Bajnokság 2.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
| |
Neuro | Dátum: Szombat, 2011-04-02, 13:02:18 | Üzenet # 1 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni. Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
|
|
| |
Neuro | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 12:04:19 | Üzenet # 251 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Quote (IreNiCuS) 30 fővel számolva 1260Ft/Év/Fő 105 Ft/Hó/Fő elég hihetetlen ár ha úgy vesszük. Nem lenne az annyi se. A képen is látható, hogy bruttó 30K egy évre előre kifizetve. Ez, akárhogy számolom, 25 fővel, fejenként 1200Ft egy évre, ami nálam havi 100Ft kereken.
|
|
| |
IreNiCuS | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 12:12:04 | Üzenet # 252 |
 Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 20
| Neuro Igen ezzel az összeggel stimmel is a dolog.Én a kezdő árat nem innen szedtem ki hanem innen Link és 4.200 Ft-al számoltam ahhoz vettem hozzá a 25% kedvezményt stb stb.
|
|
| |
Jack | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 13:50:28 | Üzenet # 253 |
 Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
| Fejenként 1200? Az nem összeg. Én hajlandó vagyok megfizetni, ha mindenki más is. Sőt ha kell többet is. Sőt ha komolyabb szerógép kell ahhoz is, és ha komolyabb netet kell rendelni hozzá, ahhoz is adok.
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 14:46:13 | Üzenet # 254 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| az ötletet én is támogatom, de ehhez még mindig kevesen vagyunk
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 16:18:31 | Üzenet # 255 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| A szerver ötletet én is támogatom. ha ez segít jobbá tenni bármit is, de a vasárnapi verseny bizonyította, hogy nem vagyunk még mindannyian olyan szinten (és itt nem csak a vezetni tudásra gondolok), hogy ilyen sokan guruljunk egyszerre egy pályán. Ennyi "reklamáció" még tán nem is volt egy verseny után sem. És ha még többen leszünk, az nem hiszem, hogy szerencsés lesz. Ne legyen igazam. Arról nem is beszélve, hogy akkor még több lesz a nulla pontos versenyző. (Tudom, tudom, a választ erre, azoktól, akiket nem érint. Nem kell megismételni)Azt is tudom, hogy ezt már tárgyaltuk. Csak nem megy a fejembe, hogy miért nem lehet ezt megérteni, vagy elfogadni, még ha nem is változtatunk rajta. Az első 10-12 versenyzőnek minden futamon van élvezete abban, hogy akár egy hellyel előrébb kerüljön, vagy őrizze a helyét, mert számít a pont, de az, hogy a hátsó ugyanannyi embernek mi élvezet legyen abban, hogy hajtson, kockáztasson, hogy megelőzze a másikat ugyanazért a nulla pontért. Mondjuk az "osztott" bajnokság segítene ezen is.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Satan_Claus | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 17:10:35 | Üzenet # 256 |
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 34
| Lehet, csokkenteni kene a pontkulonbsegeket, es tobb embernek kene pontot adni, mondjuk az elso 15-nek
|
|
| |
Jack | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 18:11:36 | Üzenet # 257 |
 Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
| Bizony így van. Ott akik elöl végeznek megérdemlik a pontokat, de mi ott hátul semmit sem kapunk. A különbség is hatalmas. 30-27-25-22-20-18-16-14-12-10-8-6-4-3-2-1 16 emberkének adna pontot. Pld. Az első 30-at, és a 16. 1-et. hatalmas a különbség, de mégsem akkora mint így. Egy lökés amit nem kérünk hátra parancsol, és mi nem tudjuk már behozni. 
|
|
| |
DAeRK | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 20:03:20 | Üzenet # 258 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| A szerverbérlésben én is benne lennék. 1-2 ezer forintot simán kibírnék. A Hotlaps alapján való kiválasztás a heti hotlaps vagy az időmérőn megtett kör számítana? Támogatom azt a kezdeményezést is, hogy ki legyen terjesztve a pontozás hátrafelé.
