Nyitólap

Regisztráció

Belépés
Kedd, 2025-06-24, 23:44:45 | Üdvözöllek Vendég
[ Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Bajnokság 2.0: észrevételek, javaslatok, ötletek
NeuroDátum: Szombat, 2011-04-02, 13:02:18 | Üzenet # 1
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Ide várunk mindenféle építő jellegű kritikát, javaslatot, ötletet, egyszóval mindent, amivel kapcsolatban esetleg változtatást szeretnétek látni.
Offolást mellőzzük, ha lehet! Ha nem, akkor is!
 
NeuroDátum: Szerda, 2011-05-11, 12:04:19 | Üzenet # 251
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (IreNiCuS)
30 fővel számolva 1260Ft/Év/Fő 105 Ft/Hó/Fő elég hihetetlen ár ha úgy vesszük.


Nem lenne az annyi se. A képen is látható, hogy bruttó 30K egy évre előre kifizetve. Ez, akárhogy számolom, 25 fővel, fejenként 1200Ft egy évre, ami nálam havi 100Ft kereken.
Csatolások: 0864161.jpg (152.8 Kb)
 
IreNiCuSDátum: Szerda, 2011-05-11, 12:12:04 | Üzenet # 252
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 20
Neuro

Igen ezzel az összeggel stimmel is a dolog.Én a kezdő árat nem innen szedtem ki hanem innen Link és 4.200 Ft-al számoltam ahhoz vettem hozzá a 25% kedvezményt stb stb.

 
JackDátum: Szerda, 2011-05-11, 13:50:28 | Üzenet # 253
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Fejenként 1200? Az nem összeg.
Én hajlandó vagyok megfizetni, ha mindenki más is.
Sőt ha kell többet is.

Sőt ha komolyabb szerógép kell ahhoz is, és ha komolyabb netet kell rendelni hozzá, ahhoz is adok.

 
Ted-MosbyDátum: Szerda, 2011-05-11, 14:46:13 | Üzenet # 254
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
az ötletet én is támogatom, de ehhez még mindig kevesen vagyunk

 
dzsavermadarDátum: Szerda, 2011-05-11, 16:18:31 | Üzenet # 255
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
A szerver ötletet én is támogatom. ha ez segít jobbá tenni bármit is, de a vasárnapi verseny bizonyította, hogy nem vagyunk még mindannyian olyan szinten (és itt nem csak a vezetni tudásra gondolok), hogy ilyen sokan guruljunk egyszerre egy pályán.
Ennyi "reklamáció" még tán nem is volt egy verseny után sem. És ha még többen leszünk, az nem hiszem, hogy szerencsés lesz. Ne legyen igazam.
Arról nem is beszélve, hogy akkor még több lesz a nulla pontos versenyző. (Tudom, tudom, a választ erre, azoktól, akiket nem érint. Nem kell megismételni)Azt is tudom, hogy ezt már tárgyaltuk.
Csak nem megy a fejembe, hogy miért nem lehet ezt megérteni, vagy elfogadni, még ha nem is változtatunk rajta.
Az első 10-12 versenyzőnek minden futamon van élvezete abban, hogy akár egy hellyel előrébb kerüljön, vagy őrizze a helyét, mert számít a pont, de az, hogy a hátsó ugyanannyi embernek mi élvezet legyen abban, hogy hajtson, kockáztasson, hogy megelőzze a másikat ugyanazért a nulla pontért. Mondjuk az "osztott" bajnokság segítene ezen is.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
Satan_ClausDátum: Szerda, 2011-05-11, 17:10:35 | Üzenet # 256
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 34
Lehet, csokkenteni kene a pontkulonbsegeket, es tobb embernek kene pontot adni, mondjuk az elso 15-nek
 
JackDátum: Szerda, 2011-05-11, 18:11:36 | Üzenet # 257
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Bizony így van. Ott akik elöl végeznek megérdemlik a pontokat, de mi ott hátul semmit sem kapunk.
A különbség is hatalmas.
30-27-25-22-20-18-16-14-12-10-8-6-4-3-2-1
16 emberkének adna pontot. Pld.
Az első 30-at, és a 16. 1-et. hatalmas a különbség, de mégsem akkora mint így.

