, és minél többet gyakorlunk, annál jobban fog fejlődni velünk együtt a setup-unk is.

Én pl csak azért kérek setupot, hogy megnézzem azt, hogy nagyjából milyen paraméterek vannak beállítva.
Ha hasonlít az enyémre, ki sem próbálom. Ha jelentősen eltér, akkor kipróbálom, és ha hasznosnak ítélem meg, akkor az enyémet próbálom valamennyire közelíteni hozzá. De mindig ragaszkodom a sajátomhoz, mert az vagyok én. Az én termékem, az én stílusom, és az én tudásom.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
sztamasDátum: Kedd, 2011-09-06, 17:33:39 | Üzenet # 147
Pénztáros
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 133
A mai nap termékeny a hozzászólásokban! biggrin
HUN88 és dzsavermadar hozzászólásával teljesen megegyezik az én véleményem is.
Kértem setupokat nem keveset, különböző helyen állóktól.
De rájöttem egyik sem az én stílusom. Marad az hogy most is kérek de az enyémmel összefésülöm és kihozom a számomra legjobbat.
De az az igazi ha saját magam készítem a setupot.
Hozzáteszem még hogy a csapattársam alap setuppal gyorsabb nálam! (Le a kalappal előtte!)
Tehát mindenkinek SETUPRA FEL!

ui: Azért az élmenőktől ha kérnénk setupot lehet hogy meglepődnénk hogy avval is milyen lassúak vagyunk! biggrin wacko
 
NorbullDátum: Szerda, 2011-09-07, 06:22:45 | Üzenet # 148
Közlegény
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 16
SZiasztok!!!!

Ne aggódjatok csak azt szeretném mondani dzsaver vagy Ted hogy, ez a közös setup nem rudom nem lenne nagy megoldás, én is ugyan azt mondom mint Ti, és hasonlóan csinálom mint dzsaver, megkapok egy setupot pl. Bécitől és át kell állítanom ha nem is radikálisan de bizonyos mértékben biztos, és úgy már megfelelő.
Úgy vettem észre ebben a játékban a fokozatok nagyon finomhangolásán rengeteg múlik, szerintem az egész elkeseredés negy része innen fakad( sokkal lassabban húz, ami nekem nagyon látszik)

Lenne még egy kérdésem és csak kérdés ténylegű:-Azt nem lehetne megcsinálni hogy mint a sérülés és motor illetve egyébb meghibásodás 100%-os legyen??

Fair Play for All!!!!!!

Üdv:Norbull
 
dassvedDátum: Szerda, 2011-09-07, 08:30:31 | Üzenet # 149
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 271
ajajj, ez a sérülés tényleg real lenne, de nem tudom miként kezelném vagy hogyan reagálnám le, ha a piszkált mod pár körrel a vége előtt kisütné a motoromat... vagy bárkiét. nem szeretnék -és szerintem mások sem- több napi vagy hetes edzést ezzel kockáztatni, mert ha valami akkor az önhibán kívüli feladás b*szna fel a legjobban, jobban fájna mintha kilökne valaki, illetve pár évnyi wtcc nézés alatt elég kevés futam alatti műszaki hibát láttam /kivéve defekt/, nekem nem hiányozna komolyabban egy ilyen kiszámíthatatlan plusz kockázati tényező, van abból elég a pályán, jelenleg húsznál is több!!! smile nem is nagyon értem srácok, kezdjünk már el simán csak versenyezni és ne mindig valami külső tényezőt behozni, variálni, tök egyszerű: gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás és setup, ennyi, aztán vasárnaponként tízenvalahány kör önfeledt száguldás, hajrá!

Az üzenetet módosította dassved - Szerda, 2011-09-07, 09:02:27
 
dugojancsiDátum: Szerda, 2011-09-07, 08:35:13 | Üzenet # 150
dugo mester
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 359
dassved, TÖKÉLETESEN EGYETÉRTEK VELED! respect

   
 
Keresés:

Copyright MyCorp © 2025
Az oldalt a uCoz rendszer működteti