|
|
| | |
DAeRK | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 20:06:49 | Üzenet # 260 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| Támogatom még a várólistás felvetést is. Nem úgy értettem, hogy változtatni szeretnék bármin is. Csak ha arra kerül a sor ezek mellett tenném le a voksomat. Egyenlőre.
|
|
| |
Neuro | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 20:19:35 | Üzenet # 261 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Quote (Jack) Az első 30-at, és a 16. 1-et. hatalmas a különbség, de mégsem akkora mint így. Valóban, elvégre most KISEBB a különbség, hiszen 25-öt kap az első, de igazából nem teljesen értem, mi ez a különbséges dolog. A pontozásnak nem az a lényege, hogy ne legyen semmi különbség, akkor minek pontoznának??? A tizenötödik hely meg ugyanúgy semmit sem ér, ha jár is érte egy pont. Más: a várólistás dolog akár jó is lehet (hiányzások alapján beugrók), csak kérdés, hogy a jelentkezők vállalják-e, hogy néha a semmiért fognak dolgozni akár egész héten.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 22:26:38 | Üzenet # 262 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Quote Más: a várólistás dolog akár jó is lehet (hiányzások alapján beugrók), csak kérdés, hogy a jelentkezők vállalják-e, hogy néha a semmiért fognak dolgozni akár egész héten. Hát akik amúgy is lelkesen körözgetnek hét közben meg versenyeznek velünk, nem hiszem, hogy munkának fogják fel, hanem élvezik amúgy is. Gondolom örülnének neki, ha pár bajnokin el tudnának indulni emelett. Például Ted már jelezte, hogy a hétvégén hiányzik... Quote Lehet, csokkenteni kene a pontkulonbsegeket, es tobb embernek kene pontot adni, mondjuk az elso 15-nek Deja vu érzésem van Mintha az első bajnokságban is 1-2 futam után jött elő ez az indítvány, most is azt mondom: futó bajnokság közben ilyet nem kellene változtatni. És amúgy sem értek vele egyet átlagosan 20 fővel így is a mezőny fele kap pontot. JJ is azon aggódott az előző szezonban, hogy hogy lesz így pontja, és lám mennyi lett.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Szerda, 2011-05-11, 22:32:25 | Üzenet # 263 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Ja igen DAeRK hiányzások topicban írta, hogy nem lesz Június 5. én mert Hungaroringen lesz. Ez már nekem is eszembe jutott. Nem kellene elhalasztani az aznapi versenyt egy héttel? Nem tudom, a vidékről jövők haza tudnának-e egyáltalán érni, de mindenképp kényelmesebb lenne, ha nem kellene rohanni hazafelé senkinek, meg amúgy is fárasztó nap lesz.
|
|
| |
Smisa | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 08:22:57 | Üzenet # 264 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 19
| Én ezt a beugrot csak úgy javasolnám, hogy nem vesz el pontokat a szezont végig teljesítöktől talán más bajnokságokban is van ilyen ha jól tudom vendég versenyőnek említik. Mert az 1. bajnokságban is volt aki elvitt pontokat a többiek elől és utána meg se jelent
|
|
| |
Smisa | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 08:45:59 | Üzenet # 265 |
 Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 19
| Van egy téma ami elég nagy vihart kavar, de kikivánkozik belölem a hozzászólás ez pedig a szélesítés/vágás: Nekem a szélesítés/vágás rendesen tud javítani az idő eredményemen mivel nálam sajna nem mindig megy a tökéletes kör (tudom többet kellene gyakorolni, de ez van) ezt a témát anno én feldobtam mert volt olyan verseny ahol ilyen miatt nem tudtam befogni az előttem lévőt. Elhiszem hogy nem direkt szélesít de mivel még büntetés sincs rá nem is törekszik arra hogy bent maradjon (nem célozgatok senkire, nem támadok senkit még mielőtt bárki is magára venné!!!). Pl az A1-n is van egy kanyar amit ha túl szüken veszek akkor kimegyek négy kerékkel a pályáról és előnyt szerzek vele ez a domtető utáni jobbos a pálya utolsó harmadában tudom lehet tisztán is gyorsan venni de nekem még az nem jött össze csak 1x 