Egy lökés amit nem kérünk hátra parancsol, és mi nem tudjuk már behozni. dry

 
DAeRKDátum: Szerda, 2011-05-11, 20:03:20 | Üzenet # 258
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
A szerverbérlésben én is benne lennék. 1-2 ezer forintot simán kibírnék.
A Hotlaps alapján való kiválasztás a heti hotlaps vagy az időmérőn megtett kör számítana?
Támogatom azt a kezdeményezést is, hogy ki legyen terjesztve a pontozás hátrafelé.
 
Ted-MosbyDátum: Szerda, 2011-05-11, 20:05:38 | Üzenet # 259
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
én is támogatnék, minden jó ötletet, de ha jól emlékszem a 2. szezon már elkezdődött
miért most kell előhozakodni a dolgokkal, nem értem
mindenki most világosodott meg ??? biggrin biggrin biggrin


 
DAeRKDátum: Szerda, 2011-05-11, 20:06:49 | Üzenet # 260
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
Támogatom még a várólistás felvetést is.

Nem úgy értettem, hogy változtatni szeretnék bármin is. Csak ha arra kerül a sor ezek mellett tenném le a voksomat. Egyenlőre.

 
NeuroDátum: Szerda, 2011-05-11, 20:19:35 | Üzenet # 261
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (Jack)
Az első 30-at, és a 16. 1-et. hatalmas a különbség, de mégsem akkora mint így.

Valóban, elvégre most KISEBB a különbség, hiszen 25-öt kap az első, de igazából nem teljesen értem, mi ez a különbséges dolog. A pontozásnak nem az a lényege, hogy ne legyen semmi különbség, akkor minek pontoznának???

A tizenötödik hely meg ugyanúgy semmit sem ér, ha jár is érte egy pont.

Más: a várólistás dolog akár jó is lehet (hiányzások alapján beugrók), csak kérdés, hogy a jelentkezők vállalják-e, hogy néha a semmiért fognak dolgozni akár egész héten.

 
KaraDaniDátum: Szerda, 2011-05-11, 22:26:38 | Üzenet # 262
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Quote
Más: a várólistás dolog akár jó is lehet (hiányzások alapján beugrók), csak kérdés, hogy a jelentkezők vállalják-e, hogy néha a semmiért fognak dolgozni akár egész héten.

Hát akik amúgy is lelkesen körözgetnek hét közben meg versenyeznek velünk, nem hiszem, hogy munkának fogják fel, hanem élvezik amúgy is. Gondolom örülnének neki, ha pár bajnokin el tudnának indulni emelett. Például Ted már jelezte, hogy a hétvégén hiányzik...

Quote
Lehet, csokkenteni kene a pontkulonbsegeket, es tobb embernek kene pontot adni, mondjuk az elso 15-nek
Deja vu érzésem van biggrin Mintha az első bajnokságban is 1-2 futam után jött elő ez az indítvány, most is azt mondom: futó bajnokság közben ilyet nem kellene változtatni. És amúgy sem értek vele egyet átlagosan 20 fővel így is a mezőny fele kap pontot. JJ is azon aggódott az előző szezonban, hogy hogy lesz így pontja, és lám mennyi lett.
 
KaraDaniDátum: Szerda, 2011-05-11, 22:32:25 | Üzenet # 263
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Ja igen DAeRK hiányzások topicban írta, hogy nem lesz Június 5. én mert Hungaroringen lesz. Ez már nekem is eszembe jutott. Nem kellene elhalasztani az aznapi versenyt egy héttel? Nem tudom, a vidékről jövők haza tudnának-e egyáltalán érni, de mindenképp kényelmesebb lenne, ha nem kellene rohanni hazafelé senkinek, meg amúgy is fárasztó nap lesz.
 
SmisaDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 08:22:57 | Üzenet # 264
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 19
Én ezt a beugrot csak úgy javasolnám, hogy nem vesz el pontokat a szezont végig teljesítöktől talán más bajnokságokban is van ilyen ha jól tudom vendég versenyőnek említik. Mert az 1. bajnokságban is volt aki elvitt pontokat a többiek elől és utána meg se jelent angry
 
SmisaDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 08:45:59 | Üzenet # 265
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 19
Van egy téma ami elég nagy vihart kavar, de kikivánkozik belölem a hozzászólás ez pedig a szélesítés/vágás:

Nekem a szélesítés/vágás rendesen tud javítani az idő eredményemen mivel nálam sajna nem mindig megy a tökéletes kör (tudom többet kellene gyakorolni, de ez van) ezt a témát anno én feldobtam mert volt olyan verseny ahol ilyen miatt nem tudtam befogni az előttem lévőt. Elhiszem hogy nem direkt szélesít de mivel még büntetés sincs rá nem is törekszik arra hogy bent maradjon (nem célozgatok senkire, nem támadok senkit még mielőtt bárki is magára venné!!!). Pl az A1-n is van egy kanyar amit ha túl szüken veszek akkor kimegyek négy kerékkel a pályáról és előnyt szerzek vele ez a domtető utáni jobbos a pálya utolsó harmadában tudom lehet tisztán is gyorsan venni de nekem még az nem jött össze csak 1x sad

Az üzenetet módosította Smisa - Csütörtök, 2011-05-12, 08:46:29
 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 08:56:49 | Üzenet # 266
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (Smisa)
Én ezt a beugrot csak úgy javasolnám, hogy nem vesz el pontokat a szezont végig teljesítöktől

És akkor mi értelme annak, hogy jön? Innen már csak egy lépés még azt is megmondani, hogy ha meglát valakit a pályán 5 méteres körzetben, akkor húzódjon félre, mert mi az, hogy akadályoz.

2. a vágás persze, hogy előnnyel jár, ezt senki nem vitatta, nem is értem, hogy jön ide, azért mindig is büntetés járt.

 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:04:01 | Üzenet # 267
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Smisa, időmérőn szélesítést/vágást természetesen büntetjük ahogy kell. Futamon ezt már nem lehet így megoldani*, mert:
1. nem az idő ellen harcolsz, hanem mások ellen, ergo véded a pocíciód vagy támadod az előtted lévőt és nem a kör "szépsége" a fontos, hanem a hatékonysága.
2. Nincs az az ember aki 20 percen át kb. ugyanazt a kört futja.

*ezt az szélesítésre értem. Vágásért jár a büntetés

Nekem ez a véleményem smile .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
KaraDaniDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:11:33 | Üzenet # 268
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Smisa: az hogy az A1 en azt a kanyart szűken veszed nem szélesítés hanem vágás. Az pedig versenyen is büntetetendő:
"Büntetése: a pályán haladás során történt 3 darabonként 5-15 mp időbüntetés az adott futamon akkor is ha 1 cm, akkor is ha fél méter vágásról volt szó, de csak akkor, ha a játék nem büntette a játékost (büntetés mértékének kiszabása a vágások súlyosságának függvényében)!
Durva levágás fogalma: pályán kívül legalább egy autó szélességben (a VB feladata eldönteni): darabjáért 15 mp időbüntetés, amennyiben a játékos láthatóan nem próbálta meg kompenzálni az ezzel szerzett előnyét."
Tehát ha előtted/mögötted sokszor vág valaki, óvhatsz ellene.

Szélesítéssel meg nyerni nem nagyon lehet szinte sehol (csúszósabb kint, göröngyösebb, kerékvetően át kell kimenni visszajönni stb...), és ahogy m4dm3n is írta verseny közben ez néha előfordul, de főleg kisebb hibákról lecsúszásokról van általában szó, amivel nem, hogy gyorsabb az illető, hanem inkább lassabb.

 
dzsavermadarDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:14:04 | Üzenet # 269
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Quote (m4dm3n)
nem az idő ellen harcolsz, hanem mások ellen,

Pont erről van szó. Azért is nem foglalkozunk a versenyen levő haladással annyira, mert anno megbeszéltük, hogy elvenné a versenyjellegét/szépségét, ha centizni kellene ott is.
Nyilván a durva dolgokra felfigyelünk, ha van info, de hagyunk mindenkit normálisan versenyezni.
Mivel mindenkinek ugyanez kijár, így egyformák az esélyek/lehetőségek.

Quote (Neuro)
akkor mi értelme annak, hogy jön?

Ez így ahogy van, igaz. biggrin


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:19:45 | Üzenet # 270
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Quote (KaraDani)
Ja igen DAeRK hiányzások topicban írta, hogy nem lesz Június 5. én mert Hungaroringen lesz. Ez már nekem is eszembe jutott. Nem kellene elhalasztani az aznapi versenyt egy héttel? Nem tudom, a vidékről jövők haza tudnának-e egyáltalán érni, de mindenképp kényelmesebb lenne, ha nem kellene rohanni hazafelé senkinek, meg amúgy is fárasztó nap lesz.