Az üzenetet módosította Smisa - Csütörtök, 2011-05-12, 08:46:29 |
|
| |
Neuro | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 08:56:49 | Üzenet # 266 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Quote (Smisa) Én ezt a beugrot csak úgy javasolnám, hogy nem vesz el pontokat a szezont végig teljesítöktől És akkor mi értelme annak, hogy jön? Innen már csak egy lépés még azt is megmondani, hogy ha meglát valakit a pályán 5 méteres körzetben, akkor húzódjon félre, mert mi az, hogy akadályoz. 2. a vágás persze, hogy előnnyel jár, ezt senki nem vitatta, nem is értem, hogy jön ide, azért mindig is büntetés járt.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:04:01 | Üzenet # 267 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Smisa, időmérőn szélesítést/vágást természetesen büntetjük ahogy kell. Futamon ezt már nem lehet így megoldani*, mert: 1. nem az idő ellen harcolsz, hanem mások ellen, ergo véded a pocíciód vagy támadod az előtted lévőt és nem a kör "szépsége" a fontos, hanem a hatékonysága. 2. Nincs az az ember aki 20 percen át kb. ugyanazt a kört futja. *ezt az szélesítésre értem. Vágásért jár a büntetés Nekem ez a véleményem .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:11:33 | Üzenet # 268 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Smisa: az hogy az A1 en azt a kanyart szűken veszed nem szélesítés hanem vágás. Az pedig versenyen is büntetetendő: "Büntetése: a pályán haladás során történt 3 darabonként 5-15 mp időbüntetés az adott futamon akkor is ha 1 cm, akkor is ha fél méter vágásról volt szó, de csak akkor, ha a játék nem büntette a játékost (büntetés mértékének kiszabása a vágások súlyosságának függvényében)! Durva levágás fogalma: pályán kívül legalább egy autó szélességben (a VB feladata eldönteni): darabjáért 15 mp időbüntetés, amennyiben a játékos láthatóan nem próbálta meg kompenzálni az ezzel szerzett előnyét." Tehát ha előtted/mögötted sokszor vág valaki, óvhatsz ellene. Szélesítéssel meg nyerni nem nagyon lehet szinte sehol (csúszósabb kint, göröngyösebb, kerékvetően át kell kimenni visszajönni stb...), és ahogy m4dm3n is írta verseny közben ez néha előfordul, de főleg kisebb hibákról lecsúszásokról van általában szó, amivel nem, hogy gyorsabb az illető, hanem inkább lassabb.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:14:04 | Üzenet # 269 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (m4dm3n) nem az idő ellen harcolsz, hanem mások ellen, Pont erről van szó. Azért is nem foglalkozunk a versenyen levő haladással annyira, mert anno megbeszéltük, hogy elvenné a versenyjellegét/szépségét, ha centizni kellene ott is. Nyilván a durva dolgokra felfigyelünk, ha van info, de hagyunk mindenkit normálisan versenyezni. Mivel mindenkinek ugyanez kijár, így egyformák az esélyek/lehetőségek. Quote (Neuro) akkor mi értelme annak, hogy jön? Ez így ahogy van, igaz.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:19:45 | Üzenet # 270 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Quote (KaraDani) Ja igen DAeRK hiányzások topicban írta, hogy nem lesz Június 5. én mert Hungaroringen lesz. Ez már nekem is eszembe jutott. Nem kellene elhalasztani az aznapi versenyt egy héttel? Nem tudom, a vidékről jövők haza tudnának-e egyáltalán érni, de mindenképp kényelmesebb lenne, ha nem kellene rohanni hazafelé senkinek, meg amúgy is fárasztó nap lesz. Na igen ez nekem is megfordult az fejemben, hogy ha tudok menni, akkor nekem szinte 100%, hogy bukó az adott futam. Meg lehet többeknek is, mert amennyire tudom eléggé sokan vagyunk nem pesteik (én spec. miskolci, adyz kazincbarcikai). Szóval nekünk nem két perc hazaérni . Javasolnám én, hogy ezen a napon a versenyt toljuk el 1 héttel. Ha már más nem, akkor Mihelisz Norbert tiszteletére .
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:22:33 | Üzenet # 271 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Quote (m4dm3n) ezen a napon a versenyt toljuk el 1 héttel támogatom 
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:26:23 | Üzenet # 272 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Sziasztok! Csatlakozom DAeRK-hez én sem leszek 5.-én mert a Hungaroringen leszek! Támogatom a halasztást! Egyébként meg az is jó ötletnek tűnik, amit Ted írt pár bejegyzéssel ezelőtt miszerint két napos lebonyolítás legyen. A legtöbben azért csatlakoztunk ehhez a csapathoz, hogy versenyezzünk.Nem kéne senkit megfosztani ennek a lehetőségétől és a csak a szerver a megoldás akkor azt az 1-2000HUf-ot mindenki kibírja. Egy felmérést végezve kiderülne hogy ezt hány ember gondolja komolyan, és utána ráérnénk gondolkodni a továbbiakon. Nem beszélve arról hogy ha jól olvastam tavaly ugyanez a probléma volt kezdetben a végén meg úgy kellett összekaparni az embereket a futamra! A másik gondolatom hogy én még azért veszek részt kevesebbszer a fórum társalgásban mert nem nagyon ismerem még ki magam az oldal ezen részén.
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:45:34 | Üzenet # 273 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| Quote (rocknrolla) felmérést végezve kiderülne hogy ezt hány ember gondolja komolyan ez jó gondolat,de nem igazán célravezető, tapasztalva az eddigi erőteljes részvételeket a szavazásokon (pl.: VB szavazás 22 főből 9 szavazott)
|
|
| |
Neuro | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:58:02 | Üzenet # 274 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Egyelőre addig jutottam a témával, hogy én személy szerint befizetek egy egyhavi díjat egy 12 slotos szerverre, ami kemény 1500Ft. Engem érdekel a szerverbérlés és a bérelt szerver üzemeltetése, így szeretnék némi tapasztalatot szerezni, hogyan is működik a téma. Ennyit nekem megér. Szerintem a tesztelés után térjünk majd vissza erre a dologra, addig igazából kevéssé érdekes.
|
|
| |
DAeRK | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 10:27:14 | Üzenet # 275 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| Quote (Ted-Mosby) ez jó gondolat,de nem igazán célravezető, tapasztalva az eddigi erőteljes részvételeket a szavazásokon (pl.: VB szavazás 22 főből 9 szavazott) sad Hát éppen ezért lenne értelme a szavazásnak. így tényleg meg lehetne tudni, hogy idézem: "hány ember gondolja komolyan" hogy beszáll a versenybe.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 11:22:21 | Üzenet # 276 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Idézet Neurotól: "Másfelől pedig egyetlen futamon vagyunk túl, úgyhogy szvsz nyugodt lélekkel lefújhatjuk a bajnokságot, akár további 2-3 hét tesztelés és megbeszélés erejéig." Ez is elfogadhatónak tűnik, ha változtatni akarunk. Minél tovább halogatjuk a döntéseket, annál rosszabb lesz. Márpedig, ha akarunk foglalkozni a mostani, és később jelentkezők problémájával, akkor döntenünk kell mostanában (szervertől függetlenül), Akármennyire is elszomorító volt a múltkori szavazás eredménye, azért én mégis megpróbálnék egyet, ez ügyben. Persze figyelve, hogy csak a 25+3 versenyző tudjon szavazni, és ne az össz regisztrált. Egyelőre elég annyi, hogy 1 Menjen minden így tovább (ebben az van, hogy a bajnokságot az elkezdettek szerint folytatjuk, befejezzük) 2 Változtassunk menet közben (ebben az új jelentkezőkkel történő bármi van benn(várólista, vendég versenyzés, ha bejön a nagy szerver, akár 30-an is lehetünk, stb.) 3 Állítsuk le a bajnokságot (ebben meg az van, hogy valszeg újrakezdünk, de akár 30, vagy annál több versenyzőre kidolgozott, megbeszélt, és eldöntött programmal. Ezen a szövegen lehet változtatni, csak nagyjából fogalmaztam meg. Azt, hogy mindenki tisztában legyen a szavazásra kiírt kifejezések tartalmával, azt a "szavazás ablak" mellett feltűnően meg kellene jeleníteni, hátha nem olvassa mindenki a topikot alaposan.