Na igen ez nekem is megfordult az fejemben, hogy ha tudok menni, akkor nekem szinte 100%, hogy bukó az adott futam. Meg lehet többeknek is, mert amennyire tudom eléggé sokan vagyunk nem pesteik (én spec. miskolci, adyz kazincbarcikai). Szóval nekünk nem két perc hazaérni smile . Javasolnám én, hogy ezen a napon a versenyt toljuk el 1 héttel.

Ha már más nem, akkor Mihelisz Norbert tiszteletére biggrin .


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
Ted-MosbyDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:22:33 | Üzenet # 271
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Quote (m4dm3n)
ezen a napon a versenyt toljuk el 1 héttel

támogatom hands


 
rocknrollaDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:26:23 | Üzenet # 272
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
Sziasztok! Csatlakozom DAeRK-hez én sem leszek 5.-én mert a Hungaroringen leszek!
Támogatom a halasztást!
Egyébként meg az is jó ötletnek tűnik, amit Ted írt pár bejegyzéssel ezelőtt miszerint két napos lebonyolítás legyen.
A legtöbben azért csatlakoztunk ehhez a csapathoz, hogy versenyezzünk.Nem kéne senkit megfosztani ennek a lehetőségétől és a csak a szerver a megoldás akkor azt az 1-2000HUf-ot mindenki kibírja.
Egy felmérést végezve kiderülne hogy ezt hány ember gondolja komolyan, és utána ráérnénk gondolkodni a továbbiakon.
Nem beszélve arról hogy ha jól olvastam tavaly ugyanez a probléma volt kezdetben a végén meg úgy kellett összekaparni az embereket a futamra!
A másik gondolatom hogy én még azért veszek részt kevesebbszer a fórum társalgásban mert nem nagyon ismerem még ki magam az oldal ezen részén.
 
Ted-MosbyDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:45:34 | Üzenet # 273
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
Quote (rocknrolla)
felmérést végezve kiderülne hogy ezt hány ember gondolja komolyan

ez jó gondolat,de nem igazán célravezető, tapasztalva az eddigi erőteljes részvételeket a szavazásokon
(pl.: VB szavazás 22 főből 9 szavazott) sad


 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 09:58:02 | Üzenet # 274
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Egyelőre addig jutottam a témával, hogy én személy szerint befizetek egy egyhavi díjat egy 12 slotos szerverre, ami kemény 1500Ft. Engem érdekel a szerverbérlés és a bérelt szerver üzemeltetése, így szeretnék némi tapasztalatot szerezni, hogyan is működik a téma. Ennyit nekem megér.
Szerintem a tesztelés után térjünk majd vissza erre a dologra, addig igazából kevéssé érdekes.
 
DAeRKDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 10:27:14 | Üzenet # 275
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
Quote (Ted-Mosby)
ez jó gondolat,de nem igazán célravezető, tapasztalva az eddigi erőteljes részvételeket a szavazásokon
(pl.: VB szavazás 22 főből 9 szavazott) sad

Hát éppen ezért lenne értelme a szavazásnak. így tényleg meg lehetne tudni, hogy idézem: "hány ember gondolja komolyan" hogy beszáll a versenybe.

 
dzsavermadarDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 11:22:21 | Üzenet # 276
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Idézet Neurotól:
"Másfelől pedig egyetlen futamon vagyunk túl, úgyhogy szvsz nyugodt lélekkel lefújhatjuk a bajnokságot, akár további 2-3 hét tesztelés és megbeszélés erejéig."
Ez is elfogadhatónak tűnik, ha változtatni akarunk.