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
Neuro | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 11:30:49 | Üzenet # 277 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Quote (dzsavermadar) figyelve, hogy csak a 25+3 versenyző tudjon szavazni, és ne az össz regisztrált. Ez a múltkor is így volt. Ez szerintem ez egy értelmes ajánlat szavazásra. Viszont mivel most arról a jövőről beszélünk, ami közvetlen kihatással van a már bajnokságban résztvevőkre, ezért én azt javasolnám, hogy kizárólag a nevezettek (25 fő) szavazhassanak és amennyiben nem érjük el a 20-as részvételt a szavazáson, úgy vegyük érvénytelennek a szavazást és maradjon minden a régiben.
|
|
| |
dzsavermadar | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 11:47:04 | Üzenet # 278 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
| Quote (Neuro) kizárólag a nevezettek (25 fő) szavazhassanak Helyeslem! (a +3 meg legfeljebb a topikban hozzászól a dolgokhoz, ha van valami javaslatuk.) Az érvényességhez is jogos a 20 fős részvétel. Támogatom Kérek mindenkit, hogy vegye komolyan, és szavazzon. Ne égessük magunkat, magunk előtt, hogy még egy érvényes szavazást sem tudunk megcsinálni. Csak gondolat: Ha leállunk esetleg, attól még a tervezett versenyeket lefuthatjuk "tesztverseny" címszó alatt. Akár a + 3 részvételével is, és ha gond van, legfeljebb mindhárman kilépnek, és újraindítunk.(technikai részét nem tudom)
"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
|
|
| |
DAeRK | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 14:11:22 | Üzenet # 279 |
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
| Mehet a szavazás.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Csütörtök, 2011-05-12, 15:13:14 | Üzenet # 280 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Ki van írva a szavazás! Egyszer végre voksoljon mindenki!
|
|
| |
Jack | Dátum: Szombat, 2011-05-14, 10:53:06 | Üzenet # 281 |
 Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
| 25 nevezett versenyző van. 3 új emberke jött azóta. NEVEZÉS LEZÁRVA !!! Lehetne végre két osztály. EBBEN A SZEZONBAN NEM LESZ KÉT OSZTÁLY !!! Persze ki kellene dolgozni a hogyant. Érdemes lenni gondolkodni az 1 x 30 perc+boxkiálláson, vagy 1 x 20 kör+boxkiálláson. A boxkiállás taktikára kényszerítené a versenyzőket.WTCC-BEN NINCS BOXKIÁLLÁS !!! 10 perc időmérő. 19.00-kor kezd az egyik csoport, és mondjuk 20.00-kor a másik. Csoportba kerülésért hétköznapi legjobb idővel kellene versenyezni. Így nem kerülnének össze a lassabb tapasztalatlanok, a gyorsabbakkal. Így ők sokkal nívósabb versenyt vívnának, de a másik csoport sem lenne piskóta. És akkor lehet csapatozni. SZAVAZÁS LEZÁRVA, EGYENLŐRE MINDEN MARAD A RÉGIBEN !!! T.Mosby !!!
|
|
| |
adyz | Dátum: Szombat, 2011-05-14, 11:01:22 | Üzenet # 282 |
 Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
| felejtsd (felejtsétek) már el a kettéosztást és a boxot. ez nem forma1, túraautó, mondd ez valamit neked (nektek)?
az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Szombat, 2011-05-14, 11:05:26 | Üzenet # 283 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Jack: tisztában vagy vele, hogy ki van írva egy szavazás erről? Látod mi az eredmény?