Minél tovább halogatjuk a döntéseket, annál rosszabb lesz.
Márpedig, ha akarunk foglalkozni a mostani, és később jelentkezők problémájával, akkor döntenünk kell mostanában (szervertől függetlenül),
Akármennyire is elszomorító volt a múltkori szavazás eredménye, azért én mégis megpróbálnék egyet, ez ügyben.
Persze figyelve, hogy csak a 25+3 versenyző tudjon szavazni, és ne az össz regisztrált.
Egyelőre elég annyi, hogy
1 Menjen minden így tovább (ebben az van, hogy a bajnokságot az elkezdettek szerint folytatjuk, befejezzük)
2 Változtassunk menet közben (ebben az új jelentkezőkkel történő bármi van benn(várólista, vendég versenyzés, ha bejön a nagy szerver, akár 30-an is lehetünk, stb.)
3 Állítsuk le a bajnokságot (ebben meg az van, hogy valszeg újrakezdünk, de akár 30, vagy annál több versenyzőre kidolgozott, megbeszélt, és eldöntött programmal.

Ezen a szövegen lehet változtatni, csak nagyjából fogalmaztam meg.

Azt, hogy mindenki tisztában legyen a szavazásra kiírt kifejezések tartalmával, azt a "szavazás ablak" mellett feltűnően meg kellene jeleníteni, hátha nem olvassa mindenki a topikot alaposan.


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 11:30:49 | Üzenet # 277
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (dzsavermadar)
figyelve, hogy csak a 25+3 versenyző tudjon szavazni, és ne az össz regisztrált.

Ez a múltkor is így volt.

Ez szerintem ez egy értelmes ajánlat szavazásra. Viszont mivel most arról a jövőről beszélünk, ami közvetlen kihatással van a már bajnokságban résztvevőkre, ezért én azt javasolnám, hogy kizárólag a nevezettek (25 fő) szavazhassanak és amennyiben nem érjük el a 20-as részvételt a szavazáson, úgy vegyük érvénytelennek a szavazást és maradjon minden a régiben.

 
dzsavermadarDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 11:47:04 | Üzenet # 278
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 571
Quote (Neuro)
kizárólag a nevezettek (25 fő) szavazhassanak

Helyeslem! (a +3 meg legfeljebb a topikban hozzászól a dolgokhoz, ha van valami javaslatuk.)

Az érvényességhez is jogos a 20 fős részvétel. Támogatom

biggrin biggrin Kérek mindenkit, hogy vegye komolyan, és szavazzon. Ne égessük magunkat, magunk előtt, hogy még egy érvényes szavazást sem tudunk megcsinálni. angry angry

Csak gondolat: Ha leállunk esetleg, attól még a tervezett versenyeket lefuthatjuk "tesztverseny" címszó alatt.
Akár a + 3 részvételével is, és ha gond van, legfeljebb mindhárman kilépnek, és újraindítunk.(technikai részét nem tudom)


"A versenyzés nem csak a győzelemről szól."
 
DAeRKDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 14:11:22 | Üzenet # 279
Ezredes
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 242
Mehet a szavazás.
 
KaraDaniDátum: Csütörtök, 2011-05-12, 15:13:14 | Üzenet # 280
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Ki van írva a szavazás! Egyszer végre voksoljon mindenki!
 
JackDátum: Szombat, 2011-05-14, 10:53:06 | Üzenet # 281
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
25 nevezett versenyző van. 3 új emberke jött azóta. NEVEZÉS LEZÁRVA !!!
Lehetne végre két osztály. EBBEN A SZEZONBAN NEM LESZ KÉT OSZTÁLY !!!
Persze ki kellene dolgozni a hogyant.

Érdemes lenni gondolkodni az 1 x 30 perc+boxkiálláson, vagy 1 x 20 kör+boxkiálláson.
A boxkiállás taktikára kényszerítené a versenyzőket.WTCC-BEN NINCS BOXKIÁLLÁS !!!
10 perc időmérő.
19.00-kor kezd az egyik csoport, és mondjuk 20.00-kor a másik.

Csoportba kerülésért hétköznapi legjobb idővel kellene versenyezni. Így nem kerülnének össze a lassabb tapasztalatlanok, a gyorsabbakkal. Így ők sokkal nívósabb versenyt vívnának, de a másik csoport sem lenne piskóta.

És akkor lehet csapatozni. smile SZAVAZÁS LEZÁRVA, EGYENLŐRE MINDEN MARAD A RÉGIBEN !!!

T.Mosby !!!
 
adyzDátum: Szombat, 2011-05-14, 11:01:22 | Üzenet # 282
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 69
felejtsd (felejtsétek) már el a kettéosztást és a boxot. ez nem forma1, túraautó, mondd ez valamit neked (nektek)?

az autós legjobb barátja a wd-40 és a féktisztító spray || "WRC is for boys. Group B was for men."
 
KaraDaniDátum: Szombat, 2011-05-14, 11:05:26 | Üzenet # 283
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Jack: tisztában vagy vele, hogy ki van írva egy szavazás erről? Látod mi az eredmény? deal
 
NeuroDátum: Szombat, 2011-05-14, 11:11:21 | Üzenet # 284
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Jack a következő után eskü, nem teszed zsebre, amit kapsz tőlem.

Eleve nem is volt kérdés, hogy legyen-e csoportbontás vagy boxkiállás. Miért nem lehet felfogni?!

 
JackDátum: Szombat, 2011-05-14, 11:15:31 | Üzenet # 285
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 146
Elnézést. Sajnálom.
 
Ted-MosbyDátum: Vasárnap, 2011-05-15, 07:11:39 | Üzenet # 286
Vezér-hadnagy
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 709
A VERSENYSZABÁLYZAT LE VAN FEKTETVE ÉS VÉGLEGES,
A NEVEZÉS LEZÁRVA EZ IS VÉGLEGES,
A SZEZON ELINDULT, MÁR NEM VÁLTOZTATUNK SEMMIN EZ IS VÉGLEGES

TÖBB EZZEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSNEK ÉS FELVETÉSNEK NEM LÁTOM ÉRTELMÉT !!!



 
SupDátum: Vasárnap, 2011-05-15, 13:55:53 | Üzenet # 287
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 30
Quote (Smisa)
Pl az A1-n is van egy kanyar amit ha túl szüken veszek akkor kimegyek négy kerékkel a pályáról és előnyt szerzek vele ez a domtető utáni jobbos a pálya utolsó harmadában tudom lehet tisztán is gyorsan venni de nekem még az nem jött össze csak 1x

A helyzet az, hogy az A1 első kanyarja is ilyen és az összes többi is. wacko

Gondolj az első jobbosra, ahol is az első szektorban úgy lehet jó időt elérni, ha merészen ráhúzod az autót a kanyarra és a palánk mellett mész el centikre, de eközben óhatatlanul is rásodródsz a kerékvetőre, mégpedig szinte négy kerékkel. elég széles ugye...

Aztán ott van az első szektor után a jobbra fordító a hosszú tört egyenes előtt. Ott is rásodródhatsz a kerékvetőre, szinte kínálja magát. Nem sorolom tovább, az összes ponton úgy lehet jó időt elérni, ha használod a kerékvetőket, s itt nyilván nem az általad említett utolsó előtti kanyar levágására gondolok (de gondolhatnék a célegyenesre ráfordító kerékvetőjére).

Ha ezért megbüntetnek, (s itt nem szabályokat vonom kétségbe, az már végleges) akkor tessék...

De az is megér egy misét, amikor a bekapcsolt segítségeknek köszönhetően egyesek mondjuk Essingtonban két kerékkel a füvön gyorsabban mennek, mint más a betonon...

Az üzenetet módosította Sup - Vasárnap, 2011-05-15, 13:57:13
 
NeuroDátum: Vasárnap, 2011-05-15, 15:05:39 | Üzenet # 288
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Már megint mit kell ezen csámcsogni? Szabályok leírva a szabályzatban!

Másfelől a szavazás eredményének, azaz a résztvevő döntő többség véleményének megfelelően nem változtatunk semmin. Nincs vendégjátékos, nincs plusz nevezés. Pont.

 
KaraDaniDátum: Hétfő, 2011-05-16, 17:57:39 | Üzenet # 289
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Javaslom a vezetőségnek, hogy még egyszer gondoljuk át azt, hogy aki nem teljesíti a 30 kört, és a 107%-os szabályt ne indulhasson a futamon.
Az első futam 11 körében tökéletesen látszik, hogy miért mondtam eddig is ezt. Syriust utolérte zsomboor (00:54 zsombor ideje szerint), syrius elhagyta a pályát, majd balesetveszélyesen jött vissza, ami ha versenyben vannak belefért volna, de egy lekörözött esetében nem. Két kanyarral később, Alex hátulját koccolta meg, ami ha egy nagyobb kocc, lehet véget is vetett volna Alex 2. helyének, vagy versenyének.
Ezért mondtam, hogy aki 107%-ot nem tud megfutni, az balesetveszélyes azok számára akik rendesen gyakorolnak és az első helyekért küzdenek. És nem megoldás, hogy hátulról késleltetéssel indulnak.
 