|
|
| |
Neuro | Dátum: Szombat, 2011-05-14, 11:11:21 | Üzenet # 284 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Jack a következő után eskü, nem teszed zsebre, amit kapsz tőlem. Eleve nem is volt kérdés, hogy legyen-e csoportbontás vagy boxkiállás. Miért nem lehet felfogni?!
|
|
| |
Jack | Dátum: Szombat, 2011-05-14, 11:15:31 | Üzenet # 285 |
 Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
| Elnézést. Sajnálom.
|
|
| |
Ted-Mosby | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 07:11:39 | Üzenet # 286 |
 Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
| A VERSENYSZABÁLYZAT LE VAN FEKTETVE ÉS VÉGLEGES, A NEVEZÉS LEZÁRVA EZ IS VÉGLEGES, A SZEZON ELINDULT, MÁR NEM VÁLTOZTATUNK SEMMIN EZ IS VÉGLEGES TÖBB EZZEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSNEK ÉS FELVETÉSNEK NEM LÁTOM ÉRTELMÉT !!!
|
|
| |
Sup | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 13:55:53 | Üzenet # 287 |
 Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 30
| Quote (Smisa) Pl az A1-n is van egy kanyar amit ha túl szüken veszek akkor kimegyek négy kerékkel a pályáról és előnyt szerzek vele ez a domtető utáni jobbos a pálya utolsó harmadában tudom lehet tisztán is gyorsan venni de nekem még az nem jött össze csak 1x A helyzet az, hogy az A1 első kanyarja is ilyen és az összes többi is. Gondolj az első jobbosra, ahol is az első szektorban úgy lehet jó időt elérni, ha merészen ráhúzod az autót a kanyarra és a palánk mellett mész el centikre, de eközben óhatatlanul is rásodródsz a kerékvetőre, mégpedig szinte négy kerékkel. elég széles ugye... Aztán ott van az első szektor után a jobbra fordító a hosszú tört egyenes előtt. Ott is rásodródhatsz a kerékvetőre, szinte kínálja magát. Nem sorolom tovább, az összes ponton úgy lehet jó időt elérni, ha használod a kerékvetőket, s itt nyilván nem az általad említett utolsó előtti kanyar levágására gondolok (de gondolhatnék a célegyenesre ráfordító kerékvetőjére). Ha ezért megbüntetnek, (s itt nem szabályokat vonom kétségbe, az már végleges) akkor tessék... De az is megér egy misét, amikor a bekapcsolt segítségeknek köszönhetően egyesek mondjuk Essingtonban két kerékkel a füvön gyorsabban mennek, mint más a betonon...
Az üzenetet módosította Sup - Vasárnap, 2011-05-15, 13:57:13 |
|
| |
Neuro | Dátum: Vasárnap, 2011-05-15, 15:05:39 | Üzenet # 288 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Már megint mit kell ezen csámcsogni? Szabályok leírva a szabályzatban! Másfelől a szavazás eredményének, azaz a résztvevő döntő többség véleményének megfelelően nem változtatunk semmin. Nincs vendégjátékos, nincs plusz nevezés. Pont.
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 17:57:39 | Üzenet # 289 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Javaslom a vezetőségnek, hogy még egyszer gondoljuk át azt, hogy aki nem teljesíti a 30 kört, és a 107%-os szabályt ne indulhasson a futamon. Az első futam 11 körében tökéletesen látszik, hogy miért mondtam eddig is ezt. Syriust utolérte zsomboor (00:54 zsombor ideje szerint), syrius elhagyta a pályát, majd balesetveszélyesen jött vissza, ami ha versenyben vannak belefért volna, de egy lekörözött esetében nem. Két kanyarral később, Alex hátulját koccolta meg, ami ha egy nagyobb kocc, lehet véget is vetett volna Alex 2. helyének, vagy versenyének. Ezért mondtam, hogy aki 107%-ot nem tud megfutni, az balesetveszélyes azok számára akik rendesen gyakorolnak és az első helyekért küzdenek. És nem megoldás, hogy hátulról késleltetéssel indulnak.