NeuroDátum: Hétfő, 2011-05-16, 21:44:00 | Üzenet # 290
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Én is úgy gondolom, hogy nem véletlenül merült fel egyáltalán ezen szabályok létrehozása és tény, hogy most bebizonyosodott, hogy jól gondolkodtak azok, akik kötelezővé akarták tenni. Nem csak arról van szó, hogy kit és miért diszkriminálunk, hanem arról, hogy ki és hogyan teszi tönkre ezzel a lehetőséggel (mármint a totális felkészületlenség ellenére részvétellel) mások játékát. Nagyon közel volt az elmúlt futamon egy ilyen esemény, én is láttam a 3. helyen autózva.

Erre mondtam anno, hogy értelmetlen indulni, ha valaki 7-8 mp-cel van a többiek mögött köridőben. Ez nem verseny, kötve hiszem, hogy a gyenge játékos élvezné.
És ha már be is bizonyosodott a hátránya, akkor leírom kerek-perec: Ilyet egész egyszerűen a bajnokságba nevezni sem engednék és ha kizárólag rajtam múlna, ez a szabály mostantól igenis kőkeményen életbe lépne. Akár most azonnal, a bajnokság elkezdése után is (nem érdekel, ha valakit megsértek és személyes támadásnak veszi). Mert az nem állapot, hogy ezzel veszélyeztessük a résztvevőket.

 
rocknrollaDátum: Kedd, 2011-05-17, 04:47:51 | Üzenet # 291
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
KaraDani!
Ez a 107%, olyan f1-es indoklás!!! angry
Aki esetleg nem olyan penge mert csak most kezdte az ne induljon azért hogy téged ne zavarjon!?
A jó pilóta nem csak attól jó mert üres pályán jó időt megy hanem futam közben jól reagálja le az ilyen és ehhez hasonló helyzeteket!
Amúgy az a része respect, hogy nekünk gyengébb pilótáknak is mindent meg kell tenni hogy az ilyen helyzeteket is jól kezeljük futam közben!!!! biggrin
 
KaraDaniDátum: Kedd, 2011-05-17, 06:37:32 | Üzenet # 292
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Egy 1:40.000 es pályán a 107%-os határ 1:47.000. Aki 7-8mp-el nem tud az elsőhöz képest futni, az nem gyengébb pilóta, nem az a gond, hogy nem olyan penge. Hanem, hogy cseszett felkészülni. Syriusnál is ez volt, 30 kört sem ment a szerveren. Kóválygott a pályán össze-vissza, totál balesetveszélyesen végig. Amúgy nem értem mit paráztok, ti akik normálisan gyakoroltok ezt simán megfutjátok. 7-8mp-ekről beszélünk, az más géposztály wacko Tisztán látszik, hogy még arra se volt képes, amikor utólérték lekörözni, hogy rendesen félreálljon, a vakszerencsének köszönhető, hogy nem tette tönkre az első 3 közül valamelyikük futamát. És ne tegye már tönkre egy olyan ember, aki 30 kört nem volt hajlandó megtenni egy hét alatt az adott pályán (és kb az egész szezonban eddig), azoknak a versenyét, akik több 100 kört gyakoroltak, hogy egy jót versenyezhessenek.
 
NeuroDátum: Kedd, 2011-05-17, 06:54:33 | Üzenet # 293
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Quote (rocknrolla)
Ez a 107%, olyan f1-es indoklás!!!

Nem, az a 107% WTCC-ben ugyanúgy ott van, mint minden normálisabb igazi versenysorozatban, pontosan a fentebb indokoltak miatt.

Quote (rocknrolla)
Aki esetleg nem olyan penge mert csak most kezdte az ne induljon azért hogy téged ne zavarjon!?

PONTOSAN!

Quote (rocknrolla)
A jó pilóta nem csak attól jó mert üres pályán jó időt megy

Pontosan! Ennek köszönhető, hogy végül elmaradt a nagy baleset. Csakhogy a másik fél semmit nem tett meg érte. Tapasztalat és felkészülés hiánya miatt. Nem egy bajnokságban kell megtanulni vezetni!