|
|
| |
Neuro | Dátum: Hétfő, 2011-05-16, 21:44:00 | Üzenet # 290 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Én is úgy gondolom, hogy nem véletlenül merült fel egyáltalán ezen szabályok létrehozása és tény, hogy most bebizonyosodott, hogy jól gondolkodtak azok, akik kötelezővé akarták tenni. Nem csak arról van szó, hogy kit és miért diszkriminálunk, hanem arról, hogy ki és hogyan teszi tönkre ezzel a lehetőséggel (mármint a totális felkészületlenség ellenére részvétellel) mások játékát. Nagyon közel volt az elmúlt futamon egy ilyen esemény, én is láttam a 3. helyen autózva. Erre mondtam anno, hogy értelmetlen indulni, ha valaki 7-8 mp-cel van a többiek mögött köridőben. Ez nem verseny, kötve hiszem, hogy a gyenge játékos élvezné. És ha már be is bizonyosodott a hátránya, akkor leírom kerek-perec: Ilyet egész egyszerűen a bajnokságba nevezni sem engednék és ha kizárólag rajtam múlna, ez a szabály mostantól igenis kőkeményen életbe lépne. Akár most azonnal, a bajnokság elkezdése után is (nem érdekel, ha valakit megsértek és személyes támadásnak veszi). Mert az nem állapot, hogy ezzel veszélyeztessük a résztvevőket.
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Kedd, 2011-05-17, 04:47:51 | Üzenet # 291 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| KaraDani! Ez a 107%, olyan f1-es indoklás!!! Aki esetleg nem olyan penge mert csak most kezdte az ne induljon azért hogy téged ne zavarjon!? A jó pilóta nem csak attól jó mert üres pályán jó időt megy hanem futam közben jól reagálja le az ilyen és ehhez hasonló helyzeteket! Amúgy az a része respect, hogy nekünk gyengébb pilótáknak is mindent meg kell tenni hogy az ilyen helyzeteket is jól kezeljük futam közben!!!!
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Kedd, 2011-05-17, 06:37:32 | Üzenet # 292 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Egy 1:40.000 es pályán a 107%-os határ 1:47.000. Aki 7-8mp-el nem tud az elsőhöz képest futni, az nem gyengébb pilóta, nem az a gond, hogy nem olyan penge. Hanem, hogy cseszett felkészülni. Syriusnál is ez volt, 30 kört sem ment a szerveren. Kóválygott a pályán össze-vissza, totál balesetveszélyesen végig. Amúgy nem értem mit paráztok, ti akik normálisan gyakoroltok ezt simán megfutjátok. 7-8mp-ekről beszélünk, az más géposztály Tisztán látszik, hogy még arra se volt képes, amikor utólérték lekörözni, hogy rendesen félreálljon, a vakszerencsének köszönhető, hogy nem tette tönkre az első 3 közül valamelyikük futamát. És ne tegye már tönkre egy olyan ember, aki 30 kört nem volt hajlandó megtenni egy hét alatt az adott pályán (és kb az egész szezonban eddig), azoknak a versenyét, akik több 100 kört gyakoroltak, hogy egy jót versenyezhessenek.
|
|
| |
Neuro | Dátum: Kedd, 2011-05-17, 06:54:33 | Üzenet # 293 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Quote (rocknrolla) Ez a 107%, olyan f1-es indoklás!!! Nem, az a 107% WTCC-ben ugyanúgy ott van, mint minden normálisabb igazi versenysorozatban, pontosan a fentebb indokoltak miatt. Quote (rocknrolla) Aki esetleg nem olyan penge mert csak most kezdte az ne induljon azért hogy téged ne zavarjon!? PONTOSAN! Quote (rocknrolla) A jó pilóta nem csak attól jó mert üres pályán jó időt megy Pontosan! Ennek köszönhető, hogy végül elmaradt a nagy baleset. Csakhogy a másik fél semmit nem tett meg érte. Tapasztalat és felkészülés hiánya miatt. Nem egy bajnokságban kell megtanulni vezetni! Amúgy neked pont nincs félnivalód, szóval én se értem az ellenkezést. De pl. ha én nem készülnék fel egy pályára (ez nálam 0 kört jelent egy ismeretlen pályán), eszembe se jutna úgy odaállni, hogy na hát majd lesz valahogy.