Amúgy neked pont nincs félnivalód, szóval én se értem az ellenkezést. De pl. ha én nem készülnék fel egy pályára (ez nálam 0 kört jelent egy ismeretlen pályán), eszembe se jutna úgy odaállni, hogy na hát majd lesz valahogy.

 
m4dm3nDátum: Kedd, 2011-05-17, 09:14:35 | Üzenet # 294
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
30 kör + 107%-os szabályról már korábban is kifejtettem a véleményem, hogy támogatom és továbbra is teljes mértékig támogatom.

Ez az rFactor nem egy olyan játék, hogy teszünk bele 2 kört és már ismerjük az autót meg a pályát. Igenis ide kell a sok gyakorlás. Nem hiába van a játékban egy eléggé részletes és komoly setup rész.


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
rocknrollaDátum: Kedd, 2011-05-17, 11:06:45 | Üzenet # 295
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
Nem ellenkezés csak tudom hogy nekem is van még hova fejlődni!
Azt is tudom hogy anno mikor elkezdtem autós szimulátorral játszani én is lézengtem a pályán.Idő kell és sok gyakorlás ahhoz hogy eljussunk egy átlagos szintre és az esélyt meg kell adni mindenkinek!
Egyébként meg a legnagyobbaknak is elszokott menni néha a versenyük mások miatt!
Amúgy nagy vonalakban a véleményünk egyezik!
Csak én K.....va lojális vagyok!!! biggrin
 
NeuroDátum: Kedd, 2011-05-17, 11:20:43 | Üzenet # 296
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Szerintem nem vetted a lényegét a mondandómnak: Nem a bajnokság sorozatában kell megtanulni vezetni annak, aki nem tud! A 107% nem teljesítése pedig már kirívóan gyenge eredmény, ami szerintem egy bajnokságban nem tolerálható semmiképpen, ha jól láthatóan veszélyes dolgokkal párosul.
Azon kívül igen, a legnagyobbak is hibázhatnak, csak nem keverendő az eseti hibázás azzal, amikor valakinek tulajdonképpen fogalma sincsen arról, hogy mit kell tenni adott szituációban, pl. kék zászló, lekörözés esetén, az érkezők azonnali akadálymentes elengedése lenne a kötelessége.
 
rocknrollaDátum: Szerda, 2011-05-18, 04:33:21 | Üzenet # 297
Vezér-őrnagy
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 400
Rendben meggyőztél! ok
 
m4dm3nDátum: Csütörtök, 2011-05-19, 09:09:38 | Üzenet # 298
Generalisszimusz
Csoport: Diktátorok
Üzenetek: 687
Daninak válasz, de olvassa el a többi VB tag is:

Tolatás:

Nem fogadom el ezt amit írtál. Nem hiszem el, hogy ennyire nem lehet felállni a rajtra. Tavasszal 10 futamon voltam túl, előtte jó pár tesztfutam. Nyári idényben eddig ugye 2 futam és előtte még jó pár tesztfutam és EGYSZER SEM KELLETT tolatnom a rajtrácson. Biztos én vagyok a balf*sz, hogy be tudok normálisan állni.

Kis tolatás = figyelmeztetés!
Nagy tolatás = büntetés (időbüntetés), ha még sérülést is okozz, akkor megy rá a Balesetes büntetés. Maximálisat részemről!


Ha pirossal írok az FONTOS, ha pedig szürkével az OFFTOPIC. Csak hogy tudjátok :D .
 
KaraDaniDátum: Csütörtök, 2011-05-19, 09:29:11 | Üzenet # 299
Bajnok
Csoport: Versenyzők
Üzenetek: 345
Én meg nem értek egyet veled. A kockádon belül szvsz azt csinálsz amit akarsz, oda senkinek nem kell betennie a "lábát", így senkit nem is zavarhatsz egy kis korrigálással biggrin Ha a kockán kívül tolatás van az más tészta.
 
NeuroDátum: Csütörtök, 2011-05-19, 10:09:15 | Üzenet # 300
Vezér-őrnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 398
Szerintem sincs senkinek semmi köze ahhoz, ha én 5cm-t igazítok az autómon a saját rajtrácsomon. Akár előre, akár hátra teszem azt.
 
Keresés:

Copyright MyCorp © 2025
Az oldalt a uCoz rendszer működteti