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Kedd, 2011-05-17, 09:14:35 | Üzenet # 294 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| 30 kör + 107%-os szabályról már korábban is kifejtettem a véleményem, hogy támogatom és továbbra is teljes mértékig támogatom. Ez az rFactor nem egy olyan játék, hogy teszünk bele 2 kört és már ismerjük az autót meg a pályát. Igenis ide kell a sok gyakorlás. Nem hiába van a játékban egy eléggé részletes és komoly setup rész.
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Kedd, 2011-05-17, 11:06:45 | Üzenet # 295 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Nem ellenkezés csak tudom hogy nekem is van még hova fejlődni! Azt is tudom hogy anno mikor elkezdtem autós szimulátorral játszani én is lézengtem a pályán.Idő kell és sok gyakorlás ahhoz hogy eljussunk egy átlagos szintre és az esélyt meg kell adni mindenkinek! Egyébként meg a legnagyobbaknak is elszokott menni néha a versenyük mások miatt! Amúgy nagy vonalakban a véleményünk egyezik! Csak én K.....va lojális vagyok!!!
|
|
| |
Neuro | Dátum: Kedd, 2011-05-17, 11:20:43 | Üzenet # 296 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Szerintem nem vetted a lényegét a mondandómnak: Nem a bajnokság sorozatában kell megtanulni vezetni annak, aki nem tud! A 107% nem teljesítése pedig már kirívóan gyenge eredmény, ami szerintem egy bajnokságban nem tolerálható semmiképpen, ha jól láthatóan veszélyes dolgokkal párosul. Azon kívül igen, a legnagyobbak is hibázhatnak, csak nem keverendő az eseti hibázás azzal, amikor valakinek tulajdonképpen fogalma sincsen arról, hogy mit kell tenni adott szituációban, pl. kék zászló, lekörözés esetén, az érkezők azonnali akadálymentes elengedése lenne a kötelessége.
|
|
| |
rocknrolla | Dátum: Szerda, 2011-05-18, 04:33:21 | Üzenet # 297 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
| Rendben meggyőztél!
|
|
| |
m4dm3n | Dátum: Csütörtök, 2011-05-19, 09:09:38 | Üzenet # 298 |
 Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
| Daninak válasz, de olvassa el a többi VB tag is: Tolatás: Nem fogadom el ezt amit írtál. Nem hiszem el, hogy ennyire nem lehet felállni a rajtra. Tavasszal 10 futamon voltam túl, előtte jó pár tesztfutam. Nyári idényben eddig ugye 2 futam és előtte még jó pár tesztfutam és EGYSZER SEM KELLETT tolatnom a rajtrácson. Biztos én vagyok a balf*sz, hogy be tudok normálisan állni. Kis tolatás = figyelmeztetés! Nagy tolatás = büntetés (időbüntetés), ha még sérülést is okozz, akkor megy rá a Balesetes büntetés. Maximálisat részemről!
Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
|
|
| |
KaraDani | Dátum: Csütörtök, 2011-05-19, 09:29:11 | Üzenet # 299 |
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
| Én meg nem értek egyet veled. A kockádon belül szvsz azt csinálsz amit akarsz, oda senkinek nem kell betennie a "lábát", így senkit nem is zavarhatsz egy kis korrigálással Ha a kockán kívül tolatás van az más tészta.
|
|
| |
Neuro | Dátum: Csütörtök, 2011-05-19, 10:09:15 | Üzenet # 300 |
 Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
| Szerintem sincs senkinek semmi köze ahhoz, ha én 5cm-t igazítok az autómon a saját rajtrácsomon. Akár előre, akár hátra teszem azt.
|
|
| |
|